לא מצליחה להבין

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לא מצליחה להבין
    gellia
    23/05/2011

    חלק א
    הי
    אני צריכה להבין את התנהגותו על מנת להתגבר אבל אני לא יכולה להסביר למה הוא מתנהג ככה. אז זהו החלטתי לכתוב בנושא כי לי זה פשוט לא הגיוני את התנהגותו בחור שהיה מוכן לנשק את האדמה שאני דורכת עליה וכמובן שרדף אחרי חבל על הזמן היה הכל מושלם כמה שבועות. יום אחד חברה שלי מתקשרת ושואלת אם ראיתי את התמונה שלו ושל חברה שלו כביכול לשעבר על הפייסבוק מתנשקים. עכשיו די התעצבנתי והתעלמתי ממנו יום שלם כי לא רציתי לשמוע תירוצים למרות שכולם שיכנעו אותי לדבר איתו. בסוף החלטתי שלא הכפת לי אם יש לו חברה או לא כי מה שחשוב שאני נהנת איתו כי בסופו של דבר אלה הם לא יחסים לעתיד כי אני עוזבת . אז דיברנו והוא אמר שזה החברה לשעבר שלו שמה כי היא מקנאה. זה לא כל כך הזיז לי כי כמו שאמרתי יחסי כיף.אבל כל הדברים הקטנים (שאני לא זוכרת אותם) האלה כמו הדוגמא למלה גרמו למריבות וזה היה שאני התעלמתי ממנו. והוא למד וגם התחיל להתעלם
    ממני. אבל בסופו של דבר תמיד נשברתי כי היה שולח לי הודעות כמה שהוא מתגעגע ובלה בלה בלה בסגנון
    מה שהרשים אותי שהוא לא ויתר
    לילה אחד באתי אליו כי האמא שלו לא היתה בבית והוא לא ידע בדיוק מתי היא אמורה לחזור ואני כמובן לא רציתי להיות במצב מביך אז הלכתי בבוקר מוקדם אחרי שקיבלתי את ההודעה מחברה שלי והוא ממש התעצבן כי רצה שאשאר ורבנו והוא לא רצה להבין אותי שאני לא רציתי להיות במצב מביך כי אמא שלו לא מרשה לו להביא בחורות לחדר. אקיצר ממש רבנו יותר נכון הוא התעצבן התעלם ממני לאיזה 3 ימים למרות שניסיתי ליצור איתו קשר אני ממש סבלתי בגלל כל הסיפור הזה וחשבתי שזה הסוף... ביום שלישי למריבה הוא שולח לי הודעה משהו בסגנון אני תמיד ידעתי שיש לך מישהו אחר... אז שאלתי אותו מאיפה הוא ממציא את זה והוא אמר לי שהוא ראה איזה תמונה שלי עם הבחור שהוא בעלה של מישהי וזה מה שאמרתי לו. מפה לשם התחלנו שוב פעם לדבר אבל הוא לעולם לא ענה לטלפון שלו כשהיתי מתקשרת הוא שלח לי הודעות אחרי כמה שעות טובות אם היתי שואלת אותו משהו. לטענתו שום דבר לא השתנה הוא רק עסוק מאוד בעבודה. כן ממש פתאום הוא עסוק כשהינו מחוברים 24/7
    אז ככה זה המשיך איזה שבוע שלא ראינו אחד את השני ואני שאלתי אותו מתי הוא יכול לבוא אז הוא שלח לי ביום ראשון אני בא ב1. ביום ראשון אני חיכיתי עד 1.30 ושלחתי לו הודעה האם הוא בדרך הוא ענה לי שהוא עוד בכלל לא יצא ויורד גשם אצלהם. הוא אפילו לא הודיעה לי שהוא לא מתכוון לבוא! אז ממש התעצבנתי וניסיתי לתפוס אותו וכמובן שהוא לא ענה ולא חזר אלי אז שלחתי לו הודעה שזהו זה נגמר. וגם הפעם הוא לא ויתר. יום אחד הזמנתי אותו לבוא שלח לי פעמיים שהוא בא. כמובן שחיכיתי הזמן עבר והוא לא הודיעה לי כלום התקשרתי והוא אמר לי שהתוכניות השתנו והוא יוצא עם חברים שלו למקום אחר אז פשוט ניתקתי את השיחה.
    חשבתי איך אני אגרום לו לעזוב אותי כי זה לא יעזור עוד פעם להתעלם ממנו כי כבר הינו בסרט הזה המון פעמים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לא מצליחה להבין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא מצליחה להבין - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/05/2011

    התגובה נמצאת ב"חלק ב'"

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו