לפרוק עוד

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לפרוק עוד
    אני
    25/04/2011

    שלום,אולי זה לא הפורום המתאים
    אבל אני צריכה להוציאאת זה עוד אני בת 22

    הכל רע,הכל כן הכל.
    רק השמיים הכחולים צוחקים עליי
    אני לומדת אבל לא באמת רוצה את זה, אין לי כח או רצון להשקיע
    חוץ מפעמים שנחמד בשיעורים כשאני כבר כן הולכת וחברה טובה
    אני לא מבינה למה אני בלימודים

    הייתה זוגיות שחשבנו לטווח הארוך והיא גססה בצורה מגעילה וגם כשנגמרה
    אני כועסת וכואבת ולא מבינה מה הלך שם ואיך לעזעזל כל זה היה
    ועם המון רגשות קשים בלשון המעטה לאקס ,בגלל כל התקוות שהיו בקשר אלינו
    מרגישה שהוא האדם שאני הכי שונאת בעולם
    ומפחיד להכיר בכלל מישהו אחר כי האקס הכיר אותי הכי טוב ונפגעתי כ"כ
    וגם עם המצב עכשיו

    שאמא חולת סרטן,שוב, והביאוס מהלימודים ,והרגשה שחברים שחשבתי שאפשר לסמוך עליהם אכזבו אותי ,וחברים אחרים אין הרבה ,ומפחדת מההשוואה לבחור או לאנשים אחרים בכלל ,וגם דברים שחשבתי שאני אוהבת אני רואה שאני לא עושה
    ושום דבר לא מעניין אותי ...ומרגיש שאני הכי שמחה להיכנס למיטה בסוף היום ו8-10 שעות לא להיות פה ,אפילו דיברתי עם חבר טוב על לוותר על החיים,אבל זה יכאב מדי לאמא שלי ...
    פשוט מרגיש שהכל רע ולא יודעת מה לעשות ...
    והאקס עוד אמר שאומרים לו שהוא נראה שמח בלעדיי ,לא מבינה איך היינו שם בכלל
    מפחדת מקשרים ,
    טיפול יותר מדי יקר ...

    עוד מעט חוזרת ללימודים יש דברים לעשות,וגם יש את הזמן,וכלום פשוט לא רוצה
    כלום...

    אני רק במחשב ובטלוויזיה ...וקצת מנסה לראות חברה שתיים כי כן יודעת שלהיות לבד לא עושה לי טוב
    אבל רוב הזמן אני לבד וממש רע לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לפרוק עוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מאוד חשוב לפרוק כדי להתרוקן

    עדי בדיחי
    26/04/2011

    שלום אני,

    לצערי את מתארת מצב של תחושות דיכאון, חוסר עינין, חוסר שמחת חיים, כל פעולה נראית כבלתי אפשרית ומצריכה הרבה אנרגיות. את אוספת וצוברת לך חוויות קשות - האקס, אמא חולה, לימודים לא כ"כ בראש סדר העדיפויות, פידבקים מהסביבה.. אין פלא שאין לך רצון או יכולת להשקיע בלימודים, או בכל דבר אחר.

    את בהחלט זקוקה לאוזן קשבת- כפי שכתבת - לפרוק. רק כשתתרוקני השמיים שלך יהיו באמת כחולים יותר ופחות יצחקו עלייך מלמעלה... כפי שאת חשה. רק כשתפרקי את באמת תוכלי לראות בהיר יותר את התמונה, ולפני שפותרים, לפני שרצים פתרונות, מנקים את השטח- מסדרים את הכאוס, ומתחילים מהתחלה. לשם כך את זקוקה לעזרה- אף אדם במצבך לא היה מצליח לבד, בזמן קצוב מראש. כל אדם במצב כזה של הצפה ותסכול זקוק לעזרה, לאוזן קשבת, לחבר טוב- ולהכוונה.

    טיפול הוא לא יקר אם את יודעת לאן לפנות. דרך כללית למשל הוא יעלה בסביבות 160-190 ש"ח לשעה, באזור מגורייך - 30 טיפולים לשנה קלנדרית. למשל. אם את עובדת את תוכלי לדעתי לעמוד בזה. מעבר לזה אם את זקוקה לסיוע נוסף, אולי אוכל לסייע לך. כתבי לי באם תחושי שאת רוצה לשתף קצת יותר [email protected]

    מקוה שעזרתי, המשיכי לעדכן.. אנחנו פה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה עדי

    אני
    26/04/2011

    שלום עדי
    תודה על התגובה
    כן הלפרוק ולכתוב הכל מאוד עוזר,
    ו..אכן אני אמשיך לכתוב פה ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו