מבולבלת

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מבולבלת
    אני
    29/05/2011

    אני לא יודעת לאן לפנות...
    אני אחרי קשר מאוד רציני שנגמר לא משהו לדעתי.. ומנסה ל"שקם את עצמי"
    בקושי ועם הרבה נפילות ,שתמיד היו לי בחיי אבל עדין... אנחנו לא בקשר 3 חודשים
    למרות שעדין עשיתי שטויות בקשר אליו ושלחתי הודעות..

    אני לומדת ועובדת שזה גוזל הרבה משאבים וכוחות
    ומנסה בלי הצלחה יתרה להשקיע בעצמי, יודעת שצריכה את ה"אני"
    מנסה להיות בקשרים חברתיים,מעטים אבל מנסה ולחזק ולחדש.
    רוצה להרגיש טוב בקשר לחיים שלי בלי קשר לגבר

    אבל כן יש את הרצון לזה, יש בחור מדהים אבל כרגע זה לא יכול לקרות
    יש מישהו מהעבר שפתאום יש סימנים מוזרים...
    ויש בחור חדש, טרי לגמרי שהיוזמות שלו מאוד נחמדות ומס'רן להכיר
    אבל החשש להבלע בתוך קשר ולשפוט בקשר חדש וההתחבטויות
    וכל אחד עם החיים שלו ואיך לכבד ולהבין וגם לקבל את עצמי ולדעתשמי
    שאיתי צריך להבין את הגבולות שאני מתקשה לשים לעצמי ...
    עוד לא התחלנו,וכבר קבענו ליום, שפשוט אמרתי לו כן ,למרות שזה לא קריטי
    אבל עברה לי מחשבה בראש לראות חבר טוב שעוד לא קבענו להפגש
    ושאני אעדיף לצאת בשישי או שבת ,למרות שאולי הוא עובד והמחשבה על זה שאני
    רוצה מישהו שייהה זמין ,למרות שאני אולי אצתרך לעבוד סופ"שים לפעמין...

    ולא יודעת איך אני רוצה לראות מערכת זוגית בחיי כעת
    האם עדין להישאר לבד? או לראות מה קורה עם הבחור מהעבר,
    או לתת סיכוי והאם אני יכולה לתת סיכוי נורמלי לחדש?
    וקופצות מחשבות על האקס על דברים שהוא עשה ששאלה אם בחור אחר
    יעשה עבורי לצד הסיבות למה עזבתי אותו ,והאם חלקן לא יהיו עם בחור אחר גם ככה
    אז למה בעצם נפרדנו, וכשהיו מחשבות כאלה חזרנו,ושוב נפרדנו בגלל דברים יותר מהותיים,איך אפשר לקבל את החים של האחר,ואת עצמי בעצם.

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מבולבלת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מבולבלת - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    30/05/2011

    "אחת" יקרה,

    נראה שאת באמת מבולבלת...ובכל זאת אנסה לענות.
    למיטב הבנתי הקשר הקודם הסתיים וזה סופי אז... למענך, שחררי אותו ואפשרי לעצמך להכיר ולפתח מערכת זוגית אחרת, טובה יותר ונכונה יותר עבורך. אולם, עד שלא תנסי באמת, עד שלא תתני הזדמנות אמיתית לקשר חדש, לא תדעי אם "זה זה" או לא.
    יש לך הזדמנות, מישהו, שכנראה מוצא חן בעינייך, מעוניין להיפגש, לבלות יחד, ליהנות יחד ולהכיר קצת יותר טוב. למה שלא תתני לכם הזדמנות, הזדמנות "נקייה" מכל עכבות העבר.
    ו... נסי ל"זרום", לחשוב פחות (ואם תוכלי לא לחשוב כלל) מחשבות מעכבות ופשוט לחיות את הרגע, למצות וליהנות. אני משוכנעת שאם תאפשרי לעצמך להשאיר את העבר במקומו, בעבר, ולחיות את ההווה החיים יהיו פחות מורכבים, פחות מסובכים ויותר פשוטים ומהנים, שהרי החיים הרבה יותר פשוטים ממה שנדמה לנו, לרוב, אנו אלה אשר מסבכים אותם...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו