בגידה

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בגידה
    לימור
    12/06/2011

    לפני כשנה בגדתי בבעלי. אנחנו נשואים 7 שנים ויש לנו שני ילדים קטנים.
    התכתבתי עם גבר אחר במשך חודשיים לגבי פנטזיות מיניות, זה היה משחק בלבד כדי להרגיש נחשקת, להרגיש רצויה, להרגיש שעדיין יש לי את זה.טיפשה.
    נפגשתי איתו פעם אחת. היה בינינו מגע אולי כשתי דקות. לא שכבנו (בגדיי לא הוסרו), לא רציתי.אני מתחרטת כל כך.זאת באמת היתה פנטזיה מטופשת וחסרת משמעות. הלוואי ויכולתי לסובב את הגלגל לאחור.לא התאהבתי בו. היינו משוחחים בטלפון על הרבה דברים, לא על סקס. כאילו הייתי אדם אחר מול המחשב.באותה תקופה הייתי מתוסכלת, לא עבדתי, הייתי כל היום בבית, בעלי עבד קשה מאוד, ואף היו לנו קשיים כלכליים. לפני כארבעה חודשים בעקבות משהו שאמרתי, בעלי חשד. הוא הצליח לשחזר את כל התכתובות. מיותר לציין מה היתה תגובתו.בשיחת העימות בינינו הוא סיפר לי על סטוץ שהיה לו לפני ארבע שנים בטיול בירדן עם מישהי.מאז הסקס בינינו הפך מטוב מאוד למצויין, אך בכל בוקר סיטואצית הניתוק חוזרת על עצמה עד לסקס הבא בערב.חשוב לספר שכשהכרתי את בעלי הוא היה גרוש 5 שנים, עדיין בקשר און אוף עם גרושתו ועם המאהבת שהיתה לו בנישואיו. כשהיכרנו הוא סיפר לי על כל הבגידות שלו. והיו המון,אולי כדי לפתוח דף לבן מולי. במהלך החברות וגם במהלך הנישואים היו תקופות בהן הרגשתי סוג של מאויימת על ידי נשים אחרות. הוא תמיד היה אומר לי שזה לא מעניין אותו שנשים מתחילות איתו, מה שחשוב הוא שהוא לא עושה עם זה כלום.כרגע, באון/אוף הוא מחפש את הניתוק ממני וזה מאוד פוגע בי.כשאני שואלת אותו והנושא שוב עולה, הוא טורח לומר לי שאלמלא הילדים הוא מזמן כבר לא היה נשאר. כשאני אומרת שגם הוא לא היה שה תמים, הוא אומר שעדיף היה לו אם היה לי סטוץ על מה שעשיתי. איכשהו בכל שיחה רק אני המלוכלכת, וכל האחריות על הנזק בזוגיות היא על כתפיי. אני מאוד אוהבת אותו ואני יודעת שגם הוא אוהב אותי. יש לנו סקס מדהים. תמיד הסתדרנו. האוירה בבית תמיד היתה רגועה.אני כבר ארבעה חודשים מתוסכלת. הוא טוען שהוא לא יודע מה יהיה, והוא לא מוכן לצאת בהצהרות. אני כבר ארבעה חודשים חיה לפי מצבי הרוח שלו, ואני משתדלת להיות סבלנית. הוא טוען שהוא כבר לא פגוע, לא כועס, ושהוא לא מוכן לקבל את מה שעשיתי.אני רוצה ללכת לטיפול זוגי, והוא לא כל כך רוצה. מה אני עושה כדי לשקם את היחסים ביננו?אני לא רוצה להתגרש לפני שאני יודעת שבאמת אין סיכוי להציל אותנו. ולא רק בגלל הילדים.
    מה אני עושה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בגידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לימור-

    בני
    12/06/2011

    אני כן הייתי סולח על מה שעשית, למדת והפקת לקחים שזה הדבר החשוב ביותר,
    מבלי לשפוט את ההתנהלות שלו אז בחייו הקודמים,
    אפשר להבין מה עובר עליו היום לאחר הגילוי,
    אין לך ברירה אלא להתחיל בטיפול לבדך, ולראות לאן זה מוביל, יש סיכוי טוב מאוד שהוא יצטרף בהמשך, ואז תוכלי לומר שעשית את ההשתדלות המקסימלית מבחינתך,
    לגביי התפיסה המעוותת (של הרבה גברים דרך אגב,,,) שמה שעשית יותר גרוע מסטוץ וכו', תגידי לו שלכל אדם יש את הבחירות שלו, ובכלל אני ממליץ לכם לעשות תיאום ציפיות בנשוא הזה, תגדירו מה מותר ומה אסור כדי שלא תצטרכו לשקר ולהסתיר מאחורי הגב, זכותך המלאה כבת בריתו של בן זוגך לבקש ממנו לא לנהל אפי' סטוצים חפוזים,
    ראיתי פעם סטיקר בתל אביב > החיים קשים ליתושים ! כנראה שלא רק,
    -
    לכי לבדך לאנשי מקצוע שם תקבלי כלים כיצד להתמודד עם הריחוק בבוקר, וללמוד לבנות את הזוגיות שלכם על בסיס איתן ויציב שיחזיק אתכם לפחות עד לאחר המשבר,
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה. ממתינה לתשובת הנהלת הפורום

