מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלהרינת28/06/2010
רציתי לדעת מה יותר טוב...
צחצוח שיניים בבוקר או אחרי האוכל?
יש לציין שאני שותה אבל אוכלת רק אחרי 40 ד' שעה אחרי שאני קמה...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר צחצוח שיניים
ד``ר גלית כהן29/06/2010ככלל יעילות הצחצוח המירבית היא אחרי האוכל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תהליך הלבנת שיניים בבית, זה בטוח?אמיר27/06/2010
שלום רב,
ניגשתי לרופא השיניים שלי ולאחר ניקוי אבנית וניקוי חיצוני של השיניים ביקשתי לעשות הלבנה והרופא הכין לי תבנית או מה שנקרא סד מפלסטיק ובו אני שם ג'ל הלבנה בריכוז 20% ויש לי כמה שאלות.
1. כמה זמן אני יכול לעשות הלבנה בבטחה מבלי לפגוע בשן או בחניכיים? 10 ימים? 20 ימים? או עד שאני מגיע לגוון הרצוי (או המקסימאלי) ?
2. הרופא המליץ שבכל פעם להשאיר את הג'ל על השיניים למשך שעתיים. אם שעתיים מספיק או שזה יותר מדי? מה ההנחיות של היצרן במקרה הזה?
3. האם ניתן לבצע את ההלבנה מדי יום או עדיף יום כן ויום לא ע"מ להקל על הרגישות שנוצרת לאחר ההלבנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלבנת שיניים
ד``ר גלית כהן28/06/2010ההמלצות הן שעתיים ביום לשבועיים. זה יתן את מקסימום התוצאה וללא נזק.
אם יש רגישות אפשר לדלג יום כן יום לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת עצםיניב27/06/2010
ד"ר כהן שלום רב,
בהמשך לשאלתי הקודמת על כך שעברתי עקירת שני שיניים והרופא שם לי אבקה של בקר (למרות שלא רציתי השתלה), רציתי להודות לך על תשובתך, מאוד מאוד הרגעת אותי.
רציתי לדעת בבקשה האם תצמח לי עצם של בקר או עצם שלי? עכשיו אני "חייב לעשות השתלת שן" או אפשר להשאיר את המצב ככה (עם האבקה)? ואיך העצם יודעת עד איפה לגדול?
סליחה על ריבוי השאלות
תודה רבה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת עצם
ד``ר גלית כהן28/06/2010תצמח עצם שלך, העצם המושתלת רק מגרה את העצם שלך להבנות מחדש.
האם את חייבת השתלה או לא , תלוי במבנה הסגר ויתר השיניים. ככלל רצוי לשקם כל שן. יש מקרים בהם זה דחוף יותר ויש פחות, מחייב בדיקה מסודרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שלוםאלון27/06/2010
כשהייתי קטן רופאת השיניים שלי היתה משתמשת בגז צחוק(לא הייתי בעייתי בכלל!) היא היתה משאירה אותו, לפי דעתי, במשך הטיפול שהיה לעיתים ארוך וכולל כמה סתימות. אני חושש שנגרם לי נזק עקב כך.. אודה על תשובה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גז צחוק
ד``ר גלית כהן28/06/2010הינו בטוח לחלוטין לשימוש, אין לך כך סיבה לחשש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נגע לבן על הלשוןמיכאל26/06/2010
שלום
לפני חצי שנה היה לבעלי על החלק הפנימי של הלשון פס לבן בולט במשך של למעלה משנה . הטיפול הראשוני אובחן כטיפול במחלת הקנדידה אולם זה לא עזר והמצב נשאר כקדמותו. אחרי שנה בערך בעלי ניגש לרופא שיניים שהפנה אותו למומחית פה ולסת ( הנגע הופיע שם במהלך כל התקופה) ונלקחה ביופסיה מהאזור . הביופסיה נמצאה תקינה . עוד חודש עליו לגשת לביקורת של חצי שנה מאז הביופסיה , היום שמנו לב שהנגע הלבן חזר אולי הוא נמצא שם כבר זמן מה . לפי מה שקראתי אחרי 10 ימים הנגע הופך חשוד !!אני לא יודעת לפני כמה זמן הוא הופיע שם . אמרו לו שאולי הבעיה היא חיכוך עם שיניים וגם בזה טיפלנ בעבר.
מה יכולות להיות הסיבות והאם יש מקום לדאגה ??
לתשובתכם אודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר העברת הודעה לפורום אחר
ד``ר גלית כהן27/06/2010לקבלת תשובה רחבה ומקיפה, יש להציג הודעה זו בפורום: [a href=SelectedForum.aspx?ForumID=75 id=link]כירורגית פה ולסת, סרטן הפה והלוע[/a].
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יין צובע שינייםסיוון26/06/2010
כידוע יין צובע שיניים, נשאלת השאלה האם שימוש בקש לשתיית יין יפחית את הפגיעה בשן בעיקר השיניים הקדמיות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יין צובע שיניים
ד``ר גלית כהן26/06/2010יין אדום צובע שיניים, שתייה בקש תפחית את הצביעה, אך ודאי תפחית גם מהטעם , שכן חלק מהטעם הוא מבלוטות הטעם בחיך ובלשון. (לכן טועמי יין "מגרגרים" את היין בחלל הפה)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- השתלת עצםיניב26/06/2010
שלום רב,
הלכתי לרופא שיניים לצורך עקירה והבנתי לאחר מכן שהוא הכניס לי חומר מבקר למילוי עצם.
רציתי לדעת האם זה מסוכן? האם יש לכך תופעות לוואי? (אני לא רוצה בכלל השתלה).
והאם החומר הזה יספג במשך הזמן? ואם לא אז האם אפשר להוציא אותו?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר השתלת עצם
ד``ר גלית כהן26/06/2010החומר אינו מסוכן, הוא יעזור לשמור על גובה העצם. רק הרווחת מכך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- משהו שנראה או מרגיש כמו צמיחת שןטל25/06/2010
לפני כשבועיים פרסמתי את ההודעה :
"היי,
אני בת 24, בריאה בד"כ וחשוב לציין להמשך ההודעה שצמחו לי כל השיניים הקבועות.
יש לי מעין בליטה קשה בתוך הפה - בצד הפנימי של הלסת העליונה (בחניכיים הפנימיים).
בהתחלה חשבתי שאולי זה משהו שהוא כמו "טרום אפטה" (אני סובלת מאפטות בצורה כרונית..) - אבל זה נמשך כבר כמה ימים ועכשיו כשנגעתי בזה התחושה היא ממש כאילו "אבן" (בקוטר של כמ"מ או שניים) נמצאת מתחת לעור באותו אזור.. - זה מרגיש (מבחינת התחושה כשאני נוגעת עם הלשון או עם היד) כמו לפני שצומחת שן.. לפני שהיא מבצבצת החוצה.
חשוב לציין שאת השן שהייתה אמורה להיות שם, עקרו לי לפני כשלושה חודשים (שן בינה)."
הפנת אותי מן הסתם לרופא השיניים שלי.
במרפאת השיניים בוצעו 2 צילומים במקום ולא נראה דבר, אף על פי שהרופא אמר שהוא ללא ספק מרגיש משהו קשה באותו איזור, כפי שתארתי.
ההשערה שלו הייתה שאולי מדובר בהרפס (אני לא סובלת מהרפס) או פצע אחר ואמר שנחכה.
היום מיששתי את האיזור ובמישוש הרשתי שפשוט "יצא" משם משהו - שאכן מרגיש כמו שן או עצם שבקעה! מה שמוזר - כי לא ראו את זה בצילום.
זה מאוד כואב, וללא ספק לא מדובר בפצע - נגעתי בזה גם עם משהו מתכתי והמרקם מאוד מאוד קשה ולא כמו של פצע סגור או משהו אלא כמו שן או עצם.
מובן שאקבע תור לרופא השיניים שלי בהקדם האפשרי,
אך בכל זאת רציתי לדעת (אפילו בגדר ההשערה בלבד) - האם זה בכל זאת יכול להיות שן או עצם? (אף על פי שלא נראה בצילום..) - כי זה ללא ספק קשה כמו זה. והגודל שבקע הוא מספר מ"מ..
תודה מראש,
טל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סקןןסטרום?
ד``ר גלית כהן26/06/2010לאחר עקירה, נפלטת לעיתים מהאזור פיסת עצם שאיבדה את אספקת הדם שלה ולכן הגוף פולט אותה החוצה.
זה לא נראה בצילום, כי זו עצם כמו העצם הסובבת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה
טל26/06/2010אז מה עושים?
היא פשוט "תיפלט" החוצה, ואני לא צריכה לדאוג (חוצמזה שזה ייקח קצת זמן וכאב, הכוונה)
או שרופא השיניים צריך להוציא אותה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך - אשמח להתייחסות
טל27/06/2010הייתי היום אצל רופאת השיניים, היא אכן אישרה שזו עצם שיצאה החוצה, אך אמרה שאין לה מושג ממה זה והפנתה אותי לצילום פנורמי..
בצילום כמובן שלא ראו כלום.. בכל אופן - היא אמרה שזה באמת "סקווסטרום" - ושאין מה לעשות כרגע.
היא טענה שאף רופא לא ינתח אותי ע"מ להוציא את זה מכיוון שלא רואים את זה בצילום ולא יודעים מאיפה עד איפה יש לעקור וכו'..
אני דווקא קראתי באחת ההודעות שכן ניתחו מישהו והוציאו את העצם.
השאלה שלי - האם נהוג שלא לנתח במקרה כזה?
האם כדאי לי להתייעץ עם רופא נוסף, או כירורג?
והכי חשוב - במידה ולא יוציאו לי את זה, האם זה יצא לבד?
(לא נעים להיות עם חתיכה דיי גדולה של עצם מאוד חדה בפה.. גם כואב, וגם פוצע את הלשון..)
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהסקווסטרום
ד``ר גלית כהן28/06/2010בדכ נפלט לבד, אבל פעמים רבות מסייעם לו לצאת עמ להקל על הכאב.
אם זה גדול ודאי שלא הייתי ממתינה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כיצד ניתן להלבין שיניים באופן טבעי?רם25/06/2010
שלום רוני,
אני מכיר רק את חומרי ההלבנה המכילים חומרים שאינם טבעיים אך מאושרים לשימוש ועושים את העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלבנת שיניים
ד``ר עדי אריאלי25/06/2010שלום רוני,
אני מכיר רק את חומרי ההלבנה המכילים חומרים שאינם טבעיים אך מאושרים לשימוש ועושים את העבודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גשר והלבנהבן25/06/2010
שלום רב,
יש לי גשר פלטה בשיניים קו אחד בלי החזקות על השן או ריבועים על השיניים (כלומר פלטת פס נשלפת עליונה)
אני מעוניינת לעשות הלבנת שיניים ביתית.
שאלתי היא האם הגשר (הוצאתו והכנסתו כל יום לצחצוח השיניים) פוגע בציפוי השן ויכול יגרום לנזק בזמן הלבנת השיניים?
אשמח לתשובתכם המהירה
בן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הלבנת שיניים
ד``ר עדי אריאלי25/06/2010שלום בן,
אין בעיה לעשות הלבנת שיניים במצב זה. הכנסת והוצאת הגשר אינה פוגעת בחומר השן ואינה משפיעה על תוצאות הלבנת השיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עזרה דדדדדדדדדדדדדדדדדדחוף !!!!!!אלכס25/06/2010
שלום , אני סובלת מכאבי טופפפפפפפפת בכל השורה התחתונה של השיניים כואב מציק נוראי שלא מפסיק לשניה אתמול גם היו לי כאבי שיינים אבל בכלל שיש לי וירוס שאני כבר מחלימה ממנו אמא שלי אמרה שבגלל זה יש טיפה כאב אבל לקראת הערב הכאב פתאום נהיה כאב עז ומציק איני ישנתי כל הלילה חשוב לי לציין שאני מצחצחת שיינים בקפידה , אבל יש לי 2 חורים בשיינים האחוריות ובשן אחת כל השן הרוסה ואף שחורה מפנים אני מצליחה להכיס חצי מרוחב הלשון [ רק כדי להמחיש את הגודל ] אבל עד היום זה לא הציק ולא כאב ופתאום לקראת שעות הערב כל שורת השיינים התחילה לכאוב כאב נוראי והיום יום שישי כרגע השעה 5 בבוקר הייתי ערה כל הלילה אני מאוד עצבנית בגלל הכאב אני לא יכולה לאכול ולשתות שום דבר כואב לי אפילו לדבר אני קשרתי צעיף סביב הפה בתקווה שיכאב טיפה פחות אבל זה לא עוזר אני מרגישה צורך להוציא את הלסת מהמקום מרוב כאב איני יודעת לאן לפנות מתי כמה ואיך ומה לעשות כרגע בבית כדי להרגיע טיפה את הכאב הנוראאאאאאאאאאאאאאאאאאאי וגם אני סובלת כבר תקופה שנוגעים לי בחנייכיים מתחיל לרדת לי דם בין החניכיים לשיינים ואיני מתכוונת למגע אפילו בצחצוח השיינים כל הזמן יורד דם וכרגע לפני שניסיתי ללכת לישון וצחצחתי שיניים החנייכיים התחתונות רק קיבלו מגע עם מברשת השיינים והרגשתי כאב שאיני יכולה לתאר במילים בכלל , אני מבקשת עזרה דחוף אני נואשת!!! לקחתי גם כדור לשיכוך כאבים '' פראמול '' אך הוא לא עזר אפילו לא קצת !!!!!!!! בבקשה תעני לי דחוף
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עזרה
ד``ר עדי אריאלי25/06/2010שלום אלכס,
העזרה היחידה שאני יכול להציע לך היא לפנות במהרה לרופא שיניים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שתי שאלות- חשובבן 2525/06/2010
שלום רב,
אני כבר תקופה מסויימת (בערך 10 חודשים) משתמש באופן קבוע במי פה, אני משתמש באורביטול טריפל אקשן (עם פלואוריד), וזה מעולה.
אני מעוניין להשתמש במשך חודש ימים בערך במי פה של אלודנט (על בסיס חומריים טבעיים) האם ניתן להשתמש במי פה של אלודנט במקביל עם אורביטול? כלומר בצהריים לאחר הצחצוח עם אלודנט ובערב לאחר הצחצוח עם אורביטול? זה אפשרי או שהשימוש בחומרים שונים יכול לגרום לתגובה כימית מזיקה לפה או לגוף?
כי אני מעוניין להשתמש באלודנט למשך תקופה, אבל ומאחר שהיא לא מכילה פלוארויד, זה יותר טוב להמשיך עם אורביטול בגלל הפלוריד. ולכן האם אפשר לעשות דבר כזה?
שאלה שניה: יש לי שיניים שלא כל כך עומדים בפני עששת, כלומר כמעט כל השיניים אצלי היה בהם (וטיפלתי בהם אצל רופא שיניים)או יש בהם קצת עששת עכשיו. הלסת אצלי בריאה וחזקה, אבל הבעיה בשיניים עצמם, תמיד העששת תוקפת אותם ללא כל "התנגדות", זה ככל הנראה תורשתי כי גם סבתא ודודה שלי הן ככה. אני מקפיד על צחצוח לפחות פעם ביום. אבל הייתה תקופה שפעם הזנחתי את השיניים ולא ציחצחתי כל יום וזה ככל הנראה גרם להידרדרות המצב עוד יותר. רציתי לשאול, מה מומלץ לעשות כדי להאט את תהליך העששת בשיניים? האם יש טיפול בפלואריד אצל רופא שיניים או להשתמש במשחה מסויימת או במי פה המיועדים לכך? האם יש מה לעשות עם זה כי אני עדיין צעיר (25) וחבל לאבד את השיניים בגיל כזה.
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובות
ד``ר עדי אריאלי25/06/2010אין בעיה להשתמש בשתי שטיפות פה באותו יום בזמנים שונים אך מומלץ לא לערבבן.
כדי להלחם במחלת העששת יש להקפיד באופן כללי על ציחצוח וניקוי טובים, על דיאטה מאוזנת ומסודרת ועל ביקורות סדירות אצל רופא שיניים ושיננית. תחילה עלייך לעבור איבחון של מידת הסיכון לעששת ספציצפית אצלך ולטפל בכך לפי פרוטוקולים מקובלים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה-שן בינהטל24/06/2010
שלום,
אני בת 23, צומחת לי שן בינה. לאחרונה הבחנתי בכך שהשן מלתעות (שליד הניב) בצד של השן בינה שצומחת, זזה מעט, לא מתנדנדת, אלא מעין הרגשה כאילו אם אני דוחפת אותה עם הלשון היא זזה טיפה ואז זה עובר וחוזר אחרי כמה זמן -זו מעין הרגשה של לחץ ..(כמו הרגשה של גשר).גם על השיניים שליד השן שצומחת יש קצת לחץ
אין לי כאבים באזור של השן שבוקעת והיא עדיין ממש בתחילת הצמיחה
אציין כי אין לי דימום חניכיים בעת צחצוח, ואני מקפידה על היגיינת הפה.
בעבר היה לי גשר ולאחר מכן קיבוע וכיום כבר לא.
ממה התופעה יכולה לנבוע? האם זה יכול להיות בעקבות הצמיחה של השן?
תודה
טלי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מקפיצה..
טל27/06/2010בבקשה ...זקוקה לעזרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשן בינה "דוחפת"
ד``ר גלית כהן28/06/2010בהחלט יכול להיות קשור לשן הבינה. פני לרופא שיניים, חבל לקלקל את היישור
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי חניכייםדנה24/06/2010
היי
לפני כמה חודשים אמרו לי שאני צריכה לעשות טיפול שורש בשן האחרונה למעלה בצד ימין(אני בת 16)
מאז כמובן אני מצחצחת שיניים יותר מפעם ואין סימנים לחור אחר.
הרופא אמר שזה לא כזה דחוף לעשות את הטיפול ושאפשר קצת לחכות.(כי יש לנו קצת בעיות כספיות)
אבל..אתמול התחיל לי כאב חניכיים ממש מעל השן שיש בה חור, לא כאבים חזקים,אבל יש שם איזה כאב. גם אם אני "מנפחת" את הפה בצד ימין אני מרגישה את הכאב טיפה יותר.
ממה נובע הכאב הזה? זה בגלל שבשן מתחת יש חור או שזה לא קשור? ומה הכאב הזה יכול להיות?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יש להוסיף..
דנה24/06/2010עכשיו אחרי כמה שעות שכתבתי את ההודעה, יש להוסיף כי הכאב בחניכיים התפשט לכיוון השיניים הקדם טוחנות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה"חור" לא מטופל
ד``ר גלית כהן25/06/2010אם עששת (חור) אינה מטופלת , החור יגדל ןיעמיק ויחמיר את הטיפול ועלותו
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהוהכאבי חניכיים קשורים לחור?
דנה25/06/2010..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאכן
ד``ר גלית כהן26/06/2010כי באזור החור יש כנראה גם דחיסת מזון ובעטייה דלקת חניכיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בחניכייםאורלי24/06/2010
לאמא שלי יש שיניים תותבות ובלסת התחתונה יש לה שתי שיניים בחלק הקדמי של הפה.
מזה כשבוע יש לה רגישות חזקה בחניכיים למאכלים או משקאות חמים קרים, שמלווים בכאבים.
היא היתה אצל רופא שיניים והוא עקר לי 3 שיניים קדמיות שאמר שאולי זה מקרין ג0 לחניכיים (כאמור נשארו לה 2 שיניים).
גם היום אחרי העקירות עדיין היא מרגישה באותה רגישות לחם קר...
בנוסף היא נוטלת אנטיביטיקה.
במקום שיש לה כאבים אין שיניים .
ממה יכולים לנבוע הכאבים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מחייב בדיקה
ד``ר גלית כהן25/06/2010מוכרים כאבים דמויי כאב שיניים במקום בו נעקרו שיניים. אלו כאבים נוירולוגיים הנקראים כאבי "פנטום". יתכנו אבים ממקורות נוספים, כמו למשל ספיגת עצם עד לתעלות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)




