זוגיות במשבר

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות במשבר
    nbh
    31/05/2011

    שלום!
    אני נשואה מזה כ-4.5 שנים כאשר לפני כחצי שנה עמדנו להתגרש אך בסוף הופנינו לייעוץ מטעם הרבנות,לצערי לאחר חודשיים היועץ הפסיק לשתף פעולה והתאייד.
    הדבר העיקרי שמפריע לי בזוגיות זה שלבעלי יש חרדות די מוגזמות סביב ניקיון וחרדה ממחלות,לדעתו,זה תקין להתנהג כך.מיותר לציין שזה משבש לי את החיים בכל מיני רמות.
    אשמח לעצות בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות במשבר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    עדי
    31/05/2011

    מאוד מזדהה עם דברייך גם בעלי כזה וזה משגע אתי לגמרי כבר!כל פעם שהילד חולה הוא רוצה לרוץ איתו לבית חולים ומלחיץ אותי ופשוט לא סומך עליי !מה רק מי שלחוץ מתמודד טוב?ואכפת לו?מעצבן אותו הרוגע שלי והוא מנסה להוציא אותי משלוותי כל הזמן!אני עוד מחזיקה איתו 11 שנה אבל באמת כבר נמאס לגמרי!

    תחזיקי מעמד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אפשר לטפל, לפני שמפרקים

    עדי בדיחי
    31/05/2011

    שלום nbh,

    נשמע שאת אכן מתוסכלת ולא פשוט לך. שני דברים חשובים שאני חושבת שכדאי להעלות:
    1. העובדה שהמטפל נעלם לו לא אומרת שאין מטפלים טובים אחרים שיכולים לעזור. יש מטפלים זוגיים, בכל מיני גישות, וחשוב להיות ערים לכל האפשרויות שיש לכם. אני יודעת שאחרי טיפול שעשה רושם לא מאוד טוב קשה מאוד להאמין בטיפול או במטפל חדש- אבל, קחי לתשומת ליבך שגם מטפל כזה, שלא התנהג במקצועיות- הוא בנאדם, שטועה, ויטעה כנראה, ואת לא אמורה להיות האחראית למעשיו. כרגע מי שסובל מהנטישה שלו היא את. נסי לקחת אחריות על המקום הזה ואולי לחשוב על עוד אפשרויות טיפול.

    2. עינין הניקיון של בעלך:אכן מדובר בחרדות וגם בזה אפשר לטפל, ואפשר לטפל בזה אפילו טוב, והתוצאות מהירות יחסית. אם הוא מודע למצבו, והוא מבין שזה מפריע, ומנהל אותו- יותר פשוט יהיה להציע לו ללכת לטיפול (בד"כ טיפול התנהגותי, גגלי את המונח C.B.T), יש גם תרופות לא יקרות ובלי תופעות לוואי שיכולות לעזור וכאמור התוצאות מאוד מעודדות.

    אלו שני הדברים שחשוב לי להעלות איתך, לא להתייאש, ולא לפחד למצוא דרכים מתאימות ומקצועיות לטפל. אפשר לטפל. בכל מצב של משבר, לפני שמחליטים על פרידה - לא מפרקים עד שלא מנסים. ניסיתם בעבר, אני מניחה שהיו אלמנטים טובים ביעוץ של החודשיים, נסו לחזור לטיפול ולשיתוף פעולה דומה. אשמח לסייע בנושא אם תרצי.

    בהצלחה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו