מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לקיחה וצילום צילומי שיניים ללא רשותדורית19/07/2010
שלום לך, לפני כשנה טופלתי במכבידנט ובתום הטיפול רכשתי מהם את הצילומים בכסף. לפני כ 3 חודשים התחלתי טיפול אצל רופא שיניים פרטי אחר. באחת הפגישות הבאתי לרופא את הצילומים שרכשתי ממכבי כדי שיסתכל בהם. בתום הפגישה שכחתי את הצילומים במרפאה, התקשרתי להגיד ששכחתי ואמרו לי שישמרו לי ויחזירו כשאבוא. בפגישה הבאה נאמר לי על ידי הרופא שהוא ישאיר את הצילומים אצלו עד תום הטיפולים. בתום כל הטיפולים ביקשתי את הצילומים שלי והרופא אמר שלפי החוק הוא לא יכול למסור צילומים. כאמור מדובר על הצילומים שלי שרכשתי בכסף ממרפאה אחרת ורק שכחתי אותם במרפאה. לאחר ויכוח סוער החליט הרופא שיצלם את הצילומים וישלח לי בדואר העתק. האם מותר לו לעשות צילום בצילום/מסמך שאינו שייך לו ללא רשותי ואף התנגדותי המפורשת? האם הוא יכול בכלל לסרב להחזיר לי את הצילומים שלי? האם לא מנוגד לחוק צילום מסמך ללא הסכמת בעל המסמך???
אודה על תשובתך בהקדם האפשרי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צילומים
ד``ר עדי אריאלי19/07/2010שלום דורית,
הצילומים על פי חוק הם שלך כמו התיק הרפואי, אולם יש לרופא זכות לבצע העתק שלהם לשם תיעוד בתיק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיוף שכבת הגלוס בכתר קיים בפה .ירון18/07/2010
לאחרונה הותקן לי כתר קבוע בפה שהודבק מיד בהדבקה קבועה ע"י הרופא .
במהלך השבוע שאחריו חשתי אי נוחות והגעתי למרפאה בבקשה למקצה שיפורים .
מאחר והכתר כבר היה מודבק קבוע , השיפורים נעשו כשהכתר אצלי בפה .
לכן שוייף הכתר במספר מקומות , בעיקר בגב השן ( בצמידות ללשון ) ולכן ציפוי הגלוס הוסר ממנו ונותרה תחושה של משהו מט ולא טבעי.
האם יש אפשרות לשחזר ציפוי גלוס או פתרון אחר שיגרום לתחושה טבעית יותר ?
ד.א . האם לא נהוג להמתין עם הדבקת כתר קבוע מספר ימים עד להתאמה מלאה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכבת הגלייז
ד``ר עדי אריאלי18/07/2010שלום ירון,
את שכבת הגלייז ניתן להשיג רק בתהליך מעבדתי. אולם, באמצעים נכונים ניתן להגיע לדרגת ליטוש טובה של הכתר גם במרפאה. ההחלטה אם להדביק זמנית או מייד קבוע נתונה לשיקול דעתו של הרופא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם אפשר לחכות עם זה?דוריס18/07/2010
נשברה לי השן בצד ימין למטה בסוף היכן שיש סתימה ואני הלכתי לרופא שיניים בכללית סמייל ונאמר לי שאני צריכה לעשות טיפול שורש שלוש תעלות וכתר אקריל המבוצע במרפאה ,מבנה המבוצע במרפאה ,כתר חרסינה-מאוחה למתכת וחצי אצילה-כולל מחיר מתכת . יש לי פלטינום אך רק בעוד 5 חודשים אני אוכל לקבל את ההנחה המשמעותית של הפלטינום.
הטיפול עולה לי כרגע 2060 אם אני בוחרת לעשות אותו אבל אני ממש מרוששת והשאלה אם אני יכולה לחכות עם זה 5 חודשים או להאבק בכוח וכן לעשות את הטיפול? הפחד שלי שהשן תשבר עודי ולר או תרקב או לא יודעת מה
אשמח לתגובה מהירה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המתנה
ד``ר עדי אריאלי18/07/2010שלום דוריס,
החששות שלך אכן מוצדקים. אינני יודע מהו היקף השבר ומהם הממצאים הנוספים במקרה הספציפי שלך, אבל בבחירה להמתין טמונים סיכונים כמו שבר נוסף של השן (עד לצורך בעקירה), הותרת השן חשופה ופגיעה לעששת והתקדמות פתולוגיות נוספות אם קיימות בשן.
בהצלחה בטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוף דחוףףףזהבה18/07/2010
שלום קיבלתי הצעת מחיר לטיפולי שיניים שתלים כתרים וכו'
ואני אמורה לשלם היום לכן יש לי כמה שאלות:
1. מה זה רגנרציה מודרכת של העצם והאם חייב לעשות זאת?
2. מה זה חיוד לכל ישיבה (אפקסיפקציה)?
3.מבנה יצוק לא מזהב מתכת חצי אצילה, האם המבנה באיכות טובה? או שיש יותר טוב?
4. שחזור מחומר מרוכב?
5. ציפוי למינייט או ציפוי לומינירס?
אודה על תשובה במהרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
ד``ר עדי אריאלי18/07/2010שלום זהבה,
1. רגנרציה מודרכת היא פרוצדורה לשיחזור רקמות תומכות לשן, בדרך כלל לפני השתלות או לשם שימור שיניים קיימות.
2. אפקסיפיקציה נועדה לסגירת חוד השורש כהכנה לטיפול שורש.
3. מבנה יצוק יכול להיות מבוצע מכל סוג סגסוגת דנטלית- הכל עניין של עלות.
4. שחזור מחומר מרוכב זה סתימה לבנה.
5. ציפוי למינייט הוא ציפוי חרסינה של חזית השן.
בהצלחה בטיפול* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר אריאלי
זהבה19/07/2010תודה על התשובה
אבל בנוגע לשאלה ציפוי למינייט או ציפוי לומינירס?
רציתי לדעת מה ההבדלים ביניהם מה יותר טוב? או שמדבור על אותו ציפוי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלומינירס
ד``ר עדי אריאלי19/07/2010שלום זהבה,
לומינירס היא שיטה שבה מדביקים את החרסינה על גבי השן ולא מסירים שכבה מהאמייל. הבחירה של השיטה צריכה להתאים למקרה ונתונה לשיקול דעתו של הרופא.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי שיניים אחרי הלבנת שינייםדוד16/07/2010
שלום, לפני כחודשיים התחלתי לעשות הלבנת שיניים עם סד לילה לשיניים עליונות בחוזק של 20% קרבמיד פיאוריד, אחרי כשלושה לילות של שימוש, באמצע הלילה השלישי החלה הרגשה של דקירות וכאבים, כמובן מיד הפסקתי את הטיפול ועכשיו אחרי כחודשיים וחצי אני עדין סובל מכאבים,צריבות, דקירות ואף כאבים בלסת וברקה.
אחרי התייעצות עם הרופא שיניים שלי, הוא טוען שאם הזמן זה יעבור ולא נראה נזק חיצוני, נתן לי לעשות שטיפות ולקחת אופטלגין. אני כבר עשרה ימים שומע לעצתו אך עדין אין שיפור, השיפור היחידי זה קצת בכאבי ראש בזכות האופטלגין. אשמח לחוו"ד מקצועית שלכם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מאד נדיר
ד``ר גלית כהן18/07/2010בדכ הכאב חולף תוך יום- יומיים.
הייתי קודם בודקת אם אין מקור אמיתי לכאב. האם אין "חור" באיזו שן?
אם הכל תקין, ניתן להוסיף חומר המקטין רגישות לאותו הסד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול בפה עקירת שיניים וגשראתי16/07/2010
לפני כשנה וחצי עקרתי שיניים והחלפתיואתהגשר שהיה לי בחדש ומאז הרופא לא מצליח לאזן לי את הפלטה אני סובלת כל הזמן מכאבים בחניכיים כאבי אזניים ;מידי פעם קשיים באכילה כאבים בגרון בבית הבליעה ועוד. אני כמעט פעם בשבוע מגיעה לרופא לבקורת .יש לציין שהוא החליף לי את הפלטה כמה פעמים אבל הכאבים קיימים הוא טוען שיש לי אלרגיה לחמרים ביקש שאלך לבדיקת אלרגיה . נגשתי לרופא משפחה עשתי בדיקות דם והכל בסדר הרופא טוען שאני אישה בריאה ואין צורך לעשות בדיקה לאקריל אבל ביקש שהרופא ישתמש בחמרים אחרים .אחרישנה ויותר הוא שם לי ריפוד וטען שזה החמר הכי טוב שיש למה הוא חיכה שנה השד יודע.למהאבל עכשיו הפלטה לא רוקדת לי בפה אבל החניכיים פצועות וכואבות האזניים כואבות לי הלע קשה לי לבלוע את הרוק בעקר הכאב מתגבר בערב ובבקר עם ההשכמה והרופא אמר שנחכה עוד שאני צריכה להתרגל השאלה שלי האם זה נורמלי וכמה אפשר לסבול גם לייש גבול לסבל ולפגיעה באיכות החיים .נ.ב. לפני כ15 שנים עשיתי אצלופלטה תחתונה ולא היו לי בכלל בעיות שילמתי לו את מלא התמורה שבקש בקרתי אצל מומחה ל אף אוזן גרון והוא אמר שזה שכיח בטיפולי שיניים כאבי מהסוג שיש לי אבל לא לתקופה כה ארוכה .האם יש חמרים נוספים שרופא צריך להשתמש ואינו משתמש מה עלי לעשות .מחכה לתשובה ותודה מראש אתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מצריך בדיקות
ד``ר גלית כהן18/07/2010אם יש חשש לאלרגיה ולא בצעת בדיקות, איך את מצפה שהרופא יידע במה להשתמש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אם עושים טיפול שורש והכאבים חוזריםדוד15/07/2010
אחרי שלושה חודשיים על אותו שן שעשו לה טיפול שורש (שן 47),האם זה אומר שאת הטיפול שורש שעשו לשן לא עשו את הטיפול טוב?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול שורש
ד``ר גלית כהן18/07/2010טיפול שורש אינו טיפול עם 100% הצלחה.
צריך לבדוק אולי יש עוד תעלה, אולי דלקת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עקירת שן בינהאלי15/07/2010
הייתי היום אצל רופא שיניים, נאמר לי שיש לי שן בינה ושאני צריך לעשות עקירה כירוגית.
אני חולה המופיליה ורציתי לדעת מה אני צריך לעשות עקב כך...
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לפנות לכירורג פה ולסת או לבי"ח
ד``ר גלית כהן18/07/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות שינייםMAN15/07/2010
אני בן 17 וחצי, האם יש מצב שכזה שכל השיניים הקבועות התפתחו לגודל המקסימלי וחלק מהן כמו השיניים הקדמיות לא התפתחו עד הסוף? או מצב שכל השיניים לא התפתחו עד הסוף? ואז נוצר מראה של שיניים קטנות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צורת וגודל השיניים
ד``ר גלית כהן18/07/2010באופן טבעי יש שיניים גדולות ויש שיניים קטנות. בגיל 17 השיניים לא יגדלו יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פגיעה בשן כתוצאה מטיפול.....?מתן15/07/2010
לפני כשנה וחצי ביצעתי טיפול לחידוש שורש במרפאה חיצונית שעבר בהצלחה.
הגעתי למרפאה האם שלי והם אישרו שך הדבר והמשיכו בבנית מבנה וכתר. לאחר כשנה התגלה בחניכים פצע מוגלתי באזור השן, בבדיקה של מומחה חניכיים התגלה מצב בו רואים שישנה הצללה (דלקת) וכי יש חשש לספיקה חיצונית. הוא ממליץ על עקירת השן.
בחזרתי למרפאה הם טענו שאין בעיה ואפשר לעקור את השן. (באמת תודה רבה) הבהרתי להם שלא ייתכן שבטווח של שנה זה הנזק שיגרם והדגשתי את בדיקת מומחה החניכיים, בבדיקה של רופא נוסף נטען על ידו שיש סדק בשן כנראה כתוצאה של הבורג המורכב
האם מרפאת האם צריכה לקחת אחריות ?
האם הם צריכים לשאת בעלויות של שן חדשה שתהא שם והלו מדובר כמובן בהשתלה וכד'?
האם יש כאן טענה לתביעה ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ובהמשך תמונה שאחרי
מתן15/07/2010האם יש כאן בעיה או סדק???
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן נראה כמו סדק
ד``ר גלית כהן18/07/2010הפורום אינו משפטי, איני יכולה לייעץ לך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נשיכה לא רצונית של החניכייםסיגל15/07/2010
שלום
לאחרונה יש לי תופעה מוזרה של נשיכה לא רצונית של החניכיים
בעת לעיסת אוכל וזה חוזר על עצמו מזה מספר ימים.
ממה זה יכול לנבוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מבנה המשנן
ד``ר גלית כהן18/07/2010פנה לרופא שלך, הוא יבדוק ולפעמים ילטש את קצוות התלוליות הגורמות לנשיכה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איטום חריצים למבוגריםsara15/07/2010
שלום, אני בת 19 ומאוד חשוב לי הבריאות וההיגיינה של השיניים. לא מזמן עשיתי ניקוי שיניים והרופא אבחן בחריצים בשיניים התחתיות הטוחנות בצד השמאלי. קראתי על כך הרבה באינטרנט וגם קיבלתי חוות דעת מאנשים שונים שאיטום חריצים נעשה בד"כ לילדים ונועד אך ורק למנוע עעשת. באיטום חריצים יש ם בעתיות (כך שמעתי) שא"א לאבחן עששת אלא רק בצילומים. האם מומלץ גם למבוגרים לבצע איטום חריצים והאם חריצים בשיניים מעידים בהכרח על התפתחות עששת? בתודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא נהוג לעשות איטום למבוגרים בריאים
ד``ר גלית כהן18/07/2010האזור הנאטם הוא איזור שקל מאד לצחצח אותו ולכן מיותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התקנת פליפר שן 21 עקב תאונהאורן15/07/2010
שלום
ביתי בת ה8 עברה תאונה אשר במהלכה הועפה מפיה שן 21 קידמית עליונה
אחרי ניסיון קליטה של השן לאחר החזרתה הניסיון נכשל וכעת אנחנו צריכים להתקין פליפר
רציתי לדעת אם אפשר האם פליפר הוא הדבר הנכון ? האם יש עוד אופציות ? איך מותקן בד"כ פליפר
תודה אורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פליפר
ד``ר גלית כהן18/07/2010אמנם מחייב בדיקה של הסגר, אך ככלל, פליפר נראה לי הפתרון המתאים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן שבורהשי15/07/2010
שלום רב,
אני בן 18 ויש לי שן חותכת (קידמית) שנשברה לי, שאני מתכוון נשברה אני מתכוון ממש חלק קטן ממנה בצידה השמאלי. עכשיו, היא נשברה לי לפני כ-שנה ובגלל טיפשותי הרבה הזנחתי אותה בגלל בעיה כספית.
הצד של השבר (החתיכה שנשברה) בשן ניהיה טיפה שחור.
עכשיו אני רוצה לתקן אותה- השאלה שלי כיצד אפשר לתקן שן כזאת? האם עוקרים במצב כזה? וכמה טיפול כזה יכול להגיע מבחינה כספית?
תודה רבה רבה!
הוספתי תמונה להמחשה בלבד, שבדיוק באותו הצד שמסומן בתמונה נשבר לי, באותו הגודל .
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כמובן שצריך לטפל ולא לעקור
ד``ר גלית כהן18/07/2010עליות יכולות לנוע בין מאות שקלם לסתימה עד כמה אלפים לטיפול שורש וכתר, תלוי מה צריך. כמה שיטופל מהר יותר יהיה טוב יותר וזול יותר
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דחוףף:(שני15/07/2010
לפני כ3 שנים גיליתי שצומחת לי שן בינה בלסת התחתונה שהתחילה לעשות לי דלקות. בהתחלה חשבתי שהיא עוד תצמח אבל אחרי שנה היא שוב חזרה לעשות דלקות ושוב....עשיתי צילום וגם סי טי ושם ראו שהשן יושבת על עצב....בנוסף שן בינה נוספת בלסת התחתונה התחילה גם לעשות לי בעיות וכן..גם היא יושבת על עצב. אני מתוסכלת..ניסיתי הכל כדי למנוע מצב של עקירה כל פעם הייתי לוקחת אנטיביוטיקה אבל כבר אי אפשר ככה יותר וזה גם לא בריא לקחת אנטיביוטיקה כל כמה זמן...כל חודש בערך חוזרת הדלקת ואין לי כוחות יותר\
הבנתי שכששן בינה יושבת על עצב זה מסוכן...אז מה בכל זאת עושים במצב כזה?? אין טכניקות מיוחדות שאפשר להוציא את השן מבלי לפגוע בעצב???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פני למומחה לכירורגיה פה ולסת
ד``ר גלית כהן18/07/2010ישנן דרכים להמנע מפגיעה בעצב, כמובן שאין אף פעם 100% הצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)






.jpg)

.jpg)




