פרידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פרידה
    ליאן
    25/04/2011

    אני בת 25 . לאחרונה הייתי בקשר עם בחור מקסים היינו בקשר מזה כשנה כאשר במהלך התקופה נפרדנו לחודשיים ואז חזרנו (ביוזמתי).הבחור מאוד אהב אותי והעניק לי אהבה והייתה לו נתינה אין סופית כלפיי. כבר אחרי כחודשיים שהכרנו הוא דיבר איתי על כיוון של חתונה ואני איפושהוא לא יכולתי לחשוב על כך. בעיה נוספת שהתרחשה היא שאני אף פעם לא הבאתי אותו אליי הבייתה בגלל שיש ביננו המון הבדלים ,אחד מהם זה שאני אקדמאית והוא אפילו לא סיים תיכון. תמיד ציפו ממני להביא מישהו שמתאים לי מהבחינה הזו. לפני כחודש הוא נפרד ממני שכן הוא טען שהקשר לא מתקדם לשום מקום שבכל פעם שהוא מדבר על חתונה אני מתרחקת. מאז אני שבורה ומאוד מתגעגעת ומרגישה כאילו משהו בי חסר. מה עליי לעשות? אציין רק ואומר שהבחור ממש לא בקטע של לימודים , הוא לא בנוי לזה ואין סיכוי שהוא יתחיל ללמוד על מנת לגשר על הפער, האם יש סיכוי לקשר לשרוד והאם במצב הנ"ל הקשר ביננו יהיה אופטימאלי גם בטווח הרחוק? כלומר האם כדאי להתקדם בקשר כאשר יש פערים כאלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פרידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך התייחסות

    עדי בדיחי
    26/04/2011

    שלום ליאן,

    עניתי לך כאן בהודעתך הקודמת- את מזומנת לעיין שוב.

    להרגשתי מה שכתבתי לך אולי לא מספיק, לכן אני מוסיפה- נשמע שאת אינך שלמה עם העובדה שהוא לא לומד ולא מוכן להתקדם בנושא זה. לא כל אדם שצריך לפרנס בית בהכרח ילך ללמוד, זה טבעם של אנשים שלא מסתדרים עם מסגרות של לימודים ואולי מסגרות בכלל.

    את צריכה לקבל החלטה- או לקבל אותו עם כל החבילה הזאת, כולל הבעייתיות שאת חשה בנושא הלימודים, או לעזוב את הקשר ולהחליט שאת מחפשת מישהו יותר מתאים.

    כפי שחידדתי לך בהודעתי הקודמת - אהבה ותכונות נדירות של נתינה אי אפשר ללמוד באוניברסיטה לצערנו, זה משהו שבאים איתו, או שלא, לקשר. והוא בא איתו "בגדול". אך את כנראה חשה שזה לא מתלבש על שבלונות מסוימות ועל ערכים שאת עצמך גדלת עליהם. הבחור משקף לך משהו שהוא נגדי למה שאת מכירה ויודעת "אצלך בדם". לכן חשוב שאם אורח חייו לעתיד לא מתאים לך- ורק זה מה שמונע ממך להתמסד או לחזור להיות איתו, חשוב שתשתפי אותו בהתלבטות הזאת, ואם הוא ממש מתעקש שלא, אזיי את צריכה לקבל החלטה.. אבל זכרי שאהבה לא קונים במכולת...

    בהצלחה רבה, מזמינה אותך לקרוא מה כתבו לך גם אחרים בהודעתך הקודמת מלפני כמה ימים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו