התלבטות קשה מנשוא. האם הוא בשבילי?

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות קשה מנשוא. האם הוא בשבילי?
    מיכל
    23/05/2011

    הכרתי מישהו, בדייטים הראשונים היה לי יחסית משעמם איתו ולא מאתגר,הוא לא הטיפוס שאני בד"כ מתאהבת בו.לא מעניין\מצחיק\גברי מאוד - מה שעושה לי את זה בבחורים לרוב.הוא די רגיש,שקט,לא מרבה לדבר.
    יצאנו תקופה מסוימת והרגשתי שנקשרתי אליו. אולי מה שעשה את זה זה הזמן \המגע .
    אני מרגישה שגיליתי בו צדדים חדשים.שאנחנו עם הזמן נפתחים ואני אוהבת יותר.
    האם זו אהבה? או שזוהי תלות שמקורה במגע ובזמן שעשו את שלהם?
    אני לא יודעת אם הבן אדם הוא בשבילי.כי הוא לא הטיפוס שאני בד"כ נמשכת אליו,אבל אני כן מרגישה אליו כרגע אהבה ולא יודעת איך לתרגם את זה. פליז,הלפ מי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התלבטות קשה מנשוא. האם הוא בשבילי? - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/05/2011

    מיכל יקרה,

    דווקא העובדה שנעים וטוב לך עם האיש, למרות שהוא לא ה"טיפוס שלך", מעידה על כך שאולי הפעם בחרת על-פי מה שיותר נכון עבורך.
    למרות שהוא לא "עשה לך את זה" מייד בהתחלה, היה בו משהו שגרם לך להישאר בסביבה עוד קצת.
    טוב עשית כאשר בחרת להקשיב ל"משהו" הזה והמשכת להיפגש עמו. במשך הזמן נוצרה ביניכם קרבה, אינטימיות ואף התפתח אצלך רגש אליו. אולי זו עדיין לא אהבה גדולה אך זהו בהחלט רגש חזק והקרבה אליו עושה לך רק טוב.
    אם הייתה זו תלות בלבד, כפי שאת חוששת, לא היו מתלוות אליה תחושות נעימות וטובות אלה תחושות של תסכול וחוסר נוחות.
    אין לי ספק שאם הוא לא היה מתאים לך היית יודעת זאת באופן חד-משמעי.
    כל עוד טוב לך, הישארי.
    מאחלת לך שהטוב שיש לכם יחד לא ייגמר.
    במידה ובשלב כלשהו תחושי תחושות אחרות, אז תדעי שהגיעה העת להמשיך הלאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו