מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- מחזור אחרי לידההדר11/04/2020
שלום
אני 4 חודשים אחרי לידה
לא מניקה וללא אמצעי הגנה
מחזור ראשון היה חודש שעבר וכעת מאחר בשבועיים וחצי
בדיקת הריון שלילי
האם תקין איחור כזה בהנחה שאין הריון?
כמה זמן יכול לאחר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן11/04/2020האם תקין איחור כזה בהנחה שאין הריון?
=== קורה. ממליץ לבצע בדיקת דם להיריון
כמה זמן יכול לאחר?
???* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קונדילומה (יבלות) בפי הטבעתנעמה11/04/2020
אובחנתי עם יבלות בפי הטבעת (קונדילמה). האם במקרה זה מומלץ לנשים לפנות לגניקולוג/ת או רופא/ת עור? הרופאה שלי אמרה לבד"כ נשים מטופלות אצל דניקולוג וגברים רופא עור. האם נכון ומומלץ כך?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן11/04/2020האם נכון ומומלץ כך?
=== כן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור@@@@@@@ליאת10/04/2020
שלום אני שכבתי עם גבר שלי דרך פי הטבעת שכבנו ב 7 במרס
וב8מרס כבר היה דימום היום 10 באפריל ועדיים אין כלום יש לכעב ממש קטן וזה מוזר לי מאוד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן11/04/2020אז מה השאלה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור בנטילת יאזלוי10/04/2020
שלום, שכחת ליטול גלולת יאז ביום ה15, פעלתי לפי ההנחיות ונטלתי ביום ה16 את שתי הגלולות והמשכתי כרגיל לפי ההוראות. ביום ה25 עשיתי טעות והתחלתי לקחת את הגלולות הלבנות במקום לעבור מיד לורודות בחפיסה החדשה כפי ההנחיות( החוברת אל הייתה עלי ולא זכרתי את הפרט הזה). לא קיבלתי מחזור ואני כבר בגלולה הלבנה השלישית (קרה בעבר שאיחר לי ביום או יום וחצ אבל לכל המאורח קיבלתי בסוף היום השני של הפלאסבו). אציין שני פרטים נוספים:
1. ביום ה13/14 היה היום שקיימנו יחסים ללא קונדום בטעות, בד״כ מקיימים עם קונדום ומאז עד ליום ה20 קיימנו עם קונדום. מאז היום ה20 ועד עכשיו (היום ה27) לא קיימנו יחסים בכלל בגלל מרחק פיזי.
2. אני נוטלת רמוטיב שהוא באינטראקציה עם הגלולות, הרופא נשים ציין כי אין בעיה לקחת אותם בהפרש של 12 שעות.
אשמח לדעת, עד שיהיה רופא ביום ראשון, המ אנ יכולה או צריכה לעשות. הם להמשיך עם הפלאסבו האחרון ולהמשיך לורודות כרגיל. הם ליטול מיד ורודות? תודה רבה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן12/04/2020היעוץ הזה - רק מול הרופא המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בנרתיק שלא עוברתמיכל09/04/2020
היי..
לפני כשבועיים הרופאת נשים אבחנה אצלי דלקת בנרתיק טופלתי בזידובל ג'ל אך לא הועיל ולאחר יומיים הדלקת שוב חזרה.
ניגשתי שוב לרופא הוא הביא לי נרות דלאצין למשך 3 ימים .
היום הראשון שהשתמשתי היה דימום קל ואילו ביום השני יש לי דימום יותר חזק כמו מחזור האם להפסיק את הטיפול?
(אני צריכה לקבל עוד שבוע)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן12/04/2020האם להפסיק את הטיפול?
=== הכי טוב זה להתיעץ עם הגינקולוג שלך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דם וסת גושי וכהה מאודAmit Gaash08/04/2020
שלום,
אני על גלולות יאז פלוס כבר כמעט שלוש שנים. עד הפעם לא היה לי מחזור כזה,אבל כרגע אני חווה מחזור שהדם שלו הוא גושי מאוד וכהה מאוד,בצבע אדום כהה על גבוה השחור. לדאוג?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן09/04/2020לדאוג?
=== צ לא, אבל להבדק אצל הגינקולוג בקרוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מלא הפרשות בביוץ..08/04/2020
שלום
בביוץ יש לי המון הפרשות.. זה ממש ממש מפריע לי. מה שגורם גם לתחושה לא נעימה ולכאבי בטן. וזה מלווה בריח נוראי ובגירוד, וגם מאלץ אותי לשים פדים..
למעשה, כל החודש אני במחזור. גם המחזור לי עצמו נורא קשה.
יש לי בעיות בבלוטת התריס, אבל אני מאוזנת.
מה עושים? זה ממש ממש מפריע לי
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן09/04/2020מה עושים?
--- פונים לבדיקה אצל הגינקולוג* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לקיחת גלולות יאז ברצףמיכל08/04/2020
שלום,
עקב דימומים חזקים במחזור ואנמיה, אני לוקחת גלולות יאז כמה חבילות ברצף. האם זה בסדר לקחת 6 חבילות ברצף ולא אמורה להיות בעיה?
ובלי קשר, האם בתקופה שבה לוקחים קורס פרדניזון לאסתמה, מבחינה הורמונלית עדיף אולי שהמחזור לא יפול על התקופה הזאת?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן09/04/2020ולא אמורה להיות בעיה?
=== לא . תלוי על מה את מדברת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גרד בהריון בכל הגוףבתחן07/04/2020
גרד בהריון
בתחן
14:32 07/04/20
שלום רב, אני בהריון שבוע 16, בלילה חוויתי גירוד טורדני ממש בכל הגוף, בבוקר התקלחתי, שמתי חמאת שיאה (חשבתי אולי ירגיע) ורופא משפחה אמר לי לקחת פניסטיל 30 טיפות. כרגע הגרד נרגע אך קיים מאוד עדין. שמעתי משהו על תפקודי כבד אך עכשיו בין הקורונה לערב חג, קצת בעייתי בדיקות דם. מתלבטת אם לדאוג וללכת לטרם או רק לשים לב ולעקוב אחרי זה....
ייתכן מאוד שלא קשור בכלל להריון אך אין לדעת, אין פריחה או סימנים.
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן07/04/2020את זקוקה ליעוץ של רופא עור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תחילת שימוש בנוברינגא07/04/2020
לאחר הפסקה של חודש רציתי לחזור לקחת נוברינג.
ניסיתי לשים את הטבעת ביום הראשון של המחזור. בפועל, היה לי דימום קל שלא היה עדיין הוסת עצמה. לכן יצא ששמתי את הנוברינג כמה ימים לפני תחילת הוסת.
התוצאה היתה שלא קיבלתי מחזור.
האם זה בסדר? להמשיך 3 שבועות ולהוציא אותה למרות שלא קיבלתי מחזור? וממתי אני מוגנת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן07/04/2020להמשיך 3 שבועות ולהוציא אותה למרות שלא קיבלתי מחזור?
=== כן, אבל ממליץ גם לבצע בדיקת היריון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה
א07/04/2020זה בסדר. אין חשש להיריון. חג שמח
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמתי אני מוגנת?
א08/04/2020מתי אוכל לקיים יחסי מין ללא קונדום?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מפשעה נפוחה והפרשותחן05/04/2020
המפשעה נפוחה כבר 4 שבועות
וחודשיים ההפרשות שחורות ואין שום סימן למחזור
ללא יחסי מין,
מה עליי לעשות?תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן07/04/2020מה עליי לעשות?
=== להבדק בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אסימטריה של השפתיים הקטנותYu04/04/2020
היי, לאחרונה שמתי לב שאחת מהשפתיים הקטנות שלי בולטת החוצה והשנייה לא, רציתי לדעת האם זה משהו חריג מבחינה בריאותית ואסתטית? (האמת שנראה לי שזה ככה הרבה זמן פשוט לא כל כך הסתכלתי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן07/04/2020גם אני מניח שהאסימטריה קיימת מזמן, אבל לךיתר ביטחון כדאי להבדק.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- איחור במחזור והתחלת דימום קצרשלי03/04/2020
הפסקתי עם הגלולות מליאן ועל מנת להתחיל גלולות חדשות ( אמילי) הייתי צריכה לחכות למחזור הבא.
באיחור של כ3 שבועות התחילו לי כאבי מחזור אך הופיעה לי גג טיפה אחת/ שתיים בהירות, אז לקחתי את הגלולה הראשונה בערב. משום מה לא המשיך דימום והפסיקו הכאבים.
יש לציין שביצעתי בדיקת הריון והיא יצאה שלילית.
1) ממה זה יכול לנבוע?
2) האם להפסיק את הגלולות ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן03/04/2020האם להפסיק את הגלולות ?
--- היות ובדיקת היריון שלילית לא להפסיק את הגלולות ולהמשיך את החפיסה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לדלקת עור ממגעיעל03/04/2020
שלום דר,
רציתי לברר.מסתבר שחודשים
מתייסרת מדלקת עור בעור הפות(כתוצאה ממשחה מקומית),
עור הווגינה דלוק באדום כהה ממוקד במס מוקדים.
קיבלתי מהרופא נשים את המשחה דרמובט למשך שבועיים+אנטיהיסטמינים ל10 יום.אני כבר אחרי 10 יום של שימוש במשחה ,אך אני חוששת להמשיך להשתמש לפרק זמן כל כך ארוך
עקב היותו סטרואיד כל כך עוצמתי+הדברים שאני קוראת באינטרנט.
האם מריחה של שבועיים לא מסכנת אותי?
תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן03/04/2020האם מריחה של שבועיים לא מסכנת אותי?
=== כמובן שאני לא יודע ממה את סובלת ואיזה דלקת יש לך, דבר אחד אגיד לך - את חייבת להפסיק את הדרמוואט משום שזאת משחה מאד חזקה ומשתמשים בה במחלות עור מסוימות ולא שכיחות.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעוניינים בילד נוסףמלי מלי03/04/2020
שלום לך ד"ר
אני אשמח שתאמר לי משהו על פי הבדיקות האם יש לי סיכוי לנסות להקלט לבד
או שהמצב הבדיקות חייב שאיבת ביציות אצל רופא פריון??
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן03/04/2020אנחנו לא מפעמחים תשובות מעבדה. תפני לרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)



(2).png)


.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

