לדיקלה - לצערי זה לא קשר לטווח רחוק

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לדיקלה - לצערי זה לא קשר לטווח רחוק
    דורית כהן
    08/05/2011

    לדיקלה, לצערי ההודעה המקורית שלך נמחקה בטעות ולא הצלחתי לשחזר אותה, עימך הסליחה.
    למרות זאת הצלחתי לשמור את התשובה שכתבתי לך ואני מקווה שתפיקי ממנה תועלת.

    לקוראים: דיקלה כתבה על קשר תשוקתי עוצמתי לבחור שצעיר ממנה בעשר שנים (היא בת 35), קשר שהיא לא מצליחה לחתוך אותו כי יש בו משהו מאוד מושך, ומצד שני הבחור לא מראה רצינות ולא מעוניין להכיר אותה למשפחתו אבל ממשיך לחזר אחריה ולרצות את הקשר.


    דיקלה היקרה, לדעתי נכנסתם ל "loop" מעגל קסמים...
    דווקא משום שלא התמסרת אליו מינית (אם הבנתי נכון) - זה מכניס את שניכם לאובססיה לממש את הקשר פיזית והמתח המיני הזה לא מאפשר לכם לשחרר זה את זו.
    סביר להניח שדווקא אם תתני לעצמך להתקרב עליו ותממשי את התשוקה החזקה, אחרי זמן מה של קשר - תגיעו לקריאת מציאות יותר נכונה. כי כרגע שניכם פועלים מתוך תשוקה עזה שמסנוורת את שניכם, וקשה לכם להרפות ולשחרר ולהיפרד.

    מצד שני - מכיוון שאת רואה בקשר הזה (כמו כל קשר אחר בגילך) משהו שאמור להיות רציני, את מצפה לכל הסממנים של קשר רציני - להכיר את החברים ואת המשפחה שלו. ואז, כאשר הוא לא משתף פעולה עם זה - (מה שמראה על חוסר כוונות רציניות מצידו) - את נפגעת ומתלוננת ולא מתקדמת בקשר. וההתנגדות שלך הופכת אותך למטרה עוד יותר נחשקת בעיניו, מטרה לכיבוש.

    לדעתי, לקשר הזה אין עתיד רציני, ושניכם מושפעים כרגע חזר מאוד מן הסינוור של הכימייה המשתוללת, ההתאהבות.

    ויש לך שתי אפשרויות:
    לחתוך ברצינות ולחפש מישהו בשלב חיים דומה לשלך.
    או להתקרב אליו ולממש את התשוקה ויש להניח שהיחסים שלכם לא יהיו ארוכים כי את לא תסתפקי בסקס כמוהו כי את נמצאת בשלב לגמרי אחר בחיים.
    כי להקפיא את היחס שלך אליו עכשו - בשיא הריגוש והתשוקה - זה לא ישרת אותך, להשאיר את דמותו בתור אהוב מיוחד מיתולוגי שילווה אותך בהמשך חייך ואליו תשווי את הגברים הבאים. חבל להשיאר אותו שם למעלה. התקרבי אליו, הכירי אותו בצורה מציאותית, ויהיה לך הרבה יותר קל להשאירו מאחור לא בתור אליל אלא בתור בחור צעיר שעוד לא בשל להקמת משפחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    מיכל
    08/05/2011

    דורית ערב טוב.

    ראשית רב תודות על תגובתך המהירה.
    האופציה הטובה ביותר עבורי היא לסיים את הקשר מכיוון שאני מכירה את עצמי ככל שאתקרב יותר אקשר אליו יותר ואפגע מנסיון העבר.
    השאלה ( אולי פאתטית ) ניסיתי לא מעט אך מוצאת אני את עצמי חושבת עליו 24 שעות ביממה, כן כן, גם באמצע הלילה מתעוררת לראות אם נשלחה הודעה במקרה או אם הוא מחובר לפייסבוק או למייל , והסרט ממשיך ברגע שאני רואה שאינו מחובר אני מסיקה שהוא בדייט אחר וכל מני מחשבות שמשתלטות עליי.
    האם את מציעה שאגש לטיפול? אני מרגישה שהפכתי להיות מכורה לקשר.
    כיצד שוכחים?????

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הזמן יעשה את שלו

    דורית כהן
    09/05/2011

    דיקלה יקרה, מה שאת מתארת הוא אופייני למישהי מאוהבת. התופעות אצלך במקרה הזה אפילו חזקות יותר כי את יודעת שזה בידייך לחזור לקשר הזה. זה לא שהוא חתך והודיע לך שהוא לא רוצה ואז את נאלצת להתרגל לאט לאט לכך שהוא לא יהיה בחיים שלך, והזמן עושה את שלו ולאט לאט כל התופעות שאת מתארת מצטמצמות בהיקפן ובתדירותן.

    לכן אולי באמת כדאי להיעזר בטיפול פסיכולוגי, וזו הזדמנות לבחון גם למה בחרת ב"אובייקט" כל כך לא מתאים ודווקא בו התאהבת כל כך חזק. אולי אם תביני מה מפעיל אותך תוכלי לחפש לך בן זוג מתאים יותר.

    טיפ נוסף: אני מציעה לך לא לנסות להימנע מלחשוב עליו! תני לעצמך את הזמן הדרוש כדי "להתאבל" ואל תברחי מן המחשבות עליו או אל תכעסי על כל התופעות שקורות לך. את יכולה לראות בכך סימן ליכולת שלך להתאהב עמוקות, וזה באמת עניין של זמן ומתן לגיטימציה לעצמך לחשוב עליו ולהתשוקק אליו. אם תילחמי בכך ותנסי להדחיק את המחשבות - כל התהליך ייקח יותר זמן...

    בהצלחה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    מיכל
    10/05/2011

    דורית ערב טוב.

    תודה על התשובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו