מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עקירה כירורגיתרחל04/05/2010
עשיתי היום עקירה כירורגית עם תפרים והרופא רצה לתת לי אנטיביוטיקה.
אמרתי לו שאני לוקחת מקרודנטין בגלל דלקת בשתן והוא אמר שזה מספיק ולא רשם לי אנטיביוטיקה אחרת. אני לא רגועה. זה מספיק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אנטיביוטיקה
ד``ר עדי אריאלי04/05/2010אם את כבר נוטלת אנטיביוטיקה אז לרוב אין צורך בתוספת של אנטיביוטיקה נוספת. מומלץ לקבוע תור לביקורת לאחר העקירה כדי לוודא ריפוי תקין.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתר קבועיוליה04/05/2010
היי! יש לי כתר קבוע ליד שן קדמית למעלה מזה 10 שנים. עכשיו אני מרגישה שהוא נהיה רופף מאוד....קבעתי תור אך הוא רק בשבוע הבא. רציתי לדעת מה עושים במקרים אלו הרופאים? כוון שמדובר בשן קדמית יחסית אני מאוד מודאגת כי אני עודת עם אנשים ואיני יכולה להיעדר מעבודה....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתר קבוע
ד``ר עדי אריאלי04/05/2010אם הכתר יוחלף אז על הרופא לתת לך כתר זמני עד לקבלת הכתר החדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם הנוהל הזה הגיוני / מקובל / הוגןדני04/05/2010
הגעתי לבדיקה שגרתית במרפאת השיניים ונדרשתי לצילומי השיניים .לאחר שצילמו לי את השיניים שילמתי את העלות .
הסתבר שיש צורך בסתימה , אך בגלל המחיר הגבוה אני מעדיף לעשות את הטיפול במקום אחר .
הצילומים.....
ביקשתי לקחת את הצילומים אבל נאמר לי שהתשלום לא היה על הצילומים אלא על הפיענוח שלהם ולכן אני לא רשאי לקחת אותם .
(בטלפון טרם הבדיקה נאמר לי אחרת ).
השאלה שלי האם הנוהל הזה מקובל ? הגיוני ? הוגן ?.
מה דעתכם ?
אודה מראש .
דני* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני לא רופא...
אלמוג04/05/2010אבל נשמע לי חשוד משהו...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצילומים
ד``ר עדי אריאלי04/05/2010זכותך לקבל את הצילומים, אך המרפאה יכולה לבקש תשלום עבור ביצוע העתק שישאר בתיק הרפואי במרפאה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתך בחניכייםilans11il03/05/2010
שלום דר'
יש לי חתך בחניכיים ( מחוט דנטאלי )
שאלתי :
האם יש משחה מסוימת שאפשר למרוח על החניכיים ? והאם נדרש מרשם לכך ?
תודה מראש
אילן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתך בחניכיים
ד``ר עדי אריאלי04/05/2010פצעים מסוג זה בפה מתרפאים לרוב לאחר כ-10 ימים. אין משחות שמזרזות באופן משמעותי את הריפוי. מומלץ לשמור על הגיינה נאותה (ציחצוח ושטיפות) כדי להקל על הריפוי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אשמח לעזרה. דחופה!ירושלמית03/05/2010
לום,
עשיתי כתר בשן 46 וטיפול שורש. מאז שעשיתי את הכתר...יש לי טעם וריח לא נעים מהפה.
כל פעם שאני מעבירה חוט דנטלי יורד לי משם מלא דם. כל הזמן.
איני יודעת מה לעשות בנושא, גם אוכל נתקע לי שם. האם ככה אמור להיות כתר? אני גם יכולה להעביר את החוט הדנטלי מתחת לשן והיא נכנסת בחצי.
נושא זה מטריד אותי מאוד והייתי רוצה לדעת מה ביכולתי לעשות על מנת למזער את התופעה. אני מצחצחת פעמיים ביום, מעבירה חוט דנטלי, אבל הדם לא מפסיק.
בנוסף....בצד שמאל של השן, כלומר איפה שהלשון יכולה לגעת, אז החניכיים לא ממש מכסות את הכתר ורואים צבע מתכתי של הכתר אולי.
השאלה שלי האם אני יכולה לתבוע את הרופא שניים על כך?
בפעם הראשונה- הוא איבד לי את הכתר.
בפעם השנייה- הכתר היה יחסית יותר טוב מעכשיו אבל- בצבע צהוב ממש שהשיניים שלי לבנות
וכעת- כתר ממש גרוע.
לא מעוניינת שייטפל בי שוב...למה הוא לא חשב על להדביק זמנית?
ברור שהרופא פישל במקרה שלי, השאלה היא איך אני יכולה לדרוש את כספי חזרה? רק באמצעות תביעה?
ישר שם דבק קבוע.
ממתינה לתגובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הפורום הוא רפואי
ד``ר עדי אריאלי04/05/2010איננו עוסקים בעיניינים משפטיים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- זיהום חיידקי בשןמשה03/05/2010
שלום
יצא לי לקרוא כתבה שכאשר זיהום חיידקי בשן לא מטופל הוא עלול להתפשט לאזורים אחרים וליצור מצב מסכן חיים..
דבר ראשון זה חדש לי ונראה לי מעט מאוד מודעים לכך.דבר שני איך אני יכול לדעת שאין לי\יש לי זיהום כזה בשן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר זיהום בשן
ד``ר עדי אריאלי04/05/2010פשוט לגשת לבדיקת שיניים שיגרתית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב שיניים מזעזעליאת03/05/2010
שלום,אני בת 26 ואם לתינוק בן שנה.הפה שלי פשוט הרוס,אין שן שאין בה משהו...הטוחנות כבר במצב של התפוררות ואני סובלת מכאבים כרוניים,מה שגרם לירידה דרסטית במשקל מכיוון שפשוט כואב לי לאכול!ההתדרדרות המשמעותית נוצרה בהריון אבל גם לפני זה הזנחתי כי אין לי כסף לטפל בזה ועכשיו עם התינוק בכלל אין לי מאיפה לממן.בנוסף אני סובלת מחרדה מטורפת מטיפולי שיניים.שאלתי היא האם קיים גוף בארץ שעוזר או מוזיל טיפולי שיניים איכותיים?אני כבר ממש מיואשת ומודאגת שבריאותי בסכנה בגלל השיניים.בתודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חרדה דנטלית
ד``ר גלית כהן03/05/2010חובה להפריד בין 2 דברים.
ברור גם לך שאת חייבת טיפול שיניים. ככל שאת דוחה את הטיפול כך הקפו גדל, ובהתאם מחירו.
את חייבת לטפל ולפחות בשלב א לעצור את הדרדרות המצב.
מבחינת עלות, נסי את בתי הספר לרפואת שיניים. טיפול עי סטודנטים עלותו נמוכה ביותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סתימה לבנה מול סתימת אמלגםאיתי02/05/2010
שלום רב.
אני אמור לעשות שבוע הבא 2 סתימות בשיניים טוחנות ואני מתלבט בין סתימה לבנה לבין סתימת אמלגם.
האם סתימה לבנה חזקה מספיק לשיניים אלו?ומה החסרונות בסתימה זו?
תודה,איתי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סתימה לבנה או אמלגם.
ד``ר גלית כהן03/05/2010לכל סוג סתימה אינדיקציות משלה.
סתימה לבנה אוחזת טוב יותר את קירות השן הנותרים, צריך לסלק פחות חומר שן בזמן ההכנה לסתימה, החומר אינו מכיל כספית, מבחינה אסתטית היא כמובן עדיפה, ויש לה אפשאויות תיקון נוחות יותר בעתיד. ואלו רק חלק מיתרונות החומר. מצד שני הביצוע רגיש יותר, צריך סביבה יבשה לגמרי ע"מ שיתרונות החומר יבואו לידי ביטוי. לוקח יותר זמן להכין סתימה לבנה, מטופל שאינו שומר על הגיינה אורלית טובה נמנע מלהכין בפיו סתימה לבנה וכד...
אני ממליצה תמיד להוועץ עם הרופא שלך. אם כמובן אתה סומך עליו, הוא מכיר הכי טוב אותך ואת המצב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- היום בבוקר הודבק לי כתר קבוע בדבק קשירה02/05/2010
היום בבוקר הודבק לי כתר קבוע בדבק קבוע, לאחר שהוא הודבק זמנית ביום ראשון, נפל ברביעי, הודבק בחמישי, נפל אתמול שוב בשבת, והרופא הדביק לי אותו היום בדבק קבוע.
כעת למרות שאין מגע בין שן 25-הנדון, לשן המקבילה לה למטה, (השחזות של הרופא), ניסיתי לנשוך חתיכה רכה של לחם וכואב לי מאוד בנשך, האם זה נורמאלי, אני פוחדת מאוד, וחוששת שאולי הכתר לא מודבק כראוי, ולא יודעת מה לעשות אני מבוהלת ואובדת עצות אנא אנו לי במהרה
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין קשר בין סוג ההדבקה לכאב בנשיכה
ד``ר גלית כהן03/05/2010כאב בנשיכה יכול להיות קשור לבעיה בטיפול השורש שבשן, או לצורך בטיפול שורש. לבעיה בחניכיים, או לדחיסת מזון ועוד אפשרויות רבות נוספות. אבל אין קשר לסוג הדבק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שן שהשחירהרונית02/05/2010
כשהייתי קטנה עברתי סתימה באחת השיניים הקדמיות שלי.הסתימה לא היתה סתימה לבנה ולכן עכשיו כמה שנים אחרי, השן התחילה להשחיר ולספוח אליה את צבע הסתימה שמתחת.
בבדיקה אצל רופא השיניים נאמר לי שאין מה לעשות מכיוון שהסתימה עמוקה מדי והשן השחירה מכדי להחזיר אותה למצב הקודם ויש לשים כתר על השן.
יש לי כבר כתר חרסינה על אחת השיניים הקדמיות ואני ממש לא מעוניינת בעוד אחד. אני סובלת מהנטל הזה כבר כמה שנים וממש לא רוצה להוסיף עליו.
האם יש איזשהו טיפול שניתן להחזיר לשן את הצבע המקורי שלה ע"י הלבנה או ציפוי של השן?
אני לא ממש מבינה בזה אך אשמח אם השן שלי תישאר במקומה כי מלבד צבע היא בסדר גמור
תודה ויום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שן שהשחירה
ד``ר גלית כהן02/05/2010לתשובה מדוייקת יש צורך בבדיקה או לפחות צילום.
אבל ככלל, אם הסתימה ישנה ועמוקה, הפתרון הראלי לתוצאה אסתטית טובה יהיה טיפול שורש וכתר. ניתן לעשות ציפוי ללא החלפת הסתימה, אך התוצאה לא תהיה מיטבית כי הציפוי דק מאד ויש לו מידה מסויימת של שקיפות. ובנוסף אם הסתימה ישנה ועמוקה ישנה סבירות לא קטנה שתגיע בעתיד לצורך בטיפול שורש.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים באוזן ובלסתעדן02/05/2010
לפני 3 שבועות עשיתי טיפול שורש, הרופא המליץ לי לעקור 2 שיני בינה מצד שמואל (למטה ולמעלה) כיום אני סובלת מכאבים בלסת ובאוזן, השאלה שלי האם מדובר בבעית שן בינה או שיכול להיות שהכאבים באים מטיפול השורש?, עלי לציין שכאבים אלו היו לי לפני טיפול השורש, יכול להיות שהיו אלו כאבי שן בינה ובמקרה גילו שאני צריכה טיפול שורש?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים באוזן
ד``ר עדי אריאלי04/05/2010כאבי שיניים יכולים להקרין לכיוון האוזן, הסינוסים והראש (מכל שן לרבות שיני בינה). איני יכול לקבוע מהו המקור לכאבים אצלך- לשם כך יש לבצע בדיקה. בהצלחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליקוי בסגרקרן01/05/2010
בעבקבות כתר שעשו לי בשתי שיניים טוחנות אחרוית ייש לי ליקוי בסגר שמשבש לי ממש את הפנים וגורם לי לכאבים בלסתות וליוכלת דיבור מוגבלת , בצד אחד יש סיגרה חזקה ובצד השני אין מגע!
אני ממש אבודה ומיואשת , הרופא הנוכחי עשה לי כבר פעמיים את הכתרים אך ללא הצלחה - הוא טוען שכן
לאיזה רופא עליילללכת איך אדע שאקבל את הטיםול הנכון , האם עליי לבדוק אם איזה מעבדה הוא עובד ?
אשמח להמלצה על רופא טוב בחיפה אך לא יקר!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אזון סגר
ד``ר גלית כהן01/05/2010את איזון הסגר הסופי עושה הרופא ולא המעבדה.
יש אמנם רופאים שמתמחים בסגר, אבל בד"כ הרופ המטפל מסדר את הסגר של הכתרים* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליקוי בסגר
קרן01/05/2010אבל מה קורה כאשר הליקוי בסגר נובע שהכתר קצר מידי ?
הוא יכול לתקן רק שיש מה לשייף..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהליקוי סגר
ד``ר גלית כהן02/05/2010חסר בחרסינה ניתן לתיקון רק עי הורדת הכתר והוספת חרסינה.
אם מדובר בכתר בודד חסר לא יגרום לליקוי סגר. זה לא בסדר, צריך להיות מגע, אבל הפרעה סגרית נגרמת בד"כ ע"י מגע בכיר ופחות ע"י מגע חסר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רשיון רופאקרן30/04/2010
האם כל רופא שיניים בעל רשיון אמור להופיע ברשימה של הסתדרות רופאי השיניים שמופיעה באתר שלהם ?
האם זה אומר שאם א\ שמו לא מופיע - אזי הוא לא קיבל רשיון ישראלי ו\או שהוא בכלל לא רופא שיניים<???????
מה עושים במקרה של טיפול לקוי ועוד יתברר לי שהוא בכלל לא רופא שיניים אמיתי??? ....
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רשיון רופא
ד``ר גלית כהן01/05/2010באתר של ההסתדרות יופיעו רק רופאי שניים חברי הסתדרות. יש רופאים רבים שאינם חברי הסתדרות , אבל יש להם רשיון חוקי. מצ"ב אתר משרד הבריאות לבדיקה http://www.health.gov.il/oskimbbriut/dent/Index.asp
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כתר בשןירושלמית30/04/2010
עשיתי כתר בשן 46 וטיפול שורש. מאז שעשיתי את הכתר...יש לי טעם וריח לא נעים מהפה.
כל פעם שאני מעבירה חוט דנטלי יורד לי משם מלא דם. כל הזמן.
איני יודעת מה לעשות בנושא, גם אוכל נתקע לי שם. האם ככה אמור להיות כתר? אני גם יכולה להעביר את החוט הדנטלי מתחת לשן והיא נכנסת בחצי.
נושא זה מטריד אותי מאוד והייתי רוצה לדעת מה ביכולתי לעשות על מנת למזער את התופעה. אני מצחצחת פעמיים ביום, מעבירה חוט דנטלי, אבל הדם לא מפסיק.
בנוסף....בצד שמאל של השן, כלומר איפה שהלשון יכולה לגעת, אז החניכיים לא ממש מכסות את הכתר ורואים צבע מתכתי של הכתר אולי.
השאלה שלי האם אני יכולה לתבוע את הרופא שניים על כך?
בפעם הראשונה- הוא איבד לי את הכתר.
בפעם השנייה- הכתר היה יחסית יותר טוב מעכשיו אבל- בצבע צהוב ממש שהשיניים שלי לבנות
וכעת- כתר ממש גרוע.
לא מעוניינת שייטפל בי שוב...למה הוא לא חשב על להדביק זמנית?
ישר שם דבק קבוע.
ממתינה לתגובות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כתר
ד``ר גלית כהן01/05/2010אם נדחס מזון , ברור שיש דימום ודלקת. צריך לסגור את נקודת המגע אחרת הדלקת תגרום לנסיגת עצם עם הזמן ונזק בלתי הפיך.
אם חסר נקודת המגע נגרם מהכתר יש להחליפו.
לגבי הרופא, זה כבר לא בתחום עיסוקי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הורדת כתר קבועקרן30/04/2010
איזה נזק יכול להיגרם לשן טוחנת עם טיםול שורש ומבנה יצוק כשמנסים להוריד את הכתר שעליה שמודבק בדבק קבוע בעזרת מכות פטיש חזקות בהנחה שמספר המכות הוא 10 מכות ומעלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אין נזק
ד``ר גלית כהן01/05/2010המכשיר מיועד לכך, למרות שהתחושה הסובייקטיבית של המטופל היא שכל הפה רועד. לעיתים גם זה לא עוזר ויש לחתוך את הכתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)




