מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- בעיות בחיי נישואיםאנה01/05/2011
אני נשואה מזה 3 שנים עם ילדה בת שנתיים וקצת, לפני שהתחתנו בעלי ירד במשקל והיה נראה ממש בסדר, אחרי החתונה העלייה היתה איטית ומדורגת ביקשתי ממנו אלפי פעמים לרדת במשקל כי אני לא אוהבת את זה אך הוא מתעלם. (הוא שוקל 94) כשהוא ישן הוא מעוך על המיטה כמו פיל ונוחר בעוצמה ומדיר שינה מעיניי, מיותר לציין כי כשהייתי בהיריון הוא תמיד "טרח" להזכיר לי שאבוי לי אם לא אחזור לעצמי.... אני נמנעת מלקיים איתו יחסים כי אני לא נמשכת אליו ואני לא רוצה לומר לו את זה כדי לא לפגוע אבל אני ממש מתוסכלת אני בשנות ה 30 לחיי אמורה להיות בשיא הפריחה ובמקום אני מתוסכלת ועצבנית. אנא עיזרו לי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות יחד ליעוץ זוגי
דורית כהן02/05/2011אנה היקרה, ברור לי שאם הוא לא מושך אותך (נדמה לי שזה הרבה מעבר ללא מושך אלא אפילו דוחה על פי תיאור הנחירות שלו במיטה) - זה יהיה מזיק יותר לקיים איתו יחסים במצב כזה, כי את תכעסי גם עליו וגם על עצמך כאשר את עושה משהו כה אינטימי מתוך התנגדות, סוג של בגידה בעצמך...
לאחר הנחת היסוד הזו - שלא מקיימים יחסי מין כאשר יש דחייה פיזית - את נשארת בבעייה חמורה:
בעצם בגילך הצעיר אין לך נכון לעכשו חיי אישות.
הבנתי שכאשר הכרת אותו הוא היה עם עודף משקל ואז עשה דיאטה לקראת החתונה, כך שהבעייתיות של עודף המשקל כבר היתה ברקע. האם בתחילת יחסיכם, כאשר עוד היה בעודף משקל - נמשכת אליו? כי אם התשובה היא חיובית, אז יש לחפש את אי המשיכה לא דווקא בעודף המשקל אלא במערכת היחסים הרגשית ביניכם, בתקשורת שלכם, בצרכים הרגשיים שאולי הוא לא מספק אצלך ויוצר אצלך כעסים שמפריעים להתקרב אליו.
ואם לא נמשכת אליו כבר מן ההתחלה - אז זו היתה טעות להתחתן, לעניות דעתי.
בכל מקרה כיום, בהווה, אני חושבת שכדאי לעשות עם זה משהו.
אולי - על מנת לא לעשות נזק בלתי הפיך - את יכולה לפעול בעזרת ייעוץ זוגי. במסגרת הזאת, היותר מוגנת - אולי תוכלי להעלות את הנושא ולראות מה ניתן לעשות.
אני בטוחה שגם בעלך מרגיש שיש בעייה בתחום האינטימי, וככל שתקדימי לדרוש לעשות עם זה משהו - כך עדיף.
כי ככל שהבעייה תתמשך ללא פתרון - האהבה שאולי עוד ישנה שם -תתנדף ותיעלם ואז כבר לא ניתן לעשות כלום.
אם הוא לא יהיה מוכן להגיע איתך לייעוץ זוגי, ולא יהיה מוכן להיכנס למשטר של דיאטה וכושר גופני - אני חושבת שיהיה עלייך לשקול ברצינות האם להמשך לחיות איתו בזוגיות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

