הוא אמיתי איתי ??..

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הוא אמיתי איתי ??..
    מתבודדת
    20/05/2011

    הכרתי משהו לפני כחודשים , בתחילת ההכרות היחסים היו מושתתים רק על סקס לאחר חודש וקצת אמרתי שזה כבר לא מתאים ואני רוצה משהו יציב יותר .. לא בלי להחביא את הקשר הזה .. והוא נענה בחיוב .. ואז המצב רק הולך ומתדרדר .. יום כן יום לא ויום למה לא .. הבחור אינו נייד אז רק אני מגיעה לפני כמה ימים קבענו הגעתי והוא לא ענה לי לטלפונים ... וענה לי רק בהודעות .. אני לא יודעת אם הוא היה אם משהי כי הוא אמר שהוא נימצא עם חברים , ואמר לי שאני יכחה לו בדירה שלו , מה אני זונה ? לא שחסרים לי מחזרים אבל אני רוצה רק אותו .. אני פשוט אוהבת אותו .. אני מרגישה שהוא מזלזל בי ומתיחס אלי כמובן מאלייו .
    הוא אומר לי דברים שאני רוצה לשמוע אני מאמינה לו אבל הוא לא עושה שום מעשה כדי להוכיח את זה אבל עכשיו אני מרגישה שהכל משחק פשוט ..
    וזה קשה לי כל היחס הזה אני לא יודעת אם כדאי לנתק איתו את הקשר כי אני לא רוצה שיתחסו אלי ככה אבל מצד שני קשה לחשוב שאני והוא זה לא .. היו לי מערכות יחסים רציונות וארוכות בחיים אבל בחיים לא קיבלתי כזה יחס .. זה פשוט קשה לי לא לקבל מה שאני רוצה אבל מצד שני אולי אני לא דורשת , אבל איך דורשים משהו בלי לצאת זקוקים כל כך ובכל זאת לשמור על פסון . אני לא רוצה לצאת פרירית .. אני לא לומדת אני אוכלת אני פשוט ניכנסתי למצוקה בגללו . אני יושבת ליד לפון וזה מעצבן ......
    מה אני יעשה לכדי להחזיר את הכבוד האבוד שלי ? בבקשה תעזרו לי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוא אמיתי איתי ??..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פשוט מאוד..

    נטלי
    20/05/2011

    אני יכולה להבין אותך, ואני מבינה שמה שאני אגיד עכשיו יהיה קשה לבצע, אבל זאת הדרך היחידה להשיב מכבודך. השאלה שלדעתי את צריכה לשאול את עצמך זה האם הוא באמת לא נותן לך את היחס שמגיע לך או שאת מנפחת את כל העניין בגלל שאת היחידה שמגיעה אליו וזה גורם לך להרגיש שהוא משקיע פחות ממך. בהנחה שאת לא מנפחת את זה והוא באמת לא נותן לך את היחס שאת רוצה, הפתרון הוא תיאורטית מאוד פשוט (קשה יותר מעשית)- תפסיקי לבוא אליו. תראי מה יקרה.
    הוא יתגעגע? הוא יקרא לך אליו? הוא יזום פגישה? ואם הוא יקרא לך ואת תגידי לו כדרך אגב שאת במחזור, האם בכל זאת יתעקש שתבואי?

    אמרת שהוא אמר לך לחכות אצלו בדירה, האם הוא גר עם הורים/שותפים או שמא נתן לך מפתח מהדירה שלו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאנונימית ממתבודדת

    מתבודדת
    20/05/2011

    הוא כרגע גר עם ההורים ביחידה ניפרדת .. ככה הבנתי שהוא לא נמצאה עם בחורה, אבל בכל זאת הרגשתי ניפגעת שהוא לא אומר לי להגיע לשבת איתו ועם החברים שלו אם כל כך מעניין שם ..
    שספרתי את זה לחברה שלי היא אמרה שהוא פשוט מנצל את זה שאני טובה מידי איתו ויועד שאני יגיע בכל זמן ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחתוך מהר...(ולהמתין לשמוע מממנו)

    דורית כהן
    21/05/2011

    מתבודדת יקרה, כמה שיותר מהר חיתכי את הקשר הזה שמנציח ומחזק תכונות חלשות שלך, של תלות ושל חוסר אסרטיביות. אסור לך לבלוע ממנו יחס כזה.
    הסיכוי היחידי שלך, כמו שנטלי כתבה לך נכון, הוא להיפרד ממנו במהירות ולקחת איזה זמן - נניח חודש - לראות אם הוא יעשה איזה צעד.
    אם הוא יחזר אחרייך וירצה אותך - זה הזמן להעמיד תנאים ולשנות את כללי המשחק ביניכם.
    מכיוון שכללי המשחק התחילו כיזיזים - עלייך להביא בחשבון את האפשרות שהוא עדין רואה בך יזיזה ולא חברה ולא אהובה. אני יודעת שזה קשה לקלוט, כאשר את מאוהבת - שהאחר לא מאוהב. זה קשה להבנה ואף פוגע ומכאיב, אבל זה קורה הרבה שהאחד מפתח רגשות ואילו השני לא מפתח אותם במקביל או אפילו בכלל לא.
    זה המבחן עבורו וחשוב שתדעי איפה את עומדת. אם הוא כן פיתח רגשות - הוא יחזור. אם הוא לא פיתח רגשות -- ממש לא כדאי לך להישאר איתו, ואז עלייך "ללקק את פצעייך" ולעבור הלאה למצוא אהבה אחרת.
    שיהיה ברור: אינני מציעה זאת בתור מניפולציה עליו, אלא כצעד הכי נבון ונכון לברר מהם רגשותיו אלייך אם בכלל ולשמור על עצמך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש פרק חדש בטלנובלה ..

    מתבודדת
    21/05/2011

    א- אני ממש מודה על היחס ועל האכפתיות זה ממש מחמם את הלב ..
    ב- באותו היום שהוא לא ענה לי לטלפונים והחזיר לי בהודעות אז גיליתי באמצעות פייס בוק , שהוא יצא לאיזה פאב ולא סיפר זה לדעתי ממש מראה שהוא מזלזל בי ולא אכפת לו ממני ... כי אני לא קנאית באמתת ואין לי בעייה שיצא עם החברים שלו אאבל לשקר לי ?..ואחרי שגילתי את זה הוספתי לו לייק .. שידע שאני יודעת את זה אבל מאז הוא לא יוצר איתי קשר ..
    ג- כניראה הפיתרון הסופי זה באמת לחתוך את זה למרות שאנחנו נתראה באוניברסיטה ... כי אנחנו באותו החוג רק הוא שנה ד' ואני א' .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו