לחץ

מנהל הפורום

טובי פלד
טובי פלד
לקביעת תור אצל טובי פלד ללא פרסום בפורום
 
  • לחץ
    אני
    19/06/2011

    היי ,אני שמחה להודיע שאחרי כמעט 4 חודשים קשים מאוד מאוד
    עם דברים אולי לא ראויים בדרך,אבל מה לעשןת לא השתלטתי על עצמי
    ואני מקווה שביום מן הימים הוא ידע שהכל זה רק מכאב .

    אבל מה מה שאומרים שאחרי 4 חודשים הכל שונה,צדקו מאוד.
    אז איך חא במקרה כמו אצלי,הכרתי בחור שלא יודעת מה גרם לי כן נתתי לו סיכוי
    מפה לשם אנחנו מכירים שבוע.
    כן "רק שבוע" שבמהלכו יום אחרי יצאנו ולא רציתי שיגמר
    ומאז כל יום הוא שלח לי הודעות חמודות ומקסימות, ובממוצע דיברנו כל יום שעה-שעתיים
    ומדברים על הכל ועל המון ...הכרות סוחפת מרגשת היסטרית.

    ממש קרבה לא הגיונית כמעט לשבוע של הכרות, אני מאוד אוהבת את זה שהוא פתוח ומראה רגשוצ,אבל רגע ,אנחנו בקושי מכירים ,אבל כמו שאמרתי כל החיבור
    אבל הוא תוך כדי היסוס אומנם אבל כן, אומר לי בדיוק מה שהוא מרגיש ,מתגעגע מחכה לראות,שזה מאוד נחמד ומחמיא
    אבל תשמעו איזה לחץ,הוא צריך להחליט החלטות בנוגע לחייו,ושיתף אותי ואמר שהוא רואה אותי בעתיד שלו ..

    מישהו יכול להסביר לי את זה?!
    עד וגם בשיחות איתו אני מתאבלת ומדברת על האקס
    איזה עתיד ?ההחלטות הן החלטות שמשפיעות על החיים שלו ...זה כלום הכרות...
    יכול להיות שבפגישה הבאה ימאס לי אולי עוד חודש ...אולי אני רק רוצה ריבאונד וצומי ועוד חודשיים ארצה להיות רווקה חופשיה ...מישהו יכול להסביר לי מה הביג דיל שהוא עובר?

    יש לצין פרט קטן ולא צנוע, שאני נראית ..מעולה ,מה לעשות זו האמת,וגם עם איש השיחה הנכון אני מצחיקה מעניינת חמודה מיוחדת ...(:

    אבל עדין בקושי מכירים מה הוא נסחף?!

    אנחנו בני 20+הוא גדול ממני ב3 שנים עבר כבר כמה מערכות יחסים כל אחת בערך שנה
    ואני הזוגיות שלי הראשונה הרצינית הייתה בסכ"ה שנתיים וחצי .

    מה הפרופורציות ההגיוניות ?למרות שאין דבר כזה היגיון באהבה,אבל עדין הוא טס ...
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לחץ

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לחץ - תגובה

    מוניקה הרשקוביץ
    20/06/2011

    "אני" יקרה,

    ישנם אנשים שתמיד יודעים מה נכון עבורם, מה עליהם לעשות וכיצד עליהם לפעול כדי לממש את שאיפותיהם, והם יודעים זאת מייד כאשר הם נתקלים במשהו או במישהו הנכון ביותר עבורם.
    נראה שהאיש שלך, הוא מהטיפוסים האלה.
    מצאת חן בעיניו חיצונית וגם אישיותך, אופייך ואופן התנהלותך כבשו אותו. הוא חש שאת האחת עבורו ומבחינתו זה סגור וזה בסדר כי כך הוא רגיל להתנהל.
    אני מכירה אנשים שלא החליטו על בן-הזוג שלהם כעבור שבוע, אלא כעבור שעתיים, והם חיים באושר.
    את, לעומת זאת, צעירה יותר והרצון שלך לממש את חייך, להתנסות, להכיר, לטעום ולהריח בריא וטבעי. את זקוקה לזמן שלך, אז קחי אותו.
    אל תלחצי מהצהרותיו. לכי עם ליבך ותחושותייך. כל עוד טוב לך, הישארי. אולי, עם הזמן, עוד תופתעי לגלות שגם הוא מוצא חן בעינייך ושהוא מממש את כל צרכייך ורצונותייך מבחינה זוגית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו