מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המשך הריון לאחר הפלה תרופתית כושלתמיכלי21/03/2020
שלום, אני בת 25, הריון ראשון. לפני שבועיים עברתי הפלה תרופתית בשבוע 9ו-4, נתנו לי פעמיים מנה של שני כדורי ציטוטק כאשר אחרי המנה הראשונה לא קרה כלום, אחרי המנה השניה התחלתי לדמם, אך הדימום הפסיק כעבור יום. יצאו גם כמה גושים גדולים במהלך הדימום, סבלתי מאוד במשך שבוע וחצי והבטן ירדה וגם הנפיחות בשדיים, לכן הייתי בטוחה שהפלתי כבר. אתמול הגעתי לביקורת אולטרסאונד בבית החולים, והרופאה אמרה שהיא רואה עובר עם דופק ותשובות וקבעה לי תור לגרידה ביום שני. אני מרגישה תהפכות בנפש שלי ולא היה לי קל לקבל את ההחלטה להפיל, אבל עכשיו אחרי שפתאום מבינה שההריון נמשך אני מתחילה לרצות אחרת. אני לא מוצאת שום מידע באינטרנט על הסיכונים בהמשך ההריון לאחר טיפול בציטוטק, מאמינה על פי מה ששמעתי שזה פוגע מאוד בעובר גם אם ממשיך להתקיים הריון. אני רוצה לדעת עד כמה, במה מדובר, אילו פגיעות, מה האחוזים והסיכויים שיוולד תינוק בריא? אודה על כל פיסת מידע מאחר ויש עוד כמה ימים לתור שלי ואני מאוד מבולבלת. תודה!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן21/03/2020מיכלי שלום,
לדאבוני לא תוכלי לקבל תשובה ברורה חד משמעית.
אין נסיון עם הריונות שנמשכו לאחר כשלון בהפסקת היריון תרופתית.
מתוך הסיפרות המדעית ברור שהציטוטק עלול לגרום למומים בעובר, וקיבלת הרי מנה כפולה.
לכן אני ממליץ לך להפסיק את ההיריון בדרך ניתוחית - גרידה בהרדמה כללית.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אין וסת - פענוח בדיקת פרופיל הורמונליליאור חיים20/03/2020
לא מקבלת ווסת במשך חצי שנה, בת 19 מחזור תמיד היה סדיר לפני כן, עשיתי בדיקות דם לפרופיל הורמונלי (חשוב לציין לא בזמן מחזור או ביוץ כי אין...)
מצורף התוצאות, לא יודעת אם התוצאות תקינות ומה הן אומרות..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן21/03/2020אנו לא מפענחית תוצאות של בדיקות מעבדה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- דלקת בשתן חוזרת לאחר כל יחסי מיןמיטל20/03/2020
שלום דר
יש לי אחרי כל יחסי מין דלקת, אני כבר אחרי טיפול מניעה במקרודנטין 100 mg
יש לך המלצה מה לעשות? ניסיתי את כל השיטות נראלי.. .
לקחת אנטיביוטיקה כל פעם אחרי יחסי מין לא ניסיתי עדיין אבל אני מפחדת להכניס המון כמויות של אנטיביוטיקה לגוף.. מה אתה אומר?
אשמח לתשובה אני מנסה למצוא פתרונות ולא מצליחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן21/03/2020תוכלי לקבל המלצה טיפולים רק לאחר הבדיקה אצלנו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ליכן פלנוס או משהו פתולוגי? צריבה באזור הנרתיקדבי19/03/2020
שלום רב, בת 51. בעקבות צריבה קלה בעיקר בעת מתן שתן ורגישות קלה מדי פעם - באזור שמעל הנרתיק, יותר על יד נקב מתן השתן, ולחץ קל בקפל שלידו (לא באזור הנרתיק כאמור אלא למעלה יותר) פניתי לרופא שחשב שמדובר בליכן פלנוס ונתן לי לעשרה ימים משחת אלוקום-קרם שלא השפיעה. המדויק...). בעקבות זאת פניתי לרופא נשים שאמר שרואה בבירור על גבול פתח הנרתיק פצע של ממש - כמו חתך בעור, הוא גם חשב שזה ליכן פלנוס ונתן לי ל21 יום קלובטזול פורפיונאט תרימה קרם למרוח, ולא חל שינוי. חשוב לי לציין שלמעט צריבה קלה מדי פעם בעיקר אחרי מתן שתן, מגע ממוקד של זרם במקלחת או לחץ קל בקפל מדי פעם, אין לי שום רגישות וזה לא מפריע לי. שוחחתי טלפונית עם שהרופא אמר לי שאמר לי שעליו לראות זאת שוב ואז שאל אותי עם עברתי ביופסיה.... נכנסתי לחרדה עמוקה. שאלתי אותו אם הוא חושב שזה יכול להיות משהו פתולוגי והוא אמר שעליו לראות זאת שוב כאמור. התור שלי הוא רק עוד שבוע. האם לפי תיאוריי יתכן שאכן מדובר במשהו פתולוגי? תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן21/03/2020האם לפי תיאוריי יתכן שאכן מדובר במשהו פתולוגי?
=== לא ניתן בשום פנים ואופן לעשות אבמנה לפי התאור שלך. יש להמתין לתשובה של הביופסיה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טיפול לאקנה רואקוטן בזמן כניסה להריוןאנא19/03/2020
שלום,
בת 25 נשואה טריה.
בעלי לוקח כרגע תרופת רואקוטן 40% לטיפול באקנה. קראתי שהתרופה הזו מסוכנת לנשים בהריון ומסכנת את העובר. האם יש להימנע מלהכנס להריון כשהוא לוקח את התרופה? אם כן מתי נוכל להתחיל לנסות?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן21/03/2020האם יש להימנע מלהכנס להריון כשהוא לוקח את התרופה?
=== הרי זו לא את שנוטלת את התרופה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- מעבר גלולות - ממיקרודיול דור ישן לקלייר דור חדששיר18/03/2020
שלום דוקטור,
אני נוטלת גלולות מיקרודיול עם שבוע הפסקה מהדור הישן,
נתנו לי מרשם לגלולות קלייר (ללא הפסקה של שבוע חודש רצוף)
אז אני לא יודעת איך לעבור אליהן? סיימתי את החפיסה של מיקרודיול וכרגע התחלתי את השבוע הפסקה של המחזור..
מתי אני אמורה להתחיל ליטול את הקלייר?
תודה רבה מראש!
שיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן21/03/2020אז אני לא יודעת איך לעבור אליהן?
=== לא ברור מדוע חייבים להחליף. במידה והיה לך טוב עם מיקרודיול אז למה לשנות.
בבקשה תפני לרופא המטפל לקבל את ההסברים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גוש בשרני ביום ראשון למחזורנועה18/03/2020
שלום היום בבוקר קיבלתי מחזור שגם הקדים בכמה ימים. היום בערב התיישבתי לראות טלוויזיה וכשקמתי הרגשתי שעומד לצאת לי ממש שיטפון רצתי לשירותים וראיתי בתחבושת גוש בשרני גדול. מה זה יכול להיות? האם נורמלי?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן21/03/2020מה זה יכול להיות?
=== לא יודע. ממליץ להבדק אצל הרופא שלך.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שרידות זרע בקונדוםמתן17/03/2020
שלום רב ברצוני לשאול כמה זמן לאחר השפיכה זרע יכול לשרוד בקונדום? ואם ישנה אפשרות להחדרתו לנרתיק ובכך להיכנס להריון?
אשמח לקבלת תשובה, תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן17/03/2020ואם ישנה אפשרות להחדרתו לנרתיק ובכך להיכנס להריון?
--- יתכן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי הגעת מחזור אחרי הפסקת גלולותאנונימית17/03/2020
היי, אני בת 25 ולפני כ-4 חודשים הפסקתי להשתמש בגלולות אחרי בערך 6 שנים של שימוש רציף באותן גלולות (יאז).
עד עכשיו עדיין לא קיבלתי מחזור. היו לי פעמיים בערך דימומים קלים וקצרים שלא מזכירים מחזור ולמען האמת בחרתי להתעלם מהם כי במהלך השנתיים האחרונות היו לי דימומים כאלו כמעט כל חודש (זו אחת הסיבות שבחרתי להפסיק)
לא עשיתי בדיקת הריון, אבל לא מופיעים אצלי תסמינים של הריון וגם הקפדתי להשתמש בקונדומים בכל פעם שקיימתי יחסי מין (מה שגם לא קרה הרבה בפרק הזמן הזה)
אציין שלפני שהתחלתי לקחת גלולות המחזור שלי היה באמת לא סדיר, אבל לא ברמה הזו, הייתי מקבלת בערך אחת לחודשיים.
האם זה פרק זמן לגיטימי לא לקבל בו מחזור? אחרי כמה זמן זה צריך להדליק לי נורה אדומה ויהיה עליי להבדק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן17/03/2020האם זה פרק זמן לגיטימי לא לקבל בו מחזור?
--- המילה לגיטימי לא מתאימה. זה בהחלט מלא תקין - 4 חודשים.
אחרי כמה זמן זה צריך להדליק לי נורה אדומה ויהיה עליי להבדק?
--- תפני לבדיקה אצל רופא נשים.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- האם יש צורך בבדיקה אצל גניקולוג אם לא פעילים מינית בכלל?דיאנה17/03/2020
היי, אני בת 32 רווקה ואף פעם לא הייתי פעילה מינית (בשום צורה, אני שומרת נגיעה).
האם אני צריכה בכל זאת לעשות איזושהי בדיקה שגרתית וכללית אצל רופא נשים? או שאין צורך?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן17/03/2020האם אני צריכה בכל זאת לעשות איזושהי בדיקה שגרתית וכללית אצל רופא נשים?
=== כן בהחלט. אין שום קשר ליחסי מין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הריון ביתית חיובית וכאבים חדים בבטןאנונימית17/03/2020
שלום רב, אתמול ביצעתי בדיקת הריון ביתית לאחר איחור של יומיים במחזור. למעשה עשיתי בדיקה בשלוש בדיקות שונות וכולן יצאו חיוביות. מאז שגיליתי, התחילו לי סוג של כאבי מתיחה/דקירות ממש קלות בבטן התחתונה (בעיקר במגע). זה כמו כאבי שרירים או קצת כמו כאבי ביוץ. אתמול גם הייתה לי ממש נקודה חומה קטנה בהפרשה, אבל מאז לא היה עוד. זה משהו נורמלי? בכל מקרה אציין שיש לי תור לרופא בשבוע הבא (נקבע בלי קשר לגילוי האחרון). תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שולה
ד``ר מיכאל פרידמן17/03/2020טוב מאד שאת הולכת להבדק אצל רופא נשים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלדעתך יש בעיה?
אנונימית17/03/2020ההודעה קצת הלחיצה אותי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טסיות 128 איך מעלים בשביל לקבל אפידורל?ללי16/03/2020
שלום
אני שבוע 29 יש לי טסיות 128
שלפני חודש היה 166
איך אני יכולה לעלות את הטסיות
מפני מתן אפדורל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן17/03/2020את לא יכולה.
אבל אין כל בעיה עם אפידורל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אנטיביוטיקה באופן קבוע לאחר יחסי מיןמ14/03/2020
שלום דר,
יש אפשרות לקחת אנטיביוטיקה מניענית לדלקות בשתן כל פעם לאחר קיום יחסים לא משנה לכמה זמן? גם אם זה ימשך שנים אם זה יעזור לי? אני כל קיום יחסים מקבלת דלקת וכבר קיבלתי טיפול מניעתי של מקרודנטין עשיתי צילום כליות וממשיכה לסבול...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן14/03/2020יתכן שאוכל לעזור לך אבלך רק לאחר הבדיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- טריכומונס חוזר פעם רביעית?לירון12/03/2020
החל מלפני 4 שנים החל אצלי חיידק הטריכומונס, מאז אני עם בן זוג אחד והחיידק חזר לי כבר מספר פעמים.
בעלי עבר בדיקות והכל תקין ואני לקחתי ביחד איתו טיפול כל פעם מחדש.
לפני חצי שנה החל לי עם הווסת ריח חזק ולא טוב שנשאר שבוע לאחר סיומו! אפילו ההפרשות היו יוצאות בצבע כהה. לאחר מכן במשך שבועיים הכל היה טוב עד המחזור הבא.
אני לא רופאה;) אבל חשבתי על זה שיש לי פצע או משהו באזור שגורם לאגירה של הדם והוא מופרש במהלך השבוע אחרי זה טיפין טיפין וגורם לריח רע, הלכתי לרופא שקבע שיש לי שוב טריכומונס. זה הרגיש לי קצת מוזר כי אני מכירה את הגוף שלי והתסמינים שלי היו שונים בעליל מהפעמים הקודמות.
לקחתי טיפול זידובל גל, סיימתי מלפני שהוע מעכשיו, והתופעת לוואי שהיא רגילה של הפרשות של הגל, אבל עד עכשיו לא מפסיק להיות מופרש מה שגורם לי לחשוב שיש משהו שעוצר לי נוזלים באזור.
הרופא לא לוקח אותי ברצינות בעניין אבל זה נראה לי קצת מוזר.
אשמח לחוות דעת בעניין.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן13/03/2020את חייבת לקבל טיפול חדש.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ביתוק קרום הבתולין באופן מלאכותי אצל רופאעדי12/03/2020
שלום,
התחתנתי לפני כשבועיים ועדיין בעלי ואני לא הצלחנו להגיע לחדירה מלאה.
יש את כל הנתונים כדי שזה יקרה, אבל פשוט בשלב מסוים זה כואב לי מאוד ואנחנו עוצרים.
שמעתי על האפשרות לביתוק קרום בתולין באופן מלאכותי אצל רופא נשים.
רציתי לשאול, מה הפרוצדורה ועד כמה כואבת? האם כל רופא נשים יכול ויודע לעשות זאת?
אם יש שיטות חלופיות, אשמח לדעת.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלום
ד``ר מיכאל פרידמן13/03/2020רציתי לשאול, מה הפרוצדורה ועד כמה כואבת?, האם כל רופא נשים יכול ויודע לעשות זאת?
=== את חייבת להבדק אצל רופא נשים ואיתו להחליט על דרכי טיפול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

