מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קוצר ראיה גבוה אופציה להשתלת עדשה.ערן12/03/2012
אני בן 35 יש לי קוצר ראיה גבוה {מאד} הרכבתי עדשות מגע מגיל 10 היום איני יכול להרכיב יותר עדשות מגע,העין לא סובלת . ניסיתי סוגים שונים ללא תוצאות ואני רק עם משקפיים והראיה כמובן בהתאם.
,רופא עיניים הציע לי לפנות לכוון השתלת עדשות, מה הסיכונים?, האם אצטרך להרכיב משקפיים ? מהן אחוזי הצלחה לניתוח שכזה ? היכן ומי מבצעים ניתוח שכזה?
אולי כדאי ניתוח לייזר להוריד את המספרים ולהמשיך ולהרכיב משקפיים.
רופא אחר די הפחיד אותי בניתוח שכזה.
מאד הייתי רוצה פתרון לבעיה שלי .
תודה
ערן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קוצר ראיה גבוה אופציה להשתלת עדשה. - תגובה
ד``ר יורם שוחט13/03/2012שלום ערן,
בקוצר ראיה גבוה, איכות הראיה עם משקפיים נופלת מזו שעם עדשות מגע, ולכן מיום שנאלצת לחזור למשקפיים אתה חש הרעה באיכות הראיה.
במצב זה ניתוח השתלת עדשות תוך עיניות הוא פתרון מקובל. איכות הראיה המושגת בניתוח כזה טובה מאד. בכל ניתוח יש סיכון (אך קיים סיכון גם בהרכבה של עדשות מגע, וגם בניתוח לייזר). לא מדובר בניתוח חדש. ניתוחים כאלה מבוצעים בארץ כבר שנים, ויש מנתחים שרכשו נסיון רב בניתוחים מסוג זה (אין אפשרות להמליץ בפורום על מנתחים ספציפיים). מציע לך לברר במכונים המתמחים בניתוחי עיניים.
ניתוח לייזר מותנה בבדיקת התאמה, ולא כל הפונים מתאימים לניתוח לייזר. בנוסף, במקרה שלך, אם תעבור לייזר רק במטרה להקטין את המספר ולא לתקן את כל המספר עדיין תזדקק למשקפיים (ייתכן במספר משמעותי) גם אחרי ניתוח לייזר, בעוד שבהשתלת עדשה יש סיכוי טוב שלא תזדקק למשקפיים או תזדקק למשקפיים במספר קטן.
מציע לך לפנות למנתח העוסק בסוג זה של ניתוחים, ולדון בשיחה פנים אל פנים בכל הנושאים הקשורים לניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצוקה כללית אשמח לעזרה.צחי12/03/2012
שלום,
אני כבר משהו כמו חצי שנה רק קם בבוקר ומצפה שישתפר וישתפר אני מצליח להתרגל למצב פחות או יותר מדי פעם זה מפריע לי מדי פעם לא .
עכשיו אני יתאר בבירור את הסדר הכרונולוגי של הדברים(אם יש קשר בכלל..)
לפני כ4 חודשים בערך-הציקו לי נקודות שחורות בשדה הראייה הלכתי לרופאה היא טענה שזה מצב תקין ושכיח ושהיא לא רואה שום בעיה .
לפני כ 2 חודשים-הלכתי לרופא עיניים בגלל ששמתי לב שגודל האישונים לא זהה ,הרופא שלח אותי לבדיקת שדה ראייה ,בדיקת שדה הראיה יצאה תקינה לחלוטין ,והרופא טען שההבדל פיזיולגי ותקין לחלוטין(הבדל של פחות ממילימטר).ושאל אם אנו רוצים ללכת לחוות דעת שנייה אצל נויורואופטולוג.
יש לי תור ל 18.3 לנוירואופטולוג.
עכשיו הבעיה המציקה לי היא שאולי אני רואה פחות נקודות שחורות ,אבל אני מתחיל לראות דברים שקופים כאלה.מין שרשראות שנראות בערך כך:
כמו צילום עצמות כזה זה מטריד ומקשה עליי לתפקד במהלך היום ..
אני יושב עכשיו בחדר וכותב את זה ופשוט בתאורת חדר אני לא מבחין בשרשאות האלה רק שאני נמצא בחוץ בתאורה חזקה .
אני בן 16 אשמח לכל עזרה ופתרון שיעלה בפורום ואני אופטימי שיהיה טוב !* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצוקה כללית אשמח לעזרה. - תגובה
ד``ר יורם שוחט13/03/2012תופעות כאלה (גם הנקודות וגם הצורות שאתה רואה עכשו) עשויות לנבוע משינויים בג'ל שבתוך גלגל העין (=הזגוגית).
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלוקומה בגיל34 יתכן?אתי12/03/2012
האם בגיל 34 גלוקומה מופיעה האם זה נפוץ ? האם הסיכון לעיוורון גבוה יותר יש לציין שהוא מקבל טיפות עינים ונאמר לו שזה לכל החיים האם זה כך? גואגת ומודאגת תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גלוקומה בגיל34 יתכן? - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/03/2012גלאוקומה אפשרית בכל גיל. ייתכנו סיבות שונות.
הסיכון לפגיעה בראיה מותנה באפשרות לשמור על הלחץ התוך עיני בערכים הרצויים לאורך זמן, ונדרש מעקב צמוד של רופא עיניים (עדיף מומחה לגלאוקומה).
הטיפול והמעקב בגלאוקומה הם לכל החיים. לפעמים בעקבות טיפול בלייזר או ניתוח פוחת או מתבטל הצורך בטיפות, אך גם אז נדרש המשך המעקב.
הערה חשובה: עקב ההסתברות המוגברת להמצאות גלאוקומה אצל בני משפחה נוספים, חייבים גם קרובי המשפחה להיות במעקב סדיר של רופא עיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצימת עיניים חזקהאביעד11/03/2012
שלום,
רציתי לדעת האם עצימת עיניים חזקה עלולה לפגוע בעין בצורה כלשהי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצימת עיניים חזקה - תגובה
ד``ר יורם שוחט12/03/2012פעולה כזאת מעלה את הלחץ התוך עיני במידה ניכרת. אם מדובר בארוע חד פעמי קרוב לודאי לא יגרם נזק, אך אם מדובר בארועים חוזרים (תלוי גם כמה זמן נמשך הלחץ בכל פעם) עלול תאורטית להגרם נזק.
אותו דין לגבי שפשוף חזק של העיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבאמת מדובר על מצב
גדי15/03/2012שבו צריך לפחד לקרוץ כי זה מעלה את הלחץ בעין?,
או שמדובר רק על מקרים של עצימה חזקה במיוחד?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבצס בקרנית + אישון רחב לא מגיב לאובת 2806/03/2012
ערב טוב ,
כבר 3 ימים אני מרגישה אי ניחות בעין ימין , כאבים עזים כאלו יש מין חתיכת זכוכית בתוך העין , מבחוץ העין קצת אדומה כאילו בריאה לגמרי ... העין רגישה לאור ובשמש ממש קשה לפתוח אותה והדמעות זולפות וגם נלווה בזה כאבי ראש ...ולפני זה העין הייתה בריאה ואף פעם לא סבלתי מבעיות בעיניים .
ולכן למוחרת הלכתי למיון עיניים ושם גילו את הבעייה במהירות רבה ואמרו לי שיש אבצס כ- 1.8 מ"מ בקרנית ימנית עם צביעה מנימאלית לעבר שעה 8-9 , אישון עגול רחב מאוד בעין ימין לא מגיב לאור |(הוזלפה טיפת פילוקרפין 2% ללא שינוי באישון ) . תסנין בקוטר 0.5 מ"מ בעין השמאלית עם צביעה מעליו במיד פריפריה בשעה 8:00 עם HAZE קל מסביבו ו- SPKS בשליש תחתון . צלקת ישנה כ- 1מ"מ במיד פריפריה קרנית בשעה 6:00 , האישון בעין השמאלית עגול קטן ומגיב ...
לא נצפה גוף זר בעיניים ... נלקחו תרביות ומשטח RF קרנית משתי העיניים .
הטיפול : RE COLL AFLOX 1 * 24 + RE COLL FORTUM 1 * 24 ... כן , 24 פעם ביום - טיפה אחת כל שעה כולל בלילה ושכחתי לציין שבשעה הראשונה הייתי מטפטפת טיפה אחת כל 5 דקות . וצריך לבקר את המרפאה כל יום בבוקר עד שהעין תחלים ....
מקווה שהסברתי הכל ולא שכחתי כלום - השאלות שלי הן כך : 1- ממה נובע האבצס והתסנין בעין (לא קיבלתי חבלה או מכה בראש או בעיניים ? 2- מה המשמעות לאישיון רחב מאוד ולא מגיב לאור רק בעין אחת ? וממה זה נגרם ולמה הם עשו מזה סיפור מסובך ?
תודה ולילה טוב ,
בת 28 , בריאה בד"כ (רק סובלת מאנימיה קשה ) ואף פעם לא סבלתי מבעיות בעיניים .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אבצס בקרנית + אישון רחב לא מגיב לאו - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2012אבצס בקרנית יכול להיות קשור לעדשות מגע. יכול להיות גם קשור ליובש.
לא יודע לענות לגבי הסיבה לאישון המורחב.
אבצס בקרנית פרושו מוקד זיהום בקרנית. זיהום כזה יכול להתפשט במהירות ולגרום לנזק בלתי הפיך בקרנית (וכתוצאה מכך לנזק בראיה) תוך זמן קצר. לכן הטיפול שקיבלת כלל אינו מוגזם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עדשות מגערוני06/03/2012
שלום רב שוב, ושאלה נוספת לרופא הנהדר:
האם הנזק או הסיבוכים של פגיעה בראייה וכדומה שעשויים להיות כתוצאה מהרכבת עדשות מגע מתפתחים בהדרגה או שיכול להיגרם נזק בצורה פתאומית? (שמעתי למשל על חיידק בשם פסודנמוס)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עדשות מגע - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2012כאשר מדובר בזיהום זה עלול להיות תהליך פתאומי ומהיר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם ניתן להסיר אפיתל בלייזר בחולהדוד06/03/2012
שלום ד"ר,האם ניתן להסיר את האפיתל (50 מיקרון) בלייזר בחולי קרטוקונוס בטיפול קרוסלינקינג?
או שאסר בגלל מבנה הקרנית הלא סימטרי וזה יכול לפגוע בראייה אחרי הטיפול..?
שאלה שניה, האם ניתן להתאים עדשה רכה אחרי חודש מטיפול קרוסלינקינג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר האם ניתן להסיר אפיתל בלייזר בחולה - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2012אפשר להסיר האפיטל בלייזר.
לגבי עדשת המגע - כל מקרה לגופו.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות עיניים אופטיב במקום הילוקומודנעמי06/03/2012
ד"ר שלום
הרופא שלי החליף לי את טיפות העיניים מהילו קומוד לטיפות שנקראות אופטיב (optive( הוא נתן לי קוספאת דוגמא שהייתה אצלו. אמר לי שזה לא רק עושה תחושה טובה יותר בעין זה גם עושה משהו עם כמות המלחים בעין.
חיפשתי על זה חומר באינטרנט ולא מצאתי כלום מהארץ או בעברית, גם בבית המרקחת שבו אני קונה לא הכירו את הטיפות האלה.
אני חייבת לומר שניסיתי את מה שהרופא נתן לי וזה באמת מרגיש יותר טוב בעין וזה מרגיש לי שזה גם מחזיק את העין לא יבשה ליותר זמן.
אתה מכיר את הטיפות האלה?
מה הקשר למלחים?
למה באף מקום אין מידע על התרופה?
תודה.
נעמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפות עיניים אופטיב במקום הילוקומוד - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2012שלום נעמי,
התרופה חדשה בארץ אך קיימת זמן רב יותר בחו"ל.
אם תחפשי בגוגל באנגלית תמצאי חומר רב.
הטיפות אמורות להגן על תאי הקרנית משינויים באוסמולריות של הדמעות (osmoprotection). גם על זה תוכלי למצוא חומר בגוגל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מי מכיר תופעה שבה העין מפרישהטל05/03/2012
מי מכיר תופעה שבה העין מפרישה הפרשה נוזלית בלילה, ובבוקר יש לובן מתחת לעין (על הצד החיצוני של העפעף התחתון) הצבע הלבן נובע בעצם מהמראה של שכבת עור דקה שאפשר לקלף אותה בקלות יחסית. תופעה זו מלווה בתחושת גירוד בעיניים (למרות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מי מכיר תופעה שבה העין מפרישה - תגובה
ד``ר יורם שוחט07/03/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה חשובהמישהו04/03/2012
יש חייל אצלי בבסיס שלקח סיגריה שם ליד העין איזה דקה וחצי בשביל שהעשן יכנס לו לעין וזה הפך את העין שלו לאדומה וצורבת השאלה האם זה יכול לגרום לנזק בלתי הפיך לעין או שזה משהו שעובר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה חשובה - תגובה
ד``ר יורם שוחט04/03/2012עלול להגרם נזק. לא ניתן לענות ללא בדיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שינוי במספרגיל02/03/2012
שלום רב,
אני בן 24 עוד שלושה חודשים, והמספר שלי הוא מינוס 3 ו1.5 צילינדר בכל עין. כבר 4 שנים שהמספר יציב ולא השתנה. בפעם אחרונה שהוא השתנה זה היה לאחר עבודה על המחשב בחושך לפני 4 שנים, וממש הרגשתי כאבים בעיניים, כאילו שאני ממש מאמץ אותם (כשהנורה של החדר לא עבדה).
שאלתי היא, במידה וב4 שנים האחרונות המספר יציב, האם ייתכן עדיין שהוא יעלה בהמשך?
ושאלה נוספת: האם זה נכון שקריאה מרובה (ובייחוד בתנאי תאורה לא טובים או ללא תאורה כמעט) גורם להחמרת קוצר ראייה וצילינדר, ואם כן אז האם קריאה מרובה בתנאי תאורה לא טובים יכולה להחמיר את הקוצר ראייה רק בנעורים או גם לאחר שנות ה20? (שמתי לב למשל שבציבור החרדי רוב בחורי הישיבות מרכיבים משקפיים)
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שינוי במספר - תגובה
ד``ר יורם שוחט04/03/2012אם המספר יציב 4 שנים הסבירות לשינוי נוסף קטנה מאד.
עבודה רציפה לקרוב (קריאה, מחשב) ללא הפסקות עלולה לגרום לעליה במספר גם אחרי גיל 20.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מבשם אוירגדי02/03/2012
שלום,
אתמול מישהו ריסס ממרחק של בערך מטר וחצי-שתיים מבשם אוויר לכיוון שלי כשאני עם הגב לכיוון הריסוס, לאחר כמה שניות הסתובבתי ואז התרחקתי מהמקום, וליתר ביטחון שטפתי את העיניים עם קצת מים קרים, לא הרגשתי צריבה או משהו כזה, קיים איזשהו סיכון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבשם אויר - תגובה
ד``ר יורם שוחט04/03/2012לא.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות עינייםאבי29/02/2012
שלום לכם ותודה מראש הרכבתי עדשות מגע 4 שנים לפני חודש התחיל להיות לי אדום בעיניים אז הפסקתי חודש להרכיב עדשות פניתי לרופא לפני שבועיים הוא הביא לי אופטריל השתמשתי בה 3 ימים לא עזר נהיה לי יותר אדום פניתי שוב לרופא עיניים היום הוא הביא לי טיפות מקסידקס הוא אמר לי לשים 4 פעמים ביום טיפה בכול עין במשך 10 ימים התחלתי היום מתי שאני שם את הטיפות הם שורפות חזק העם זה בסדר? עוד משהו מתי שאני שם את הטיפות העיניים נהיות לי יותר אדומות זה ככה צריך להיות או שצריך להפסיק איתם?
מה התפקיד של הטיפות האלה?
העם זה בסדר לשים את הטיפות לפני השינה בלילה או לא מומלץ?
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפות עיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט01/03/2012לא ניתן לענות ללא בדיקה. יתכן שפיתחת אי-סבילות לעדשות המגע.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כלמדיה גורם לדלקות עיניים חריפותשושי29/02/2012
צהריים טובים.
מזה כשנתיים אני סובלת מבעיות עיניים חריפות. לאחר טיפול לא מוצלח אצל 2 רופאים מומחים הכולל הרבה תרופות הופנתי לרופא מספר 3 והוא העריך שהגורם לבעיות הוא כלמידיה למרות שעשו לי תרבית בעפעפיים והתשובה היא שלילית הוא בטוח שזה הגורם לבעיה.
הרופא נתן לי טיפול של כדורי ZETO לתקופה של 3 ימים. המצב השתפר אך העניים עדיין אדומות ושורפות ולכן הוא נתן לי טיפול נוסף של 3 ימים. בהחלט חל שיפור, אך לאחר חודש ללא תרופות חלה הדרדרות נוספת ואז לקחתי טיפול נוסף לשלושה ימים. כעת עבר פחות משבוע ואני כבר מרגישה התדרדרות נוספת. אני אציין שלא קיימתי יחסי מין לאורך כל הטיפול אז לא סביר שנדבקתי שוב.
השאלות שלי:
1. האם הדרדרויות החוזרות בעיניים מסמנות שהבעיה היא לא כלמידיה?
2. יש לי בן זוג 8 שנים. איך זה יכול להיות שרק לפני שנתיים התחלתי לסבול כל-כך מהעניים?
3. הרופא עיניים המליץ שגם בן זוגי יקח את הטיפול, אך לפני כשנה הוא אובחן שיש לו בעיות בכבד. האם למרות זאת זה בסדר שהוא יקח את הכדורים ZETO?
4. הבנתי שיש בדיקה שנקראת PCR שבאמצעותה אני יכולה לאבחן אם אנו נדבקנו במחלה. איפה אפשר לעשות את הבדיקה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כלמדיה גורם לדלקות עיניים חריפות - תגובה
ד``ר יורם שוחט01/03/2012דלקת מתמשכת או חוזרת בעיניים יכולה לנבוע מגורמים שונים, ולאו דווקא מכלאמידיה. אם לא הצליחו לאתר את הבעיה ולמצוא לה פתרון, בקשי הפנייה למרפאת חוץ של בית חולים או למכון העיניים של קופת החולים שלך.
בדיקת PCR קיימת בבתי החולים. אין לי מידע לגבי קופות החולים.
לגבי השאלות הנותרות - אנא הפני אותן לרופא המטפל (רופא עור ומין או רופא המשפחה).* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפות עיניים אופטיב ליובש בעינייםנעמי28/02/2012
הייתי אתמול אצל רופא העיניים שלי והוא רשם לי טיפות ליובש אופטיב. אמר לי שיש בזה את אותו חומר שיש ברפרש טירס הירוק אבל שזה גם מאזן לי את רמת המלחים בעין ככה שאני ירגיש יותר טוב ליותר זמן. בבית מרקחת לא היה את המוצר ואמרו לי שיזמינו לי ושזה יהיה היום. אתה מכיר את המוצר? למה הוא נחשב טוב יותר?
תודה. גוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפות עיניים אופטיב ליובש בעיניים - תגובה
ד``ר יורם שוחט28/02/2012על פי היצרן לאופטיב יש תכונות נוספות מעבר להרטבה עצמה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופטיב ליובש בעין
נעמי28/02/2012ד"ר תודה על התשובה המהירה.
איזה עוד אלמנטים יש בתרופה מלבד הרטבה?
תודה
גוני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאופטיב ליובש בעין - תגובה
ד``ר יורם שוחט01/03/2012ישנם אלמנטים נוספים שתפקידם להגן על תאי הקרנית.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




