אני לא ממש אוהב לדבר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • אני לא ממש אוהב לדבר
    דמיאן
    23/05/2011

    שלום לבאי הפורום,
    אני בן 30 יוצא תקופה לא קצרה עם מישהי בת 26 , עכשיו אני נמשך אליה ואוהב אותה מאוד ואני מאמין שגם היא מרגישה כך לגביי .... מה שאני תוהה זה על הקטע שאני אוהב לשתוק ולא לדבר הרבה כשאני איתה , אני יכול להיות אוהב ולדבר על דברים איטנמיים , אבל אני לא רואה צורך בלהיות אחד כזה שמדבר בכל רגע שאני איתה. לי נראה שלה זה מפריע , מלחיץ אותה , כל הזמן שיש שקט היא חסרת נינוחות ומנסה להפיג את השקט בידיבור כלשהו על סתם דברים.....

    אני זוכר שפעם גם לי הייתה תפיסה שבשביל קשר קרוב וחשוב צריך לדבר , להכיר כל פרט ופרט, לדון על כל דבר... היום יצא לי לפגוש גם אנשים שנעים לי להיות איתם ולא להיות מאולץ מבחינת לדבר על כל דבר.. שקט לא מלחיץ אותי , אני דווקא חושב שיש בו משהו גם נינוח ואינטימי יותר בקשר ......

    מה דעתכם??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אני לא ממש אוהב לדבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני לא ממש אוהב לדבר - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    23/05/2011

    דמיאן יקר,

    כל עוד השקט משרה שלווה ונינוחות על שני בני-הזוג אז השקט מבורך, אולם לדבריך בת זוגתך מאבדת את השלווה והנינוחות שלה ברגעי השקט הללו.
    אינטימיות נוצרת על-ידי שניים המדברים באותה שפה. אצלך האינטימיות נוצרת מהשקט או ברגעי השקט. האם שיתפת אותה בתחושותיך אלה? האם היא יודעת שהשקט עבורך הוא ה"דיבורים" עבורה?
    אולי היא נלחצת ברגעי השקט האלה כי לה זה נראה כאילו אין לכם יותר על מה לדבר, שאולי משעמם לך, שאולי היא משעממת אותך, שאולי אתה לא מעריך את האינטיליגציה שלה, שאולי...מה שלא יהיה פרשנותה לשקט ביניכם אינה חיובית ולכן היא נלחצת ומנסה להפיג את השקט המאיים הזה מבחינתה בדיבורי סרק.
    אני מציעה שתשתף אותה בתובנות שלך, בראייה שלך ובשלווה שלך. אני מאמינה שלאחר מכן היא תעריך את השקט ביניכם והוא ינסוך בה שלווה, בדומה לשלווה ולנינוחות שאתה חש ברגעים השקטים הללו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו