מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- חוסר ודאותדורין23/05/2011
שלום
אני בת 32 גרושה פלוס ילדה, התחלתי לצאת כחודש עם בחור שהכרתי באתר הכרויות , הוא גרוש ללא ילדים , והקשר זורם טובף מתנהג בכבוד , מתקשר מתעניין, ניפגשים
אבל משום מה זה נעצר ביציאות, הוא לא מדבר על סקס שנראה לי מאוד מוזר וכמובן שאני לא ייזום, הייתה לי הרגשה מוזרה ונכנסתי לאתר הכרויות איפה שהכרנו והתברר שהוא נכנס אליו , אז אני לא יודעת מה לעשות , אנימאז שהכרתי אותו לא נכנסתי לאתר
כנראה שהוא לא רציני אבל מצד שני נניחח והוא לא רציני גם סקס הוא לא רוצה אז מה רק בילויים משהו מוזר, אם היה רוצה רק סקס היה לי יותר הגיוני ומראה לי כמה הוא לא רציני
מה לעשות , להגיד לו לא להגיד לו??* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אתם לא מגיבים לי ?? פליזז
דורין23/05/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחוסר ודאות-קיים בכל קשר
עדי בדיחי23/05/2011הי דורין,
אנחנו עושות מיטב מאמצנו לענות לפניות בזמן. בד"כ הפניות נענות באותו יום ועד יממה מהפניה.
לגבי מה שתארת- יש סיכוי שהבחור נפגש כדי להנות, לבלות ולהעביר את הזמן. יתכן וכפי שלא מתאים לו קשר רציני להערכתך, אולי גם לא מתאים לו קשר לא מחייב שכולל בתוכו גם יחסים אינטימיים (הזוי, אבל קיים). יש סיכוי שגם לא מעלה זאת מולך כי אולי כן חושב עלייך בכיוון רציני יותר, ולכן מחכה עם זה. עצם העובדה שנכנס לאתר לא בהכרח מראה על כך שהוא לא בכיוון שלך, יתכן וכמו כולם, הוא בודק ומתנסה, ואם לא הגדרתם את הקשר כרציני- או לפחות הכיוון הוא עוד לא כזה במוצהר, יש לו הזכות להיכנס חזרה לאתר- בדיוק כמו לך.
אני מציעה שתמשיכי לבדוק מה קורה עם הקשר ולאן הוא מתפתח. את מצידך, אם תרצי, תוכלי לזרוק לו הערה או קריצה על הנושא, מבלי לפתוח אותו באמת. משהו שהוא בדרך אגב ולראות אם הוא מזהה את העצם הזאת שזרקת.
אם הוא לא מעוניין בך את תחושי את זה מהר לדעתי, בינתיים המשיכי להנות איתו, זכרי שחוסר ודאות הוא שלב של כל קשר, ויש לנו הנטייה לרצות להיות בשליטה ולדעת מראש. לגבי כל דבר, כמו לדוגמא- בדיקה חשובה שעשית ואת חייבת לדעת מה התוצאה. זה אותו דבר, אבל עם נופך רגשי יותר. לכן את צריכה ללמוד להרפות ולשחרר, ולדעת גם להנות, בדיוק כמוהו, ופחות להתעסק במה יש פה ומה אין. אם הנושא ממש יציק לך, אני מציעה שתפתחי אותו מולו, אבל מאוחר יותר.
בהצלחה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

