מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- עזרה בזוגיות.!חן17/06/2011
שלום...אני נשואה 3 וחצי שנים ובסך הכל אנחנו כמעט 6 יחד אנחנו דיי צעירים ויש לנו תינוקת בת שנה מתוקה! אבל העניין הוא שבעלי הוא מאוד קר רוח, הוא לא מחמיא לי לא נותן לי נשיקה אף פעם...והוא מאוד תוקפני אליי!!! סתם אני יכולה לשאול אותו שאלה, והוא פתאום יצעק עליי,מה את רוצה אני לא מבין...ואני באותו רגע מאוד תוקפת אותו איך אתה מתנהג וכו'לה..כשאני מנסה לדבר איתו בעדינות על היחס שלו הוא ממש מנפנף אותי אפשר להגיד, הוא אומר לי את חייה בסרט מה אני כבר אומר לך ..אני כבר ממש מבואסת אני מרגישה שזה לא מגיע לי ...בהתחלה הוא רדף אחריי בלי סוף והיה אומר שאני הכי יפה ולא השתנתי מאז אז זה לא קשור..פשוט הכל נבל!!! מבחינתי בא לי כבר לעזוב אותו אבל אני חושבת על הילדה...(יש לציין שאבא שלו בהרבה יותר גרוע בקטע הזה כנראה שלקח ממנו חלק) מה דעתכם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נכון, אתם זקוקים לעזרה
דורית כהן18/06/2011חן היקרה, מה שאת מספרת קורה להרבה נשים: יש תקופה מקסימה של חיזור ומחמאות והגבר אז משקיע את כל יכולתו לקלוט מה חשוב לך ולהשקיע בכך. אבל לאחר זמן מה מתגלה האופי האמיתי, ורוב הגברים האלה הינם קרי רוח, שקולים, שכלתניים, לא רגשניים וגם מתקשים להתמודד עם הצרכים הרגשיים של נשותיהם...כמו אבא שלו...
מעבר לכך לאור התגובות שאת מתארת אצלו - כבר ממש אין לו סבלנות לתלונות שלך והוא מאוד לא קשוב לצרכים שלך.
אלא מה? הביאי בחשבון שגם מצידך יש בעייה. את תלוייה בו ובמחמאות שלו על מנת להרגיש טוב עם עצמך.במקום לבקש בצורה מעודנת ונעימה מידי פעם את מה שחשוב לך - את מתלוננת וביקורתית כלפיו והוא מרגיש שהוא לא מסוגל לספק את הצרכים הרבים שלך ושהוא לא בנוי לכך. הוא כבר מצפה לשמוע את קולך המתלונן ופניייך הקודרות ולא כיף לו להתקרב אליך ולתת לך חיבוק או נשיקה.
אז קורה לכם כזה מין מעגל קסמים - הוא לא מתקרב ואז את מרגישה עוד יותר לא אהובה וזה גורם לך עוד יותר להתלונן ולהחמיץ פנים, מה שמרחיק אותו עוד יותר...
שניכם צריכים ללמוד - וזה אפשרי - איך להיות יותר קשובים לאישיותו של האחר ולצרכיו, ולעשות מאמץ לגשר על הפערים. מכיוון שיש לכם ילדה - חשוב לעשות את המאמץ הזה ורצוי להיעזר בייעוץ זוגי מקצועי שילמד אתכם להיות יותר קשובים, מבינים ולהיענות זה לזו. כמה שיותר מהר תיקחו עצמכם בידיים - ותתחילו ללמוד לתקשר בצורה טובה יותר - כך יש סיכוי גדול יותר להציל את האהבה, שעלולה להיעלם מהר מאוד אם לא תעשו כלום לתיקון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

