מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- להתעמת או לאשירה06/06/2011
שלום
לפני שבועים מצאתי בכיף מכנסיו של בעלי נייר של קנדום
אם להגדיר את מצב הזוגיות שלנו - אדישות אחד לשני , ובטוח שזהעיניין של זמן עד שניפרד.
בכלל לא אכפת לי ממה שמצאתי .
שאלה - האם אני צריכה להתעמת איתו ?
כלומר האם אני צריכה לשאול אותו לפשר העיניין או שפשוט לשתוק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להתעמת או לא - תגובה
מוניקה הרשקוביץ06/06/2011שירה יקרה,
אם את חשה שממש אין אפשרות לשקם את יחסיכם ובאמת לא אכפת לך מהממצא שמצאת בכיס מכנסיו, לדעתי אין ממש טעם להעלות את הנושא.
במידה ותחליטי להתעמת איתו עלול להתפתח וויכוח לא נעים אשר לא ייטיב עם התחושות הקשות שממילא יש לכם זה כלפי זו.
אולם...עצם העובדה שפנית אלינו מעלה בי איזושהי תחושה שבכל זאת אכפת לך, שאולי נפגעת מהממצא ומהשלכותיו או מהמסקנות אליהן הגעת בעקבות הממצא הזה. לכן, אני תוהה אולי עדיין יש בך, אי-שם, רגשות כלפיו, האם עמוק בפנים היית רוצה לנסות ולשקם, לתקן, לגשר על כל הפערים שנפערו במשך הזמן?
אני מאמינה שהכל נתון לשינוי כל עוד אנו באמת ובתמים רוצים בשינוי גם כאשר הכל נראה אבוד וסופי.
כך שאם זה נראה קלוש עד בלתי-אפשרי עדיין כדאי לתת לסיכוי הקטנטן הזה הזדמנות.
אשמח לקבל את תגובתך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך
שירה07/06/2011קשה להאמין אבל ממש לא מפריע לי
אנחנו בשיתוף פעולה ובאוריה סבירה שבה יתן לנהל "בית" עם 2 בנות מתוקות
הסוף שלנו ידוע מבחינת שנינו....
בינתיים סוחבים - אפילו לא יודעת למה , כנראה מעקלים
השאלה להתעמת או לא נובעת ממה שחברות מייעצות...
ביום יום אני אפילו שוכחת שזה קרה - עד כדי כך אין לי תחושות של אהבה ואף לא רכושנות. אני אדם מלא ומסופק ברוב תחומי החיים . הייתי רוצה שכך זה יהיה גם בזוגיות שלנו אך אני בטוחה שעוד יהיו לי ימים טובים מבחינה משפחתית
חג שמח ותודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

