מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- לפרוק עודאני25/04/2011
שלום,אולי זה לא הפורום המתאים
אבל אני צריכה להוציאאת זה עוד אני בת 22
הכל רע,הכל כן הכל.
רק השמיים הכחולים צוחקים עליי
אני לומדת אבל לא באמת רוצה את זה, אין לי כח או רצון להשקיע
חוץ מפעמים שנחמד בשיעורים כשאני כבר כן הולכת וחברה טובה
אני לא מבינה למה אני בלימודים
הייתה זוגיות שחשבנו לטווח הארוך והיא גססה בצורה מגעילה וגם כשנגמרה
אני כועסת וכואבת ולא מבינה מה הלך שם ואיך לעזעזל כל זה היה
ועם המון רגשות קשים בלשון המעטה לאקס ,בגלל כל התקוות שהיו בקשר אלינו
מרגישה שהוא האדם שאני הכי שונאת בעולם
ומפחיד להכיר בכלל מישהו אחר כי האקס הכיר אותי הכי טוב ונפגעתי כ"כ
וגם עם המצב עכשיו
שאמא חולת סרטן,שוב, והביאוס מהלימודים ,והרגשה שחברים שחשבתי שאפשר לסמוך עליהם אכזבו אותי ,וחברים אחרים אין הרבה ,ומפחדת מההשוואה לבחור או לאנשים אחרים בכלל ,וגם דברים שחשבתי שאני אוהבת אני רואה שאני לא עושה
ושום דבר לא מעניין אותי ...ומרגיש שאני הכי שמחה להיכנס למיטה בסוף היום ו8-10 שעות לא להיות פה ,אפילו דיברתי עם חבר טוב על לוותר על החיים,אבל זה יכאב מדי לאמא שלי ...
פשוט מרגיש שהכל רע ולא יודעת מה לעשות ...
והאקס עוד אמר שאומרים לו שהוא נראה שמח בלעדיי ,לא מבינה איך היינו שם בכלל
מפחדת מקשרים ,
טיפול יותר מדי יקר ...
עוד מעט חוזרת ללימודים יש דברים לעשות,וגם יש את הזמן,וכלום פשוט לא רוצה
כלום...
אני רק במחשב ובטלוויזיה ...וקצת מנסה לראות חברה שתיים כי כן יודעת שלהיות לבד לא עושה לי טוב
אבל רוב הזמן אני לבד וממש רע לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאוד חשוב לפרוק כדי להתרוקן
עדי בדיחי26/04/2011שלום אני,
לצערי את מתארת מצב של תחושות דיכאון, חוסר עינין, חוסר שמחת חיים, כל פעולה נראית כבלתי אפשרית ומצריכה הרבה אנרגיות. את אוספת וצוברת לך חוויות קשות - האקס, אמא חולה, לימודים לא כ"כ בראש סדר העדיפויות, פידבקים מהסביבה.. אין פלא שאין לך רצון או יכולת להשקיע בלימודים, או בכל דבר אחר.
את בהחלט זקוקה לאוזן קשבת- כפי שכתבת - לפרוק. רק כשתתרוקני השמיים שלך יהיו באמת כחולים יותר ופחות יצחקו עלייך מלמעלה... כפי שאת חשה. רק כשתפרקי את באמת תוכלי לראות בהיר יותר את התמונה, ולפני שפותרים, לפני שרצים פתרונות, מנקים את השטח- מסדרים את הכאוס, ומתחילים מהתחלה. לשם כך את זקוקה לעזרה- אף אדם במצבך לא היה מצליח לבד, בזמן קצוב מראש. כל אדם במצב כזה של הצפה ותסכול זקוק לעזרה, לאוזן קשבת, לחבר טוב- ולהכוונה.
טיפול הוא לא יקר אם את יודעת לאן לפנות. דרך כללית למשל הוא יעלה בסביבות 160-190 ש"ח לשעה, באזור מגורייך - 30 טיפולים לשנה קלנדרית. למשל. אם את עובדת את תוכלי לדעתי לעמוד בזה. מעבר לזה אם את זקוקה לסיוע נוסף, אולי אוכל לסייע לך. כתבי לי באם תחושי שאת רוצה לשתף קצת יותר [email protected]
מקוה שעזרתי, המשיכי לעדכן.. אנחנו פה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה עדי
אני26/04/2011שלום עדי
תודה על התגובה
כן הלפרוק ולכתוב הכל מאוד עוזר,
ו..אכן אני אמשיך לכתוב פה ...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

