למה לנשים מסוימות יש ולאחרות?דורית?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • למה לנשים מסוימות יש ולאחרות?דורית?
    מישהי
    28/04/2011

    שלום רב,
    אני כל הזמן כואבת מאחר ואנוכי לא מוצאת זוגיות, אני יודעת שהרבה מזה נובע מחוסר הערכת עצמית....אבל עדיין, הייתה לי מערכת יחסים בעבר למרות ריגשי הנחיתות ויש נשים רבות שאין להן בטחון עצמי ומוצאות ומתחתנות, אז?? אין פה שום הוכחה , לא מדובר בעובדה: אם תאהבי את עצמך תמצאי.
    איך אישה כמוני , או אישה כזו חלשה יכולה למצוא בכל זאת זוגיות?
    הרי ידוע שאסרטיביות ממגנטת ואת צריכה את זה לפחות כמנוע התחלתי, אבל אין לי את זה כרגע...ויקח לי זמן לעבוד על זה ואולי רק אולי אתגבר....מה עד? אשאר לבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מישהי-

    בני
    29/04/2011

    המערכת של החיים היא מערכת של משחק, והיא לא עובדת עם הפסדים, רק עם רווחים.


    אנחנו לא תמיד רואים ישר את הרווח שבהפסד, אך מי שיחפש, לפעמים ימצא אפילו יותר רווח בהפסד מאשר ברווח עצמו.


    מי שמתבונן בחיים כעל מערכת של רווחים, תמיד ירוויח.


    שירות מיוחד למישהי שמשקיעה מזמנה לזולת :
    העתק הדבק מ"הסוד"

    מי שמתבונן בחיים כעל מערכת של רווח והפסד, לפעמים ירוויח ולפעמים יפסיד.


    מי שמתבונן על החיים כעל מערכת של הפסד, תמיד יפסיד.


    אלה הם החוקים של המשחק.


    כדי ליהנות ממשחק הרווחים של החיים, עלינו להבין את כללי המשחק.

    רוצה עוד ?
    כנסי לאתר הסוד של אלכס זיו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שרות מיוחד בשביל מישהי-

    בני
    29/04/2011

    היי
    מבלי לפגוע בטיפול שאת עוברת (כך ציינת בעבר.)
    אני רוצה להאיר את עינייך בכמה מאמרים שווים של אלכס זיו,(אני לא מכיר אותו.)אבל אני מקבל למייל מידיי שבוע את מאמריו המחכימים והיפים בנושאים שיביאו לך תועלת מרובה,
    גגלי את > 10 השאלות החכמות.
    אני בטוח שאם תלכי בכיוון הזה אז מהר מאוד תשני את הערך העצמי שלך.
    ואז השאלות שלך יהיו בהתאם לתשובות שיקדמו ויתנו לך מנוף לצמיחה אישית וזוגית !
    בהצלחה
    שבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מפנה אותך למוניקה

    דורית כהן
    01/05/2011

    בנוסף לרעיונות החיוביים של בני, אני במקומך הייתי פונה דווקא לכיוון של קואוצ'ינג, ומבקשת ממוניקה כאן , שהיא קואוצ'רית, להרחיב את הדיבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הכל תלוי אך ורק בך!

    מוניקה הרשקוביץ
    01/05/2011

    מישהי יקרה,

    לעולם, הכל תלוי אך ורק בנו!
    רק במידה ואת תעשי צעדים בכיוון של יצירת זוגיות תוכלי ליצור כזו, כמו כל תחום אחר בחיים.
    העובדה שבעבר היית חלק ממערכת זוגית מעידה על כך שיש בך יכולת להיות שותפה ליצירת זוגיות וכמו כן להיות חלק מ"זוג".
    אם את מחפשת אחר "מנוע התחלתי", מה לגבי חיפוש אחר דרכים להרחיב את מעגל ההיכרויות שלך?
    כך תוכלי ליצור עבורך הזדמנויות להכיר יותר ויותר אנשים. ייתכן שמי מהם יוכל להתאים עבורך כבן-זוג ובמידה ולא, אולי אנשים שהם מכרים של מעגל המכרים החדש שלך.
    אני מאמינה, שאם תהיי עסוקה בעשייה מקדמת, יוותר לך פחות זמן להיות עסוקה במחשבות שליליות, כמו המחשבות אותן העלאת על הכתב בפנייתך.

    לגבי הערכה העצמית שלך, בכוחך בלבד לשנות זאת, גם זה תלוי רק בך!
    כל עוד את "תקועה" עם הערכה עצמית נמוכה, לא משנה מה יגידו מכרייך, או אלו יעדים כבשת בחייך ואיזה "מאגר" הצלחות צברת בחייך, את תראי רק עד כמה את פחות טובה...
    נסי להתבונן על חצי הכוס המלאה מייד אחרי שאת רואה את חצי הכוס הריקה...אולי עם הזמן ועם התרגול, תצליחי לראות את ההיבטים החיוביים לפני השליליים.

    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו