פורום סרטן (אונקולוגיה) - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סרטן RCC גרורה בסאקרום
    ג'ודי
    08/10/2012

    לפני שנתיים וחצי נתגלה גידול בכיליה RCC הכיליה הוצאה ובמהלך מעקב נתגלו כמה נגעים בריאות שלא גודלות ולא זזות ניסו לעשות לי ביופסיה ללא הצלחה כעת לאחר שנתים וחצי גרורה בסאקרום גידול של 5.5 ס"מ עם כאבים חזקים קבלתי 8 הקרנות לאיזור הכאב עבר והתחלתי טיפול בסוטנסט כדור ביולוגי מיד התחילו תופעות לוואי ולאחר שבועיים וחצי נתגלה חיידק קלבסיאלה עם חום גבוה וכן דלקת בלבלב וגם בתחול
    הייתי מאושפזת בתל השומר הפסיקו לי את הטיפול ויצבו את מצבי כל התופעות התברר שנבעו מהטיפול של הסוטנסט עכשיו אני בהפסקה של שבועיים מטיפולים עדיין לא יכולה לאכול ותשושה מאד רציתי לדעת האם יש עוד טיפול לסרטן הזה ומה מתאים. ואיך צריך
    לבדוק את הטיפול המתאים .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן RCC גרורה בסאקרום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן RCC גרורה בסאקרום - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    08/10/2012

    אפשר לשקול תרופות ביולוגיות אחרות כגון נקסבר או אברולימוס ואחרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה
    יעל
    08/10/2012

    שלום רב, איני עומדת בתנאי השימוש כי עדיין לא שמעתי את המילים "יש לך סרטן" וגם מאוד חוששת לשמוע ולכן מעוניינת להתייעץ.
    אני בחורה בת 25, ואיתרתי גוש בשד. לאחר אולטרסאונד וביופסיה נשלחתי לבצע למפקטומיה רחבה כיוון שהביופסיה לא הייתה מספקת.
    ב 11.9 עברתי את הניתוח ועד היום 8.10 טרם התקבלו תשובות. כיאה לבחורה לחוצה שכמותי אני מקפידה להתקשר מדי יום למעבדה ובכל יום מוסרים לי כי הבדיקה לקראת סיום. משיחה עם הרופא שלי נמסר לי כי הבדיקה הועברה למס' חוות דעת נוספות ועברה מס' רב של בדיקות (צבעים?). אני יודעת שיש גם את ההשפעה של החגים ותמיד אומרים שאם זה סרטני מקבלים תשובה מהירה. יחד עם זאת, אשמח לדעת עד כמה עליי לחשוש? מדוע מתבצעות כל כך הרבה בדיקות וחוות דעת? תודה רבה וחג שקט ומאושר לכולם!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    אינני יכול לתת תשובה לשאלתך. צריך להתאזר בסבלנות ולחכות לתשובה הסופית
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקות ברגליים
    רחלי
    03/10/2012

    שלום לכם,
    אצל אימי בת ה 87,התגלה גידול בלבלב. לפני מספר חודשים.
    היא לא מקבלת טיפול כמותרפי,זאת בהמלצת הרופא.
    לפני מספר ימים החלו להופיע בצקות בכפות הרגליים,והקרסוליים.היא לא חשה כאב. אימי אדם פעיל. היא הולכת כל יום ברגל.
    נעשתה בדיקה ביוזמתה של רופאת המשפחה של UREA קריאטינין ,סודיום ופוטסיום.
    האונקולוג ביקש בדיקת חלבונים .
    האם יש צורך בבדיקות דם נוספות? או כל בדיקות מסוג כלשהו?
    מדוע לדעתכם הופיעו הבצקות?
    בבדיקת הסיטי האחרונה שנערכה באוגוסט ראו נגע בכבד. האם יש קשר?

    תודה מראש
    רחלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בצקות ברגליים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקות ברגליים - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    כאשר יש גרורות בכבד מפסיק הכבד לייצר חלבון בשם אלבומין. חלבון זה הוא האחראי לשמור נוזלים בכלי הדם. כאשר האלבומין נמוך, הנוזלים בדם עוברים דרך דפנות כלי הדם אל הרקמות ויוצרים בצקות.
    אין למעשה טיפול מתאים לכך ורק הקטנה או העלמות הגרורות בכבד תוכל להביא לשיפור
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בצקות ברגליים

    רחלי
    08/10/2012

    תודה לך ד"ר על התייחסותך.
    אם יתברר בבדיקת דם, שאכן הבעיה היא ברמת האלבומין, האם יש אפשרות לתת באופן מלאכותי ,בכדורים למשל את האלבומין,או בצורה אחרת? וכן האם באותה מידה המחסור באלבומין עלול לגרום גם לבצקות בריאות? מהי שרידות החולה במצב זה?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יש לי שאלה
    ....
    02/10/2012

    שלום אניי עובר טיפולים כימותרפיים בגלל סרטן בריאה לפני חודש התחלתי את הטיפולים ועברתי כשני טיפולים. בCT PET שעשיתי באוגוסט ראו שיש תהליך תופס מקום והגודל היה כ11 ס"מ והיום קיבלתי תוצאות בדיקה שעשיתי שבוע שעבר וכתוב "בפיסגת האונה העליונה מימין תהליך רקמתי במימדים כ-9x8x7 ס"מ עם אזורים נמקיים בתוכו. בבסיס האונה ובהקפה תהליך נוסף דומה בקוטר כ-4 ס"מ -חלק מהתליך העיקר קרוב לוודאיבחתכים תת סרעפתיים אין לראות ממצא חריג שני האנדרנלים ללא סטיות." השאלה שלי היא מה קורה עם הגידול למעלה מזה אומר 9x8x7 וגם האם גודל לי גם למטה ?? אם אתם יכולים בבקשה תפרטו לי מזה אומר. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום יש לי שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום יש לי שאלה - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    לפי התשובה נראה שהגידול קטן יותר וגם חלקו נמקי דבר המצביע על תגובה לטיפול שאתה מקבל
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן ריאה - בהמשך להודעות הקודמות
    אורלי
    02/10/2012

    שלום פרופ' קוטן,

    לפני מספר שבועות מאוד עזרת לי עם התשובות שלך לגבי המחלה של סבא שלך.
    רק תזכורת, לסבא שלי בן 85 יש סרטן ריאות עם גרורות בעמוד השדרה וביד.
    היה מאושפז בבה"ח נהריה שם החל טיפול בסטרואידים שמאוד מאוד עזר לו.
    הטיפול הזה הופסק בהדרגה.
    בהמשך עבר סדרה של 10 טיפולים בהקרנות שנגמרו לפני מספר ימים.
    כרגע מרגיש בחילות נוראיות...לא מסוגל לאכול בכלל...אני מרגישה שחזרנו אחורה, לימים שלפני התחלת כל טיפול.
    ברצוני להתייעץ איתך, האם ניתן להמשיך את הטיפול בסטרואידים לעוד תקופה והאם יש משהו ממש טוב נגד בחילות.
    בנוסף, כרגע הוא לא מרגיש שיש הקלה בכאבים בעמוד השדרה בעקבות ההקרנות, למרות שנאמר לנו שאמור להרגיש הקלה..כרגע הכאבים רק מתגברים.

    מצטערת על התוכן הארוך....ממש אשמח לקבל את עזרתך...

    המון תודה וחג שמח!
    אורלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לפרופ' קוטן, אשמח לקבל תגובה ממך..

    אורלי
    10/10/2012

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן ריאה - בהמשך להודעות הקודמות - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    11/10/2012

    להלן הצעותי:
    1. ניתן להמשיך בסטרואידים, תוך ניטור סוכר הדם ובדיקות דם אחרות. לשים לב לצבע היציאות - אם מופיעה יציאה שחורה - לגשת לחדר מיון ולהפסיק הסטרואידים. במקהיל לסטרואידים לתת תרופה בזשם גסטרו
    2. לחזור על בדיקת CT של עמוד השדרה על מנת לוודא שאען הגברת לחץ על חוט השדרה
    3. נגד בחילות - ניתן לשקול מתן פרמין, ואם לא עוזר - לנסות זופרן. הסטרואידים עשויים להקל על הבחילה ועל הכאבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרורות
    קרן
    30/09/2012

    ד"ר שלום,
    בסרטן מתקדם שכבר מוגדר גרורותי, האם לגרורות עצמן יש יכולת לשלוח גרורות נוספות? אם באופן תיאורטי הגידול הראשוני הוסר- מה המניעה ברדיותרפיה או הקרנות אחרות לגרורות הנותרות? (ברור לי כי אם יש גרורה אחת יש סבירות כי יש עוד אבל נניח שאנחנו יודעים את מיקומן)

    ברור לי שהשאלות תיאורטיות לגמריי, אבל אני נואשת להבין.
    לתשובתכם אודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גרורות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרורות - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    גרורות נוצרות עקב חדירה לתוך כלי הדם של תאים מהגידול הראשוני. תאים אלה עוברים עם זרם הדם לכל אזורי הגוף. מאחר והתנאים בתוך הדם אינם נוחים לתאי הסרטן, הם חודרים את כלי הדם שנית ונשתלים באברים אחרים בכל הגוף. תאים אלה בודדים ואינם ניתנים לזהוי בכל בדיקות ההדמיה או בדיקות הדם. לעיתים תאים אלה מתחילים לגדול ולהתרבות מיד ואז נוצרות גרורות שניתן לאבחן אותם. אולם, לעיתים, תאי הסרטן נשארים רדומים תקופה ארוכה, אפילו שנים ואז "מתעוררים" ומתחילים לפתח את הגרורות. לכן, לא ניתן לאתר את כל תאי הסרטן שחדרו לדם והתיישבו במקומות אחרים. מנסים לעשות זאת בעזרת כימותרפיה המגיעה לכל חלקי הגוף, לפעמים בהצלחה אך לעיתים, למרות כל הטיפולים תאי הסרטן שורדים ומפתחים בהמשך גרורות.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן צוואר וריאה: ועכשיו, הגרורות?
    עטל
    30/09/2012

    אובחנתי כחולה סרטן ראש צואר ממקור בלתי ידוע שאני מצאתי בבלוטת הלימפה - וכן ממצא בגודל 1 ס"מ בריאה.
    עברתי 35 ימי הקרנה (בתוכם 4 ימי הקרנה לממצא בריאה). וכן טיפול (6) באורביטוקס.
    ב-PET CT הראשון לאחר הטיפול - אפשר היה להיות שיפור: הגידול בצוואר נעלם ובריאה נותר - ע"פ הציפיות - רק צלקת.
    ב-PET CT לאחר חודשיים - התברר כי הגידול בצוואר אכן נעלם, אולם בריאה הוא גדל. כ"כ נמצאה קליטה ללא היפר מטאבולי ברורה גם בכבד ובעצם הירך שלא יהתה בבדיקות קודמות.
    לאחר התייעצות - החליטו האונקולוגים להמתין עוד חודשיים ל-CT נוסף כדי לראות מה ילד יום.
    אני חושש - כי ידוע שגרורות הן הרבה יותר אגרסיוויות מהגידול המקורי ומבקש חוות דעת נוספת.
    אפשר?
    תודה וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן צוואר וריאה: ועכשיו, הגרורות? - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    1. הגידול בריאה יכול להיות גידול ראשוני מאחר והרבה מאד חולים עם גידולי ראש-צוואר הם מעשנים בהווה או בעבר ולכן יכולים לפתח מספר גידולים במערכת הצוואר והנשימה. לכן רצוי לקחת ביופסיה מהגוש בריאה כדי לוודא את סוג הגידול.
    2. נראה שמדובר במחלה גרורתית ולכן רצוי לתכנן טיפול מתאים, כימי, ביולוגי או שניהם.
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בתרופה לויטרה
    אבי שלמוני
    29/09/2012

    האם מותר לי, כחולה מלטיפל מיילומה להשתמש בתרופה לויטרה?
    קיבלתי את המרשם מרופא משפחה , אך לפי הצרופה לתרופה
    כתוב שאסור לי להשתמש בה.(מה גם שיש שם אזהרה לגבי מי שסבל , כמוני, מפין
    עקום).
    בתודה, אבי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שימוש בתרופה לויטרה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שימוש בתרופה לויטרה - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    נא לפנות לפורום המטולוגיה
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן זנב לבלב
    מיכל
    29/09/2012

    שלום
    אבי בן 76, גילו לו סרטן מסוג אנדריקרצינומה, נותך והוסר זנב הלבלב והטחול.
    בנוסף עבר חודש של כימוטרפיה והקרנות.
    ביתע בדיקת סי טי
    "משמאל למוצא ה SMA מלאות רקמתית כ- 5 ס"מ קוטרה הייתה בבדיקה קודמת לא מדידה , לא הוזרק חומר ניגוד, טיבה לא ברור , לשקול PET לפעילות ביולוגית."
    בנוסף אחרי הניתוח ה CA-19-9 הייה ממש נמוך והחל קצת לעלות אך עדיין בגבול הנורמה.
    אנחנו מחכים לבדיקת הPET, האם זו גרורה של הלבלב?
    ואם כן מה ניתן אז לעשות?
    מחכה לתשובתך וחג שמח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סרטן זנב לבלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן זנב לבלב - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    רק בדיקת ה PET ו/או ביופסית מחט מהממצא, יכולים לשלול או לאשר הישנות של הגידול
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזכורת
    אמיר
    28/09/2012

    אנא התיחסותכם להודעתי מיום 24-9 בנושא תוספי מזון




    תודה ושבת שלום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תזכורת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תזכורת - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    ראה תשובתי
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בנקודות ספציפיות בצלעות ובבטן
    שני
    28/09/2012

    שלום,
    אני בת 25. מזה כ 3 שבועות אני מרגישה כאב בנקודות ספציפיות על הצלעות התחתונות, משני צידי הגוף. הכאב אינו נוכח אלא רק כשאני "מטיילת" עם האצבעות לאורך הצלעות, אז אני מרגישה נקודות שכואבות במיוחד. גם בצד הגבי. כנ"ל כשאני לוחצת על נקודה ספציפית מימין לטבור. יש תחושה כאילו נדלקו מלא נקודות בגוף (כאמור בעיקר לאורך הצלעות) והפכו מאוד רגישות.
    קצת מביך אותי לגשת לרופא עם תלונה כזו ודי בטוח שהוא יפטור זאת כלאחר יד.
    האם יש מקום להתעקש על בדיקות ספציפיות, או שאפשר להניח לזה ולחכות שיעבור ?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב בנקודות ספציפיות בצלעות ובבטן - תגובה

    ד''ר יוסף ברנר
    08/10/2012

    לחכות שזה יעבור
    ד"ר יוסף ברנר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד ושיחזורו בניתוח אחד
    טובה
    26/09/2012

    קבלתי את ההודעה שיש לי סרטן שד. אני עדיין המומה ומבולבלת אבל התחלתי לבדוק גם באינט'. יש לי הסתידויות ובתוכן רואים נקודות... עשיתי ממוטומיה, בפגישה הראשונה הכירורג הציע כריתה מלאה והסביר לי על הכריתה החלקי. גם הרופאה שהסבירה לי לפני הממוטומיה וגם הכירורג אמרו לי שזה ממש בהתחלה ושאבריא מזה. אבל גודל האזור של ההסתידויות עם הנקודות הנגעות הוא 8.5 ס"מ לי זה נראה גדול ולא בהתחלה, לא ברור לי. עוד דבר שהסביר לי הכירורג שב-20% של החומר שהוצא רואים שהגידול הוא בתוך צינורית החלב ולא פרץ מהן אבל רק אחרי הניתוח ידעו האם ב-80% הנותרות זה אותו דבר או שפרצו מעבר לצינוריות, והבנתי שזה רע יותר. יש לי המון...שאלות אבל השאלה הראשונית שלי האם אוכל לערוך ניחות שיחזור מיד תוך כדי הניתוח? עם "חומר" מהבן, שיש לי שם מספיק. ויש לי גם חזה גדול. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סרטן שד ושיחזורו בניתוח אחד - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    26/09/2012

    תשובות מהימנות ניתן לתת רק בהסתמך על בדיקה יידנית, הסתכלות על הצילומים ועיון בדו"ח הפתולוגי, ועל כן קשה ליעץ באופן ספציפי ב"שלט רחוק" באינטרנט.
    בכל מקרה- ניתן לבצע שחזור מיידי
    שלב המחלה והפרוגנוזה נקבעים על פי המרכיב החודרני בבדיקה הפתולוגית, ולא על פי המרכיב הבלתי חודרני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • cll
    בתיה אסייג
    24/09/2012

    שלום אבי סובל מ cll כרונית. הרופא שלו המליץ לנו להתחיל טיפול בבבטרה וכימוטרפיה.אבי עבר כבר את הטיפול השלישי אך אני עדיין לא מרגישה שיפור במצבו כלומר הירידה במשקל וחוסר תאבון חולשה חולשה ושוב חולשה פשוט אין לו כוח ללכת אפילו הליכה ממש קצרה של כמה מטרים אפילו.שאלתי היא מתי אמורה להשפיע עליו הטיפול כי אנו במשפחה אובדי עצות ואיך אפשר לעזור לו שייתחיל להרגיש יותר טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    cll

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    פרופ` אברהם קוטן
    25/09/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_לוקמיה_המטולוגיה_קרישת_דם_סרטן_הדם' id=link]לוקמיה, המטולוגיה, קרישת דם, סרטן הדם[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליטה חשודה מעל הצלעות
    שני
    24/09/2012

    שלום,
    שאלה בבקשה-
    מזה כמה שבועות אני חשה במעין בליטה תת עורית (על אף שלא רואים אותה), מעל אחת הצלעות. בכל פעם שאני נוגעת בה- היא כואבת. ממש כדור קטן, כחציי ס"מ.
    בקרוב עליי לעבור ממגורפיה. האם גם אזור זה (כ 10 ס"מ מתחת לפיטמה) נבדק בממוגרפיה?
    אם לא, כיצד ניתן לבדוק את העניין ולוודא שהכל תקין?

    ועוד שאלה, האם נכון המיתוס ש"אם זה כואב, זה כנראה לא גידול מסרטן" ?

    תודה... שנה טובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בליטה חשודה מעל הצלעות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בליטה חשודה מעל הצלעות - תגובה

    פרופ` אברהם קוטן
    25/09/2012

    אם הגוש לא בשד - הוא לא מודגם בממוכרפיה
    המיטוס לגבי כאב וסרטן אינו נכון
    עליך לפנות לכירורג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CT קרינה נמוכה
    עדי
    24/09/2012

    שלום.הופניתי לביצוע בדיקת סיטי ריאות בקרינה נמוכה.איך אוכל לדעת איפה אפשר לבצע כזו בדיקה ולא סיטי רגיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    CT קרינה נמוכה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • העברת הודעה לפורום אחר

    פרופ` אברהם קוטן
    24/09/2012

    לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href='Forums/פורום_סרטן_ריאות_סרטן_ריאה' id=link]סרטן ריאות, סרטן ריאה[/a].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום