מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- אישון מורחבליאת23/04/2012
יש לי תופעה שחוזרת על עצמה כל כמה ימים והיא שהאישון השמאלי שלי מתרחב ואינו מגיב מגיב לאור והראייה שלי נהיית מטושטשת.
האישון מתרחב לכמה שעות ואחר כך חוזר למצב רגיל.
יש לציין שלא השתמשתי בטיפות עיניים ושום חומר לא נכנס לי לעין.
עשיתי בדיקת CT וגם רופא עיניים ונוירולוג בדקו אותי ולא גילו כלום.
מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אישון מורחב - תגובה
ד''ר יובל דומניץ29/04/2012צריך בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איך מאבחנים אנופתלמוספשוש שואל23/04/2012
אבחן לי את זה פרופסור שניתח אותי מזמן באופן פרטי ושהסתרתי את האבחנות שלו מרופאים כי חשבתי שאנופתלמוס זאת פזילה, וכל הרופאים בדקו אותי מדדו אותי ואף אחד לא חשב על זה, ותמיד התעקשו לי שזה השריר ואין לי איך להוכיח שזה לא השריר. חוץ מזה הפרופסור הזה כתב מזמן אחרי הניתוח-אולם קיים pseudoptosis בגלל ספיגת רקמת השומן. לא שמרתי טוב על הניירות מהפרופסור שהיה מבוגר מתי שניתח אותי ואחר כך הזדקן ולא תפקד ואחר כך נפטר. הייתי אצל ממשיכתו בבית חולים קפלן ובפרטי וגם היא אבחנה אותי אחרת. מישהו כתבה שיש לי סטרביזמוס ואין לי יכולת להסביר את עצמי ואמא שלי מסבירה אותי לפי ידע מצומצם של דברים לא מלאים שאמרו לה ולפי מה שהיא חושבת באותו רגע. הייתי בסיבוב של רופאים כי רציתי שיאבחנו אותי נכון ואפילו הלכתי עם האבחנות שלא היה כתוב בהן פזילה לרופאת עיניים בקופת חולים ופתחתי שם תיק, אבל כולם בסופו של דבר נתנו לזה שמות שונים בשפות שונות או בהתאם לסיבות שהם חושבים שהביאו לזה ואף אחד לא כתב אנופתלמוס. חשבתי לחפש מישהו שיבדוק ויאבחן את האנופתלמוס ואני לא יודעת למי בקופת חולים לכת בשביל זה, כי רופאת עיניים סתם לא עולה על זה. אני גם צריכה לדעת איך להסביר שאנופתלמוס זאת לא פזילה. או שזאת כן? אבחנו רק שזאת אקזופוריה אבל זה לא עוזר לי וזאת רמה אחרת של אבחון. חוץ מזה , מי עושה תיקון אופטי ל2 הדברים האלה שמתבטאים באקזופוריה? נראה לי שאני צריכה ללכת למומחה על פרופסור ואני לא זוכרת ביחד את כל מה שכתבתי בהודעה ואני לא מצליחה להסביר את זה לאף אחד.חוץ מזה מאבחנה של רופאה אחרת נספג לי גם שומן בעפעפייפ. היא חשבה שבגלל זה היה לי משהו כמו פטוזיס אבל רופא יותר אמין אבחו שהתאים בעפעף העליון התרחבו-היה שם דימום מאסיבי שנספג, אבל העפעף התחתון שלי ממש קצת יותר נמוך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך מאבחנים אנופתלמוס - תגובה
ד''ר יובל דומניץ23/04/2012אני מציע שתלך לבדיקת עיניים לחוות דעת נוספת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני מבקשת תשובות בשביל להתמודד עם
פשוש הבית30/07/2012טעויות נוספות באבחון. איזה מידע חשוב שיהיה לי ואיזה בדיקות יכולים לעשות לי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי יכול להתאים לי משקפייםפשוש הבית23/04/2012
לפזילה מדומה בגלל אנופטלמוס ובגלל ספיגת רקמת השומן הארובתי? יש לי משקפיים עם תיקון קל של מיופיה שכנראה מתאימות כי אני רואה איתן טוב, ואחרים שניסו לראות איתן ממש לא ראו טוב. יש לי עוד בעיה שאין לי את זה מתועד ברצף או בכלל ומאבחנים אותי תמיד אחרת. תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי יכול להתאים לי משקפיים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ23/04/2012כדאי לפנות קודם לרופא עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרטקונוס חמור רק בעין אחתדוד22/04/2012
שלום אני כ 8 שנים לערך עם ראיה רגילה בעין ימין ובשמאל קרטקונוס מתקדם צילינדר מעל 10
השאלה שלי האם יש השפעה על התפקוד שישי כזה הפרש בין העניים האם יש השכלות נורולגיות התנהגותיות כמו
1-יכולת ריכוז
2-מצבי לחץ וחרדה
3-עייפות
אודה לתשובה זה ממש חשוב לי .
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרטקונוס חמור רק בעין אחת - תגובה
ד''ר יובל דומניץ23/04/2012ייתכן עייפות בתחליה אך המח לומד להתעלם מהעין החלשה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיה מרחבית חלקיתאיציק22/04/2012
שלום רב.
היום קיבלתי תשובה על בדיקת עיניים שעשתי בעבודה ונמצא שם שיש לי ראיה מרחבית חלקית.מה זה אומר ? והאם זה מצריך משקפיים?
כמו כן בדף הסיכום של הבדיקה היה רשום תקינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיה מרחבית חלקית - תגובה
ד''ר יובל דומניץ23/04/2012לא צריך משקפיים כדאיבדיקת רופא עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קטרקטמירב22/04/2012
שלום, אובחנתי כחולת קטרקט
הבנתי שאין טיפול תרופתי לקטרקט, מה האפשרויות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קטרקט - תגובה
ד''ר יובל דומניץ23/04/2012רק ניתוח כשיוריד את הראייה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות בבוקרחנה19/04/2012
שלום רב,
שלושת הילדים שלי, תאומים בני 8.5 ופעוט בן שנה וחודש סובלים מאותה בעיה כבר מס' שבועות. הם מתעורר בבוקר וריסים שלהם מלאים בהפרשה לא מוגלתית יבשה. אני מנגבת להם את העיניים עם תה קמומיל או מגבון של ד"ר פישר וכל היום אין יותר הפרשות. למחרת בבוקר הם שוב קמים עם עיניים מלאות בהפרשות. העיניים בעצמן אינן אדומות. מה הטיפול המומלץ? יש לי משחה סינטומיצין. האם הכרחי לרוץ איתם לקו"ח? תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות בבוקר - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012הטיפול המומלץ הגעה לרופא עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובלת מדמעות בצורה מחרידהקרן18/04/2012
שלום ד"ר,
אני בת 25,לפני כשנתיים פתאום תקפו אותי דמעות בלתי פוסקות,דמעתי 24 שעות ביממה וכמעט ולא יכולתי לתפקד מרוב הדמעות שכיסו לי את העיניים ומאוד שרף כל האזור בו נגעו הדמעות (נראה לי זה בגלל שהן מלוחות,אז המלח שורף בעור),4 חודשים אף רופא לא מצא פיתרון,ניסיתי 100 טיפות עיניים ושום דבר לא עזר.
בסופו של דבר,ולמזלי הגעתי לרופא שבדק אותי ואמר שיש לי מן "גבשושים" מתחת לעפעפיים ושהוא לא יודע ממה זה נובע ומה שיעזור לי זה רק טיפות של "ציקלספורין 2% "
ולאחר כשבוע של טיפול בציקלספורין נעלמו לי הדמעות.
לאחר חצי שנה שוב התחיל לי כל הסיפור...קניתי שוב ציקלספורין וזה עבר...
ולפני שבוע שוב התחלתי לדמוע בטירוף,הפסקתי לעבוד כי אני לא מסוגלת לדבר עם אנשים ו "לבכות" להם בפנים,כל העור שלי סביב העיניים מגורה ואדמומי מאוד מהדמעות...
האם תוכל לעזור לי במקרה שלי? האם כדאי לי לטפל שוב עם ציקלספוrין, הטיפות האלה מאוד כואבותתת. הצילו!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובלת מדמעות בצורה מחרידה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012צריך בדיקה לטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלאוקומהמוטי17/04/2012
שלום רב,
בן 50 סובל מגלאוקומה מטופל בקוסופט ןקסלטן האם יש צורך להגן על העיניים עם משקפי שמש?
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלאוקומה - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012אין קשר בין גלאוקומה לצורך במשקפי שמש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרדניזון וקטרקט
מוטי20/05/2012שלום רב,
האם טיפול ממושך בפרדניזון יכול לגרום לקטרקט והאם יש צורך להגן על העיניים בשל כך בעזרת משקפי שמש.
בברכה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרדניזון וקטרקט - תגובה
ד``ר יורם שוחט21/05/2012טיפול בפרדניזון בהחלט יכול לגרום להווצרות קטרקט. משקפי שמש לא ימנעו את התופעה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לגבי כאבי עינייםטולי חתולי17/04/2012
הי שלום אני מרכיבה עדשות מגע צבעוניות ומתי שאני שמה משקפי שמש
אפילו רק בחנות למדוד יש לי ישר כאבי ראש..
מדוע זה קורה כך?ומה התרופה לבעיה זו?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לגבי כאבי עיניים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012ייתכן יובש או דלקת צריך בדיקת עיניים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובהה
נטלי גולן20/04/2012הי תודה על המענה ואני יציין שלא דברתי על משקפיים אופטיות ,
זה מדובר פה על משקפי שמש של ה20 שח וכו..
ושאני בלי עדשות אם אני לא טועה אין לי את הכאבי ראש האלו.
בכל זאת ללכת לבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ראיית ערפל לבן במעבר מחושך לאורעומר17/04/2012
שלום רב,
אני בן 40 ובגיל 19 עברתי טיפול לייזר בשתי העיניים כדי לתקן רעים ניוניים ברשתית. מדי פעם אני מרגיש שאני רואה מטושטש באחת העיניים או בשתיהן, בעיקר כאשר אני מביט על כיתוב על רקע מואר, כמו שילוט רחובות מואר בלילה, או כמו המספרים (רק בצבע כחול) שעל צג המפענח הדיגטילי של הטלויזיה.
הכיתוב נראה לי ממש לא בפוקוס. כמו כן, בעשור האחרון, מפעל לפעם במאמץ, קימה מהיר או קפיצה, אני רואה המון המון מעין נקודות אור מתרוצצות שנלעמות לאחר כמה שניות. פרופ' אחד אמר לי שזה פרי דמיוני, אך ד"ר שפגתי לפני כחצי שנה אמר לי שזו תופעה מוכרת ונובעת מלחץ דם נמוך, כשהדם אינו זורם היטב לעיניים לשבריר שניה.
אותו רופא ביצע לי בדיקת ראיה והתוצאה היתה שאני רואה טוב יותר מ 6/6 (תמיד הבדיקות שלי יוצאות 6/6 או טוב מכך, למרות שאני עובד כ 10-12 שעות ביום על המחשב מזה שנים רבות). הדבר נורא מוזר, כי אני ממש לא רואה היטב כמו שראיתי בעבר. כיצד יתכן הדבר?
ושאלה אחרונה והיא בעצם נשוא הכותרת. אתמול בערב נסעתי עם חבר לסופרמקט. החניה היתה מוארת בצורה קלה מאוד. יצאתי מהרכב והלכתי לקראת הסופר שהיה מואר מאוד. כבר מרחוק וגם על הכניס לסופר ובתוכו, ראיתי ערפל לבן, שנראה שהוא כמה מטרים קדימה תמיד. עצרתי בכניסה לסופרמרקט וחשבתי שיש שריפה. שאלתי את החבר מה זה כל העשן הזה ולא הבנתי איך הוא נכנס. הוא אמר לי שהוא לראה שום דבר. הדימוי שראיתי הוא ערפל ממש כבד, כאילו ענן ירד לקרקע.
אחרי כמה וכמה דקות בסופר מרקט באור, לאט לאט הערפל נעלם כמעט לגמרי.
אין לי מושג למי לנפות ומה זה יכול להיות. למא מצאתי שום מידע על התופעה באינטרנט. באמת שאני לא מדמיין.
תודה רבה,
עומר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ראיית ערפל לבן במעבר מחושך לאור - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012צריך בדיקה ואז החלטה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינה על הצדגדי17/04/2012
רציתי לדעת האם שינה על הצד כשהפנים מוטות הצידה עלולה לגרום לבעיה מפני שהעין צמודה/נלחצת למיטה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינה על הצד - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012אין קשר ואין בעייה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בעפעפיים!!אוהד16/04/2012
רקע
לפני כ5 שנים עברתי ניתוח לייזר לשיפור הראייה (אינטראלאסיק).
בחודשים האחרונים חשתי כי המספר בעיניים עלה וכמו כן גירוי,יובש,גרד ותחושת עייפות בעין ימין.
ולכן קבעתי תור לרופאי עיניים.
לפני כחודשיים
בתחילה נבדקתי עי רופא עיניים מקופ"ח אשר ציין כי עלה לי המספר בעין אחת ל-1 ובעין השניה לשלושת רבעי.ולגבי הגרד בעין ציין כי כנראה מדובר בגירוי.לא בדק את העין ורשם לי טיפות לגירוי.אותם לא נטלתי שכן הגירוי היה קל עדיין והפריעה לי בעיקר הראייה.
כשבוע לאחר מכן נבדקתי אצל רופא העינים שניתח אותי לפני כ5 שנים , הנל רשם לי טיפות לטיפול בגלוקומה (על אף שזאת לא האבחנה) מסוג ויאופטיק 0.5 (והסביר כי הטיפות יכולות לשפר את הראייה במידה וקיימת נפיחות ) וכל זה ללא בדיקה כלל.
אשר לאי נוחות בעין -ציין כי ככל הנראה יש לי גירוי בעין.
נטלתי טיפות אלו במשך חודש.אך מאחר והחל לי גרד חזק מאוד בעין ימין הפסקתי את השימוש בהן והזמנתי תור לרופא עיניים מקופ"ח בשנית.
הרופא שאל מדוע לא לקחתי את הטיפות לגירוי שרשם לי והשבתי לו כי מאחר והגירוי היה נסבל וכן לא רציתי לערבב טיפות עם אלו שנתן לי הרופא המנתח.
הרופא בדק אותי לראשונה (!!!) והציע כי יש לי דלקת עפעפיים ורשם לי אופלוקס למשך עשרה ימים.
נטלתי את התרופה ולא היה כל שיפור.
לאחר כשבוע נוסף חשתי החמרה , העין דמעה,הפרשות משתי העיניים(כמו קשקשים על הריסים),גרד,תחושת אי נוחות,יובש.
החלטתי לפנות למיון (רופאת קופ"ח כללית ברוטשילד בפ"ת) – הרופאה בדקה אותי צינה כי יש לי דלקת עפעפים חריפה הסבירה כי חיוני שאנקה את העפעפיים באמצעות מטליות ייעודיות של דר פישר, אבצע קומפרסים של מים חמים,ורשמה לי טוברקס למשך 14 יום 3 פעמים ביום.
הרופאה ציינה כי אם המצב לא ישתפר אאלץ לפנות לקופ"ח ולבקש אנטיביוטיקה לבליעה.
עברו מס ימים בהם אני מנקה את העפעים 3 פעמים ביום,מבצעת בכל יום קומפרסים,ונוטלת את הטיפות כנדרש.
התחושה היא כי קיימת החמרה במצב.ישנן הפרשות רבות (קשקשים על הריסים) ,העיניים אדומות,תחושת גוף זר,והעפעף התחתון התנפח משמעותית.
תחילה סברתי כי העין מתרפאה,אך התחושה הכללית היא כי אין שיפור ואף חלה החמרה.
מה עליי לעשות? האם האנטיביוטיקה לבליעה היא הפתרון?
האם קיים פתרון אחר?
אני חש בתסכול רב מכלל הגורמים ומרגיש כי מצבי מחמיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דלקת בעפעפיים!! - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012קשה לעזור בלי בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הסרת משקפייםיב 198416/04/2012
ערב טוב לכם
אני בן 28 לפני 10+ שנים עברתי ניתוח בעין שמאול פזילה אבל הוא תוקן באופן חלקי
בכול עין יש מס' צ'ילנדר אחר
החלטתי לבצע ניתוח לייזר להסרת משקפיים
אבל לפני כן אני הייתי רוצה לקבל כמה תשבות בלתי תלויות
1.איזה ניתוח לייזר הוא טוב והוא מביא תוצאות טובות ורמת סיכון נמוכה?
איפה את המידע הזה אני יכול למצוא?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת משקפיים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012צריך בדיקה ואז החלטה מוזמן להגיע אליי לבדיקה בקר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול חלופינועה16/04/2012
שלום ,
אובחנה אצלי מחלת גלאוקומה ונרשמו לי טיפות LATANOPROST .
האם קיים טיפול חלופי ללא תופעות הלוואי של שינוי צבע העיניים והצמחת ריסים ?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול חלופי - תגובה
ד''ר יובל דומניץ19/04/2012יש הרבה סוגי טיפות
לא בהכרח שתופעות הלוואי מתרופה זו יקרו
זו תרופה מצויינת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




