זוגיות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • זוגיות
    יהל
    15/06/2011

    אני נמצאת עם בן זוגי חצי שנה... מתחילת הקשר הוא הכיר לי את ההורים, החברים .. לפני שבוע הגיעה הזמנה לחתונה של מישהי מהכיתה שלו שאני לא מכירה.. והוא לא הזמין אותי לבוא אתו..(אני לא יודעת, יכול להיות שזה בגלל שהוא יודע שהוא יצטרך לשלם גם עלי כי אני לא מכירה את הבחורה שמתחתנת). מה אתן חושבות? האם חשוב שהבת זוג תהיה נוכחת באירועים של החבר ולהפך או שזה דבר לגיטימי, שהחבר הולך לאירועי חתונה בלי הבת זוג שלו? בקשרים הקודמים שלי לא היה דבר כזה שהולכים אחד בלי השני ופתאום זה אחרת.. תודה על תשומת הלב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זוגיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זוגיות - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    15/06/2011

    יהל יקרה,

    נראה כי הבחור הינו איש פתוח ומשפחתי. הוא בחר להכיר לך את כל החשובים לו, וכמובן לאפשר להם להכיר אותך. כל מי שנחשב בחייו זכה להכיר את האחרים.
    הבחורה הזו כנראה אינה קרובה אליו/מספיק חשובה לו.
    על-פי מה שציינת, היא אחת מבנות הכיתה שלו, אחת מכמה. לא מישהי בעלת חשיבות מיוחדת. בד"כ לחתונות המהוות מחויבות כזו, שפשוט לא כ"כ נעים לא להגיע, לא באים עם בני-זוג, אף זוגות וותיקים יותר ואפילו נשואים.
    אולי הוא יודע שחבריו לכיתה באים בגפם, אולי זה פשוט נראה לו נכון.
    לדעתי, אין סיבה לדאגה או אף למחשבה נוספת בעניין. אולם, אם הדבר מטריד אותך, שאלי אותו לגבי טיב הקשר ביניהם והאם חבריו מתכוונים לבוא לבד או עם בנות הזוג שלהם ואז תוכלי להבין יותר טוב את בחירתו ללכת בגפו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו