בעיות בחיי נישואים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיות בחיי נישואים
    אנה
    01/05/2011

    אני נשואה מזה 3 שנים עם ילדה בת שנתיים וקצת, לפני שהתחתנו בעלי ירד במשקל והיה נראה ממש בסדר, אחרי החתונה העלייה היתה איטית ומדורגת ביקשתי ממנו אלפי פעמים לרדת במשקל כי אני לא אוהבת את זה אך הוא מתעלם. (הוא שוקל 94) כשהוא ישן הוא מעוך על המיטה כמו פיל ונוחר בעוצמה ומדיר שינה מעיניי, מיותר לציין כי כשהייתי בהיריון הוא תמיד "טרח" להזכיר לי שאבוי לי אם לא אחזור לעצמי.... אני נמנעת מלקיים איתו יחסים כי אני לא נמשכת אליו ואני לא רוצה לומר לו את זה כדי לא לפגוע אבל אני ממש מתוסכלת אני בשנות ה 30 לחיי אמורה להיות בשיא הפריחה ובמקום אני מתוסכלת ועצבנית. אנא עיזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיות בחיי נישואים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפנות יחד ליעוץ זוגי

    דורית כהן
    02/05/2011

    אנה היקרה, ברור לי שאם הוא לא מושך אותך (נדמה לי שזה הרבה מעבר ללא מושך אלא אפילו דוחה על פי תיאור הנחירות שלו במיטה) - זה יהיה מזיק יותר לקיים איתו יחסים במצב כזה, כי את תכעסי גם עליו וגם על עצמך כאשר את עושה משהו כה אינטימי מתוך התנגדות, סוג של בגידה בעצמך...
    לאחר הנחת היסוד הזו - שלא מקיימים יחסי מין כאשר יש דחייה פיזית - את נשארת בבעייה חמורה:
    בעצם בגילך הצעיר אין לך נכון לעכשו חיי אישות.
    הבנתי שכאשר הכרת אותו הוא היה עם עודף משקל ואז עשה דיאטה לקראת החתונה, כך שהבעייתיות של עודף המשקל כבר היתה ברקע. האם בתחילת יחסיכם, כאשר עוד היה בעודף משקל - נמשכת אליו? כי אם התשובה היא חיובית, אז יש לחפש את אי המשיכה לא דווקא בעודף המשקל אלא במערכת היחסים הרגשית ביניכם, בתקשורת שלכם, בצרכים הרגשיים שאולי הוא לא מספק אצלך ויוצר אצלך כעסים שמפריעים להתקרב אליו.
    ואם לא נמשכת אליו כבר מן ההתחלה - אז זו היתה טעות להתחתן, לעניות דעתי.

    בכל מקרה כיום, בהווה, אני חושבת שכדאי לעשות עם זה משהו.
    אולי - על מנת לא לעשות נזק בלתי הפיך - את יכולה לפעול בעזרת ייעוץ זוגי. במסגרת הזאת, היותר מוגנת - אולי תוכלי להעלות את הנושא ולראות מה ניתן לעשות.

    אני בטוחה שגם בעלך מרגיש שיש בעייה בתחום האינטימי, וככל שתקדימי לדרוש לעשות עם זה משהו - כך עדיף.
    כי ככל שהבעייה תתמשך ללא פתרון - האהבה שאולי עוד ישנה שם -תתנדף ותיעלם ואז כבר לא ניתן לעשות כלום.

    אם הוא לא יהיה מוכן להגיע איתך לייעוץ זוגי, ולא יהיה מוכן להיכנס למשטר של דיאטה וכושר גופני - אני חושבת שיהיה עלייך לשקול ברצינות האם להמשך לחיות איתו בזוגיות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו