מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- droop footמירי24/03/2011
לאחר ניתוח להסרת גידול בראש הופיעה אצלי DROP FOOT ברגל שמאל אילו טיפולים פיזיותרפיים עלי לקבל המטפלים בבעיה ספציפית זו? אלו שרירים עלי לחזק באופן אינטנסיבי, ומה הסיכוי לשיקום?
בתודה מירי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר droop foot - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011שלום מירי.
הופעת החולשה בכף הרגל כנראה תוצאה של הניתוח בראש. אחד האזורים האחראיים על פעילות זו של כף הרגל ניפגע.
יש להמשיך בפיזיוטרפיה להפעלה מה שלא ניפגע, וכן שמירה על טווחי תנועה טובים.
במידה וצניחת בף הרגל מפריעה בהליכה יש ללבוש סד זמני שיסייע בהרמת כף הרגל. הריפוי של ריקמת המח יכול להביא להתאוששות של התנועה.
יש לעשות את הפיזיוטרפיה ולחכות בסבלנות, הזמן יגיד אם תהיה החלמה וכמה.
בהצלחה
ורפואה שלמה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בכתףמירי24/03/2011
אשמח מאוד אם תוכלו להסביר לי את תוצאות הצילום כי אני מאוד בלחץ.אי סדירות בקוטב העליון של הגלינואיד.שינויים ארטרןטייםקלים במפרק אקרומיוקלביקולרי תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בכתף - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011חני שלום.
הצילום מראה כי קיימים שינויים שחיקתיים שמופיעים לאחר פעילות מאומצת משך שנים הן בקצה העליון של מפרק הכתף עצמו , והן במפרק מעל הכתף , המחבר את עצם השיכמה ועצם הבריח.
מקוה שעזרתי.
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בכתף
מירי24/03/2011תודה רבה על תשובתך.מה ניתן לעשות?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בכתף - תגובה
ד''ר חגי אמיר25/03/2011חני שלום,
קשה לטפל במצבים מסויים אפילו כאשר המטופל יושב לפני במרפאה. על אחת כמה וכמה כאשר מתכתבים בצורה טלגרפית בפורם ציבורי באינטרנט.
בכל מיקרה לצורך טיפול ויעוץ ספציפי פני לאורטופד. אם ברצונך לקבל יעוץ אישי את מוזמנת לקבוע תור.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבעיה בכתף
מירי25/03/2011תודה שוב על תשובתך.ההכוונה היתה לשאול האם אפשר לטפל בזה עם תרופות?כמבן רק לפי האינפורמציה שכתכתי.אשמח לדעת באון כללי כמובן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- קרע בסופראספינטוס - הגבלת פעילות?אהוד24/03/2011
שלום,
אני בן 58. ב-US הודגם קרע חלקי בגיד סופראספינטוס, בעובי של עד 7 מ"מ.אני סובל מכאבים בכתף, עם מעט הגבלת תנועה. אורטופד אמר לי לקחת תרופות נגד כאבים, ולהימנע מתנועות שכרוכות בהרמת היד מעבר לכתף (למשל - שחיה). אורטופד אחר אמר לי להפעיל את הכתף כמה שיותר, כולל ובמיוחד שחיה, ושהכאבים יחלפו תוך מספר חודשים.
למי מהם לשמוע?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קרע בסופראספינטוס - הגבלת פעילות? - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011שלום אהוד.
שניהם צודקים. מה שעליך לעשות הוא להפעיל את היד ולבצע פעילות גופנית אולם להימנע מכל פעולה שגורמת לכאב.
בגיד יש פצע. כאב אומר שאתה מגרד או מרגה את הפצע. דבר זה ימנע ממנו להרפא.
לכן עליך לפעול היטב והרבה להפעיל את חלק השריר והגיד שאינם פגועים אולם להמנע מכל פעילות המחמירה או גורמת לכאב.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם קרע בגיד יכול להתאחות?
אהוד25/03/2011תודה על תשובתך!
עוד שאלה קטנה: האם קרע בעובי 7 מ"מ בסופראספינטוס יכול להתאחות?
תודה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההאם קרע בגיד יכול להתאחות? - תגובה
ד''ר חגי אמיר25/03/2011בהחלט כן ובכל מיקרה יכול להתרפא ולא להוות בעיה פונקציונלית.
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי גב ונימיול ביידיםשרון24/03/2011
שלום
אני בת 31
לפני 4 ימים התחילו לי כאבי צוואר וגב כאבים של גב וצוואר תפוסים
והתחילו לי גם תחושות נימול וחולשה בידיים וברגליים
ממה זה יכול לנבוע?
אני ממש מודאגת מה יכול להקל עליי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי גב ונימיול ביידים - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011שלום שרון,
יש להבדק אצל רופא קודם כל כדי לראות מה מקור הבעיה.
אם המקור הוא מהצואר יתכן ותרופה נגד כאבים כמו אופטלגין או אקמול במינונים נכונים יכולה לעזור.
רפואה שלמה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שאלה בענין בדיקת mriטובי23/03/2011
לפני יומיים נקבעה לי בדיקת mri לצורך ניתוח דיסקטומיה לצערי הגעתי לאחד מבתי החולים בארץ ללא ההפנייה וטכנאי המכון סירב לבצע את הבדיקה בלי ההפנייה כשהוא טוען שיש בדיקות רבות זאת למרות שהיה בידי חומר רפואי אחר הפנייה לניתוח עם פירוט האם לדעתכם הטכנאי נהג נכון האם לא היה יכול באמצעות אורטופד תורן שהיה אז בבית החולים לעזור לי ולבצע את הבדיקה?
תודה טובי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה בענין בדיקת mri - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011טובי שלום.
ראשית הטכנאי נהג כשורה.
שנית היה באפשרותך להשיג את מספר הטלפון של הרופא שהפנה ל- MRI, או משהו שיכול היה להביא את ההפניה או להקריא אותה בטלפון.
אם יש רצון טוב ניתן לפתור בעיות כאלה.
נכון שללא ההפניה של הרופא אין מקום לביצוע בדיקה כה יקרה.
להבא יש להביא את ההפניה ולהגיע מסודרים.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סבל מתמשךדימאס23/03/2011
שלום רב, אני עוסק בהרמת משקולות לפני 4.5 חודשים נפצעתי במהל ך האימון אך המשכתי בטיפשותי כרגיל, למרות נפיחות נעילת ברך(אירועים חולפים) וקליקים מהברך, לאחר שבועיים הנעילות פסקו וכך גם הקליקים אך הנפיחות נמשכה, בבדיקה אצל האורטופד הוא לא מצא כלום מלבד כאב כשהוא ממש את הפיקה בחלק הפנימי וטווח תנועה בעת נעילת הברך שמעט נפגע וספסטיות קטנה בקאווד.
אני ממשיך את האימונים ובמקביל עושה טיפולי פיזיותרפיה אך הדבר לא עוזר והברך לא חזרה להיות כמו שהיית פעם,לפעמים היא ממש כואבת עד כדיך כך שאני לא יכול להתאמן ועבורי האימונים הם כל עולמי
שבתי לאורטופד ובבדיקה פיזיקלית הוא סבור כי לא מדובר בקרע במיניסקוס אך נתן לי בכל זאת MRI שנקבע לעוד הרבה זמן
שאלתי היא,האם לפי התיאורים שתיארתי ובדיקת האורטופד שטוען כי אין קרע במיניסקוס ורק לאחר התעקשות שלי הוא אמר אולי קרע ממש קטן,האם יכול להיות שהבדיקה הפיזיקלית טועה וכן יש קרע במיניסקוס או שאני יכול להסיר דאגה מליבי?
שאלה נוספת-אם זה לא קרע אז מדוע היא כואבת כל כך לפעמים הטווח תנועה נפגע,מה זה כן יכול להיות? ואיזה עוד טיפול אני יכול לעשות אם הפיזיותרפיה לא עוזרת?
דיקור סיני? אפוסתרפיה?
דרך אגב,גם הפיזיותרפסטית שלי אינה חושבת שמדובר בקרע במיניסקוס
תודה על התשובה וסליחה על השאלה הארוכה :)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סבל מתמשך - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011שלום דימאס.
הייתי בודק היטב את סוג התרגלים שאתה מבצע ורואה אם יש דברים שיכולים להחמיר או למנוע את ריפוי הברך. תרגילים כאלה יש להפסיק או לשנות כדי לא לפגוע.
יש עשרות אפשרויות לפגיעה בברך. ותאמין לי שקרע במניסקוס הוא אחת הבעיות הפחות חמורות, ואותו ניתן לתקן.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אי יכולת לעמודעמי23/03/2011
שלום. בת 99 ,רגליה אינן נושאות אותה. האם ישנם עזרים (לא יקרים)המאפשרים לה לקום ולעמוד מכורסה או אסלה. הניידות נעשית בעזרת כסא גלגלים. תודה !
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי יכולת לעמוד - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011שלום עמי,
יש כורסאות וכסאות עם מנוע חשמלי שמסייע להתרומם מישיבה לעמידה.
קיימים גם כסאות שהופכים לעמידונים שמחזיקים את כל הגוף.
חפש ב- Google "כורסאות הקמה"
יופעו לך גם מעמינח, גם משטיינר, ועוד רבים אחרים.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בעיה בשריראין שם22/03/2011
שלום רב,
אני בן 25, לפני שנה וחצי עברתי עקירת שן בינה עליונית שמאלית אצל רופא שיניים וככל הנראה בגלל לחץ וכוח יתר שהוא הפעיל בזמן עקרית השן, התנפח לי הצוואר בצד שמאל, היו כאבים, עשיתי אולטראסאונד לצוואר ונמצא תקין, והרופא אמר שהשריר נמתח (עוית שריר), עשיתי פיזיותרפיה שלא עזרה לי, נבדקתי ע"י אורתופד, אף אוזן גרון, כירורג כללי, ואף אחד אינו הצליח לעזור לי, לציין כי לפעמים הנפיחות כמעט ונעלמת אבל היא שוב חוזרת אם הצוואר מתאמץ – למשל אם אני יושן בצורה לא נכונה- כלומא אם אני מבצע תנועה שמאמצת את השריר של הצוואר, אז מצבו לצוואר מתדרדר והנפיחות שוב חוזרת, או למשל אם אני מבצע עיסוי לצוואר, ולוקח המון זמן כדי שהנפיחות תיעלם (כמה חודשים) , כלומר השריר הפך להיות "רגיש" וכל מאמץ קטן יכול לפגוע בו , וגם כאשר הנפיחות אינה קיימת הוא עדיין אינו חוזר למצבו המקורי כמו השריר בצד השני
האם יש מה לעשות? דרך יעילה לטפל בזה? כדי שהשריר ישתחרר...
האם זה מסוכן?
לציין כי אין הגבלה בתנועות הצוואר, אבל לפעמים יש כאבים במיוחד כאשר הצוואר מתנפח (השריר בולט קצת)
אני חושב שהשריר נמתח במקטע מסויים והתכווץ במקטע אחר ובגלל זה הצוואר מתנפח
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בעיה בשריר - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011מצב מעניין, יש לבצע בדיקה מדוקקת, וכדאי לבצע MRI צוארי בעת הנפיחות לראות את מקור הבעיה.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- תוצאות MRI כתף בבקשה דחוףאני22/03/2011
ערב טוב,
הנני חולת לופוס נוטלת קומדין עקב CVA חולת אוסטופורוזיס התחלתי,
קיבלתי זריקה לכתף עקב כאבים בילתי נסבלים, לציין שאינני יכולה לקבל עקב מורכבות בריאותית משככי כאבים מן השורה ככל האדם.
אשמח אם תוכלו לומר לי מה הייתם ממליצים על מצבי?
אודה על חוות דעת לגביי כירורגיה, האם היא הכרחית ?
האם יש דחיפות לכך? ומה לגבי ההחלמה במצבי?
ומה לגבי פיזיוטרפיה?
ברור לי שזו רק חוות דעת אינטרנטית...
בבקשה אשמח לכל אינפורמציה
המון תודה
אני
תוצאות ה-MRI
הבדיקה בוצע לבירור כאבים:
נוזל במפרק גלנו-הומולרי ונוזל בבורסה הסאבקרומיאלית סבדלתואידית נמצאיםבקומונקציה,משני לקרע בגיד הסופרה-ספינטוס.
נראה קרע חלקי בגיד הסופרה-ספיניטוס. הגיד מעובה והסינגלבתוכו גבוה ולא אחיד, מתאים לטנדינופתיה ען קרעים.
