בעיה בזוגיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה בזוגיות
    שני
    12/06/2011

    שלום רב,
    רציתי לשתף אתכם במשהו,
    אני נשואה שנה, אני ובן זוגי בני 30, לפני החתונה יצאנו ביחד כשנתיים ,כחודשיים לפני החתונה התחילו מריבות רבות שבעצם ממשיכות עד עכשיו,לא גרנו ביחד לפני החתונה, המריבות הן בד"כ על אותם הנושאים ,הנושאים הם: שהוא לא מעוניין לבוא להוריי, בן זוגי רוצה לצאת הרבה עם חבריו (שכולם לא נשואים), בן זוגי מאוד קשה כל פעם שאני מעוניינת ללכת איתו לאנשהו זה יוצר מריבות מצידו, כל הזמן הוא מרגיש שחסר לו חיי חברה, יש לי קצת בעיות אמון כלומר קצת קשה לי להאמין לו כי בתחילת הנישואים תפסתי אותו על שקר, מעבר לכך הוא מספר לכולם על הבעיות שביננו, הציעו לו שנלך לייעוץ, כל פעם שאנחנו רבים -מה שקורה אחת לשבוע ,הריב מגיע לרמות של קללות "ואיומים" על גירושים מצד שנינו...וגם בריחות מהבית.
    בנוסף לכך אני חושבת שהוא לא כ"כ נמשך אליי, הוא טוען שזה בגלל המריבות, אבל גם שאנחנו בתקופה שאין מריבות הוא לא יוזם שם דבר ומעיר לי הערות שאני צריכה לרזות ושקשה לו להימשך כי אני לא רזה.
    בקיצור אני אובדת עצות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בזוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה לשני

    ליבי
    29/06/2011

    שלום שני
    מעוניינת ליצור איתך קשר בפרטי.
    אשמח לקבל את המייל שלך
    [email protected]

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חבל לחכות

    עדי בדיחי
    13/06/2011

    הי שני,

    לבן הזוג כנראה יש בעיה של ביטחון- הוא מדבר על הבעיות עם הרבה אנשים, לא תמיד מוכן להיות בסביבת המשפחה שלך, יתכן והוא חש מאוד מאוד לא בטוח בקשר. יש משהו שהוא מעדיף להימנע ממנו והוא "לחיות את הקשר" שלכם, אם זה ע"י הימנעות מהורייך, אם זה ע"י מפגש עם רווקים. משהו בו מתקשה לחוות את הקשר הזה.

    לגבי המשיכה שלו אלייך- אני דווקא חושבת שכאן בא לידי ביטוי חוסר הביטחון שלך. אנחנו בנויים כך שכשאין לנו כימיה או כשיש קצרים בתקשורת עם בן הזוג- אנחנו אוטומטית לא יכולים להתקרב אליו פיזית. אם תשימי לב, גם לך זה קורה. לכן תני לו קרדיט, נסי להתעלות מעל בעיית האמון, ונסי לחשוב עלייך כעל רעיה שרוצה בהחלט לשפר ולתקן את המעוות בקשר.

    אם תיגשו לאיש מקצוע כפי שייעצו לכם (לצערי אף חבר לא יוכל להיכנס לכם לתוך הקשר ולתוך האינטימיות ולעשות קסמים, זה עושים רק מול איש מקצוע ועם הרבה סבלנות) - לא תתחרטי. את כרגע צריכה להציל את מה שיש, ויש הרבה טוב אני מניחה. אפשר להציל ואפשר לתקן, הפניה לאיש מקצוע היא לא מפחידה ולא מאיימת, ויש מטפלים מצוינים לזוגיות, ויש זוגות שעשו לעצמם פלאים ע"י טיפול זוגי משותף. הלמידה הא רבה ורק לטובתכם. אז חשבי על זה ברצינות כי לפעמים השד לא כ"כ גדול.. כשמסתכלים לו בעיניים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו