מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

- נשיקה בסרטבעל מתוסכל21/06/2011
שלום רב, אני נשוי לאשתי כבר כ5 שנים וביחד כתשע שנים יש לנו תאומים.
מאז ומתמיד אהבתי את עולם הקולנוע ואני אוהב להשתתף בסרטים חובבים של סטודנטים וכיוצא בזה למרות שזה לא המקצוע שלמדתי.
התקבלתי לתפקיד בסרט של במאי שאני מאד מעריך , לתפקיד מאד מאתגר ודי עיקרי לסרט שבעל פוטנציאל לסיבוב הופעות בינלאומי (וזה רציני בשבילי)
הבעיה היא שלפי התסריט אני אמור לנשק מישהי , דיברתי עם הבמאי וסגרנו שזה יראה כמו נשיקה אמיתית בלי שבאמת נתנשק (נתקרב/נתחבק אבל עדיין בלי נשיקה באמת) אבל עדיין אשתי מאד מאד מוטרדת מזה וכועסת עליי , אני לא רוצה לפגוע בה, היא הדבר הכי חשוב לי בעולם, ואם צריך לוותר אני אוותר , אבל זה וויתור גם על פיתוח מקצועי שלי- מה לעשות??????* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמה מחשבות יצירתיות
עדי בדיחי21/06/2011שלום לך בעל מתוסכל,
ראשית כל הכבוד על הרצון לבוא לקראת אשתך למרות ההקרבה האדירה, יש בזה המון, גם בשבילה אני בטוחה.
לגבי מה שהעלת- אכן דילמה לא פשוטה. טוב עשית שניסית להגמיש מעט את הבמאי ולהסביר את הבעיה (אני מקוה שהסברת, כדי שיבין בדיוק). אני מאמינה שלהרבה בני זוג, אולי גם לך, היה מפריע אילו אשתך היתה מתנשקת מול קהל (או בכלל!) עם אדם אחר. עצם הקירבה הפיזית לאשה שאיתה אתה אמור להתנשק, גם היא לא כ"כ פשוטה לאשתך, וגם את זה ניתן להבין.. ואני מרגישה שאתה מבין את הקושי שלה.
אני מאמינה שהיא סה"כ אשה תומכת בחלום שלך, לפחות כך אני מקוה. אני מקוה שהיא יכולה לראות אותך, בחזון, ממשיך הלאה ופורץ דרך והיא רעיה שמאמינה בכישורים שלך.
נשאלת השאלה האם זה תפקיד בלעדי שאין סיכוי בקרוב לקבל אחר וטוב ממנו (טוב לזוגיות)? נשאלת שאלה נוספת- האם, אם תלך על זה, המחיר לא יהיה כבד מדי והעננה הזאת תרחף באויר, כמעט כמו שמרחפת "עננת בגידה" באויר? (כי רגשית זה מה שהיא תחווה כנראה), והשאלה הכי פשוטה- האם זה אכן הכרחי להתנשק עם השחקנית? האין זה יהיה ברור לקהל ש"התאהבתם" גם ללא מעשים? הרי רק מי שנמצא או היה בזוגיות, יכול לדעת, שגם במבט אחד, בשפת גוף פשוטה ללא מגע- ניתן להבין את המסר. מחשבה יצירתית אחרת לבמאי- אולי להחשיך את החדר ולא באמת להתנשק - או - ששחקן אחר, כאילו "כפיל" שלך יגיע וינשק אותה?
מקוה שעזרתי, והכי חשוב- הזוגיות ושלום הבית. אני חושבת שאם תסתכל על זה כך, שיש לזה מחיר מבחינתה, אולי יהיה לך קל יותר.. מאידך, אני מבינה שהתפקיד מאוד חשוב לך, ואתה גם תהנה ממנו ללא רגשות אשם אם תצליח להסיר את החלק הזה של הקירבה הפיזית או למצוא מישהו חלופי רק לסצנה הזאת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)
.jpg)

