להתעמת או לא

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • להתעמת או לא
    שירה
    06/06/2011

    שלום
    לפני שבועים מצאתי בכיף מכנסיו של בעלי נייר של קנדום
    אם להגדיר את מצב הזוגיות שלנו - אדישות אחד לשני , ובטוח שזהעיניין של זמן עד שניפרד.
    בכלל לא אכפת לי ממה שמצאתי .
    שאלה - האם אני צריכה להתעמת איתו ?
    כלומר האם אני צריכה לשאול אותו לפשר העיניין או שפשוט לשתוק?

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    להתעמת או לא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להתעמת או לא - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    06/06/2011

    שירה יקרה,

    אם את חשה שממש אין אפשרות לשקם את יחסיכם ובאמת לא אכפת לך מהממצא שמצאת בכיס מכנסיו, לדעתי אין ממש טעם להעלות את הנושא.
    במידה ותחליטי להתעמת איתו עלול להתפתח וויכוח לא נעים אשר לא ייטיב עם התחושות הקשות שממילא יש לכם זה כלפי זו.
    אולם...עצם העובדה שפנית אלינו מעלה בי איזושהי תחושה שבכל זאת אכפת לך, שאולי נפגעת מהממצא ומהשלכותיו או מהמסקנות אליהן הגעת בעקבות הממצא הזה. לכן, אני תוהה אולי עדיין יש בך, אי-שם, רגשות כלפיו, האם עמוק בפנים היית רוצה לנסות ולשקם, לתקן, לגשר על כל הפערים שנפערו במשך הזמן?
    אני מאמינה שהכל נתון לשינוי כל עוד אנו באמת ובתמים רוצים בשינוי גם כאשר הכל נראה אבוד וסופי.
    כך שאם זה נראה קלוש עד בלתי-אפשרי עדיין כדאי לתת לסיכוי הקטנטן הזה הזדמנות.

    אשמח לקבל את תגובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שירה
    07/06/2011

    קשה להאמין אבל ממש לא מפריע לי
    אנחנו בשיתוף פעולה ובאוריה סבירה שבה יתן לנהל "בית" עם 2 בנות מתוקות
    הסוף שלנו ידוע מבחינת שנינו....
    בינתיים סוחבים - אפילו לא יודעת למה , כנראה מעקלים

    השאלה להתעמת או לא נובעת ממה שחברות מייעצות...
    ביום יום אני אפילו שוכחת שזה קרה - עד כדי כך אין לי תחושות של אהבה ואף לא רכושנות. אני אדם מלא ומסופק ברוב תחומי החיים . הייתי רוצה שכך זה יהיה גם בזוגיות שלנו אך אני בטוחה שעוד יהיו לי ימים טובים מבחינה משפחתית

    חג שמח ותודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו