מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות בדיקתOCTמאיר12/03/2013
בצעתי בדיקת oct והיה כתוב "משקע היפר רפלקטיבי תת פוביאלי השטחה של השקע הפוביאלי , עם שינויים ציסטיים קלים, ועיוות קל של השכבות הפנמימיות ברשתית כלפי מעלה. עובי הרשתית מגיע 385 מיקרון ( ספקטרליס)"
מה דעתך איזה טיפול אני צריך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות בדיקתOCT - תגובה
ד``ר יורם שוחט17/03/2013הטיפול נקבע על פי מכלול הממצאים, כולל בדיקת הרופא ובדיקות הדמייה שונות כגון OCT או בדיקות אחרות. לכן לא ניתן לענות על שאלתך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תרופה בטוחה לגלאוקומה?ליאורה12/03/2013
שלום, אבי קיבל תרופה חדשה לגלאוקומה בשם טרבתן. הרופא אמר שהיא בטוחה יותר. למה הוא התכוון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה בטוחה לגלאוקומה? - תגובה
ד``ר יורם שוחט17/03/2013לא ברור לי למה התכוון הרופא. האם הכוונה לתופעות לוואי? או להשפעה על הלחץ? מציע להפנות השאלה לרופא שרשם את התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת עינייםאליאן09/03/2013
דר' שלום רב ותודה מראש,
יש לי שאלה דחופה ואודה לך מאד.
הלכתי לרופא תעסוקתי בגלל סיבה אחרת. הוא אמר שרוצה לבדוק אותי. בהתחלה לא הבנתי. הוא בדק לחץ דם ואז לקח פנס ורצה להאיר את העיניים. סירבתי ואז לפתע לקח את 2 כפות הידיים שלו שם לי על העיניים אמר לי בלי פנס (הייתי בשוק באותו רגע) פתח ביד אחד את האצבעות ואמר לי להסתכל לפלורוסנט. אחר כך עם היד השניה.
אני לא מבינה מה פשר הבדיקה הזו. אך כעבור יומיים יש לי מן הרגשה שאני רואה מעורפל ולא טוב. נהיה לי כאבי תופת בעיניים ובראש. ניגשתי לרופאה כללית שאמרה שכנראה זה סינוסיטיס קיבלתי אנטיביוטיקה והתחיל לעבור.
שאלתי הדחופה. האם מבדיקה כזו יכול להיגרם נזק למרות שלי אישית לא נראה. אבל אני ממש פוחדת וזה מדיר שינה מעיני.
מוזר ותמוה בדיקה כזו ולא מרופא עיניים.
תודה רבה לך על תשובתך הכנה.
בברכה, אליאן המודאגת מאד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקת עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/03/20131. הרופא בדק את תגובת האישונים שלך לאור. אין כל דבר תמוה בבדיקה וכל רופא יכול לבצע אותה.
2. בדיקה כזאת לא יכולה לגרום כל נזק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיה בעין לאחר ניתוח קטארקטמאיר09/03/2013
אני בן 65 בחודש אוקטובר 2012 עברתי ניתוח קטארקט בעין ימין במהלך הניתוח נצפה קרע בקופסית אחורית בוצעה ויטרקטומיה קדמית והושתלה עדשה ללשכה אחורית בסולקוס עם optic capture הושתלה עדשת alcon acrsof +20.00d
הבעיה שכול שהזמן עובר אני רואה פחות טוב בעיו המנותחת גם לטווח הקרוב וגם לרחוק כמו כן שאני מסתכל בטלויזיה אני רואה את הכיתוב מרצד
בבדיקה שערכתי לאחרונה נאמר לי שהעין בסדר והיה כתוב :
לחץ applanation 12
אשון-משיחה קלה
מה לדעתך עלי מלעשות מה לא בסדר בעין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיה בעין לאחר ניתוח קטארקט - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/03/2013אתה צריך לעבור בדיקת OCT (סוג של צילום קרקעית העין) כדי לבדוק אם יש בצקת של מרכז הראיה (המקולה).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שעורה מייאשתריטה09/03/2013
שלום, יש לי שעורות חוזרות כבר כמה שנים. לרוב אלה היו גולות שמתקשות אבל לא כואבות, עברתי די הרבה ניתוחים להסרות שלהם כל הזמן. כעת, לפני כחודש הופיעה לי שעורה יותר חמורה ממה שהיה אי פעם. היא נראית כמו חצ'קון ענק אדום עם "תוכן" לבן, כל מצמוץ כואב כמו דקירה. אני כבר מכירה את השגרת - מקסיטרול, חימום ואנטיביוטיקה היטב. זה לא עוזר. הייתי אצל רופא ושוב שולחים אותי לניתוח, מה שמפחיד אותי במיוחד שהוא אומר כי כעת צריך לחתוך מבחוץ ולא מבפנים כמו שהיה תמיד. האם זה ישאיר צלקת? אני כבר די מיואשת ומאוד לא אופטימית, אז אני די בטוחה ויודעת שזה יחזור שוב. אם עושים כעת חתך חיצוני, האם בעתיד זה יהווה בעיה לניתוח נוסף? כי עם כל ניתוח שעברתי, ההחלמה והכאב עצמו במהלך התהליך היה הרבה יותר גרוע, במיוחד בניתוח האחרון לעומת הפעם הראשונה. האם יש משהו אחר לעשות? רופאים אחרים שצריך לראות (יש אומרים כי בעיות אחרות בגוף יכולות לגרום לזה) ? אני לא מצליחה למצוא את הגורם לזה.
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שעורה מייאשת - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/03/2013טיפול קבוע יומיומי, גם כשאין שעורה, בקומפרסים חמים ומיד אח"כ ניקוי יסודי של שולי העפעפיים באמצעות מגבונים או תכשיר יעודי אחר יכול למנוע הופעה חוזרת של השעורות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתם חום בעיןדנה09/03/2013
שלום,
היום שמתי לב שיש לי כתם חום בחלק העליון של הלובן של העין.
מה זה יכול להיות? קצת מודאגת.
כמובן שקבעתי תור לרופא עיניים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתם חום בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/03/2013לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ניוון רשתיתאהובה08/03/2013
ד"ר שלום,
אבי, בן ה-90 קיבל כבר 8 זריקות אווסטין והמצב רק מחמיר,מאחר ובעינו השנייה כבר אינו רואה- אנחנו מאוד דואגים. האם יש זריקות עם חומר יותר אפקטיבי? האם יש טיפול אחר? כיצד ניתן להציל את ראייתו??
תודה.........אהובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניוון רשתית - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/03/2013כאשר אין תגובה לאווסטין יש מקום לנסות תרופה אחרת, כגון לוסנטיס.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התאמת מספרעזרא07/03/2013
אני עומד לעבור ניתוח קטרקט בשתי העניים
יש לי קוצר ראייה גבוה בשתי העניים
המנתח מכוון בתחילה את עיין שמאל לראייה לקרוב
אחרי כמה זמן הראייה מתייצבת וזאת כדי לקחת בחשבון מה להשתיל בעיין השנייה
האם כשבועיים לאחר הניתוח הוא זמן מספיק כדי לקבוע את המספר הרצוי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התאמת מספר - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2013התייצבות המספר חלה חודש או יותר אחרי הניתוח, אך אחרי שבועיים ניתן כבר להעריך בקרוב את התוצאה הסופית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפוצצות נימים בעיןלי06/03/2013
שלום,
לפני כמה ימים התחלתי דיאטה וכושר יום יומי. התעוררתי הבוקר עם נימים אדומים בעין, בנוסף סבלתי בימים האחרונים מכאבי ראש והתפרצות של אקנה.
האם עליי לגשת לרופא?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אשמח לתגובה
לי06/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההתפוצצות נימים בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2013נימים אדומים והתפוצצות נימים הם שני דברים שונים. אם הבעיה עדיין קיימת פני לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נזק לעיניים בעקבות הסרת שיערתיתי04/03/2013
ד"ר שוחט שלום,
אני נבדקתי ואכן יש יובש קיצוני ופלוטרס.
רציתי לדעת אם ידוע לך על מקרים של עיניים שהתייבשו בצורה בלתי הפיכה כתוצאה מקרני הלייזר של מכשיר להסרת שיער.כי כמו שכתבתי המשקפיים לא היו מוצמדות כמו שצריך.אבקש תשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נזק לעיניים בעקבות הסרת שיער - תגובה
ד``ר יורם שוחט04/03/2013לא ידוע לי על מקרים כאלה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צריבה בעינייםגדי04/03/2013
שלום,
יש לי בלפיטריס שאני מטפל בו בצורה יומיומית
לעיתים, יש לי תחושה של צריבה ודמע בעיניים,
האם אני צריך באותו מצב להשאיר את העיניים פקוחות או לסגור אותם?
ושאלה נוספת, באותו רגע של צריבה יש לי תחושה שאני "מרגיש את העיניים", האם זה מעיד על כך שבזמן זה הלחץ בעיניים עולה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צריבה בעיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט04/03/20131. נהג לפי הרגשתך.
2. אין קשר בין תחושתך לעלייה בלחץ התוך עיני.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהרוית03/03/2013
שלום,
הבוקר הותז לי בושם לפנים וזה נגע בעינים,האם יכול להיגרם נזק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/03/2013אם העין אדומה או מציקה - פנה לרופא.
אם אינך חש כל בעיה קרוב לודאי שלא נגרם כל נזק. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איריטיסירון02/03/2013
לילה טוב
מזה כ-7-8 שנים לערך אובחנתי כחולה איריטיס בעין ימין.
התקף של המחלה היה מגיע אחת לשנה עד שנה וחצי.
לפני כשנתיים היו לי מספר מקרים של אזעקת שווא - קרי העין כאבה והיתה מעט אדומה אך בדיקת הרופא לא מצאה איריטיס פעילה.
בחצי השנה האחרונה ההתקפים היו מאוד סמוכים כאשר מגיע התקף בו אני מטפל, לאחריו יש לי שבוע-שבועיים של שקט ואח״כ עוד התקף - כך כ4-5 פעמים כאשר ביניהם היו לי פעמיים של התקף דומה לאיריטיס שנמשכו כיום וחלפו מעצמם.
בד״כ אני מרגיש שזה מגיע בערב כאשר העין מעט מטרידה, תחושה שכאילו יש גרגר קטן בעין כאשר אח״כ ניתן להבחין באדמומיות המבצבצת מתחת לאישון ובבוקר לאחר הקימה העין כבר אדומה ודומעת.
כבר קרה לי לאחרונה שבמקרה הנחתי את ידי על העין והרגשתי כאב בנגיעה לאחריו הסתכלתי על העין במראה שם ראיתי את האדמומיות המבצבצת מתחת לאישון אך לאחר פחות מיממה הכל חלף.
האם ההתקפים הסמוכים כל כך מצביעים על החמרה במחלה או בשינוי מהלכה ?
מה צפוי עם מחלה כזו ?
האם ישנם הסברים לאזעקות השווא שהיו לי ולתופעות הדומות שנעלמו מעצמם לאחר כיום-יומיים ?
אודע לכל פירוט והסבר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איריטיס - תגובה
ד``ר יורם שוחט04/03/2013תחושת גוף זר וגרוי המופיעים לקראת ערב יכולים לנבוע מיובש. מציע לפנות לבדיקה בזמן ארוע כזה כדי לבדוק אם מדובר באיריטיס או בתופעה אחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גירוד בעין שמאלדניאל27/02/2013
שלום, אני בן 18 סובל כבר יותר משנה מגירוד מתמשך בעין שמאל בלבד ברוב ימות השנה. הרופא עיניים איבחן זאת כדלקת אלרגית. טופלתי בסטראוידים ואף במשחה פרוטופיק ואין שיפור. כמו כן הדלקת אצלי היא בעין שמאל בלבד והרופא אמר שזה כנראה בגלל שיש לי עקמת באף. הדלקת מחריפה גם כשאני ישן מעט שעות שינה. יש לכם אולי פתרון להציע לי לבעיה הזאת כי המצב הזה כבר בלתי נסבל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גירוד בעין שמאל - תגובה
ד``ר יורם שוחט04/03/2013לא סביר שמדובר באלרגיה, כי אלרגיה היתה אמורה להתבטא בשתי העיניים. מעבר לכך לא ניתן לענות ללא בדיקה יסודית, שמטרתה לאתר האם יש בעייה מקומית בעין או בעפעפיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוד בעין שמאל
דניאל06/03/2013שלום שוב, הייתי אתמול אצל רופא מומחה לעפעפיים והוא גם אמר שזה דלקת אלרגית ושוב סטראוידים ותחליפי דמעות. אני רואה יחס ישר בין כמות השעות שינה לגירוד. בימים שאני ישן 6 שעות או פחות המצב מחמיר ואז כשאני חוזר הביתה וישן כשעה או יותר הגירוד פוחת. כמו כן העיין לא אדומה ותופעה זו רק בעין שמאל! יש ימים שלא יוצא לי לישון יותר מ6 שעות כתוצאה מעבודה ומצב זה בלתי נסבל. כל הרופאים שהייתי אצלהם אמרו שאין קשר בין השעות שינה לגירוד. מה דעתך על קשר זה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוד בעין שמאל - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2013כפי שציינתי, אלרגיה אמורה להשפיע על שתי העיניים במידה דומה.
תופעות הקשורות במיעוט שעות שינה נובעות בד"כ מיובש או משינויים של פני שטח הקרנית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוד בעין
דניאל07/03/2013יש דרך לטפל בזה חוץ מתחליפי דמעות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוד בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2013לא יכול לענות על מקרה ספציפי ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגירוד בעין
דניאל10/03/2013שלום שוב, הייתי לפני כמה ימים אצל רופא אף אוזן גרון והוא ראה בבדיקה דלקת סינוסיטיס קלה בנחיר השמאלי ונתן לי אנטיביוטיקה אוגמנטין. לדעתך יש קשר בין הדלקת הזאת לגירוד בעין שמאל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיניים שורפות
שירן07/03/2013אם אני לא יישנה לפחות 12שעות בלילה כל היום העיניים שורפות לי ומרגישה סינוורים וקושי בישיבה מול מחשב עיתון השתמשתי בתחליפי דמעות לא עוזר בכלל מה לדעתך יכולה להיות הבעיה? תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעיניים שורפות - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2013לא ניתן לענות ללא בדיקה.
יש סוגים רבים של תחליפי דמעות ויתכן שעם סוג אחר היית מרגישה יותר טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות שחורות צפותאיריס27/02/2013
שלום.
אני בת 28, מרכיבה משקפיים עם מספר מינוס 9 וצילינדר.
מזה תקופה ארוכה אני רואה נקודות שחורות, ומעין פסים קטנים ועננים צפים. יש ימים שזה ממש מציק לי ויש ימים שפחות. בבדיקה שעשיתי לפני כחצי שנה הרופא אמר שזה בגלל המינוס הגבוה ואין מה לעשות עם זה.
בימים האחרונים זה די מציק לי וקבעתי תור לרופא אבל זה יוצא רק בעוד חודש...
האם זה יכול להיות מסוכן וכדאי להיבדק בהקדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות שחורות צפות - תגובה
ד''ר יובל דומניץ27/02/2013חייבת להבדק מיידית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