הארכת זמני הרפיהבלשד העצם תת-קורטיקאלי באזור האינסרציה של הסופרה-ספינטוס. מתאים לשינויים ארטריטיים.
סב-סקפולריס וביצפס תקינים.
אינפרה ספינטוס תקינה
המסה השרירית שמורה
מפרק אקרומיו-קלביקולרי תקין
האקרומיון מעוגל מעט
סינגל לא אחיד בחלק הקדמי של הפברום הסחוסי, חשוד לקרע של הלברום הסחוסי הקדמי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות MRI כתף בבקשה דחוף - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011שלום אני,
כדאי להוועץ עם הראומטולוג המטפל שלך.
באופן כללי הייתי בודק את האפשרות של התחלת טיפול ב- Arthryl . זה עשוי לעזור בהורדת הדלקת לאחרונה הוכחה השפעה טובה גם על הכתף.
תישאלי את הרופא שלך.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שוב שאלה קטנה בבקשהנטלי22/03/2011
סליחה שוב על ההטרדה, יש לי שאלה קטנה.
יומים לפני הסיטי עשיתי מיפוי עצמות שהראה:
כף יד שמאל: הודגמו היפרמיה, BLOOD POLL מוגבר וקליטה פתולוגית קוית בחלק הדיסטלי של רדיוס שמאל,ללא עדות לשברים בעצמות הקרפליות.
כף יד ימין - מודגמת קליטה פוקלית בסקפואיד, עוצמת הקליטה ניכרת.
כף רגל ימין,- מודגמת קליטה פוקלית, ככל הנראה בעצם הקוניפורמיה הלטרלית.
ואח"כ עשיתי שסי טי. שהראה שאין שבר,
בבקשה שאלה אחרונה וקטנה סורי על ההטרדה ותודה רבה על היחס והתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שוב שאלה קטנה בבקשה - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011הבנתי את נושא הסורי וההטרדה, אבל מה השאלה?
צפי בתשובות לשאלות הנפוצות בנושא מיפוי עצמות.
הבדיקה מאד רגישה לכל חבלה ושינוי בפעילות העצם. בכל מקום שקיבלת מכה או שיש דלקת תהיה קליטה.
ב- CT אין סימני שבר וזה טוב מאד.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- יישור לורדוזיסקרני22/03/2011
הי,
בת 40.
מזה חודש סובלת מסחרחורות קלות. בהתחלה הייתי בטוחה שמדובר בוורטיגו שהיה בעבר.
השבוע ביקרתי אצל רופא שהפנה אותי לבדיקות כלליות, צילום צוואר נוירולוג ומכון שמיעה.
הסחרחורת קשה יותר בקימה ממצב שכיבה בעיקר בהטיית הראש ימינה ולכן בבקרים מעיקה יותר ולוקח לי כמה דקות להיות במיטבי לגמרי.
תוצאות הבדיקות הכלליות-דם ושתן- תקינות.
בצילום צווארי יצא יישור לורדוזיס.
חשוב לציין שבגיל 22 עברתי תאונה עם פגיעת צוואר "צליפת שוט" ולאורך השנים סבלתי קלות מצוואר תפוס וקשיח.
עד לפני חודש וחצי עשיתי ספורט פעמיים בשבוע כולל ריצה ופילאטיס ומן הסתם הגוף קצת יותר קשיח בתקופה האחרונה.
שאלתי,
האם יישור לורדוזיס יכול לגרום לסחרחורות? מה עוד יכולה להיות האבחנה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר יישור לורדוזיס - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011קרני שלום.
יישור לורדוזיס רק מתאר את עמדת הצואר בעת הצילום. הדבר אינו משפיע ואינו גורם לכלום.
יכול להיות תנוחתי ובמיקרים של צואר תפוס וכואב המשפיע על התנוחה ניראה בצילום את הכיפוף הצוארי הנורמלי (=לורדוזיס צוארי) מיושר.
נסי לפנות לכירופרקטור.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- נימולגבריאל22/03/2011
שלום רב ד"ר!
הנני מתאמן לקורס בצבא,
לפני כשבועיים החלו כאבים עזים בירך רגל ימין , ללא חבלה ישירה ממאמץ.
תחילה השתמשתי באטופן שבוע ולאחר ירידה משמעותית בכאב נוצרה תחושת נימול, הופנתי לאורטופד אשר חשד בפריצת דיסק - בדיקות EMG שוללות פריצה , אין כאבי גב חריגים מהמצב היום יומי..קליקים, תחושת הנימול באטיות אך יורדת , עקב הקרנה איני ממהר לCT , לדעתך יש צורך? , הופנתי גם לפזיוטרפיסט , חולשה במפשעה
רוצה מאוד לחזור להתאמן לקראת הקורס ולהיות כשיר
אודה מאוד לכל פרט קטן!
תודה וכל טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נימול - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011גבריאל,
קשה לסייע לך ללא בדיקה מדוקדקת.
יש להתאים את התרגילים למצבך ולהגביר בהדרגה ככל שהמצב משתפר.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב רגלים, שרירים נתפסים ונרדמיםקובי22/03/2011
שלום.
אני בן 21.5, גובהי 1.72, משקל 68 ק"ג.
בעברי הייתי מתאמן הרבה ומבצע פעילות ספורטיבית מידי יום(שחקן כדורסל).
מזה כ4 שנים שאיני פעיל ספורטיבית אלא רק לעיתים רחוקות.
בתקופה האחרונה אני מרגיש שהרגלים שלי נרדמות, אני מרגיש כאבי שרירים בשרירי הירך והתאומים, ולעיתים אף שהשריר ירך נתפס ורק לאחר מתיחה אני יכול להזיז את הרגל.
ממה הדבר נובע?
מה צריך לעשות על מנת לטפל בבעיה?
האם זאת בעיה רצינית או לא?
אשמח לקבל תשובה.
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב רגלים, שרירים נתפסים ונרדמים - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011קובי שלום.
השרירים שלך צועקים אליך: ת ת ח י ל ל ע ש ו ת פ ע י ל ו ת .
השרירים המפותחים שהיו בעבר פעילים עכשיו פעילים פחות, ואתה מרגיש את התוצאה.
חזור לפעילות מסודרת מייד!
בהצלחה
דר' אח.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- לורדוזה מותניתקארין21/03/2011
שלום ,
שמי קארין ,רקדתי המון שנים בלט.יש לי לורדוזה מותנית מוגברת.
בזמן האחרון אני מרגישה חולשה בכתפיים. וקשה לי להחזיק את הגב העליון ארוך לאורך זמן.השאלה שלי היא האם יש קשר ללורדוזה שלי לגמישות יתרה או חולשה בכתפיים
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לורדוזה מותנית - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011שלום קארין.
שום קשר ישיר בין הלורדוזיס המתנית לחולשה בכתפיים.
חזקי בתרגילים את חגורת הכתפיים והגב העליון והמצב אי"ה ישתפר.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- פריצת דיסקמאיה גנאדיניק21/03/2011
שלום שמי מאיה גנאדיניק אני גרה בעיר עפולה אני בת 22. סובלת מפריצת דיסק L4, L5.
פניתי לאורתופדים בעיר שלי וחוץ מניתוח לא המליצו לי על שום דבר. לקחתי כדורים נגד דלקת ותרופה נגד כאבים טרמדקס. הכאבים שלי בעיקר ברגל עקב פריצה בגב. השאלה שלי האם יש טיפול חוץ מניתוח על פריצה הזאת? האם אפשר לטפל במקרה שלי והאם כירופרקטיקה או דיקור סיני יכולים לעזור לי? אני סובלת מכאבים כבר 3 חודשים. האם אפשר לטפל במקרה שלי בלי ניתוח?
אשמח לקבל תשובה
בכבוד רב מאיה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר פריצת דיסק - תגובה
ד''ר חגי אמיר24/03/2011מאיה שלום,
אכן ניתן ברוב המיקרים לטפל על ידי פיזיוטרפיה, כירופרקטיקה, תרגילים וכדורים נוגדי דלקת.
במידה והפריצה גורמת לפגיעה עיצבית אותה ניתן לבדוק בבדיקה פיזיקלית יתכן ויהיה מקום לניתוח אולם ממש לא בהכרח.
לסיכום ניתן ורצוי לטפל טיפול פיזיקלי ולא ניתוחי ברוב המיקרים.
בהצלחה
דר' אח* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)



.jpg)
