מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תרופה S1 לסרטן הקיבהלירון30/11/2011
שלום רב.
אנו עומדים לאחר ניתוח ולפני טיפולים בעקבות סרטן הקיבה,
קיבלנו המלצה על טיפול נסיוני בשם S1.
תוכלו להרחיב על טיפול זה?
האם אפקטיבי?
האם הוכח ?
תודה מראש
לירון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תרופה S1 לסרטן הקיבה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן30/11/2011חסרים פרטים - אנא פרט - איזה תרופות והיכן הוצע הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איזה בדיקות יש לבצעאלון27/11/2011
אחרי טיפול הקרנה שניתן לוריד.?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איזה בדיקות יש לבצע - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/11/2011לא ניתן לענות - עליך לספק אך כל פרטי הטיפול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באוזן שצמודה הרבה לפלאפוןעופר27/11/2011
מתוקף עבודתי אני מדבר הרבה בפלאפון,
כיום אני מרגיש כשאני מקרב את הפלאפון לאוזן אני מרגיש כאב עמום באוזן.
עכשיו האוזן כואבת כשאני שם אוזנייה לשמוע מוזיקה.
כמובן, שעברתי לדבר יותר עם הספיקר,
אבל השאלה היש קשר בין הדברים?
זה סתם כאבים פסיכולוגים או צריך ללכת להיבדק?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באוזן שצמודה הרבה לפלאפון - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/11/2011נשמע כמו דלקת
לא נגרם ע"י קרינה סלולרית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- Multiple Myeloma,שמואל26/11/2011
שלום
לקרובת משפחה מקנדה גילו
Multiple Myeloma, a rare blood cancer, and she is in a rarer subgroup (T414 chromosome) which does not respond well to the known Myeloma treatments.
הם שמעו שיש מחקרים וטיפול נסיוני בארץ
להיכן ניתן להפנות אותם
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
פרופ` אברהם קוטן27/11/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשות מפי הטבעת בעיקבות ניתוחפציו לילי26/11/2011
אמי בת 76 עברה לפני שלושה שבועות ניתוח להסרת גידול באיזור הרקטום, כולל הוצאת סטומה. הניתוח נערך לאחר הקרנות טיפול כימוטרפי.
לאחר תלאות , לא מועטות, היא למדה פחות או יותר להסתדר עם הסטומה ועתה בשלושה הימים האחרונים יש לה הפרשות מרובות המלוות בריח רע מפי הטבעת. דבר המונע ממנה לחזור לחיים נורמלים כולל יציאה קצרה מהבית לסיבוב.
האם קיימת דרך לטפל בהפסקת הפרשות אלו, והאם זה קשור לתזונה?
אשמח למענה מהיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפרשות מפי הטבעת בעיקבות ניתוח - תגובה
פרופ` אברהם קוטן27/11/2011עלינלניבדק בהקגם ע"י הכירורג והאונקולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- המודעות לסרטן השד=הכנסו והגיבותפוחי23/11/2011
פותח ספר לפני השינה זוכר שיופייך כמו שושנה פותח ספר לפני השינה ונזכר מה עברנו לפני כשנה מדפדף עמוד אחרי עמוד זוכר איך ישנו ממש צמוד מדפדף עמוד אחרי עמוד ונזכר בחיוכך המבויש, החמוד קורא שורה ועוד שורה זוכר הבדיקות אינן כשורה קורא שורה ועוד שורה ונזכר איך בכית אחרי הבשורה סוגר את הספר ומסתכל על הכריכה זוכר שביקשת את כל התמיכה סוגר את הספר ומסתכל על הכריכה ונזכר שהקרנות את צריכה מחזיר את הספר מיד למקום וזוכר שהבטחת במחלה לנקום מחזיר את הספר מיד למקום ונזכר איך לקח אותך מלאך עקום ובוכה .....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יפהיפה למשהו עצוב להחריד
רות25/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סמני סרטןנירית21/11/2011
תוצאות ב.דם הראו עליה ב-CA-125 ל-36.79 מ-20.3 (בשנה)
ובנוסף עליה ב-CA-15-3 ל-21.24 מ-18.60 (בשנה)
במקביל יש ירידה ב-CA-19-9 מ-8.6 ל-6.23 (בשנה)
ובנוסף ירידה ב- CEA מ-0.79 ל-0.64. (בשנה)
תוצאות הבדיקה עכשווית לעומת אשתקד.
אני מתוחה מאוד יש אפשרות להבין קצת יותר במה מדובר.
בעבר ביצעתי כריתה של שחלה עם גידול גבולי.
תודות רבות ובשורות טובות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סמני סרטן - תגובה
פרופ` אברהם קוטן21/11/2011לסמנים שעלו אין לכשעצמם משמעות - חייבים לקבל נתונים על הבדיקה הגופנית, תוצאות בדיקות הדמייה וכ"ה.
עליך להיוועץ ברופא המטפל (אונקולוג או גינקואונקולוג) שישלים כל הבדיקות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ןןיטאמין Cתקווה20/11/2011
שלום רב,
לאחרונה שמעתי על טיפול הכולל הזרקה של ויטאמין C לתוך הוריד
כמשמיד של תאים סרטניים
האם יש בכך משהו ?? האם בכל סרטן??
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ןןיטאמין C - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/11/2011אין לכך שום בסיס מדעי ראוי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורתומולקולריות
תקווה20/11/2011שלום .
ברצוני לדעת איזה טיפולים אורתומולקולריים מומלצים (בנוסף לטיפולים הרווחים)
??
האם העובדה שאין בסיס מדעי סותרת בוודאות או שניתן לשלב כמה דרכי טיפול??
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאורתומולקולריות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן20/11/2011זהו לצערי ויכוח עקר: אין שום הגיון או הצדקה להשתמש בשיטות בלתי מוכחות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מידע על אכילה במסעדות בתחנות דלקנאור 7919/11/2011
אני אוכל הרבה במסעדה בתחנת דלק.
הרופא שלי אמר שזה לא מומלץ בגלל האדים והחומרים/נוזלים שבאדמה וכו'.
זה נכון?
האם יש מידע על אכילה במסעדות בתחנות דלק?
עדיף לאכול במסעדה במיקום רגיל על פני מסעדה בתחנת דלק?
תודה,
נאור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מידע על אכילה במסעדות בתחנות דלק - תגובה
פרופ` אברהם קוטן19/11/2011אינני סבור שניתן להוכיח נזק של ממש כלשהו
בכל מקרה - עדיף לאכול בבית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סרטן ריאותתקווה18/11/2011
שלום ,
ברור לי שהשאלה הבא היא מאוד כללית אך כרגע אין לי את כל הנתונים ,
אני קצת מעל גיל 60 והובחן אצלי גידול סרטני ,
תאים גדולים בריאה השמאלית , הגידול הוא עגול פחות או יותר בקוטר של 3 ס"מ
עדיין לא עברתי פט סיטי , שאלתי היא לנוכח שסרטן ריאתי מתגלה בד"כ מאוחר ,
האם גודל של 3 ס"מ נחשב גדול או שזב משהו סביר שניתן לטפל בו ולהבריא
בבקשה תשובה לא נרדם בלילה זה ממש טרי.
תודה תקווה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סרטן ריאות - תגובה
פרופ` אברהם קוטן18/11/2011בעיקרון- חייבים לקבל את תחוצאות כל בדיקות הדימות, במיוחד PET על מנת לקבוע סיכויי ריפוי
בעיקרון - גידול של 3 ס"מ הינו בר ריפוי אם הבירור לא יגלה פיזור לאתרים אחרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תופעות לוואי של הקרנות וכימוטרפיהקרן17/11/2011
שלום רב,
אימי אובחנה כחולת סרטון צואר הרחם, שלב 2B ועוברת כעת טיפולים הקרנתיים בשילוב כימותרפיה. לאחרונה חלה החרפה בתופעת לוואי של שלשולים עד כדי התייבשות. הרופאה המליצה לה על אימודיום וקל בטן אבל זה לא ממש עוזר. האם יש לכם המלצה למשהו שיכול לעזור, גם למוצר טבעי/ הומאופטיה?
רב תודות,
קרן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תופעות לוואי של הקרנות וכימוטרפיה - תגובה
ד''ר דניאלה כץ17/11/2011אפשר לנסות גם טינטורה אופי מבטאים TINTURA OPPI
יש בב"ח לא יודעת אם ניתן להשיג באופן פרטי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נפיחות בצוארaviel17/11/2011
שלום,
החל מחודש אוגוסט החלה להופיעה נפיחות עם גולה בצאור בצד ימין בלבד, הנפיחות הינה דינאמית, לעיתים נפוח מאוד ולעיתים נראה תקין.
לאחר כחודש החלו כאבים באותו איזור הבאים גם הם לפרקים.
בתקופה האחרונה התחלתי לסבול מסחרחורת.
רופא משפחה, הפנה אותו לאולנטאסאונד ובדיקת שם, שיצאו תקינים.
בפועל מצטברות תופעות חדשות כל הזמן, ואני חושש שאולי יש בדיקה שעלי לבצע ולא ביצעתי.
אציין כי בצד ימין עברתי המון CT באיזור המרפק, ואף הקרנה אחת חזקה ע"מ למנוע גידולי עצמות במרפק.
האם יכול להיות לזה קשר?
או שזה בכלל יכול להיות קשור למשהו אחר?
לתגובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נפיחות בצואר - תגובה
פרופ` אברהם קוטן17/11/2011לא קשור ל'קרינה
יש להתייעץ עם רופא א.א.ג. ועם אנדוקרינולוג (בלוטת התריס) ואם לא מצאו דבר - להיוועץ בפנימאי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סכנה בבדיקת CTליהי16/11/2011
שלום,
לפני שנתיים עברתי בדיקת CT רואש עקב חשד לקברנומה [ שהתגלתה ונמצאת במעקב]
לאחרונה עקב סחרחורות עזות עברתי שוב בדיקת CT רואש.[לא היה שינוי בקברנומה
שאלתי: האם קיים חשש עקב בדיקת ה-CT החוזרת שעברתי או ש-2 בדיקות בהפרש שנתיים אינן מסכנות מפני התפתחות גידול?
תודה
ליהי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סכנה בבדיקת CT - תגובה
פרופ` אברהם קוטן16/11/2011אין שום סיכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ca-19.9 בעליהרות15/11/2011
שלום רב ותודה מראש לכם,
בת 57, לפני שלוש ורבע שנים נותחתי עם הממצא אדנוקרצינומה של הקולון G2 T3. ערב הניתוח היה הסמן 34.5. בבדיקות אחרי התייצבה התוצאה על 23 לפני שנה החל הסמן לעלות 27.9 לפני חצי שנה 28.5 ועכשיו 30.9. מה זה אומר? אינני מעשנת.
CEA עומד על 2.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה אין תשובה?
רות17/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהca-19.9 בעליה - תגובה
פרופ` אברהם קוטן17/11/2011זה גבולי בין תנודות ללא משמעות לבין עליה קלה - מציע לחזור על כל הבדיקות (קולונוסקופיה, CT וכ"ה) ולהיבדק ע"י אונקולוג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
רות17/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פט סיטי ללא יודפרופ` אברהם קוטן15/11/2011
אחרי טיפולי כימותרפיה והקרנות בלימפומה הודגקין,נעשה פת סיטי ללא יוד בדיוק חודש מסיום ההקרנות,הבדיקה נמצאה תקינה...האם זה שלא הוזרק יוד אלא רק חומר ניגוד,,נותן תמונה ודאית,שאני נקי ובהפוגה?...הוצע לי לעשות השתלה עצמית,..דעתכם?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד''ר דניאלה כץ16/11/2011לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

