מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- אשמח לתשובה...אביחי17/06/2011
אני וחברתי 10 חודשים ביחד ולמרות שהיחסים מצוינים בכל תחום היא לא מסוגלת להוציא את המישפט "אני אוהבת אותך" והתעמתנו לגבי זה והיא אמרה שקשה לה כי היא נפגעה בצורה קשה בעבר...מה אני אמור לעשות ?האם להפרד או שיש פתרון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר להיפרד,למה?
מישהי17/06/2011היי,
מה שחשוב זה לא המילים אלא המעשים.אם היא מראה שהיא אוהבת אותך, נפגשת איתך, מדברת, מחייכת ,דואגת וכל מה שעושה אדם שמאוהב ואוהב, למה להרוס את זה? אתה אוהב אותה? טוב לך איתה? בגלל 3 מילים אתה מוכן לוותר על משהו טב שיש לך? לא חכם ולא בוגר. תן לה את הזמן שלה, אם היא נפגעה קשות בעבר אז יקח לה זמן שוב ללמוד לסמוך על גברים ולא משנה כמה אחר וטוב אתה-זה תהליך שהיא עוברת עם עצמה... אל תלחץ עליה,ברגע שהיא תהייה מוכנה היא תגיד את זה...מנסיון, המעשים זה מה שחשוב.
תשמור על אהבה שלך טוב, לא כולם זוכים לפגוש את החצי השני. אל תתפס על קטנות, תראה את התמונה בפרספקטיבה, כל השאר שטויות ויבוא עם הזמן. ככל שתתן לה להרגיש יותר נאהבת ותיתן לה בטחון במערכת יחסים, ככה מהר יותר היא תפתח.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא לנתק בגלל זה. סבלנות והבנה
דורית כהן18/06/2011אביחי יקר, מסכימה לגמרי עם "מישהי"! עליך להתאזר בסבלנות. לא חושבת שנכון לנתק קשר בגלל הקושי הזה שלה לבטא את המשפט.
האם היא סיפרה לך מה קרה שם? מה שבר את ליבה?
בנוסף, הבא בחשבון שיש אנשים שגדלו בבית שבו לא נהגו להגיד את המשפט הזה, והוא נשמע לאנשים אלו מוזר ומלאכותי. שים לב האם היא עושה מחוות של אהבה בצורה אחרת? מפנקת אותך? מחייכת אליך באושר? אומרת לך במילים אחרות כמה אתה חשוב לה?
לדעתי אם היחסים הינם כה טובים - עליך להתמיד באמירת המשפט כל עוד אתה מרגיש מוצף אהבה אליה.לעשות מעין "מודלינג" שבו היא תראה איך זה להרגיש מוצף ומלא אהבה ולבטא זאת במילים. בנוסף - חשוב להבין מה באמת קרה שם שחסם אותה וממה היא נזהרת שלא יקרה שוב?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

