איך יוצאים מקשר הרסני ולא בריא??

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • איך יוצאים מקשר הרסני ולא בריא??
    סיון
    28/05/2011

    היי,
    אני בת 21 אני וחבר שלי ביחד און אוף בערך 6 שנים [היו לנו המון פרידות אנחנו נפרדין ברעך כל יומיים בזמן האחרון].הקשר התחיל כשהייתי בת 15 ובהתחלה הוא ממש אהב אותי והשקיע בי והכל ואני דווקא זאת שפחות רצתה אותו והייתי מחזיקה אותו קצר. בערך בסביבות גיל 17 רבתי עם הרבה חברות שלי וניתקתי איתם קשרים ועם השנים הלכו והתמעטו החברות שלי עד שהיום אני כמעט ובלי חבורת בכלל. בעקבות כך נהייתי תלותית בו כי הוא מכיר אותי הכי טוב ותמיד הייתי הולכת אליו כשהייתי עצובה הוא גם עזר לי בתקופה הזאת ותמך בי..בשנתיים האחרונות היחס שלו אליי ממש השתנה כאילו הוא כבר לא אוהב, לא משקיע, מדבר לא יפה עושה לי קטעים מסריחים כמו למשל אומר שהוא נשאר בבית בגלל שהוא עייף ואז בעצם אני מגלה שהוא יצא עם חברים ופעם למשל הוא תמיד היה מעדיף להיות איתי מאשר עם חברים ועכשיו הוא ממציא תירוצים כדי שהוא יוכל לצאת עם חברים ולא איתי, הוא משקר לי הרבה ואנחנו כבר נפרדים וחוזרים על בסיס קבוע [הוא גם נפרד פעם קודמת ויצא עם בנות אחרות]. הוא מתנהג אליי מגעיל ואז מתקשר כאילו כלום לא קרה כי הוא כבר מרגיש שאני מובן מאילו ולא משנה מה הוא יעשה אני יחזור אליו ואיכשהו זה תמיד קורה כי יש לי תלות נפשית בו, אני צריכה אותו כי אני מרגישה די לבד בעולם הוא הכתף התומכת שלי והבן אדם שיודע עלי הכל. מצד אחד אני רוצה לסיים את הקשר הזה כי הוא לא בריא ואני כל הזמן מתוסכלת ובוכה ממה שהוא עושה לי ומצד שני אני מפחדת להישאר לבד כי הוא באמת הפך לכל עולמי ואני גם מפחדת להמשיך הלאה כי אני בחורה ביישנית וסגורה וכשמתחיליםן איתי אני די מרחיקה אנשים כי אני מפחדת שלא אדע מה לעשות עם הבחור. מה עושים?? חייבת את עזרתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עלייך לבנות לעצמך בסיס תמיכה עצמאי

    דורית כהן
    29/05/2011

    סיוון היקרה, אני חושבת שאת מיטיבה לתאר את הבעייה ביניכם ויש לך מודעות והבנה מצויינת למה זה קורה.
    אכן פיתחת בו תלות רגשית חזקה, והוא, שרואה שאת נשארת איתו בכל מצב, הפסיק להשקיע בך ועושה כל מה שמתחשק לו - בלי להתחשב בך, בלי לשאול אותך וגם בלי לספר לך. ואפילו משקר.
    אני חושבת שהעובדה שכתבת כאן את הדברים היא הצעד הראשון לקראת קבלת החלטה נכונה - שהוא לא האדם המתאים לך, ומה שחשוב לך עכשו הוא להתחיל לעמוד על רגלייך שלך! להיות קצת לבדך, ללא בן זוג, להתחיל להקים לך מעגל של חברות חדשות, וגם לחשוב מי מבני המשפחה שלך יוכל לתמוך בך.
    אינני מציעה לך לרוץ ולחפש מייד בן זוג אחר, כי הדפוס הזה של תלות תוקע אותך חזק ועלול להשאיר אותך בקשר לא בריא גם עם החבר הבא!
    כדי להיפטר מן הצורך בתלות - עלייך ממש לבנות לעצמך את המעגלים החדשים עליהם דיברתי.
    כמו כן, חישבי מה את אוהבת לעשות ונהנית ממנו? איזה תחביב,תחום עניין. נסי להיות עסוקה בדברים שיעשו לך טוב. מלאי את העולם שלך בדברים שאינם קשורים אליו.
    וממקום חדש של מישהי עצמאית - תוכלי לבחור טוב יותר את הפרטנר הבא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סיוון

    דנה
    25/04/2012

    אני קוראת את מה שכתבת ואני בהלם מוחלט כי אם הייתי צריכה לרשום מה הבעיה שלי הייתי עושה העתק הדבק על מה שכתבת (:
    עבר זמן ואני מקווה שכבר עשית צעד -מה שאני עדיין לא עשיתי !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו