בעיה רצינית....

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • בעיה רצינית....
    מישהי88
    15/06/2011

    שלום,
    יש לי בעיה ממש רצינית ואני מקווה שיהיה פה מישהו שיוכל אולי לנסות לעזור לי.
    אני והאקס שלי היינו ביחד מגיל 20 עד לפני כמה חודשים, כמעט 3 שנים. במשך הזמן הזה כבר ממש דיברנו על חתונה (לא כרגע אבל בעתיד) ועל לגור ביחד.
    לפני כמה חודשים נפרדנו כי היינו רבים הרבה והיתה לנו תקופה לא כ"כ טובה, בנוסף הוא הרגיש שהוא רוצה לחוות דברים שהוא לא יכול לחוות כשהוא נמצא בזוגיות.
    היה לי חודש מאוד קשה אחרי הפרידה ואחריו הכרתי מישהו חדש, מקסים....
    ואז האקס חזר. ורצה לחזור. ונפגשנו כמה פעמים והיה פשוט מדהים. היה מושלם. הוא הבטיח שהפעם יהיה לנו יותר טוב, אמר שהבין שאני האחת בשבילו ושלא הצליח להיות עם אף אחת אחרת בזמן הזה, ושהוא רוצה שנגור ביחד ונתחתן.
    ככה בשבוע הוא החזיר לי את כל מה שהיה לי אליו (שכנראה לא באמת עבר אף פעם).
    הבעיה היא שכשההורים שלי גילו שאנחנו רוצים לחזור, הם פתאום נכנסו לתמונה. אמרו שאף פעם לא אהבו אותו ושהוא לא התייחס אליי מספיק יפה, שבנאדם שחיפש ריגושים פעם אחת יחפש אותם שוב בעתיד, ובכלל שהוא לא מתאים לי.
    הם אמרו שהם לא מוכנים לוותר ושלא יתנו לנו להיות ביחד בשום מחיר. אבא שלי אפילו אמר שהוא מוכן לעזוב את העבודה בשביל להקדיש את עצמו לזה אם אני אתעקש, שלא לדבר על אמא שלי שכמעט חטפה התקף לב בשבוע האחרון בגלל המלחמות שהיו פה.
    בקיצור - הם לא יתנו לנו להיות ביחד, ילכו אחרינו לכל מקום שנלך ויקחו אותי בכוח.
    השאלה שלי היא מה לעשות ????
    אני באמת מרגישה שאני מאבדת את אהבת חיי.... ומילא אם היינו נפרדים כי אחד מאיתנו לא רוצה.. אבל שנינו כ"כ רוצים.. ורק בגלל ההורים.
    זה נשמע אבסורד!!!
    ניסינו לדבר איתם, הוא בא לפה ודיבר איתם ואפילו הלכנו לסבתא שלי... אבל כלום לא עזר.

    בבקשה אם למישהו יש עצות אני אשמח לשמוע....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה רצינית....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני חושבת שאסור לתת להורים להשפיע

    yulia
    15/06/2011

    אני יודעת שההשפעה של ההורים שלך במקרה הזה מאוד חזקה, והם רק רוצים לטובתך, כי בסופו של דבר, הם חוו אתך את הרגעים הקשים שהיו לך אתו וכנראה היו הרבה כאלה.. הם דאגו ביחד אתך ובכו ביחד אתך כשאת והחבר רבתם או נפרדתם. בסופו של דבר, ההחלטה היא שלך. אם נראה לך שהזוגיות שלכם חזקה מאי פעם ונראה לך שתוכלו להתקדם ולהיות ביחד, עדיף שתעשי מה שהלב שלך אומר לך. לפעמים הורים נוטים להגזים בתגובות שלהם וחושבים שהם רוצים את טובתנו אבל הם צריכים לתת לך לבד לעשות את הטעויות שלך. מה שאני עשיתי (מניסיון אישי) ישבתי עם ההורים והסברתי להם כמה חשוב לי הבן אדם הזה וכמה אנחנו מאוהבים ונכון שלקח להם זמן לקלוט, אבל הם קיבלו את זה בסופו של דבר. תנסי לעשות את זה גם את. כמו כן, אתם בטח בוגרים מספיק בשביל ללכת לגור ביחד. אז באמת תנסו את האופציה הזו. יכול להיות שאחרי שתתחילו לגור ביחד תגלו על הזוגיות שלכם עוד דברים- לטוב ולרע.. אל תתני לאנשים אחרים לעשות בשבילך את ההחלטות, אפילו אם הם ההורים שלך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אומרת לך שלפעמים ההורים

    דנה
    15/06/2011

    יודעים יותר טוב מה מתאים לך כי הםן רואים את הקשר שלך מהצד
    תדעי שהם רק רוצים לטובתך ובאמת אוהבים אותך ודואגים לך
    ורואים בו כאדם לא מתאים לך.
    אני אומרת לפעמים עדיף להקשיב להורים ולראות ולהבין מדוע הם חושבים שהוא לא מתאים
    מה הסיבות האמיתיות?
    ואם הם ממש לא ורצים אותו בתוך חייך אולי יש מקרה מסויים שגרם להם לכך
    ויכול להיות שאפילו שהודעתם על פרידה זה רווח להם
    או שבכלל הקטע שהוא עזב אותך פעם אחת הם דואגים לכך שבעתיד פתאום שוב פעם לא יתחשק לו ויברח כשאר תיהיה אישה לילדיו, כנראה הם לא בוטחים בו מספיק.
    מקווה שתמצאו את הדרך ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה רצינית.... - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    15/06/2011

    "מישהי88" יקרה,

    יוליה כתבה לך דברים של טעם וחכמה ואני נוטה להסכים איתה (כמעט) בכל מילה.
    אני מציעה, שכדי להרגיע את הורייך ולבחון את בן-זוגך, לאור התנהלותו בעבר, החליטי על תקופת ניסיון, תקופת מבחן. שתפי בכך את הורייך בלבד. נסי לדבר על ליבם ולהסביר להם שגם את רוצה לבדוק את טיב היחסים ביניכם לאור הרגשות החזקים שיש לכם זה לזו.
    ציינת שחוויתם תקופה פחות טובה שהתאפיינה במריבות וחוסר הסכמה ואשר בסופה נפרדתם.
    כדי לבדוק את מהות היחסים ביניכם, כדי לוודא שתקופה שכזו לא תהייה חלק משמעותי מחייכם המשותפים, קחי תקופה של כמה חודשים כעת, ובדקי לאן ואיך הרוח נושבת.
    כפי שכתבה לך דנה (אשר גם איתה אני מסכימה...) ההורים שלנו רוצים רק את טובתנו ולעיתים הם רואים באופן מושכל את אשר רגשותינו מונעים מאיתנו לראות, לכן לא הייתי ממהרת לפסול את דעתם.
    תקופת ניסיון שכזו תאפשר לך לקבל את התשובות אותן את מחפשת. הן בקשר (שאותו כדאי שתבחני בעיניים פקוחות, מהראש ולא מהלב, ושוב, לאור העבר) והן מול הורייך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו