מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- צריבה במתן שתן לאחר שימוש בפמינהרואן01/04/2020
שלום, היום השתמשתי פעם ראשונה בפמינה שטיפה אינטמית, לאחר מכן הרגשתי צריבה וכאב בזמן מתן שתן.!
האם זה אומר שיש לי רגישות לפמינה? או שזה רגיל לאחר שימוש ראשון?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן02/04/2020האם זה אומר שיש לי רגישות לפמינה?
=== זה אומר שתפסיקי להשתמש בכל השטיפות האינטימיות לאלתר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרירן ברחם בדופן קדמי לבחורה צעירה, האם לנתח ומהו הסיכון?גל01/04/2020
לבת שלי בת 23 יש שרירן ברחם,דופן קדמי בגודל 10 ס"מ.
נבדקה ע"י גניקולוד וההמלצה היא לנתח
השאלה האם כדאי לנתח, ומהו הסיכון
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן02/04/2020שרירן בגודל 10 ס"מ בגילך זה מקרה לא כ"כ שכיח. מדובר במיומה גדולה. למעשה אין שום צטיפול יעיל למעט הניתוח. בלי שבדקתי אותך ובלי להכנס לפרטים נוספים נראה לי שהניתוח זאת דרך הכי טובה בגילך.
לפי דעתי הניתוח חייב להתבצע בפתיחת בטן ולא בלפרוסקופיה.
ושוב זאת המלצה כללית ומתוך הנסיון שלי העשיר בניתוחים של מיומות אצל בחורות צעירות זה מה שהייתי ממליץ.
בד"כ התוצאות הן טובות.
עלך מנת לתת לך המלצה מבוססת יותר אני חייב לבדוק אותך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אבחון דלקתי בביקור רופאלימור01/04/2020
שלום, לפני שלושה שבועות קיבלתי מחזור, המחזור נמשך שבועיים, בהתחלה לא נלחצתי ולא הפריע לי משום שלפני ארבע חודשים גיליתי שיש לי שחלות פולציסטיות אז חשבתי שבין היתר אלה תופעות שיכול לקרות, לפני יומים הרגשתי צריבה במתן שתן אך הכאב האמיתי הגיע מהרחם עצמו, כן היה לי בעבר דלקת בדרכי השתן וזה לא אותה תחושה, הרופא הציע לי לעשות עירוי ולשלול את האופציה לאבנים בכליות, לאחר מכן עשיתי בדיקה שוב והוא רשם לי אנטיביוטיקה והלכתי, היום בבוקר בזמן שהייתי בשירותים שמתי לב שיש לי קרשי דם ואין לי שמץ של מושג למה ומה אני עושה במקרה כזה...
תודה רבה והמשך יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן02/04/2020ממה שאת מוסרת אינני יכול להבין ולהתרשם במה מדובר. אני ממליץ לך לפנות לרופא על מנת לדעת מאיפה היה הדימון - מהשתן או מהנרתיק. זה חשוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פומיניק והיריוןהילה01/04/2020
שלום רב,
נוטלת פומיניק למעלה משנה. לאחרונה דימום במשך כשבוע, פחות מוסת, לא הצריך תחבושות.
המשכתי לנטול גלולות כרגיל.
האם מוגנת מהיריון?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה פרט
הילה01/04/2020כמו כן, בימים האחרונים, לאחר שהדימום פסק, יש הפרשות שקופות, הייתכן וביוץ למרות הגלולות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת יאז פלוס ותופעות לוואינועה31/03/2020
אני בת 25 והחלטתי לקחת פעם ראשונה גלולות. הרופא נתן לי יאז פלוס ולקחתי אותם במשך חודש, הגיע לי מחזור בול בזמן שנמשך 5 ימים, והחלטתי עקב מיגרנות קשות (מעשנת) להפסיק. לקחתי יומיים מחפיסה חדשה ואז הפסקתי.
כעבור 4 ימים הופיע לי דימום חזק, כרגע אני ביום הראשון..הדימום כמו מחזור למרות ששבוע קודם קיבלתי מחזור מלא. האם זאת תופעה הגיונית ונורמלית?
מה לגבי מצב הרוח? מרגישה עצבנית מאד ברמה שלא מכירה את עצמי אחרי ההפסקה של הגלולות. האם זה קשור להפסקה?
כמה זמן אמור להימשך המחזור הנוכחי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן31/03/2020האם זאת תופעה הגיונית ונורמלית?
== כן זה קורה
האם זה קשור להפסקה?
--- יתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום וכאבים שבועיים ברצףאנונימיצ31/03/2020
שלום
יש לי כאבי שרירים בחזה ובגב כבר שבוע וביום ה26 של המחזור שהיה במוצאי שבת התחיל לי דימום וכאבי מחזור . כבר התחיל להפסיק הדימום ועדיין יש לי כאבי שרירים ובחזה ועייפות . אשמח לדעת מה זה יכול להיות
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן31/03/2020אשמח לדעת מה זה יכול להיות
=== כדאי להבדק* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הכנסת טבעת נוברינג חדשהלירון31/03/2020
שלום,
אני משתמשת בטבעת כבר שלושה חודשים.
אני אמורה להכניס טבעת חדשה מחר, אבל אני רוצה לדלג על זמן ההכנסה ולא להכניס מחר, אלא רק בעוד כמה שבועות.
האם יש עם זה בעיה כלשהיא?
האם אצטרך לחכות שאקבל מחזור כדי להכניס אחת חדשה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן31/03/2020האם יש עם זה בעיה כלשהיא?
== זה בסדר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מצב הרחם לאחר הסרת הידבקויותאורלי30/03/2020
היי,
עברתי היסטרוסקופיה ניתוחית להסרת הידבקויות שעבר בהצלחה. אמנם לקח פעמיים אבל הנושא טופל.
נאמר לי כי הרירית שלי אינה סדירה. האם היא יכולה לחזור להיות סדירה לאחר הידבקויות? כי בעצם יש צלקות ברירית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/03/2020האם היא יכולה לחזור להיות סדירה לאחר הידבקויות?
=== בהחלט. לשם כך הרי עברת את הניתוח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול הורמונלי אחרי הפלהליאת30/03/2020
היי,
עברתי שלוש הפלות בשנה האחרונה, והן כללו הידבקויות ברחם שהוסרו בהיסטרוסקופיה ניתוחית בין ההפלה השניה לשלישית.
אחרי ההפלה השלישית הרירית שלי היתה 5.5 מ"מ לא סדירה, והתחלתי טיפול הורמונלי. הרירית היתה לא סדירה גם לפני ההריון השלישי, כנראה בגלל הצלקות מההידבקויות.
ניסיתי שבועיים לקחת טיפול אסטרופם אחרי המחזור והיא נשארה 4 מ"מ. איך היא ירדה כל כך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/03/2020איך היא ירדה כל כך?
=== אינני בטוח האם ישנה תשובה חד משמעית. כדאי להמשיך את הטיפול ולראות בעוד מספר שבועות מה קורה עם הרירית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה המהירה
ליאת01/04/2020נבדקתי אתמול לאחר שבוע של טיפולים נוספים והרירית הגיע ל- 8.5 מ"מ.
בעצם מה שאני מנסה להבין זה מה תכלית הטיפול ההורמונלי אם לאחר הטיפול הרירית כנראה לא תגיע לאותם מימדים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דילוג על ווסת 3 פעמים ברציפותעדן30/03/2020
שלום רב, אני משתמשת בגלולות יאז פלוס מזה כ-8 שנים (בת 24), בשל תופעת השחלות הפוליציסטיות. עד עכשיו המחזור היה תקין לחלוטין עם הגלולות, ומשום מה ב-3 החודשים האחרונים דילגתי על הווסת... למה זה קורה? יכול להיות שזה בגלל מצבי לחץ? השמנה/הרזיה? התרגשות? אני מאורסת ומקיימת יחסי מין במשך שנתיים עם הארוס שלי בלבד. אני לא בהיריון, בדקנו. עשיתי בדיקה גניקולוגית אצל רופאת נשים והכל תקין לחלוטין.
עזרה בבקשה!
שאלה אחרונה: האם הווסת תחזור?... תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/03/2020יכול להיות שזה בגלל מצבי לחץ? השמנה/הרזיה? התרגשות?
=== איך את רוצה להרות אם את משתמשת בגלולות למניעת היריון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני לא מעוניינת להיכנס להיריון
עדן31/03/2020היי,
לא הבנת את השאלה שלי... אני ממש לא מעוניינת להיכנס להיריון כרגע. אני שואלת:
איך זה שפתאום נעלמה לי הווסת? הבטיחו לי שאם אני לוקחת גלולות למניעת היריון זה יעזור לי לסדר את המחזור (שהיה מגיע פעם בחצי שנה בשל השחלות הפולציסטיות). תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום לא שגרתי שבוע וחצי לאחר סיום מחזוראניה30/03/2020
היי , המחזור האחרון שלי התחיל 15/3/2020 ונגמר ב19/3/2020 .. ב17/3/2020 התחלתי קופסא חדשה של גלולות (יסמין פלוס) שעברתי אליהן החודש(הייתי לפני עם יאז ועברתי ליסמין) .
בשבוע שעבר בתאריך ה24/3/2020 בעקבות משבר נפשי שחוויתי היו לי כאבי ראש ובחילות אז חיכיתי קצת עם לקיחת הגלולה(בערך שעה רק בשביל שתעבור הבחילה) ועשר דקות אחרי לקיחת הגלולה הקאתי אותה ..
בימים שאחר כך לקחתי את הגלולות בזמן אך בשישי האחרון (27/3/2020) שכחתי לנטול גלולה וקיימתי יחסי מין (והוא גמר בפנים) ולא נטלתי אותה גם מאוחר יותר והגלולה הבאה שלקחתי הייתה ביום שבת ה28/3/2020 . באותו יום שבת התחילה לי הפרשה חומה והיום (יום ראשון- בגלל שאחרי 12 כבר שני) ההפרשה הפכה לאדמדמה ומגיעה בתדירות גבוהה יותר .. (יש לציין שקיימתי יחסי מין גם ביום שבת והוא גמר בפנים.. ומאוחר יותר הסתכלתי במחשבון ביוץ ומסתבר שהתחלתי את ימי הביוץ שלי באותו יום שישי)
יש סיכוי שמדובר בדימום השתרשות? הריון שנקלט ונפל בעקבות הגלולה שלקחתי ביום שבת ? איזו סיבה יכולה להיות שבגללה הופיע הדימום הזה ?
תודה מראש❤* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/03/2020ברגע שנוטלים גלולות לא מסודר מתחיל דימום רחמי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גלולות קלייר- טעות בנטילהלי29/03/2020
שלום
היום בטעות לקחתי 2 גלולות של קלייר בהפרש של 3 שעות, מתוך אינסטינקט לאחר דקה, הקאתי.
לקחתי היום גלולה 19 ו20
השאלה שלי מה לעשות מחר? איך להמשיך?
רשום שם שאם שכחתי ליטול גלולה בימים 18 עד 24 יש להתחיל קופסא חדשה. אני מאוד מבולבלת..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן30/03/2020איך להמשיך?
=== רגיל. להמשית את הגלולות עד סוף החפיסה. יתכן שיופיע דימום.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דימום קל, קשור אולי לבדיקת פאפ?אחת פנתרית29/03/2020
היי אשמח לעזרה.
יש לי מחזורים לא סדירים ולא קיבלתי מחזור מעל ל50 ימים כשאף פעם לא עברתי את ה50 ימים. בעקבות כך הייתי אצל הרופאת נשים לפני חמישה ימים ואמרה שהכל נראה טוב. היא עשתה לי בדיקת פאפ ואמרה שיכול להיות דימים בעקבות. לא נראה דימום, אבל פתאום אתמול אחרי היחסי מין ועד עכשיו התחיל דימום של דם טרי ממש קל. האם יכול להיות קשר בין הדברים? או שעשוי להיות משהו אחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מוסיפה עוד פרט חשוב
אותה אחת29/03/2020הדימום לא דומה בכלל למחזור, לא בצבע ולא במרקם כך שאין לי ספק שזהו לא מחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד``ר מיכאל פרידמן29/03/2020האם יכול להיות קשר בין הדברים?
=== יכול בהחלט. חשוב לראות את התשובה של הפאפס.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רוצה להכנס להריון. איך לעדות את זה נכון?גליה29/03/2020
היי דר. אנחנו מעוניינים להכנס להריון. הוסת שלי כל 28 יום אז אני אמורה לבייץ ביום ה14 מקבלת הוסת לפי הבנתי וזה יום רביעי הקרוב.
השאלה כמה פעמים לשכב וממתי?
להתחיל היום ולשכב כל יום עד יום חמישי?
להתחיל מחר ולשכב פעמיים ביום כל יום עד יום חמישי?
או יום כן יום לא בכלל?
אני ממש לא מבינה מה לעשות וזה דיי מתסכל..
הביוץ לפי ההגיון יהיה ברביעי
היום יום ראשון.. להתחיל? וכמה פעמים? אני חייבת להקלט.. או להשתמש במקלות ביוץ? למרות שאומרים שזה לא כזה אמין.. ואז מה לעשות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רוצה להכנס להריון. איך לעדות את זה נכון?
גליה29/03/2020ואני בת 30.. לא ציינתי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה וגלולותמיכל28/03/2020
היי אני נוטלת גלולות מליאן והתחלתי ליטול גם השבוע אנטביוטיקה מוקסיפן 500 מ׳ג פעמיים ביום לשבוע בשביל דלקת בשתן, היום קיימתי יחסי מין עם בן זוגי והוא גמר בפנים. רציתי לדעת האם האנטיביוטיקה משפיעה על היעילות של הגלולה? האם כדאי לקחת פוסטינור? אני לוקחת את את האנטיביוטיקה והגלולה בהפרש של שעתיים קודם גלולה ולאחר שעתיים אנטיביוטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן28/03/2020לדעת האם האנטיביוטיקה משפיעה על היעילות של הגלולה?
=== כן בהחלט
האם כדאי לקחת פוסטינור?
=== יתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם אובססיבים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

