מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- ממשיכה לחשוב עליומישהי26/04/2011
היי,
בעבר הלא רחוק יצאתי עם מישהו מספר פעמים מועט וכתבתי על כך...אני ממשיכה לראות אותו איכשהו מאחר ואנו מאותו האיזור ואותם חברים(מה גם שיש את הרשת החברתית הנוראית...שבה מעודכנים כל הזמן...). כל פעם שאני רואה אותו את נכנסת לדכאון וזה מעורר בי שוב את רגשי הדחייה שבעצם כל הזמן קוראת לי. לא מזמן נשבר לי הלב ואז הוא בא ופתחתי את ליבי מחדש...ושוב נשבר, הפעם לא הייתה הזדמנות להתאהב כי סה"כ לא נפגשנו הרבה, אבל עדיין....ממש נדלקתי קשות, ממש הרגשתי שהפעם זה זה...אבל זו הייתה אשלייה, קשה לי לראות אותו כל כך אני פשוט מתפוצצת.הוא גם לא מהבחורים האלו שקל לשכוח,הוא כל כך מדהים והורס...שבא למות.איך אפשר להתגבר על דבר כזה?איך אפשר להתגבר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ממשיכה לחשוב עליו - תגובה
מוניקה הרשקוביץ27/04/2011מישהי יקרה,
הזמן ידוע כתרופה הטובה ביותר לכאבי הלב ול"מחלות" מסוג זה.
מאחר ואתם "מסתובבים" באותה מסגרת חברתית אתם "נתקלים" זה בזו הרבה ומאחר ורגשותייך כלפיו טרם דעכו הם ניצתים בכל מפגש כזה מחדש, בנוסף, אהבה שאינה ממומשת, שהיא בגדר פנטזיה, חלום, אהבה שטרם הספיקה להתפתח ולצמוח, למרות שהיינו רוצים בכך, לעולם תישאר האהבה המושלמת, אולם... היא מושלמת מאחר ומעולם לא עמדה במבחן המציאות. לו האהבה הזו הייתה מתקיימת במציאות היא בוודאי לא הייתה כל-כך מושלמת...
לשאלתך...אם יש באפשרותך לאפשר לעצמך להימנע ממפגשים תכופים איתו, עד אשר תחושי מספיק חזקה ל"עמוד מולו" מבלי להרגיש "שבא לך למות", כפי שכתבת, זה יכול לעזור לך להתגבר.
במסגרת ההימנעות מהמפגשים החברתיים המשותפים, אולי תצליחי ליצור מערכת חברתית אחרת, או להצטרף לאחת קיימת, בה הוא לא נמצא, וכך לאפשר לעצמך להכיר אנשים חדשים ואולי ביניהם תמצאי מישהו אחר, שמתאים לך יותר, מישהו שירצה בך ואותך, איתו תוכלי ליצור זוגיות בריאה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

