מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נמאס ליאני13/05/2011
עוד לילה לבן ...
כשהיינו ביחד היו הרבה ריבים ובעיות וטינה
ולצד זה מה שהחזיק את הקשר היה התקוות לעתיד
וכעת לא ביחד 3 חודשים,סופית למרות שאני יכולה לראות כבר מצבים לפני שנה
שהייתי צריכה להעיף אותו ,נפרדנו פעם אחת ביולי האחרון וחזרנו אחרי חודשיים
ונראה לי שכל הטינה והכעס אליו זה בגלל שראיתי איזה אגואיסט הוא והוא עשה דברים שאני נוטרת לו טינה עליהם,ואני כועסת על עצמי למה לעזעזל ביזבזתי עליו את הזמן והאנרגיות וחזרתי ..
אז אני אמורה לשמוח שזה נגמר ושגם כל הפחדים מהעתיד והיו המון כאלה לא יקרו וגם שהמצב הנוכחי וגם כשהיה טוב הצורת חיים שלו עצבנה אותי .
אבל עדין עסוקה בו בכעס עליו בעצבים בטינה ובמקביל למרות שברור שאין מה לחזור
עדין המחשבות על בכ"ז אולי החיים לא יהיו כמו בחלומות הבעתה שלי ,ושהוא כן בחור מתחשב ואוהב וחבר טוב ...למרות שהראש יודע שאסור לחזור וגם כל הדברים שאסור לי לסלוח עליהם, וגם הוא פועל מהראש ולא רוצה לחזור ,
למה אני עסוקה במחשבות עליו ,למרות שנגמר סופית ...ושוב לילות בלי שינה
ורק רוצה להוציא את זה החוצה,
לפני 3 שבועות כשהיה עוד לילה כזה שלחתי לו הודעה מפורטת של כל הדברים שגועשים בי בקשר אליו ה-כ-ל ,באיזשהו שלב הוא הפסיק לקרוא כי כתבתי דברים בדיוק איך שראיתי אותו ולא ריחמתי בכלל, רציתי שיכאב לו כמו שהוא הכאיב לי בזה שהוא גרר אותי אחורה שהוא התקשר כשחזרנו ... וראיתי שבלכתוב לעצמי זה לא עוזר אז הוצאתי עליו את כל הכעס ,ואני לא רוצה שום קשר איתו ,הוא משום מה חשב שאפשר להיות ידידים,מבחנתי זה דבר שבחיים לא יתאפשר .
איך נפטרים מכל השנאה הזו ?
מאוד עצוב לי שהייתה לנו אהבה ענקית עם המון יחס וחום וקשר תומך ומקבל ומכיל וחברים מאוד מאוד טובים ,וכל מה שנשאר מזה זה הזיכרונות והדברים הרעים איך שהאהבה הזו מתה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נמאס לי - תגובה
מוניקה הרשקוביץ16/05/2011"אני" יקרה,
שינוי הינו תהליך לא פשוט, בלשון המעטה.
תחילה, קיים המצב ההתחלתי. במקרה שלכם, זה היה כאשר הקשר שלכם היה אוהב וחם, מכיל ותומך, מקבל וקרוב.
אבל... גם אז וויתרת ובעיקר על עצמך. בחרת לעצום עיניים מתוך אמונה שדברים יסתדרו, איכשהו...
התנהלותו הכללית וצורת החיים שלו, עצבנה אותך, היו לך חששות מהעתיד וגם כאן בחרת להתעלם מתוך אותה אמונה...ואז המציאות, החזקה מכל, "נכנסה" וגברה על אמונותייך אלה. כתוצאה מכך נפרדתם.
היה גם את שלב הביניים. השלב הזה של חוסר הוודאות. של מה יהיה עכשיו...ואז... הוא התקשר ו... חזרתם. בפעם הזו של ה"ביחד" גילית שלמעשה כלום לא השתנה. הוא נשאר כמו שהוא ולא הפך להיות בחור מתחשב, אוהב וחבר טוב, כמו שחלמת...
כעת את ב"מקום" החדש. ממשיכה את חייך ובלעדיו!
אולם...למרות שאת לא איתו את כאילו "תקועה" בשנאה אליו ולא מצליחה ממש להמשיך הלאה. לא מצליחה לישון, לא מצליחה להפסיק חשוב עליו ולא מצליחה להפסיק לכעוס ולשנוא ולמעשה, את היא זו שגורמת לעצמך לחזור אחורה, ל"התקע" במקום ולא להצליח להתקדם הלאה...
זה לא פשוט אולם זה אפשרי.
אזרי את כל כוחותייך הנפשיים ואת הרצון שלך (שלהם עצמות מאוד משמעותיות) והתמקדי בעצמך, באושרך, בעתידך ולא בעבר ובשנאה. התמקדי בדברים שיש וביכולתך לשנות ולא בדברים שאין, או בדברים שהיו, ואין ביכולתך לעשות מאום לגביהם.
עשי דברים שאת אוהבת, עשי למען עצמך וכאשר תחושי בשלה, נסי להכיר חבר'ה אחרים וליצור לעצמך זוגיות נכונה וראויה עבורך.
בהצלחה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

