נישואין לא מאושרים

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • נישואין לא מאושרים
    עדי
    31/05/2011

    שלום,
    אני נשואה 11 שנה +3 ילדים .ביני ובין בעלי אין הרבה משותף.למעשה אנחנו לא ישנים יחד שנתיים מאז שהתינוק נולד.(ועוד לפני)
    אני מרגישה שאני לא אוהבת אותו אלא רק רגילה אליו.
    אנחנו משדרים על ספירות שונות בהרבה תחומים.ואני מרגישה שזה נגמר.
    הוא טוען שהוא אוהב אותי מאוד אבל אני לא אמרתי לו אני אוהבת אותך כבר שנים!
    הוא אדם טוב ואבא טוב וכרגע אני מרגישה שרק בשביל הילדים אני "סוחבת".
    אני מרגישה שאין לי תמיכה ממנו לא נפשית לא פיזית לא כלום!
    יש לציין שהוא בנאדם עם נטיה לדיכאונות אני בנאדם יותר שמח ואופטימי הוא רואה רק שחורות בכל דבר.ואני ממש שונאת את זה!הוא גם נלחץ מהר מדברים ומלחיץ אותי ואני כבר מרגישה שאני לא יכולה יותר!כמו פצצה מתקתקת.
    מה דעתך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נישואין לא מאושרים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסבל של כולם

    עדי בדיחי
    31/05/2011

    שלום חן,

    את מתארת סיפור לא קל- את לא אוהבת את בעלך, את איתו מתוך הרגל ובשביל הילדים, את מרגישה שזה נגמר, אין לכם אותם תחומי עינין. את מספרת עוד דבר חשוב והוא הנטיה שלו ללחץ ולדיכאון- כנראה מרכיבים שאת לא מוכנה להתמודד איתם (?). אני לא יודעת אם לקחתם טיפול בעבר, או לקחת איש מקצוע לשם תמיכה ולבדוק מה את עושה עם המצב ואיך את עושה. ואני לא בטוחה שאם אעלה רעיון כזה כאן- את תרצי. את נשמעת לי הרבה אחרי המוטיבציה או רצון קטן להמשיך איתו את הקשר.

    הילדים, אגב, בניגוד למה שחושבים- לא באמת אוהבים את המצב, הם נושמים את חוסר האהבה ביניכם ולא מקבלים תבנית נכונה של זוגיות בריאה. הם רואים אותו, ואותך, בנפרד, על אף שאתם "יחד", זה נכון רק לגבי קורת הגג שלכם. הדבר היחיד המשותף ביניכם- הוא הילדים. וזה ישאר כך לנצח.

    עכשיו את צריכה לקבל החלטה- או שאת ממשיכה את המצב כפי שהוא, עם התסכול והחשש לעזוב, או שאת מחליטה שמגיע לך, לו ולילדים משהו יותר טוב. אהבה אמיתית, לכולם. כאן את יכולה לחשוב על האפשרות כן לתת לזה צ'אנס (אם בכל זאת נותרה אהבה), או להחליט שסבלת וסבלתם מספיק.. והגיע הזמן לקבל החלטה על המשך הקשר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פצצה מתקתקת = ספירה לאחור ובום....

    עומר
    04/06/2011

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו