מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה חשובה אנא עזרתכםיעל27/03/2013
שלום רב, אתמול עמדתי ברוח חזקה, אחר כך הרגשתי כאילו יש לי גוף זר בעין , שמתי טיפות שיש לי לאלרגיה עונתית השם שלה ליבוסטין , הרגשתי הקלה בבוקר אך יש קצת אדמומית בעין וטיפה קטנה כאב , האם הטיפות יעזרו וזה יעבור לי בשלום ? אני לפני שבוע הייתי אצל רופא עיניים עקב אלרגיה ונתן לי ליבוסטין ואין תור קרוב אצלו .
אודה לעזרה
חג שמח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה אנא עזרתכם - תגובה
ד``ר יורם שוחט27/03/2013צריך לבדוק אם יש גוף זר בעין. פני לבדיקה (למוקד).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רסטזיסש24/03/2013
שלום לכם,
אני סובלת מבעיה של יובש כרוני בעיניים שנמשכת כבר שנים.
רופא עיניים הציע את האופציה של שימוש ברסטזיס למשך חצי שנה. רציתי לשאול כמה שאלות לפני שאני פונה לקבלת מרשם:
1.) האם לנשים בהריון מותר להשתמש ברסטזיס?
2.) האם מותר להתאפר בעיניים בזמן השימוש ברסטזיס?
3.) האם מותר להשתמש בסטילה מדי פעם (בתדירות של כל שבועיים- חודש) במקביל לשימש ברסטזיס?
4.) מהם הסיכונים ותופעות הלוואי?
תודה רבה וחג שמח!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר - מקולופטיהקרינה23/03/2013
שלום רב,
אבא שלי סובל במקולופטימה בשתי עיניים. (שם נקראת יבשה או לחה)-אינני יודעת אם כך נקרא בישראל.
הוא גר בארגנטינה ושם כבר עשו לו טיפולים בעזרת זריקות. המחלה מתקדמת ואנחנו רוצים לדעת אם יש בישראל טיפול אחר למחלה.
אבא שלי בן 76 ומאוד פעיל. המחלה השביתה אותו ומדכא אותו.
תודה
קרינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקולופטיה - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/03/2013באופן כללי, הטיפול המקובל לניוון מקולארי הנובע מגיל (AMD) גם בארץ הוא באמצעות זריקות. אם אין תגובה לסוג אחד של זריקות יש לפעמים תועלת בהחלפת הסוג. לא ניתן לענות לגבי מקרה אינדיבידואלי ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- צוואר וראיהשלום22/03/2013
האם יש קשר בין שרירי הצוואר לבין שרירי העיניים?
הצוואר והגב העליון שלי נורא תפוסים בשנה האחרונה ואני מרגיש שהראייה שלי פחות חדה , והעיינים שלי כאלה עייפות לא רעננות.
האם יש קשר בין הדברים? ואם כן איך מאבחנים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צוואר וראיה - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/03/2013בהחלט יש קשר. צניחת עפעפיים, למשל, תגרום לתנוחה קבועה של הרמת הראש (מתיחת הצוואר) וזה עלול להתבטא בכאבים בצוואר ובגב העליון. הפרעה באיזון השרירים החוץ עיניים עלולה לגרום לשינוי במנח הראש, וגם זה יכול לגרום לכאבים כאלה. תחושת עייפות בעיניים יכולה גם כן לנבוע ממצבים כאלה.
האבחנה תעשה ע"י רופא עיניים, והבדיקה צריכה להיות מכוונת לגילוי מצבים כאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד שאלה
שלום23/03/2013תודה רבה על התשובה המהירה.
אבל השאלה שלי האם זה יכול להיות הפוך. ששרירי צוואר תפוסים וגב עליון יגרמו לחולשה בעיניים, או לעייפות בעיניים. ואם כן איך בודקים ומי?
לאיזה רופא בדיוק צריך ללכת?
תודה רבה !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, עוד שאלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט24/03/2013לא ידוע לי על מצב הפוך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
שלום24/03/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הבזקיםסיגלית21/03/2013
בת 63.
בעבר היו לי הבזקי אור בעין שמאל. הלכתי לרופא עיניים שעשה לי בדיקה יסודית ולא מצא כלום, ואכן העניין עבר. לאחר כשנה שוב ראיתי הבזקים ושוב נעשתה לי בדיקה יסודית שלא העלתה דבר. היום כארבע חודשים אחרי הבדיקה אני רואה הבזק אור בעין ימין הפעם. ההבזק הוא בצד החיצוני של העין ,כמו כן רואה ביום באותו מקום מעין זבובים.
האם לחזור לבדיקה נוספת או להמתין קצת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הבזקים - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/03/2013כל שינוי במצב הקיים דורש בדיקה. מכיוון שמדובר בתופעה חדשה (עין ימין) פני לרופא בדחיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל
סיגלית23/03/2013יש לי תור לרופא עיניים ביום שני. אבל עד אז, מה יכולה להיות הסיבה לתופעה? אני מודאגת.האם קטארק בא בחשבון?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה, אבל - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/03/2013התופעה נובעת משינויים בזגוגית, שהיא הג'ל שבתוך העין. הצורך בבדיקה דחופה נובע מכך שייתכן שנוצר קרע ברשתית.
אין כל קשר לקטרקט.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לייזר בעינייםרועי20/03/2013
שלום רב!
אני רוצה לעשוצ לייזר בעיניים,אני בן 20 , כשהייתי בן 12 באופן אקראי שעשו לי בדיקת לחץ בעיניים היה לי לחץ גבולי, אחרי הרבה מעקבים כנאראה זה היה אצלי מולד..היום אני ללא מעקבים,כל הבדיקות של השדה ראייה יצאו תקינות..הרופא עיניים שבמקרה הוא גם מנתח לייזר,אמר שאחרי שהוא התייעץ עם כמה רופאים ובדק בספרות הרפואית ואחרי הבדיקות שדה ראייה, אני יכול לעשות לייזר,פשוט לפני הבדיקות וההתייעצות הוא אמר לימשהוא חושש שבגלל שפעם היה לי חשד לגלאוקומה קכביכול לא באתי מרקע לבן לחלוטין אז הוא חושש שהלייזר ישנה את השיווי משקל בעין וכביכול זה יוכל ליצור בעיות..
רציתי להתייעץ אתכם,מה אתם חושבים על העניין?
אם אתםנרוצים פרטים יותר ספציפיים אשמח חתת לכם,ואשמח אם תענו בפירוט,תודה רבה מראש! :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר בעיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/03/2013אחרי ניתוח לייזר להסרת משקפיים מדידת הלחץ התוך עיני מוטה כלפי מטה (כלומר, הלחץ הנמצא במדידה נמוך יותר מהלחץ התוך עיני האמיתי). אם הרופא שבודק את הלחץ במסגרת המעקב לא יהיה מודע לכך, הוא עלול ללכת שולל לפי הלחץ הנמדד ולא לקחת בחשבון שלמעשה הלחץ האמיתי גבוה יותר.
אם נשללה אצלך גלאוקומה נראה שאתה יכול לעבור את הניתוח. יחד עם זאת, עקב החשד שהועלה בעבר, תצטרך להיות תמיד במעקב, שבו ייבדקו הלחץ, שדה הראיה ו - OCT.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהוסיף
רועי21/03/2013תודה על התשובה המפורטת, אני באמת צריך להשלים רק את בדיקת הoct שנתבקשתי לעשות אחרי השדה ראייה, אבל בכל אופן גם אם הבדיקה תצא תקינה,אני רוצה לדעת אם בגלל שהלחץ שנבדק אצלי היה גבולי,ז"א בגבול העליון של הנורמה,אני רוצה לדעת אם במצב כזה אין חשש לעשות לייזר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלהוסיף - תגובה
ד``ר יורם שוחט23/03/20131. אבחון גלאוקומה לא מתבסס רק על לחץ, אלא על מגוון נתונים נוספים. יש מקרים של גלאוקומה עם לחץ הנחשב "תקין", ומצד שני יש אנשים עם לחץ גבוה שאין להם גלאוקומה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בת שנתיים וחצי עם שעורה מוגלתיתנטע20/03/2013
שלום רב, לפני כשבועיים החל להופיע אודם בעפעף העליון של ביתי בת השנתיים וחצי. לא התרגשתי וחיכיתי שיעבור מעצמו. לפני כיומיים העפעף התנפח מעט והיום זה נראה כאילו יש לה חצ'קון מוגלתי על העין ומעט אודם על העפעף התחתון. אני מנסה כבר יומיים לשים כומפרסים חמים ועד כה לא נראה שיש שיפור בעניין. הילדה מאוד רגישה יש לה אקזמה של העור ואלרגית למספר מועט של מאכלים ובינהם טחינה. אני בטוחה שהעין היא גם חלק מאותן הרגישויות הללו מה ניתן לעשות? האם יחד עם קומפרסים חמים יש סיכוי שזה יספג ופשוט יעלם? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנתיים וחצי עם שעורה מוגלתית - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/03/2013לא ניתן לענות ללא בדיקה, מה גם שידוע על בעיות עור. פני לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיילטעדי19/03/2013
אין מספיק מידע על התרופה האם היא חדשה? מה ידוע על תופעות הלוואי?
אדם מבוגר שנוטל את הטיפות האם יכול ללכת לעבודה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיילט - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/03/2013יש הרבה מידע על התרופה, והיא אינה חדשה. מדובר בשילוב של סטרואיד ואנטיביוטיקה. אין כל מגבלה על ניהול אורח חיים רגיל בזמן נטילת התרופה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זמן קליטת טיפותחיה19/03/2013
שלום,
אחרי ניתוח קטרקט. כמה זמן אחרי ששמים טיפות בעין אפשר לשטוף את העין כאשר יש תחושה של גוף זר בעין.
בתודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זמן קליטת טיפות - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/03/2013הטיפות נספגות תוך דקה או שתיים.
לתחושת גוף זר עדיף להזליף תחליף דמעות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נוצה קלהגלי19/03/2013
לפני יומיים היתה לי מעין תחושה של ראיית נוצה ממש לשנייה בעין שמאל עם הסטת המבט
האם זה מסוכן, מעיד על בעיה
האם עלי לגשת להיבדק? האם הבדיקה פולשנית?
אודה לעצתך
גלי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נוצה קלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/03/2013תופעה מעין זו מחייבת בדיקת רופא עיניים. התופעה נובעת משינוי בזגוגית (הג'ל שבתוך העין). הבדיקה נעשית עם טיפות להרחבת האישונים ואינה פולשנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרדות רשתיתיוני18/03/2013
עד כמה ניתוח קטרקט בעין בעל קוצר ראייה גבוה(רשתית תקינה ) יכול לגרום לניתוח הפרדות רשתית ומדוע ?
האם ההפרדות יכולה להגרם גם זמן מה לאחר הניתוח עקב הניתוח ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרדות רשתית - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/03/2013הארעות הפרדות רשתית (ללא ניתוח קטרקט) באוכלוסיה הרגילה היא כ - 1/8500 בשנה. אצל קצרי ראיה ההארעות (ללא ניתוח קטרקט) גבוה יותר, כ - 1/900 בשנה. הסיכון להפרדות רשתית בעיניים קצרות ראיה שעברו ניתוח קטרקט נע לפי עבודות שונות בין 1.2% ל - 2.7%.
ההפרדות יכולה להופיע גם שנים רבות אחרי הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זבובים בענייםפסיה יניב17/03/2013
שלום
לאחרונה אני סובלת מזבובים בעניים. בהתחלה הנושא הדאיג אותי ולפי המלצת רופא משפחה נגשתי למיון בבי"ח קפלן. בבדיקת הרופא נאמר לי שישנה התנתקות של ג'ל בעיין ודימום קל מאוד. עברו שבועיים עדין יש הפרעה של "קורי עכביש" בשדה הראיה ובעת נהיגה בלילה מעט הבזקים.
אני אמורה לטוס בעוד כ-10 ימים, האם ישנה בעיה כל שהיא בטיסה לגבי נושא זה?
אשמח לקבל תשובה.
תודה ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זבובים בעניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט17/03/2013אם בבדיקה לא נמצא דבר פרט להפרדות הזגוגית - אין מניעה לטוס. התופעות שאת מתארת יכולות להמשך תקופה. בכל מקרה, אם תחול החמרה בתופעות, או יהיו תופעות חדשות, יהיה עליך לפנות לרופא בדחיפות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מה פירוש הדיאגנוזה: פלוטר גדול לפניאלמוג16/03/2013
מה פירוש הדיאגנוזה: פלוטר גדול לפני הדיסקה, והאם ה"נמלים" שמרצדות לי ייספגו או ייעלמו... או שיישארו אצלי עד סוף ימי?
זה החל לפני כשבוע שראיתי אור גדול ובתוכו "שרוכים" .. השרוכים נשארו עם הבזקי אור לפרקים ועכשיו יש "נמלים" שוחות מול שדה הראייה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מה פירוש הדיאגנוזה: פלוטר גדול לפני - תגובה
ד``ר יורם שוחט17/03/2013פלוטר לפני הדיסקה פרושו עכירות בזגוגית העין הממוקמת לפני עצב הראיה.
במקרים רבים הסימפטומים נחלשים בהדרגה אך זה יכול לקחת זמן. בכל מקרה חשוב להיות במעקב רופא עיניים, ולפנות בדחיפות אם יש החמרה בסימפטומים או הופעה של סימפטומים חדשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אלרגיהאור14/03/2013
שלום רב,
כבר יותר מחודש סובלת מעיניים אדומות. רופא העיניים אבחן אלרגיה.
קיבלתי טיפות בשם זדיטן. השתמשתי כשבועיים ואחרי שיפור הפסקתי. שוב חזרו העיניים להיות אדומות. בבדיקה נוספת נאמר לי שאלרגיה יכולה להמשך חודשים ועלי להשתמש בטיפות כל עוד אני סובלת מהתופעה.
האם אין בעיה להשתמש בטיפות תקופה כה ארוכה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עברתי דבר דומה, יכולה לספר מה הקל
שירלי15/03/2013היי, אני יכולה לספר לך שעברתי דבר דומה, בערך לפני שנתיים היו לי עיינים אדומות וצורבות ואחרי הרבה ביקורים אצל רופאי עיינים, זה אובחן כאלרגיה. קיבלתי טיפות עיניים סטריאודליות ועוד כאלה שרק מלחחות את העין. אני חושבת שהסטריאודליות היו זדיטן ומה שהרופא המליץ לי היה שכשאני יכולה לוותר על השמוש בהן ולהסתפק במלחחות, שאעשה זאת. במקביל, ניסיתי לבדוק חלופות טבעיות יותר, שאולי יקלו על המצב ובהמלצת נטורופת התחלתי לקחת קוורצטין קומפלקס שזה תוסף מזון (של סולגאר) שמקל על תופעות אלרגיות וגם על מחלות עיניים. בהדרגה התופעות האלרגיות התמעטו והחומרה פחתה. תמיד באביב אני חוששת יותר, אבל זה לא כמו שהיה בעבר וכבר שנה בערך שאני בלי הטיפות ומקווה שזה ימשיך כך. ממליצה לך לבדוק את זה מול נטורופת ואם זה יכול לעזור, תראי עם הרופא עיניים לגבי הטיפול התרופתי. פסח שמח ובריא!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בבקשה תענו לי כבר התייאשתייערה13/03/2013
שלום רב, האם כאבים במצח ובגבות מעל העיניים וסחרחורת קטנה מעידים על התפתחות גלאוקומה? אני לקחתי בטעות לוטמקס לשבוע וחצי לפני שמונה חודשים האם זה פיתח גלאוקומה ואלה הסימנים ? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תענו לי כבר התייאשתי - תגובה
ד``ר יורם שוחט17/03/20131. אלה לא סימני גלאוקומה.
2. לא סביר שהלוטמקס גרם לגלאוקומה.
3. כדי לדעת אם יש גלאוקומה יש להבדק ע"י רופא עיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם רומנטיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




