מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אשמח לתגובתכםמיק01/06/2011
בחודשים האחרונים אני יוצאת עם גבר גרוש+2, הוא גבר מקסים, חם ומפרגן. הסיבה לגרושיו היא בגידה מתמשכת של גרושתו, עם אחד מחבריהם המשותפים.
ככל שהקשר מתחזק (מצידו) הוא מוצא סיבות שוליות לותר עליו. אבל ממש שוליות. אפשר להעביר שבועות נפלאים, ואז קורא איזה תהליך מעצים קשר (בהתחלה ביטוי אהבה, ובהמשך רצון למעבר משותף) וזמן קצר לאחר מכן יום-יומיים, הוא יתפס לאיזה משהו כ"כ לא מהותי שיערער לו את הביטחון ויבלבל אותו ברמה של האם להפסיק או להמשיך את הקשר.
בבסיסו הקשר הוא מצויין, יש אהבה גדולה ופתיחות.. ישנם גם אתגרים, לגיטימים כמו בכל מערכת יחסים.. אבל השמיטה הזו קשה לי עד שהחלטתי לשים לזה סוף.. למרות שבפועל אני יודעת שמדובר בזוגיות שעשויה להיות מאוד טובה, אך מוחמצת.
דעה/עצה תתקבל בברכה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובתכם - תגובה
מוניקה הרשקוביץ01/06/2011מיק יקרה,
קשה עד בלתי-אפשרי לנהל מערכת זוגית על בסיס הטנגו, כלומר צעד קדימה לקרבה, התפתחות וצמיחה משותפת ושני צעדים אחורה עד למצב בו אחד מבני-הזוג תוהה לגבי המשך הקשר. זה מתסכל, לא מאפשר בניית בסיס יציב ליצירת והתפתחות הקשר ולאורך זמן מקשה על בן-הזוג היציב יותר לתת אמון ולסמוך על מילתו של בן-הזוג הפחות יציב, כמו במקרה שלכם.
לכן, למרות שחשת שיכולה להיות זו זוגיות טובה מאוד, אני חושבת שטוב עשית כאשר החלטת, לעת עתה, לשים לקשר הזה סוף.
בן-זוגך לשעבר נכווה בעבר ונזקי הכוויה הזו עדיין נותנים בו את אותותיהם. הוא מאוד רוצה ליצור יחד איתך קשר זוגי יציב וארוך טווח, אולם לאור ניסיונו הרע הוא פשוט חושש להתמסר שוב, באמונה שלמה, לזוגיות ולכן התנהלותו מתאפיינת בחום, אהבה והמון רצון להתקדם בקשר ואף לעבור למגורים משותפים אך הוא "מקבל רגליים קרות" רגע לפני. כל מה שנראה לך שולי נראה לו מהותי ומפחיד. הוא לא נוהג כך בכוונה לשגע אותך, להיראות קשה להשגה או כי הוא לא מעוניין, הוא עדיין חי את הטראומה ההיא וקשה לו להתגבר עליה ולהמשיך הלאה בחייו מתוך אמונה בתחושותיו ובאנשים שאיתו.
יחד עם זאת, היה לכם טוב יחד וכפי שציינת את חשה שיכולה הייתה להיות זו זוגיות טובה עבור שניכם לכן, אולי תרצי להציע לו לנסות תהליך מקצועי כלשהו אשר יסייע לו להתגבר על הטראומה הזו, להפסיק להתנהל על-פי פחדיו ולהתחיל להתנהל נכון מתוך רצונותיו, צרכיו, מאווייו ושאיפותיו. אולי אף תרצי ללוות אותו בתהליך ולהיות שם לצידו. הוא בוודאי יעריך זאת וילמד שעלייך הוא יכול לסמוך, שאת לא מפנה לו את הגב ושגם בזמנים פחות נעימים את שם לצידו.
אני מאמינה שגם לך זה יעשה טוב שהרי את אוהבת אותו ובוודאי תשמחי להיות לו לעזר עבור עתידכם המשותף.
מאחלת לכם הצלחה!
אשמח באם תחליטי להמשיך ולשתף אותנו כאן בפורום וכמובן, אשמח לסייע ככל שאוכל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמוניקה יקרה,
מיק02/06/2011העלתי את הפניה שלי במספר פורומים שונים, והתאכזבתי מהתגובות הדלות והרדודות שקיבלתי, עד שראיתי את התשובה הרצינית והמקצועית שלך.
המון תודה על מה שכתבת, זה חיזק את התחושה הבסיסית שלי - כולל הרעיון של מפגש טיפולי כזה או אחר.
אני בת 34 וכפי שאת בטח מבינה זה לא פשוט למצוא מישהו שניתן לזהות בו פוטנציאל זוגי, להקשר אליו ועדיין לוותר. זה באמת קשה. והאכזבה היא גדולה.
הקשר בבסיסו הוא טוב מאוד, וישנה אהבה גדולה.. הוא חווה שני קשרים רצינים לאחר אותה הפרידה, אך לא בעוצמות האלו ובטח לא ברמת החשיפה לילדיו, כפי שהתקיימה ביננו. באמת הנחתי שחווית הגירושים (הבהחלט לא נעימה שעבר) תעיב ותגדיר גם את הקשר שלנו.. טעיתי, לצערי
שוב תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

