חוסר ודאות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר ודאות
    דורין
    23/05/2011

    שלום
    אני בת 32 גרושה פלוס ילדה, התחלתי לצאת כחודש עם בחור שהכרתי באתר הכרויות , הוא גרוש ללא ילדים , והקשר זורם טובף מתנהג בכבוד , מתקשר מתעניין, ניפגשים
    אבל משום מה זה נעצר ביציאות, הוא לא מדבר על סקס שנראה לי מאוד מוזר וכמובן שאני לא ייזום, הייתה לי הרגשה מוזרה ונכנסתי לאתר הכרויות איפה שהכרנו והתברר שהוא נכנס אליו , אז אני לא יודעת מה לעשות , אנימאז שהכרתי אותו לא נכנסתי לאתר
    כנראה שהוא לא רציני אבל מצד שני נניחח והוא לא רציני גם סקס הוא לא רוצה אז מה רק בילויים משהו מוזר, אם היה רוצה רק סקס היה לי יותר הגיוני ומראה לי כמה הוא לא רציני

    מה לעשות , להגיד לו לא להגיד לו??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר ודאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למה אתם לא מגיבים לי ?? פליזז

    דורין
    23/05/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר ודאות-קיים בכל קשר

    עדי בדיחי
    23/05/2011

    הי דורין,

    אנחנו עושות מיטב מאמצנו לענות לפניות בזמן. בד"כ הפניות נענות באותו יום ועד יממה מהפניה.

    לגבי מה שתארת- יש סיכוי שהבחור נפגש כדי להנות, לבלות ולהעביר את הזמן. יתכן וכפי שלא מתאים לו קשר רציני להערכתך, אולי גם לא מתאים לו קשר לא מחייב שכולל בתוכו גם יחסים אינטימיים (הזוי, אבל קיים). יש סיכוי שגם לא מעלה זאת מולך כי אולי כן חושב עלייך בכיוון רציני יותר, ולכן מחכה עם זה. עצם העובדה שנכנס לאתר לא בהכרח מראה על כך שהוא לא בכיוון שלך, יתכן וכמו כולם, הוא בודק ומתנסה, ואם לא הגדרתם את הקשר כרציני- או לפחות הכיוון הוא עוד לא כזה במוצהר, יש לו הזכות להיכנס חזרה לאתר- בדיוק כמו לך.

    אני מציעה שתמשיכי לבדוק מה קורה עם הקשר ולאן הוא מתפתח. את מצידך, אם תרצי, תוכלי לזרוק לו הערה או קריצה על הנושא, מבלי לפתוח אותו באמת. משהו שהוא בדרך אגב ולראות אם הוא מזהה את העצם הזאת שזרקת.

    אם הוא לא מעוניין בך את תחושי את זה מהר לדעתי, בינתיים המשיכי להנות איתו, זכרי שחוסר ודאות הוא שלב של כל קשר, ויש לנו הנטייה לרצות להיות בשליטה ולדעת מראש. לגבי כל דבר, כמו לדוגמא- בדיקה חשובה שעשית ואת חייבת לדעת מה התוצאה. זה אותו דבר, אבל עם נופך רגשי יותר. לכן את צריכה ללמוד להרפות ולשחרר, ולדעת גם להנות, בדיוק כמוהו, ופחות להתעסק במה יש פה ומה אין. אם הנושא ממש יציק לך, אני מציעה שתפתחי אותו מולו, אבל מאוחר יותר.

    בהצלחה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו