מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- פרידה מגבר נשוי ......סיגל08/06/2011
שלום,
אני כמעט בת 36 לאחר קשר עם נשוי שנמשך שנה וחצי,רוב הזמן ניסיתי להפסיק את הקשר אך כל פעם ,לפני מספר ימים היתה לנו שיחה והוא אמר שהוא לא מתכוון לעזוב את הבית ,לא יודעת איך ממשיכים עכשיו הלאה,הלב כואב ושבור ואני לחוצה מהגיל ,אני פשוט חסרת אונים ,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תקופה שתעברי אותה ושתחזק אותך
עדי בדיחי09/06/2011שלום אורית,
קודם כל- כל הכבוד שעזבת קשר הרסני. גבר נשוי אף פעם לא פנוי, על אף הצהרותיו.
לגבי מה שתארת מאוד בקצרה- את כרגע נמצאת בתהליך של עיבוד האובדן, עיבוד האבל על הקשר שהלך. לא משנה האם הוא היה קשר טוב לך או לא, עדיין- איבדת משהו חשוב שהיית בו תקופה ארוכה.
קשה להמשיך הלאה, זה נכון, את זקוקה לזמן לעכל והרבה אומץ לא להישבר ולחזור לקשר איתו (בשום צורה). אולי, אם תנסי לגלם אותו כבעלך, ולחשוב עליו עם אשה אחרת (שזה מה שקרה בפועל בחייו)- זה יעזור לך לשים אותו במשבצת פחות אידיאלית ויותר מציאותית- הוא אדם בוגדני. הוא היה בשני עולמות בו זמנית. אמת שבטח יש בו תכונות שעשו לך טוב, בכל זאת היית איתו, אבל בשורה התחתונה- הוא לא אדם מוסרי שהיית מצליחה להיות איתו במערכת יחסים בריאה לאורך טווח. בניגוד למה שחושבים, אף אשה לא תוכל להחזיק גבר שבאישיותו לא מסוגל להחזיק את עצמו בתוך מערכת יחסים ואת זה חשוב מאוד לזכור. זה גם יעזור לך.
ככה שאם תצליחי לראות גם את החסרונות הרבים שיש בקשר כזה ובגבר כזה, אולי יהיה לך קל יותר לטפוח לעצמך על השכם ולהגיד- עזבתי משהו הרסני, עזבתי מישהו שלא שלם עם חייו, שלא יודע להיות נאמן, ואם הייתי נשארת איתו כנראה הייתי סובלת (לצערי זה מה שקורה בסוף). חשוב שתדעי- לך מגיע אדם שיהיה מחויב אלייך ולקשר, שאת לא תהיי "האשה השניה" בחייו. הכותרת הזאת היא משפילה ולא מתאימה לך, מגיע לך אדם שישים אותך במקום הראשון שלו ולא תחושי כ"כ מתוסכלת.
תני לעצמך זמן לעבד את מה שקורה , הביני שזה טבעי שתיקחי את הזמן הזה, אבל נסי לצאת ולבלות, ולהיות בחברת חברותייך או קרובייך ולשתף- שיתוף הוא תרופה שיכולה להקל מעט על מה שמתחולל בפנים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