    לימור
    12/06/2011

    בני, תודה. אשמח לשמוע מה יש למנהלות הפורום לומר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האחריות-על שניכם

    עדי בדיחי
    12/06/2011

    שלום לימור,

    בנוסף למה שבני כתב לך, אני רוצה להעלות עוד כמה נקודות.
    דווקא בגלל שהוא הגיע ממקום כזה, של "הייתי בסרט הזה" גם אני משוכנעת שהוא אכן מסוגל ויכול ואף רוצה לסלוח לך. העובדה שאת הכרת אותו בתקופה לא פשוטה, העובדה שהיה גלוי וסיפר לך הכל.. ולהוסיף את הסטוץ שהיה לו במהלך הקשר ביניכם- יכולה לספר על אמנם בעיות מסוימות, אבל אם רגע נשים את הפרוז'קטור על פינה אחרת- את תגלי שמה שאת עשית, הוא משהו שבן זוגך מכיר אותו מאוד מאוד מקרוב.

    כפי שלאותו סטוץ כנראה לא היתה שום משמעות בעיניו אז- גם למה שאת עשית אין משמעות היום והחרטה היא רבה. מצבי הרוח שלו לדעתי מגיעים גם מהמקום הזה, שיש להעלות את הקשר לרמה כזאת של אמון, לרמת ביטחון וללא תחושות איום (מי יעשה את הצעד הבא). את צודקת שבטיפול אפשר להשיג את זה. הוא מאוד פגוע, האגו בעיקר- ולכן הוא גם אומר שאלמלא הילדים הוא לא היה נשאר. אני לא בטוחה שזאת אמירה שהוא היה עומד מאחוריה, כי משהו בהרגשה גורם לי לכתוב לך שיש כאן קשר טוב בבסיסו שאפשר לעבוד עליו.. ורצוי. ואני מאמינה שבתוך תוכו הוא גם רוצה.

    האחריות, אף פעם, גם בויכוח על סוכריה- היא אף פעם לא על צד אחד. האחריות גם למעשייך- היא גם עליו. הטנגו שיצרתם הוא אמנם בעייתי בבחינת אמון, בבחינת הביטחון של כל אחד בקשר אבל זה פיפטי-פיפטי. הוא יבין את זה עם הזמן. ההתנהלות שלו בחיי הנישואים שלכם גם היתה בעייתית לא פעם, ולא יהיה נכון להאשים רק אותך. הבגידה שלך, הבגידה שלו, הן משותפות לשניכם. צד אחד בגד, צד שני נבגד לחילופין. זה בא ביחד, אין כאן קורבן ותוקפן. יש כאן 2 אנשים בוגרים שפגעו אחד בשני, אבל עם אהבה ורצון טוב- אפשר להתעלות ומשם לצמוח. יש הרבה זוגות שעשו את המהלך הזה, והצליחו.

    אני מציעה שתראי לו מה שכתבת, ואם תרצי תראי לו את התשובות שכתבנו כאן, ותנסי בכל זאת לגייס אותו לטיפול זוגי. אם תרצי הכוונה אני אסייע.
    אם את תראי שאין סיכוי (אבל אני מתכוונת להתנגדות נחרצת ולא להתחמקויות), אני חושבת שכטקטיקה לשימור מערכת היחסים, ונטו את יכולה להסתכל על זה כטקטיקה- לכי את לבד ליעוץ זוגי, עבור עצמך, תוך ידיעה שלו שאת הולכת למסע משלך כדי להבין ולעשות סדר בראש ולדעת מה את רוצה. בשאלות נפוצות כאן בפורום את מוזמנת לקרוא תשובה לשאלה 1- מה היתרונות שרק בן זוג אחד הולך לטיפול בעוד השני מתבוסס בסקרנותו. אם לקצר לך, יתכן מאוד שמתישהו יפריע לו ו"יגרד" לו מאוד שאת הולכת לטיפול משלך, ומדברת שם עליו-ועוד משלמת על זה!, והוא יתגייס לשם כדי להגן על חפותו. לך, זה לא משנה לשם מה הוא הגיע ובאיזו מטרה. כי בטיפול עצמו הכל יוצא (עם מטפל מתאים), ומטרות האגו השונות מקבלות תפנית- לדבר על מה שבאמת חשוב. אז אל תתייאשי, כי יש דברים שאת בהחלט יכולה לעשות, ושוב, לא יודעת לשים את האצבע, אבל משהו אומר לי שהוא רוצה בך מאוד, למרות הכל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עדי

    לימור
    13/06/2011

    תודה רבה עדי. עזרת לי מאוד להתפקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו