מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המוגלובין שממשיך לרדת בהריוןיעל11/03/2020
שלום,
אני ממש מודאגת ולכן אשמח לדעתכם.
באופו כללי רוב הזמן הברזל שלי בנורמה ולא היו לי איתו בעיות מעולם.
אני בשבוע 23.
התחלתי את ההריון עם ברזל 12.5. מאז הוא רק יורד. כיום עומד על 10.2.
אני נוטלת מהחודש השלישי 2 פרוגרד פוליק ביום אך נראה שאין שום שיפור בערכים. כל הזמן עומד על 10.
בתחלית ואמצע היה לי חום, בנוסף נדבקתי בשיגלה ושלשלתי. כמובן טופלתי תרופתית. קיבלתי סהכ 3 סבבים של אנטיביוטיקה במהלך ההריון עד כה.
מעולם לא היה לי ברזל ככ נמוך. ופעם ראשונה שהכדורים לא מעלים אותו.
מה יכולה להיות הסיבה?? ממש חוששת מההשלכות לגבי הלידה.
מה ניתו לעשות? אני חייבת להעלות אותו לנורמה.
כמובן שאפנה לרופא המשפחה אך אודה מאד לעצתכם.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן13/03/2020בבקשה לםנות לפורו היריון ולידה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אורך צוואר הרחם בהריוןיעל09/03/2020
שלום,
אני בשבוע 22+6.
כעת בסקירה מאוחרת צוין שאורך צוואר הרחם הוא 39 מ"מ.
אני זוכרת שבבדיקות קודמות בהריון הזה האורך היה למעלה מ40 מ"מ.
האם ההתקצרות נחשבת לנורמלית? הרופא לא ציין דבר על כך.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן09/03/2020בבקשה תבררי את הנקודה הזת עם הגינקולוג שלך או עם הרופא שביצע בדיקת US .
נראה שזה בסדר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקה וגינלית שבוע 31לולה08/03/2020
שבוע 31 הייתי בבדיקה אצל הרופא. הוא בדק אותי וגינלית ושם על המכשיר שמחדירים כפפה מניילון (לא גומי) במקום קונדום.
האם קיימת סכנה???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן09/03/2020ממש לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מקרודנטין למניעת דלקות בשתןמיטל07/03/2020
שלום ד"ר, אני סובלת מדלקות בשתן בתדירות מאוד גבוהה, כמה דלקות בחודש... הרופא נתן לי מקרודנטין 100 mg לשלושה חודשים ולאחר שסיימתי את הטיפול על קיום יחסי מין הראשון כבר למחרת קמתי עם תכיפות שתן. הרופא אמר שאם תחזור לי הדלקת אז נמשיך טיפול לחצי שנה. האם זה יעזור לי בכלל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן09/03/2020האם זה יעזור לי בכל?
=== את חייבת לדון על הסוגיה עם הרופא המטפל שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפרשה וגינלית במהלך יחסים לאחר נטילת גלולות פרוגסטרוןשאלה05/03/2020
היי, אני בת 23 ותמיד נהניתי ממין, חדירה מהנה ונעימה ללא קושי והפרשה מימית שקופה - נרטבת מיד ובקלות. בהתחלה לקחתי גלולה רגילה עם אסטרוגן ולא היו שום בעיות, אבל עקב התקף מגרנת אאורה הוחלפה הגלולה שלי בגלולה עם פרוגסטרון בלבד, ומאז התחלתי לחוות שינויים מטרידים בהפרשות, פטרייה חוזרת, כאבים בחדירה וכו'... עקב כך הפסקתי עם הגלולות לחלוטין ומאז עברה מעל חצי שנה. אבל לצערי הסימפטומים לא עברו - ההפרשה הואגינלית, גם במהלך קיום יחסים היא לבנה, צמיגית, כמו קרם, משאירה גושים לבנים על המצעים ועל בן הזוג (מביך ומגביל אקטים מיניים), תחושה של חוסר סיכוך וקושי בהרטבה והחדירה שורפת וכואבת, מתייבשת כמו גבישי מלח (בתמונה). בדיקה של פטרייה יוצאת שלילית פעם אחר פעם, וההפרשה מריחה טוב. הרופאים אומרים שהכל תקין, אבל אני מכירה את הגוף שלי ויודעת איך הוא הגיב במצב התקין, וברור לי שהמצב הזה לא תקין. אשמח לייעוץ, תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020מיותר לציין שהיעוץ ניתן לקבל רק אחרי הבדיקה קלינית ולא וירטואלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התרחבות חור וגינה בעקבות יחסי מיןאנונימית05/03/2020
אם שכבתי עם גבר עם איבר גדול החור שלי יתרחב מאוד? וזה ישאר ככה או שזה יחזור להיות צר כמו קודם? ואם זה יתרחב יהיה לנו פחות כיף לשכב? ויש טיפול להצר את החור? אשמח לתשובה תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020או משהו אחר שצריך לדאוג עליו?
=== את שואלת או את אומרת?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות עבור בדיקת STD-CPR והימצאות חיידקניקו05/03/2020
שלום
קיים וגינוזיס חיידקי (הפרשות אפורות לבנות נוזליות בעלות ריח רע- וגינוזיס חיידקי עפ רופא נשים)
נשלחתי לבדיקת STD CPR שחזרה חיובית לגבי UREAPLASMA PARVUM-25.0
חוץ מזה, השאר שלילי.
אם לא נמצא חיידק אחר בבדיקה שעלול להיות גורם הבעיה, האם ניתן להניח שהמצב נוצר מהחיידק הנ"ל?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום I
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020אנו לא מפענחים תשובות מעבדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה של רירית הרחםלימור03/03/2020
שלום רב,
אני בת 52, שנה וחצי ללא מחזור.
לפני כמה ימים, במהלך ניגוב אחרי פיפי הבחנתי בהפרשה בגוון חום בהיר.
נלחצתי מאוד והלכתי ישר לרופא הנשים שלי והוא החליט לבצע ביופסיה של רירית הרחם מאחר וב-US הודגמה רירית מעובה של 9 מ"מ.
אני מאוד מאוד פוחדת , למרות שהרופא אמר לי שלפי מה שנראה לו, הרקמה נראית תקינה ולא סרטנית. כמובן שהוא שב והדגיש שתשובה מדוייקת מקבלים אך ורק במעבדה.
השאלה שלי היא האם אני יכולה להיות קצת יותר רגועה לאור דבריו של הרופא?
יש מאפיינים מסויימים של רקמה לא תקינה שניתן לראות כשמבצעים את הבדיקה?
בתודה מראש,
לימור* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020אפשר לדעת רק לפי תשובת הביופסיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביופסיה בעקבות דימום וכאבים שנמשכים לאחר הביופסיהחנה03/03/2020
שלום רב.
אני בת 53, עברתי ביופסיה וpap ברחם בעקבות דימום לאחר בלות של שנה, כאבים בחזה וביחסי מין, יום לאחר הבדיקה התחלתי שוב לדמם וכבר שבוע הדימום נמשך בעיקר אם אני מתאמצת הדימום גובר, עדיין לא הייתה תשובה לביופסיה בקופ"ח, האם זה חמור? נורא? בטן תחתונה כואבת גם. תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום I
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020האם זה חמור? נורא?
--- ממש לא...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פצע חוזר בפתח הנרתיק - בעיית סיכוך או מחלת מין?אני02/03/2020
כמעט תמיד אחרי קיום יחסי מין מופיע לי פצע (כשני ס״מ אורכו) ממש בפתח הנרתיק ובאותו מיקום. לפעמים מופיעים שני פצעים האחד בכל צד של פתח הנרתיק.
הפצעים די מציקים, גורמים להפרשה מרובה יותר, ולוקח להם בדכ כשבוע לעבור (והכל בסדר עד הפעם הבאה שאני מקיימת יחסי מין).
אני בחו״ל כרגע ועד שאוכל לראות רופא נשים בנושא אשמח למידע- האם סביר שמדובר בבעיה של סיכוך או שפצע כזה יכול להוות תסמין למחלת מין כלשהי?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020האם סביר שמדובר בבעיה של סיכוך?
--- נראה לי שכן
או שפצע כזה יכול להוות תסמין למחלת מין כלשהי?
--- ממש לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מחזור לא סדיר באופן קבוע האם יש סיבה לדאגה?נועה02/03/2020
היי, אני בת 23 ומאז שקיבלתי מחזור בגיל 12 וחצי הוא לא סדיר, תמיד היו לי איחורים ממש גדולים (שבע, שמונה חודשים). עם הזמן האיחורים התקצרו בהדרגה. ב3 שנים האחרונות אני מקבלת מחזור עד חודשיים מהמחזור הקודם. לא יודעת למה אבל נכון לעכשיו מאחר לי כבר ב4 חודשים. כל המחזורים שלי הרגשתי שהם תקינים והכל בסדר, רק ב8 מחזורים האחרונים בערך יש לי דימום ממש ממש קל, בקושי יוצא דם וגם מה שיוצא נראה חיוור כזה לא ממש בריא לא יודעת.. יש לי כמה שאלות: ממה זה יכול להיות כל הבלאגן הזה במחזור? האם זה מסוכן? (לא הלכתי מעולם להיבדק יש לי פחד מרופאים ומהבדיקה, בזמן האחרון חשבתי כן ללכת, השאלה אם אצטרך לעבור בדיקה גופנית? אני בתולה..) תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020את חייבת לפנות לרופא נשים על מנת לערוך בירור הבעיה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- וסת חוזרת אחרי שנים בלי וסתשורי02/03/2020
אני בת 57. כבר 3 שנים ללא ווסת. פתאום הגיע לביקור.
זה טבעי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020תפני בהקדם לבדיקה אצל רופא נשים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פרופיל הורמונלי בת 48אילנית27/02/2020
בת 48 ללא אמצעי מניעה מחזור לא סדיר
tsh 2.43
t4 libre 15.5
LH 23
fsh 21
oestradiol 167
progresteron 1.9
מחזור אחרון לפני 5 שבועות
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר מנאופוזה
אילנית29/02/2020האם אני בתקופת גיל הבלות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשלום
ד``ר מיכאל פרידמן05/03/2020אני לא מפעכחים תשובות מעבדה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת חיידקית עקב שני פרטנריםיעל24/02/2020
שלום רב,
קיימתי יחסי מין מוגנים עם קונדום, עם פרטנר אחד נוסף,
וקיבלתי דלקת חיידקית. כעת נוטלת אנטיביוטיקה, מה עושים כדי למנוע זאת?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן24/02/2020מה עושים כדי למנוע זאת?
=== הפרטים שמסרת אינם מספיקים על מנת לתת לך המלצה כלשהי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד שאלונת
יעל24/02/2020הי
איזה עוד פרטים אתה צריך?
ושאלונת נוספת האם אותו פרטנר צריך גם כן ליטול
פלאגיל כדי למנוע הדבקה חוזרת?
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טבעת נובה רינג עם כולסטרול וטריגליצרידים גבוהיםנטלי24/02/2020
שלום רב,
במהלך ההריון עלה לי הכורסטרול והטריגלצרידים לרמה מאוד גבוהה. הטריגלצרידים עמדו על 780. יילדו אותי באופן דחוף בגלל שלא ירד. (לפני כ4 חודשים)
הרופא נתן לי מרשם לנובה רינג. השאלה אם זה בסדר להשתמש בו עם תוצאות בדיקות הדם שלי. מצורפת תמונה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן24/02/2020הכי טוב לפנות לרופא שהמליץ לך על נובו-רינג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)

.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

