פרידה שהשאירה ערפל כבד ומוזר...

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • פרידה שהשאירה ערפל כבד ומוזר...
    גלי
    31/05/2011

    אני בחורה בת 25, יצאתי עם בחור בן 35 . זה התחיל מקשר ידידותי בעבודה ואז הוא התוודא בפני שיש לו רגשות ושהוא רוצה לקדם זאת, היו לנו שלושה חודשים של גן עדן, לא האמנתי בכלל שזה מה שקיבלתי, דיברנו על להמשיך הלאה למיסוד ושאיך היינו כל זהמן הזה אחד מתחת לאף של השני ואיך זה לא קרה קודם... המשפחה החברים כולם מסביב היו פשוט המומים ומוקסמים מהחיבור ביננו ומכמה שאנחנו מתאימים. הוא היה כל מה שרציתי ואמר שאני כל מה שהוא רצה... ואז ביום בהיר אחד התחילו להפריע לו כל מיני דברים , פעם העיר לי שאני צריכה לרדת קצת במשקל, אחר כך על השיער, אחר כך על מבנה הזרועות , השווה אותי לנשים פחות אטרקטיביות והטיח עלבונות שבעיניו בסך הכל היו הערות בונות ואולי נאמרו בחוסר טקט, חשוב לי לציין שאני בחורה יפה לכל הדעות, לכל מקום שאני נכנסת מציינים זאת ואני מקבלת המון מחמאות מהסביבה... קיבלתי זאת, אמנם בסוג של כניעה אבל אני מאוד אהבתי ועדיין אוהבת אותו לצערי... לאחר מכן הוא התחיל לדבר כל הזמן על בחורות אחרות ועל כמה שהן יפות , ואט אט הוריד לי את הבטחון העצמי ואת הביטחון בקשר. הוא החליט שאנחנו צריכים להיפרד בטענה שאם הוא רואה כל כך הרבה פאקים אז כנראה שאין כאן אהבה , וכנראה שהוא עוד לא מצא את האחת שלו ואת זו שהוא כל כך חיכה לה , הוא טוען שאם הוא לא מרגיש את הפרפרים הללו אז אין טעם להמשיך, הוא מציין שאני הבחורה שהייתה לו אליה משיכה מינית הכי עזה שיש, הוא טוען שאני מושלמת לכל הדעות, אך יש לו גוקים בראש שלא מניחים לו וגורמים לו להרגיש שאני לא האחת בשבילו. מה יכולות להיות הסיבות לכך? חשוב לי פציין שנפרדנו כבר לפני שלושה חודשים וקצת אבל אנחנו לא באמת מצליחים להתנתק אחד מהשני, תמיד משהו קטן מלהיט ומחבר אותנו מחדש ואז שוב הוא נסוג... הוא לא יודע אם הוא באמת לא מצא את האחת שלו או שיש לו "פגם" כלשהו באישיות. חשוב לי לציין שהתחושות הללו קרו לו גם בקשר לפני שנמשך שנתיים ואני והיא היינו הקשרים היחידים שלו בחיים (הוא בן 35!) אני מתוסכלת ואובדת עצות... האם יש רעיונות למה זה קרה ומה עלי לעשות, אני מרגישה שאני תקועה ונאחזת בשלושה חודשים המדהימים שהיו לנו .....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קשר הרסני

    עדי בדיחי
    31/05/2011

    שלום לך גלי וערב טוב,

    אני אתחיל בציטוט של אחד המשפטים של הבחור: "הוא טוען שאני מושלמת לכל הדעות אך יש לו ג'וקים בראש שלא מניחים לו וגורמים לו להרגיש שאני לא האחת בשבילו". אם הייתי יכולה למחוק לך את כל שאר המשפטים המעליבים ואלו שגרמו לביטחון שלך לנסוק למטה- הייתי עושה את זה. ולמה? כי למרות שזה ישמע לך מאוד משונה, לא מדובר בך. מדובר בבחור עם נטיה למושלמות עודפת (אולי אף חמור מזה), נטיה לראות את הפגמים דווקא לאחר שהכל מושלם, בחור שעם הגישה הזאת לא יתקדם לצערי לשומקום. הסיפור קרה גם עם הקודמת, מה שמחזק את תחושתי שמדובר בדפוס שהוא מתקשה לשלוט עליו. העובדה שאלו היו הקשרים היחידים שלו גם מספרת על היכולת שלו להחזיק קשר לאורך טווח. אני מניחה שבכל קשר הוא הצליח לראות את הפגמים (לאחר שהיה נחמד ומושלם), ועזב גם אותם.

    נסי להבין ששלושה חודשים הם מעט זמן כדי להכיר מישהו באמת, כדי להגיד - אני מכירה אותו מספיק טוב כדי לדעת. אני מזדהה ומבינה אותך בעינין ההתאהבות וההתרגשות, הכל נראה מושלם ואיך לא ראיתי את זה קודם, איך היינו אחד ליד השני וכלום לא קרה אז. ובכל זאת, עד שלא מנסים ויודעים טוב יותר את הטיפוס- לא באמת יודעים מיהו ומהו. ואת נוכחת לצערי ולצערך לדעת שהטיפוס הזה לא שולט ב"ג'וקים" האלו, ה"ג'וקים" האלו נקראים חרדות או פחדים, וחתירה לדבר מושלם שלא קיים- לכם הוא עד היום לא מצא את המושלם הזה... הוא גם לא ימצא אם ימשיך ככה ולא יטפל בעצמו.

    אל תאחזי במשהו שקרה אז וכבר איננו, מה שקרה אז זה תחילתו של קשר, כמו הרבה קשרים אחרים שנגדעים, קשר שבתחילתו נראה מאוד מבטיח, אך כשאת מכירה את האדם והוא מרגיש כבר נוח איתך להגיד לך משהו על מבנה הזרועות, ועל המשקל, ולהשוות אותך לכל מיני אחרות פחות ממך, ובקיצור- לגמור לך את הביטחון, בבקשה, אל תאחזי בו. כי אותו אחד שהרים אותך- הוא אותו אחד שהנחית אותך חזק לקרקע, וזה כאב.

    אני מקווה שבתוך תוכך את יודעת מי את, ושיש לך תמיכה סביבך של אנשים שמזכירים לך כמה את טובה בזכות מי שאת. אף אחד לא יוכל לעצב אותך פרט לך, וחשוב שתביני, שגם קשר הרסני (ולצערי הוא כזה) יכול לקדם לעבר קשר אחר, בעתיד, בריא ובונה יותר. אדם שמעיר לך הערות מהסוג הזה, ועושה לך את מסע ההשפלות שעשה- אין לו ולא יהיה לו מקום בלב שלך. סגרי את הפינה הזאת, נסי להתעסק בהכל פרט אליו, והמשיכי הלאה בקצב שלך.

    מקוה שעזרתי במקצת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה תודה תודה

    גלי
    04/06/2011

    אין בפי מילים בכדי להודות לך....
    האם אפשרי לפנות אלייך במייל אישית ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה

    עדי בדיחי
    05/06/2011

    הי גלי,
    שמחה שעזרתי. את בוודאי יכולה לפנות אליי במייל.


    שבוע טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו