מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חזרתי.. ואני חייבת יעוץ.. מילימילי09/05/2011
הי דורית.. לאחר שהחלטתי פשוט לזרום מבלי יותר מידי לצפות למשהו.. כמו כן לא סגרתי את עצמי.. והכרתי בחורים אחרים שהאמת פשוט לא עיניינו אותי מספיק...
תוך כדי התכתבנו עם הבחור שעליו סיפרתי לך בפעם הקודמת.. ב99 אחוז מהפעמים הוא יזם את ההתכתבות... בכל אופן לפני כשבועיים הוא פתאום הזמין אותי להיפגש.. זה היה מפתיע מאוד.. הסכמתי ונפגשנו.. היה מאוד נחמד.. עדיין אין לו רישיון אבל הוא מצא דרך להגיע.. ואם כל הבעיות הכספיות שי לו הוא מאוד פינק אותי... מסעדה. סרט .. כיבד אותי... ולא ניסה אפילו פעם לנשק... הוא התנהג בצורה מושלמת..
העיניין הוא שכבר עברו כמה ימים.. והוא כותב לי... וכתב לי שהיה לו מאוד כיף איתי והוא ימצא פתרונות להיפגש עוד עד שיסתדר המצב שלו.. הוא לא התקשר עדיין.. האם להתקשר ולכתוב זה אותו דבר עבור הגבר? האם זה שהוא כותב מחפה על זה שהוא לא מתקשר...? בכל אופן זו לא הנקודה
העיניין שאני נורא מפחדת.. היה לי נורא כיף ואני מאוד רוצה לראות אותו.. אבל אני בחרדות שמשהו יתפקשש לי... אני חולמת בלילות על דברים הזויים.. שהוא מתחיל עם אחותי למשל... אני כל הזמן בסרטים שהתנהגתי לא כמו שצריך או שאני כותבת את מה שלא צריך.. וזה מוזר בהתחשב בעובדה שיש לי המון מחזרים ואני חוצפנית ולא דופקת חשבון להם ומסובבת אותם על האצבע הקטנה שלי...
היה ערב מושלם כמו חלום וזה מפחיד אותי נורא.. אני מאוד רוצה לצאת איתו.. הוא פשוט כל מה שרציתי בגבר.. אבל אני כל כך מפחדת... אולי בגלל שכל פעם שרציתי מישהו באמת זה התפקשש לי.. ואני לא רוצה שגם הפעם זה יקרה לי.. איך להתגבר על הפחדים והחלומות הנוראיים האלו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני מקווה
מילי09/05/2011שאת זוכרת אותי... סיפרתחי לך לפני חצי שנה בערך על בחור שאני מתכתבת עימו.. ולא נפגשנו וששזה מתסכל אותי מאוד..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחזרתי.. ואני חייבת יעוץ.. מילי - תגובה
דורית כהן10/05/2011מילי יקרה, אני חושבת שאני זוכרת את ההתכתבות שלנו.
את נמצאת עכשו בשלב ההתאהבות הכל כך מרגש, ובשלב הזה הכל מקבל משמעות מאוד חזקה ומהדהדת, וכל צעד נראה גורלי וגורם לשקשוק...
קבלי את הפחדים מן הפיקשושים ואת החלומות הנוראיים בתור סימן לעוצמות הרגשיות שאת מביאה לקשר הזה, אל תיבהלי מכך.
אם המסלול שהוא מעדיף הוא ההתכתבות - תזרמי איתו. יש אנשים שלא מרגישים נוח בשיחות טלפוניות אישיות ומעדיפים להתכתב.
אבל ברצוני להתייחס למשהו שלא שאלת עליו דווקא: את מאוהבת ומסונוורת עכשו, וברצוני להציע לך להפעיל במקביל לרגשותיך החזקים - גם את השכל הישר, ולנסות לעמוד על טיבו בתור בן אדם ובתור גבר, כדי לבחון עד כמה הוא אכן מתאים לך ומסוגל לספק את הצרכים הרגשיים והחומריים שלך בטווח הרחוק. נסי להכיר אותו היטב, ולשמור על מישור מסויים של הגיון ושכל ישר. בהתכתבות שלכם זו הזדמנות להתעניין בו לבקש ממנו לספר על עצמו, מה חשוב לו בחיים, מה המטרות שלו, ממה הוא נהנה וכו'.
אני מקווה שיצליח לכם!!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
מילי11/05/2011תודה רבה לך על העצות שאת נותנת..
אני מאוד מנסה לא להסתנוור ולבדוק טוב טוב מ י הוא.. החלטנו ששלב שלב נראה מה יהיה..לא למהר ולעשות הכל באופן רגוע ובלי לחץ כי המטרה של שנינו זה קשר רציני ולא משהו זמני... שנינו התלהבנו מהמפגש... זה לפחות מה שהוא אומר לי
העיניין הוא שאני מנסה להבין איך לגרום לו לא להיות בטוח לגבי יותר מידי.. זאת אומרת לתת לו את המוטיבציה לחזר.. גם ממנו הבנתי שזה מה שהוא רוצה.. וזה הגיוני הרי מה יהיה הטעם אם אני אהיה מובנת מאליו.. ואחכה לו כל פעם.. השאלה היא איך לא לתת לו בטחון בשלב כזה מוקדם.. זה קשה לי דווקא איתו כי אני די מוקסמת ממנו (וזה למרות המינוסים שיש בו). עם בחורים אחרים אני קשה להשגה אני נותנת להם מוטיבציה לחזר עד כדי יאוש.. אבל איתו זה שונה.. איך לגרום לו לא לקחת אותי כמובנת מאליו?
תודה רבה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעזרה מן המנהלות ושאר המשתתפים
דורית כהן11/05/2011מילי היקרה, אני מפנה את השאלה שלך לשאר משתתפי הפורום ולשתי המנהלות האחרות, - מדובר כאן על "טקטיקות" של השהייה שאני כלל לא מומחית בהן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדורית-מלי-
בני11/05/2011דורית השיבה לך תשובה חכמה וממצה,
רב המומחיות להשהייה כפי שקראתן לזה הן רווקות לנצח !
לדעתי את מקשה על עצמך בלבד, אין לי מושג מדוע את משתמשת בטקטיקות כשיש לך משהו שאת חושבת שיש לו סיכוי להיות רציני,
אולי קיבלת עצות אחיתופל או שקראת איזה ספר שמתמחה בתחום,,, ואני גם מודה שצריך להפעיל טקטיקות כדי להתקדם בחיים, אבל לקחת את זה יותר מידי קיצוני, ועושה רושם מדברייך שאתהבת במשחק !
מצד שני אני שמח שאת לוקחת הכל באיזי ובודקת בשבע עיניים, וזה תקף שבעתיים כשנפגשים עם אדם דרך המחשב, ורואים שאת נזהרת אז ניתן לזמן לעשות את שלו,
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההייי
מילי12/05/2011כן כנראה ששטקטיקות כאלו לא בטוח מתאימות לסיטואציה.. העניין הוא שכבר לא פעם התאכזבתי ונפגעתי ואני לא רוצה לאבד את הרגע הזה... הוא פשוט הגבר היחיד שגורם לי להתבלבל במילים.. אני מדברת איתו ואחרי השיחה מנסה להבין למה אמרתי את זה והאם זה היה בכלל נכון... מצד אחד זה כיף להרגיש שיש מישהו שנותן לי את ההרגשה השאת של התאהבות אבל מצד שני אני נבהלת מהמצב.. אף גבר לא מצליח לערער אותי ככה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמילי-
בני12/05/2011היי
קוראים לזה "פחד מלאבד שליטה"
השתמשת בהודעות שלך בחששות ובפחדים וחשבתי שאלו מילים שהיום מרבים להשתמש בהם בלי הרבה כוונה, אלא כסוג של וואו אני פוחדת,,, של ילדות בנות העשרה, היה לי נוח שדורית גם התעלמה ושמה את זה במקום הטבעי של ההתרגשות וההתאהבות,
אבל אולי את צריכה קצת לשחרר, וללכת עם האינטואיציות שלך, ולזרום עם מה שקורה , כי אם זה מרגיש לך כיף,,, אז כנראה זה כייף !
ושוב איך אמרו חכמינו - "כבדהו וחשדהו". תני לעצמך את ההזדמנות לצאת בעקבות הלב והרגשות, ומצד שני אל תזרקי את כל מה שלמדת,
מבחינה מעשית זה אומר שבכל צומת תשבי ותבחני את צעדייך קדימה, ולא כפי שנהגת עד עכשיו שתוך כדי הבילוי איתו או מייד אחרי כבר התחלת להריץ סרטים ותהיות שונות ומשונות אני חייב להוסיף, כמו ה- הוא יתחיל עם אחותי וכאלה,,, מה קרה לך ---
(זהו- זה מה שדורית המקסימה כתבה לך אבל אני שוב נפלתי לתוך המלכודת,,,טוב אולי שינתי קצת את סדר האותיות, וזה גם סוג של כשרון,)
לילה טוב ובהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכן אתה צודק...
מילי12/05/2011האמת היא שכרגע אני קצת מרגישה כמו שהרגשתי בגיל 15... וזה מאוד מוזר לי.. אני ב100 אחוז מהקשרים שלי מאוד בטוחה בעצמי...
טוב כנראה שזה התלהבות יתרה..
אני מבינה שעליי לשלוט בעצמי..
אני תמיד יצאתי עם גברים מבוגרים ממני ב6 שנים לכל הפחות כי עם הצעירים יותר הרגשתי כמו גננת...
פשוט כרגע אני צריכה ללמוד לשלוט בעצמי ולא לתת לביטחון שלי להתערער..
נראה מה יהיה איתו.. נפגשנו אחרי חצי שנה של התכתבות וכרגע עם כל הרצון של שנינו ל מובן מתי תהיה פגישה הבאה.... אז שלב שלב....
תודה לבני ולדורית
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

