מריבות

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • מריבות
    דנה
    17/06/2011

    היי..רציתי לספר לכם על המצב שלי ושל חבר שלי בזמן האחרון, אנחנו בני 17 וכבר שנה ביחד ....בזמן האחרון מתחילים להיווצר כל מיני מריבות בינינו ..מריבות על דברים כל כך טיפשיים שמתפתחות למריבות רציניות ! אני מרגישה שזה ממש מפריע לקשר שלנו, והמריבות היא משני הצדדים ! אני לא יודעת מה לעשות, מרגישה שבעקבות כל המריבות האלו האהבה תדעך !!! ממש מפחדת =/
    מה לעשות ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מריבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למידה עצמית איך להימנע מריבים

    דורית כהן
    18/06/2011

    דנה היקרה, למריבות האלו יש תפקיד ביחסים: הן מראות שתקופת "ירח הדבש" הסתיימה ונכנסים לחיים הרגילים.
    בתקופה הראשונה כאשר מאוד מאוהבים - האהבה כל כך מסנוורת עד כדי כך שלא שמים לב לכל מיני דברים שמפריעים אצל האחר.מעלימים עיין, לא קולטים, לא מבינים שיש פערים ברצונות, בתחומי העניין, במטרות, בהרגלים. כאשר ההתאהבות נגמרת - מתחילים לראות את בן הזוג כמו שהוא באמת, ואז יש סיכוי גדול - מכיוון שאתם לא "תאומים זהים" - שפתאום תיראו שיש פערים ביניכם. וזה יוצר את הריבים.
    עכשו -מה שחשוב ואפשרי הוא ללמוד לבנות ביניכם תקשורת טובה כדי לצמצם את הריבים ולא להגיע אליהם, ובכל אופן - אם בכל זאת יהיה ריב מידי פעם - יש דרכים לקצר אותו ולא להשאיר ספיחים אחריו, כלומר כעסים שמטאטאים אותם מתחת לשטיח ועוברים הלאה.
    את הטכניקות האלו אפשר ללמוד: את יכולה להתייעץ עם חברות או עם אחות גדולה, או עם אמא. את יכולה להראות לחבר שלך את התשובה שלי ולחשוב יחד איתו על רעיונות וכללי התנהגות איך להימנע מריבים. יכול להיות שביחד תוכלו ליצור פתרונות טובים. ואפשר גם ללמוד מטעויות ולתקן מה שלא מצליח לכם ולא עובד.
    אינני מציעה ייעוץ זוגי בגלל גילכם הצעיר.
    אם לא תצליחו בשיטות האלו - יש להניח שאת צודקת ולצערנו זה לא יחזיק מעמד...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    S
    18/06/2011

    אחחח....גיל 17.....תתחילי להתרגל מותק....זה מה שיהיה בערך כל החיים....
    תקראי קצת את הפורום הזה ותביני....וגם בן זוגל עם כל הכבוד תינוק....וגם את...עוד תספיקי להחליף חבר עשרים פעם.....אהבה בגיל זה לא בשלה-זוהי אהבת בוסר,אז אל תצפי לגדולות...
    בהצלחה בכל מקרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו