מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קלאמדיה בעיניים קשורה גם ליחסי מין?יוסי10/04/2012
בוקר טוב,
החברה שלי הובחנה וטופלה בקלאדמיה בעיניים. הערכה שלנו שהמחלה עברה אליה לעיניים בעקבות ניתוחים, שלא נעשו בצורה אחראית, שהיא הייתה עוברת בעיניים לצורך הסרת כלזיון.
למען הסר ספק ביצעתי בדיקת קלאמדיה פעמיים (באמצעות שתן) ב - 2 מקומות שונים ובשניהם המחלה לא נמצאה אצלי.
2 שאלות בנושא זה:
* אם יש לה קלמאדיה רק בעיניים האם זה יכול לעבור ביחסי מין?
* אם ביצעתי בדיקת קלמאדיה פעמיים האם זה מספיק בשביל לקבל תשובה סופית או שהבדיקה הזו לא אמינה בכל מקרה?
* האם אתם ממליצים לי בכל מקרה לקבל את הטיפול במחלה או שזה סתם מיותר?
תודה רבה ובוקר נפלא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קלאמדיה בעיניים קשורה גם ליחסי מין? - תגובה
ד''ר יובל דומניץ10/04/2012הכלמידיה בעיניים לרוב לא מניתוחים אלא מסביבה אין קשר ליחסי מין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלגל העיןדניאל09/04/2012
היי, אני בת 19.
יש לי משהו שמאוד מפריע לי בעיניים, גלגל העין אצל כל האנשים הוא לבן לחלוטין ואצלי הוא כאילו מלוכלך כזה, יש ממש צבע לבן שכאילו התלכלכך ולא כובס מלא זמן. זה לא שרואים את הורידים (למרות שכן רואים קצת אבל זאת לא הבעיה) אלא שהוא ממש מלוכלך בחלק נכבד ממנו. וזה ככה בשתי העיניים. מה זה? ממה זה נובע ואיך אפשר לטפל בזה? טיפות עיניים מסוימות לשימוש יומיומי יעזרו?
חשוב לי לציין שאני לא מעשנת ולא שותה ולא שום דבר, יש עוד משהו שיכול לגרום לזה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים?
דניאל10/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהגלגל העין - תגובה
ד''ר יובל דומניץ13/04/2012ייתכן פיגמנטציה ייתכן מבנה בסיסי ייתכן שינויים מקרינת שמש צריך בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מים חמים בעייןטום09/04/2012
שלום רב,
אתמול נכנס לי משהו לעין ורציתי לשטוף אותה. שעשיתי זאת - לא שמתי לב שהברז היה על מים חמים, ונכנסו לי די הרבה מים לעין (אלה לא היו מים פושרים, אבל גם לא מים רותחים). לא הרגשתי כאבים, אבל היום בבוקר אני שם לב שהראייה שלי בעין הזו לא לגמרי חדה. יתכן והדבר גרם יובש בעין או נזק חמור יותר? האם כדאי ללכת לרופא או לנקוט באמצעי אחר כלשהו, או שלדעתכם זה יעבור מאליו?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מים חמים בעיין - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/04/2012מכיוון שאתמול חשת בכניסת גוף זר לעין, והיום יש שינוי בראיה, עליך לפנות לרופא עיניים לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דבש בעייניםטלי09/04/2012
קראתי כי דבש מסוגל להבהיר את העיינים אם שמים אותו בהן, אז שמתי קצת והעניים שרפו לי.
אז רציתי לדעת אם זה יפגום לשים באופן קבוע דבש בעיינים, ואם זה בכלל מבהיר?
תודה רבה מראש!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר דבש בעיינים - תגובה
ד``ר יורם שוחט09/04/2012דבש לא יכול להבהיר צבע עיניים.
יש להמנע מהכנסת חומרים שאינם תרופת עיניים יעודית לעיניים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדבש בעיינים - תגובה
ד''ר יובל דומניץ09/04/2012ייתכן בעיית אלרגיה או יובש או מבנה בסיסי צריך בדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול עם דבש בעיניים
הרשקוביץ פליצ01/11/2014אני סובלת מניסטגנוס ואבינו, מיופיה פורטה עברמי ניתוחי קתרקט משנה שעברה עד עכשיו יש לי ירידה של 50% בעיין אחדת יש לי משקפיים פריזמתיים הרופים לא אומרים כלום רק שאין לי שום שינוי בתוך העיין. שמעתי על טיפול מוצלח לא בארץ עם דבש שלא קיים אצלינו ו מוצרים אחרים של דבורים. אין לי הרנה מה להפסיד בעוד שנה לא יראה כלום. אני בת 65 מה אתם אומרים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיות בראייהשרון07/04/2012
שלום,אני בת 16. בזמן האחרון אני רואה קצת מטושטש (במיוחד בעין ימין) ויותר למרחקים (כמו ללוח של הכיתה לדוגמא, או לטלווזיה), אבל אם אני קוראת ספר הכול ברור. נבדקתי בפעם האחרונה לפני כשנה והראייה שלי הייתה תקינה.. הבעיה התחילה לפני קצת יותר מחצי שנה, אבל זה לא ברמה ממש חמורה, זה פשוט קצת מתחיל להפריע לי. אמא שלי אמרה שזה יכול להיות מעייפות.. האם זה נכון?
בנוסף, קרא לי פעמיים בזמן האחרון משהו מוזר - הייתי בעיסוקיי, ופתאום לשנייה האור כיאלו נכבה ונדלק (בעיניים לא בחדר אני בטוחה), זה היה ממש פחות משנייה.
וגם אני לא יודעת אם זה קשור, אבל לפני חצי שנה התחלתי לקחת תרופה בשם רואקוטן נגד פצעי בגרות.
אז השאלות שלי הם-
1. האם לדעתך הסיבה היא עייפות? ואם לא, מהן הסיבות לדעתך?
2. האם אתה מזהה את הבעיה?
3. מה אני צריכה לעשות לדעתך?
תודה רבה!!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיות בראייה - תגובה
ד``ר יורם שוחט08/04/2012שלום שרון,
יתכן מאד שיש לך קוצר ראיה קל. פני לרופא עיניים לבדיקה. אין קשר לרואקוטן.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נקודות שחורות בראיהאילנה גולדשטי07/04/2012
אני חולה כ-30 שנה בסכרת טייפ 1 ויש לי משאבת אינסולין.בזמן האחרון אני רואה נקודות שחורות בראיה. אני נבדקת כל חצי שנה אצל רופאת עיניים ומקפידה לטפל בכל הבעיות הנוספות שיש לי.
אשמח לשמוח את דעתכם על הענין הנ"ל
תודה אילנה גולדשטיין* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נקודות שחורות בראיה - תגובה
ד``ר יורם שוחט08/04/2012שלום אילנה,
ראיית נקודות שחורות נובעת בד"כ משינויים בג'ל שבתוך העין (=הזגוגית). יתכנו גם סיבות אחרות, נדירות יותר. שינויים בזגוגית נפוצים מאד, ושכיחותם עולה עם הגיל. כאשר מופיעים סימפטומים (נקודות שחורות, "זבובים", "חוטים" וכד', או ראית הבזקי אור) יש לפנות לרופא עיניים לבדיקה לוודא שאין קרעים ברשתית (הסימפטומים דומים). אם ייקבע בבדיקה שהגורם הוא שינויים בזגוגית, ללא ממצאים נוספים, אין צורך בטיפול. יש סיכוי טוב שההפרעה תפחת בהדרגה. אם בבדיקה יתגלה ממצא שונה, הטיפול על פי טיב הממצא.
בכל מקרה, גם אם מדובר בשינוי בזגוגית בלבד, כל החמרה בסימפטומים או הופעת סימפטומים חדשים מחייבת פנייה דחופה לרופא העיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהאדם04/04/2012
יש לי מינוס 16 עם צילנדר בעין ימין היום הייתי בבדיקת עיניים אמרו לי שם שיש לי ראיה 6/10 מזה אומר ואיך אפשר לתקן את זה ו? בעין שמאל יש לי -5.75
תודה מראש על התשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/20126/10 הוא חדות הראיה עם משקפיים. מכיוון שבעין זו קוצר ראיה גבוה יתכן מאד שזו הראיה המקסימלית האפשרית בין זו. זו חדות ראיה פחות טובה מ-6/6 אך נחשבת לראיה סבירה בהחלט.
לא ניתן לגשר על פער כל כך גדול במספר בין שתי העיניים עם משקפיים, אך ניתן לגשר עליו באמצעות עדשת מגע. פנה לרופא עיניים להתייעצות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חשש לאפשרות של פגיעת לייזרגדי04/04/2012
שלום,
אתמול, במהלך העבודה, כוון אליי עט-לייזר, מה שראיתי זה אור לבן (לעט יש גם מצב של פנס לד), לקח לי שניה-שתיים להגיב ולסובב את הראש, לא ראיתי סינוור של אור אדום או משהו כזה (מצד שני הייתי קצת בלחץ באותו רגע אז אני לא בטוח לגמרי), היום, 24 שעות אחרי וגם לאחר המקרה לא הרגשתי שינוי כלשהו בראיה, האם בכל זאת עליי לפנות לבדיקת רופא? (יש לציין שהייתי בבדיקת רופא לפני כחודש בגלל סיבה אחרת)
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חשש לאפשרות של פגיעת לייזר - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/2012לא נראה שיש בעיה, אך בכל מקרה של ספק פנה לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מודאג..עזרה...04/04/2012
מכובדי שלום....
אני מתנצל מראש עם השאלה שלי מוזרה/מצחיקה...
השאלה היא כזו:
אתמול בסביבות 9 וחצי בערב נהגתי ברכב, ועברה מולי מכונית שסינוורה אותי...כלומר למשך כמה שניות מועטות הבטתי באור החולף מאותה המכונית...והיום קמתי עם כאבי עייינים....
האם צריך להיות מודאג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מודאג.. - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/2012לא נראה שיש קשר בין הסנוור הרגעי לכאבי העיניים למחרת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משקעי אבנית בעיןאורן03/04/2012
מזה שנים אני סובל בעין שמאל מריבוי "אבנים" קטנות.
מידי פעם הם מתעוררות וגורמות למעין דקירות שאני מעפעף. לעיתים זה נסבל ולעיתים לא.
לפעמים רופא העיניים מנקה לי (באמצעות "סיכה") רק בודדות מהן "שיוצאות החוצה" וגורמות לדקירות. הוא לא מנקה את כולן כי יש המון. יש פעמים שהוא לא מנקה עם
לפני כמה שנים הופנתי למכון של מכבי לצורך טיפול בלייזר אבל שם סירבו לעשות לי זאת (כבר לא זוכר איזו סיבה).
אני מעוניין לטפל בבעייה אחת ולתמיד אף באופן פרטי.
מה ניתן לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוספת
אורן03/04/2012יש פעמים שלא מנקה עם סיכה כי לא רוצה לגרום לשריטות בקרנית ומסתפק במשחה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההרופא קרא לזה קליצינוזיס
אורן03/04/2012* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמשקעי אבנית בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/2012מדובר בתופעה נפוצה למדי של משקעי סידן תחת לחמית העפעף (הלחמית היא הקרום העדין המצפה את העפעף מצידן הפנימי). המשקעים ממוקמים בדרך כלל תחת הלחמית ולא גורמים לכל תחושה של אי נוחות. לפעמים הם בולטים דרך הלחמית ואז נוצר חיכוך עם העין, שגורם לתחושה שתיארת.
הטיפול הוא הרחקה ידנית של המשקעים הבולטים על ידי רופא העיניים. אין צורך להרחיק את כולם, אלא רק את אלה שבולטים וגורמים לגרוי.
לא ידוע לי על טיפול שיכול למנוע את הווצרות המשקעים. שמוש קבוע בתחליפי דמעות עשוי להקל על ההרגשה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בעיניים - קרום שקוף ע"ג העיןניר02/04/2012
קוראים לי ניר, אני בן 32 ולא סובל ממחלות ידועות. יש לי בעיה בעיניים שנים האחרונות (5~), כל בוקר לאחר שינת הלילה אני מתעורר עם כאבים בעיניים וקרום שקוף שנמצא בצד העין. הכאבים הינם של משהו שמפריע לעין וגורמים להרגשת אי נוחות וכאב. בנוסף לכך העפעף התחתון ולפעמיים גם החלק העליון נראה נפוח. האחרון גורם לכך שעין אחת נראת סגורה ונפוחה יותר מהשניה. לאחר שפשוף של העיניים בבוקר הכאב הולך ומחמיר ובעצם בכל שעות היום אם אני משפשף את העין נוצר כאב ואי לוחות למשך כל אותו היום. בהתיעצות עם רופאי עיניים קבלתי מספר תשובות שונות לבעיה, מכך שאני צריך לנקות את העין עם מגבון לח עד לאנטיביוטיקה ומשחה מרופא אחר. בעבר אבחנו לי ווירוס וגם אלרגיות, לכן אני ממש כבר לא יודע מה לעשות מפני שהבעיה מטרידה אותי ומאוד פוגעת באיכות חיים שלי. חשוב לי לציין שהבוקר מבחינת כאב הינו הכי משמעותי מפני שהבעיה כרגע בשתי העיניים ולפעמיים היא פשוט עוברת מעין לעין. אשמח לכל יעוץ ואפילו להפניה לרופא מומחה (אני בכללית ויכול ללכת לשלוש התייעצויות בשנה קלנדרית).
תודה, ניר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בעיניים - קרום שקוף ע"ג העין - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה, קל וחומר לאור בעובדה שכבר פנית לרופאי עיניים וטרם קיבלת מענה לבעיה. יתכן שמדובר בדלקת בעפעפיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ברחש נכנס לעייןליאור01/04/2012
שלום ד"ר,
אתמול בערב ישבתי בחוץ והיו הרבה ברחשים ממש קטנים, הרגשתי בשלב מסויים כאילו נכנס לי משהו לעין, והייתה תחושה כזאת של כמה שניות, שפשפתי קצת את העין,ולאחר מכן שתפתי אותה עם מים.
אני לא מרגיש כאבים והעין לא אדומה, יכול להיות שעדיין הברחש בפנים ובגלל שהוא קטן אני לא מרגיש אותו, זה יכול לעשות נזק?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ברחש נכנס לעיין - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/2012אם אין כל גרוי או תחושת אי נוחות בעין קרוב לודאי אין בעיה. בכל מקרה של ספק יש לפנות לרופא עיניים לבדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלהב01/04/2012
שלום,
שמעתי שחולי סוכרת שמתאזנים לאחר שנים של חוסר איזון מסתכנים בסיבוכים בעיניים כתוצאה מהירידה היחסית ברמות הסוכר. האם זה נכון?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/2012שינוי מהיר ברמת הגלוקוז (יציאה מאיזון או איזון מהיר) עלול לגרום להופעת שינויים סכרתיים בעיניים או החמרה של שינויים קיימים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עכירות בעין שמאלד4901/04/2012
קטרקט מתחיל בעין שמאל והראייה מטושטשת. רופאת עיניים ממליצה לא למהר בניתוח. האמנם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עכירות בעין שמאל - תגובה
ד``ר יורם שוחט05/04/2012אם הראיה מטוטשת בגלל קטרקט אין כל סיבה לדחות ניתוח. האינדיקציה לניתוח אינה מצב הקטרקט (מתקדם או לא) אלא ההפרעה בראיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עייניםארי31/03/2012
מה הפתרון לראיה מעוותת בעין
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עיינים - תגובה
ד``ר יורם שוחט01/04/2012ייתכנו סיבות שונות, והפתרון תלוי בגורם לראיה המעוותת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
עד כמה חשוב לכם המראה החיצוני שלכם?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



.jpg)






