הי עדי

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • הי עדי
    eden
    05/06/2011

    מעדכנת!

    סימסתי לו והוא לא חזר. זה היה ביום חמישי.
    אז ביום שישי סימסתי שוב כי נזכרתי שנתתי לו טלפון כלשהו - אז סימסתי כאילו מתעניינת אם הטלפון עזר לו, והוספתי - אגב, אתמול סיסמתי ולא חזרת מקווה שהכל בסדר
    והוא חזר! אמר שסימס לי בחשרה ומוזר שלא קיבלתי כלום.
    התכתבנו ממש מעט - זה הסתיים בזה שאמרתי לו שאני מחפשת דירה ורעיונות למיקום יתקבלו בברכה. הוא לא חזר ל SMS הזה.
    אבל העיקר שהתכתבנו קצת :)
    מקווה שהוא יהיה הבא שיסמס כי לא בא לי להיות זו שיוצרת קשר כל פעם.

    מה נראה לך?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הי עדי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאפשר לו זמן תגובה

    עדי בדיחי
    07/06/2011

    הי עדן,

    תודה שאת מעדכנת אותנו.

    אני חושבת שלאחר שיצרת קשר, כדאי לתת לו את האפשרות ליצור אותו שוב, זה סוג של פינג פונג קצת מותח אולי , אבל חשוב שתקבלי ממנו את הרושם- מה הוא חושב או מרגיש.

    עשית טוב שיצרת קשר, וטוב שהוא חזר, ועכשיו את צודקת- לחכות, להיות סבלנית (גם בפיייסבוק- לשדר עסקים כרגיל ולא לפנות אליו) ולבדוק את השטח.

    אם את זאת שכל פעם יוצרת קשר והוא לא, הרי שמשהו כאן לא הדדי. אולי הוא חושש, אולי הוא חושב, לא יודעת- אבל צריך לאפשר לזה את הזמן המתאים. לכן חכי בסבלנות, היי אופטימית, ואני מציעה שבפייסבוק שימי איזו תמונה חדשה, או משהו שיכול לשדר שאת שם, קיימת, אבל גם ממשיכה כרגיל.

    חג שמח :) המשיכי לעדכן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה

    eden
    09/06/2011

    הי עדי, מקווה שהיה לך חג מדהים.

    זה בדיוק מה שחשבתי - לתת זמן תגובה ולשנות את תמונת הפרופיל - ולא סתם תמונה - יש לי תמונה מדהימה שהוא צילם אותי בטיול כלשהו בפרופיל (אפילו לא ידעתי שצולמתי עד שפיתחתי את התמונות) וזה לא נראה ישן. מעניין אם הוא יזהה את זה. אבל אני אעשה את זה עוד שבוע שבועיים לפחות.
    בינתיים יש משהו אחר - יש לו יומולדת עוד שבועיים וחצי, הוא מחליף קידומת. אז כשנפגשנו שאלתי אותו בלי שום כוונה מיוחדת אם הוא עושה משהו והוא אמר שלא יעשה משהו מיוחד - בטח יצא לארוחה טובה ולשתות עם החבר'ה אבל לא משהו מעבר. אני אמרתי לו שהוא חייב לחגוג. השאלה שלי היא איך להתייחס ליומולדת שלו – ברור שאני אתקשר לאחל מזל טוב, פשוט חשבתי לשאול אותו ככה על הדרך אם הא לו לצאת לשתות לכבוד היומולדת או משהו כזה – ליצור איזו סיבה למפגש.

    מה את אומרת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פסיכולוגיה, אבל אין מה לעשות

    עדי בדיחי
    09/06/2011

    הי עדן ובוקר טוב,

    אני חושבת שלאור ההתקשרויות שהיו בעיקר מצידך, אליו, הגיע הזמן לנוח ולתת לו להגיב. אני מאמינה שככל שתתרחקי ותהיי קשה להשגה, אבל עדיין בסביבת הפייסבוק (ז"א ערוץ פתוח מסוים), יש סיכוי שהוא יותר ירצה. בגלל שמדובר באדם שמאוד כואב כרגע כנראה על הקשר הקודם או על משהו אחר שאבד לו - לא כדאי ליזום שוב דבר בזמן הקרוב.

    גם לגבי התמונה יש לי הסתיגות, מצוין שתשימי תמונה יפה שלך, לא בטוח כזאת שהוא צילם- זה גם יכול להלחיץ.
    לגבי היומולדת- גם פה, הייתי מסתפקת במשהו סימלי, אתם עדיין לא זוג ונכנסת לעולמו די במפתיע לאחר הרבה מאוד זמן והרבה שינויים שכל אחד עבר. הייתי מאחלת לו מזל טוב אבל לא מציעה שום דבר מעבר.

    אני יודעת שזאת גישה מעט משונה למישהי שרוצה מאוד להתקרב, אבל החשש שלי הוא שככל שתנסי ותתקרבי, בשלב זה הוא ילך ויתרחק. ככל שאת תתרחקי ותהיי קשה להשגה- הסיכוי שהוא יסתקרן וירצה לבדוק מה איתך- ילך ויגבר. לכן גם לגבי התמונה הייתי חושבת שוב האם דווקא לא לשים תמונה שלך נהנית עם חברות או ידיד קרוב?.... את צריכה לגרום לו להפעיל גלגלים בראש שלו ולרצות לבדוק מה איתך, אפילו לגרום לו לחשוב- אולי יש לה מישהו? לדעתי חשוב כרגע שתחשבי על השלכות של קירבת-יתר, כי לפעמים זה מצטייר כ"דבק" ואוטומטית זה פחות מושך. אם תשדרי תמונה של מיסתורין ושאת לא חושפת את כולך, ודווקא לא מתקשרת ליזום מפגש- אולי הוא זה שירצה להכות ברזל וליזום אותו לבד. עינין פסיכולוגי, אבל עובד.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קיבלתי

    eden
    09/06/2011

    מבטיחה לעדכן!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו