עיצה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • עיצה
    יוסי
    28/05/2011

    נמאס מהלבד הזה!!!
    אני בן 30.5, רווק ולא כיף! לא כיף בכלל!! אני מאוד רוצה זוגיות, היא לא מגיעה..כל החברים שלי נשואים, או בזוגיות אני כמעט היחיד שלבד..אני גם בגיל לא קל. אתה מתחיל לברור כי אתה יודע מה אתה מחפש. אני יודע מה אני מחפש, רוצה שיהיה לי בזוגיות, או מהבת זוג שלי.

    אתם חושבים שזה שאני גר עדיין עם ההורים משפיע? יכול להיות שהמצב ישתנה אם זה ישתנה? יש לי אופציה כזו אבל אני די חושש לגור לבד..אבל אולי מצד שני הגיע הזמן!!! זו יחידה מצעולה האופציה שיש לי, במושב שרחוק משהו כמו 25 דקות מהבית של ההורים ו 15 שעה מהעבודה. אבל זה ממש לבד שם..המקום מהמם, מושב, שקט, רגוע, 400 מטר מהים..אבל גם 20-25 דקות מההורים, חברים, משפחה..

    מה דעתכם? על הזוגיות? הדירה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עיצה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה..

    JJ
    28/05/2011

    הי.נשמע טוב,אבל לדעתי אז אתה תצתרך למצוא מישהי שתתחבר לשקט הזה...לא כולן יכולות..אולי רוצות לבלות...וגם סיכוי להכיר בחורה שם אולי לא גבוהה...
    לגבי דרישות:אולי כדאי להתגמש?כי בסופו של דבר זה יהיה פשרה,אז לפחות תמזער אותה...
    אם תרצה:[email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עניתי במייל

    יוסי
    28/05/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לצאת דחוף!

    אני
    29/05/2011

    היי בתור בחורה בת 22, אפילו בחור בן 25 שגר עם ההורים זה נשמע רע...
    גם עם כל הסיבות ,אבל 30 סליח כן ,אבל מהר מהר מהר לצאת מהבית
    זה נשמע תלותי וחסר עצמאות ואף בחורה לא תרצה

    בקשר לקשרים עם משפחה וחברים ,תעשה מאמץ ותשמור
    לא משנה לאן ,ואתה גם אומר שהמקום טוב ,תצא כבר מהבית!

    ותנסה להכיר בחורות כל הדרכים שיש ..לא חסרות
    ותראה מה קורה עם זה תחיה את זה ,אם יש בעיה בהכרות אח"כ זה כבר משהו שונה
    אבל קודם כל מה שכתבתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עיצה - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    30/05/2011

    יוסי יקר,

    למיטב הבנתי הנושא הבוער הינו נושא הזוגיות.
    אז...מה אתה עושה על-מנת לקדם את הנושא?
    האם אתה רשום באתרי היכרויות?
    האם חבריך ומכריך מודעים לכך ו"מחפשים" עבורך?
    האם אתה שותף בפעילויות בהן הסיכוי לפגוש גבוה יותר, כמו חוגי ריקוד למיניהם (למשל סלסה, ריקודי עם או מה שמתאים יותר לסגנונך) או חדרי כושר למיניהם אליהם מגיעים אנשים צעירים במטרה להיעשות חטובים אך גם לפגוש חבר'ה חדשים?

    אופציה נוספת שתוכל לבדוק היא תהליך אימוני.
    כמאמנת אוכל להבטיחך (כמעט) כי אימון לזוגיות אשר הינו תהליך קצר מועד הינו בעל יעילות גבוהה למציאת בן/בת הזוג הנכונים והמתאימים עבורך בהתאם למבנה אישיותך ו"מנוע הפעולה" שלך, כלומר ההתנהלות הכללית שלך.

    ולגבי נושא המגורים...אולי באמת, כפי שכתבה לך "אחת" זה נשמע פחות טוב שבגיל כה בוגר אתה עדיין גר עם ההורים, יחד עם זאת, אני מניחה שאתה עושה זאת כי פשוט נעים יותר לגור יחד ולא לבד ובוודאי נוח לך לגור איתם מאשר עם שותף/ה.
    ושוב, בראייה אימונית, עשה את הדבר שאתה חש שהוא הדבר הנכון ביותר עבורך וזה נקבע על-פי הקשבה פנימית לצרכיך, רצונותיך ותחושותיך ללא כל קשר ל"איך זה נראה" לאנשים אחרים. אני משוכנעת שכאשר תרגיש שאתה מעדיף לגור לבד, משיקוליך שלך, תעשה את הצעד.
    כפי שעולה מפנייתך הדירה הזו שתיארת לא ממש עושה לך חשק לעבור, אולי כי אתה עדיין לא בשל למעבר הזה וזה בסדר. תמיד תוכל לעבור למקום מגורים אחר, החשוב הוא שתעשה זאת כאשר זה יהיה נכון עבורך.

    אשמח לקבל את תגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו