מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- מריבותדנה17/06/2011
היי..רציתי לספר לכם על המצב שלי ושל חבר שלי בזמן האחרון, אנחנו בני 17 וכבר שנה ביחד ....בזמן האחרון מתחילים להיווצר כל מיני מריבות בינינו ..מריבות על דברים כל כך טיפשיים שמתפתחות למריבות רציניות ! אני מרגישה שזה ממש מפריע לקשר שלנו, והמריבות היא משני הצדדים ! אני לא יודעת מה לעשות, מרגישה שבעקבות כל המריבות האלו האהבה תדעך !!! ממש מפחדת =/
מה לעשות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למידה עצמית איך להימנע מריבים
דורית כהן18/06/2011דנה היקרה, למריבות האלו יש תפקיד ביחסים: הן מראות שתקופת "ירח הדבש" הסתיימה ונכנסים לחיים הרגילים.
בתקופה הראשונה כאשר מאוד מאוהבים - האהבה כל כך מסנוורת עד כדי כך שלא שמים לב לכל מיני דברים שמפריעים אצל האחר.מעלימים עיין, לא קולטים, לא מבינים שיש פערים ברצונות, בתחומי העניין, במטרות, בהרגלים. כאשר ההתאהבות נגמרת - מתחילים לראות את בן הזוג כמו שהוא באמת, ואז יש סיכוי גדול - מכיוון שאתם לא "תאומים זהים" - שפתאום תיראו שיש פערים ביניכם. וזה יוצר את הריבים.
עכשו -מה שחשוב ואפשרי הוא ללמוד לבנות ביניכם תקשורת טובה כדי לצמצם את הריבים ולא להגיע אליהם, ובכל אופן - אם בכל זאת יהיה ריב מידי פעם - יש דרכים לקצר אותו ולא להשאיר ספיחים אחריו, כלומר כעסים שמטאטאים אותם מתחת לשטיח ועוברים הלאה.
את הטכניקות האלו אפשר ללמוד: את יכולה להתייעץ עם חברות או עם אחות גדולה, או עם אמא. את יכולה להראות לחבר שלך את התשובה שלי ולחשוב יחד איתו על רעיונות וכללי התנהגות איך להימנע מריבים. יכול להיות שביחד תוכלו ליצור פתרונות טובים. ואפשר גם ללמוד מטעויות ולתקן מה שלא מצליח לכם ולא עובד.
אינני מציעה ייעוץ זוגי בגלל גילכם הצעיר.
אם לא תצליחו בשיטות האלו - יש להניח שאת צודקת ולצערנו זה לא יחזיק מעמד...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
S18/06/2011אחחח....גיל 17.....תתחילי להתרגל מותק....זה מה שיהיה בערך כל החיים....
תקראי קצת את הפורום הזה ותביני....וגם בן זוגל עם כל הכבוד תינוק....וגם את...עוד תספיקי להחליף חבר עשרים פעם.....אהבה בגיל זה לא בשלה-זוהי אהבת בוסר,אז אל תצפי לגדולות...
בהצלחה בכל מקרה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

