מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- כבר נמאסססקרין19/06/2011
היי.
אני נמצאת בקשר של חודשיים..
ההתחלה היתה ממש יפה.. הוא כל הזמן היה מתקשר, מתעניין לשלומי.. לא היה מצב שעבר כמה שעות בלי שנשמע אחד את השני.
אחרי חודש שכבנו ואז כבר כל המצב התהפך.
מינון השיחות ירד, וגם שכבר דיברנו השיחות היו די מגעילות.
אני מרגישה כבר שלא אכפת לו, ואני כל הזמן רודפת אחריו.
אנחנו שנינו בני אותו גיל 22 מה שאומר ששנינו יוצאים לבלות וממש לא ביחד.
אני עם חברות שלי והוא עם חברים שלו.
בשישי האחרון בשעה 4 לפנות בוקר הוא רשם בסטטוס ואני מצטטת:" מטורף עלייך חיים שלי עשית לי את היום", מין הסתם הכוונה היא ממש לא אליי.
אני מרגישה שהוא עכשיו מתחיל קשר עם מישהי אחרת.
מה עליי לעשות? אני כבר אובדת עצות.
מחכה לתשובה..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקרין
S19/06/2011הי.ברור שבחור הזה רודף שמלות!!תעזבי אותו ותמשיכי הלאה!!!!ואם תהיי איתו תמיד הוא יבגוד..זה מה שאת רוצה?אני בטוחה שמגיע לך יותר טוב מזה,בחור שמתנסה בחיים!!
בהצלחה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכבר נמאססס - תגובה
מוניקה הרשקוביץ20/06/2011קרין יקרה,
מצרפת את דעתי לדעתה של אור-לי. הוא לא ראוי למחשבה נוספת. נצרי את הזיכרונות היפים והמשיכי הלאה בחייך.
הבחור משקיע עד לנקודה בה הוא רוכש אמון, מממש את רצונו/תאוותו ומתקדם לכיבוש הבא.
צאי, בלי, תיהני. הזמן יעמוד לצידך והוא יהפוך לזיכרון. ואת, את תוכלי להכיר מישהו אחר, מישהו ראוי אשר ידע להעריך אותך ולהתנהג אלייך כפי שראוי שאיש ינהג באישה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

