פורום אורתופדיה - יש לך שאלה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • droop foot
    מירי
    24/03/2011

    לאחר ניתוח להסרת גידול בראש הופיעה אצלי DROP FOOT ברגל שמאל אילו טיפולים פיזיותרפיים עלי לקבל המטפלים בבעיה ספציפית זו? אלו שרירים עלי לחזק באופן אינטנסיבי, ומה הסיכוי לשיקום?
    בתודה מירי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    droop foot

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • droop foot - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    שלום מירי.
    הופעת החולשה בכף הרגל כנראה תוצאה של הניתוח בראש. אחד האזורים האחראיים על פעילות זו של כף הרגל ניפגע.
    יש להמשיך בפיזיוטרפיה להפעלה מה שלא ניפגע, וכן שמירה על טווחי תנועה טובים.
    במידה וצניחת בף הרגל מפריעה בהליכה יש ללבוש סד זמני שיסייע בהרמת כף הרגל. הריפוי של ריקמת המח יכול להביא להתאוששות של התנועה.
    יש לעשות את הפיזיוטרפיה ולחכות בסבלנות, הזמן יגיד אם תהיה החלמה וכמה.
    בהצלחה
    ורפואה שלמה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בכתף
    מירי
    24/03/2011

    אשמח מאוד אם תוכלו להסביר לי את תוצאות הצילום כי אני מאוד בלחץ.אי סדירות בקוטב העליון של הגלינואיד.שינויים ארטרןטייםקלים במפרק אקרומיוקלביקולרי תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בכתף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בכתף - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    חני שלום.
    הצילום מראה כי קיימים שינויים שחיקתיים שמופיעים לאחר פעילות מאומצת משך שנים הן בקצה העליון של מפרק הכתף עצמו , והן במפרק מעל הכתף , המחבר את עצם השיכמה ועצם הבריח.
    מקוה שעזרתי.
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בכתף

    מירי
    24/03/2011

    תודה רבה על תשובתך.מה ניתן לעשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בכתף - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    25/03/2011

    חני שלום,
    קשה לטפל במצבים מסויים אפילו כאשר המטופל יושב לפני במרפאה. על אחת כמה וכמה כאשר מתכתבים בצורה טלגרפית בפורם ציבורי באינטרנט.
    בכל מיקרה לצורך טיפול ויעוץ ספציפי פני לאורטופד. אם ברצונך לקבל יעוץ אישי את מוזמנת לקבוע תור.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בכתף

    מירי
    25/03/2011

    תודה שוב על תשובתך.ההכוונה היתה לשאול האם אפשר לטפל בזה עם תרופות?כמבן רק לפי האינפורמציה שכתכתי.אשמח לדעת באון כללי כמובן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בסופראספינטוס - הגבלת פעילות?
    אהוד
    24/03/2011

    שלום,
    אני בן 58. ב-US הודגם קרע חלקי בגיד סופראספינטוס, בעובי של עד 7 מ"מ.אני סובל מכאבים בכתף, עם מעט הגבלת תנועה. אורטופד אמר לי לקחת תרופות נגד כאבים, ולהימנע מתנועות שכרוכות בהרמת היד מעבר לכתף (למשל - שחיה). אורטופד אחר אמר לי להפעיל את הכתף כמה שיותר, כולל ובמיוחד שחיה, ושהכאבים יחלפו תוך מספר חודשים.
    למי מהם לשמוע?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קרע בסופראספינטוס - הגבלת פעילות? - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    שלום אהוד.
    שניהם צודקים. מה שעליך לעשות הוא להפעיל את היד ולבצע פעילות גופנית אולם להימנע מכל פעולה שגורמת לכאב.
    בגיד יש פצע. כאב אומר שאתה מגרד או מרגה את הפצע. דבר זה ימנע ממנו להרפא.
    לכן עליך לפעול היטב והרבה להפעיל את חלק השריר והגיד שאינם פגועים אולם להמנע מכל פעילות המחמירה או גורמת לכאב.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם קרע בגיד יכול להתאחות?

    אהוד
    25/03/2011

    תודה על תשובתך!
    עוד שאלה קטנה: האם קרע בעובי 7 מ"מ בסופראספינטוס יכול להתאחות?
    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם קרע בגיד יכול להתאחות? - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    25/03/2011

    בהחלט כן ובכל מיקרה יכול להתרפא ולא להוות בעיה פונקציונלית.
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב ונימיול ביידים
    שרון
    24/03/2011

    שלום
    אני בת 31
    לפני 4 ימים התחילו לי כאבי צוואר וגב כאבים של גב וצוואר תפוסים
    והתחילו לי גם תחושות נימול וחולשה בידיים וברגליים
    ממה זה יכול לנבוע?
    אני ממש מודאגת מה יכול להקל עליי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי גב ונימיול ביידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי גב ונימיול ביידים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    שלום שרון,
    יש להבדק אצל רופא קודם כל כדי לראות מה מקור הבעיה.
    אם המקור הוא מהצואר יתכן ותרופה נגד כאבים כמו אופטלגין או אקמול במינונים נכונים יכולה לעזור.
    רפואה שלמה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בענין בדיקת mri
    טובי
    23/03/2011

    לפני יומיים נקבעה לי בדיקת mri לצורך ניתוח דיסקטומיה לצערי הגעתי לאחד מבתי החולים בארץ ללא ההפנייה וטכנאי המכון סירב לבצע את הבדיקה בלי ההפנייה כשהוא טוען שיש בדיקות רבות זאת למרות שהיה בידי חומר רפואי אחר הפנייה לניתוח עם פירוט האם לדעתכם הטכנאי נהג נכון האם לא היה יכול באמצעות אורטופד תורן שהיה אז בבית החולים לעזור לי ולבצע את הבדיקה?

    תודה טובי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בענין בדיקת mri

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה בענין בדיקת mri - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    טובי שלום.
    ראשית הטכנאי נהג כשורה.
    שנית היה באפשרותך להשיג את מספר הטלפון של הרופא שהפנה ל- MRI, או משהו שיכול היה להביא את ההפניה או להקריא אותה בטלפון.
    אם יש רצון טוב ניתן לפתור בעיות כאלה.
    נכון שללא ההפניה של הרופא אין מקום לביצוע בדיקה כה יקרה.
    להבא יש להביא את ההפניה ולהגיע מסודרים.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבל מתמשך
    דימאס
    23/03/2011

    שלום רב, אני עוסק בהרמת משקולות לפני 4.5 חודשים נפצעתי במהל ך האימון אך המשכתי בטיפשותי כרגיל, למרות נפיחות נעילת ברך(אירועים חולפים) וקליקים מהברך, לאחר שבועיים הנעילות פסקו וכך גם הקליקים אך הנפיחות נמשכה, בבדיקה אצל האורטופד הוא לא מצא כלום מלבד כאב כשהוא ממש את הפיקה בחלק הפנימי וטווח תנועה בעת נעילת הברך שמעט נפגע וספסטיות קטנה בקאווד.

    אני ממשיך את האימונים ובמקביל עושה טיפולי פיזיותרפיה אך הדבר לא עוזר והברך לא חזרה להיות כמו שהיית פעם,לפעמים היא ממש כואבת עד כדיך כך שאני לא יכול להתאמן ועבורי האימונים הם כל עולמי

    שבתי לאורטופד ובבדיקה פיזיקלית הוא סבור כי לא מדובר בקרע במיניסקוס אך נתן לי בכל זאת MRI שנקבע לעוד הרבה זמן

    שאלתי היא,האם לפי התיאורים שתיארתי ובדיקת האורטופד שטוען כי אין קרע במיניסקוס ורק לאחר התעקשות שלי הוא אמר אולי קרע ממש קטן,האם יכול להיות שהבדיקה הפיזיקלית טועה וכן יש קרע במיניסקוס או שאני יכול להסיר דאגה מליבי?


    שאלה נוספת-אם זה לא קרע אז מדוע היא כואבת כל כך לפעמים הטווח תנועה נפגע,מה זה כן יכול להיות? ואיזה עוד טיפול אני יכול לעשות אם הפיזיותרפיה לא עוזרת?
    דיקור סיני? אפוסתרפיה?
    דרך אגב,גם הפיזיותרפסטית שלי אינה חושבת שמדובר בקרע במיניסקוס
    תודה על התשובה וסליחה על השאלה הארוכה :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סבל מתמשך

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סבל מתמשך - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    שלום דימאס.
    הייתי בודק היטב את סוג התרגלים שאתה מבצע ורואה אם יש דברים שיכולים להחמיר או למנוע את ריפוי הברך. תרגילים כאלה יש להפסיק או לשנות כדי לא לפגוע.
    יש עשרות אפשרויות לפגיעה בברך. ותאמין לי שקרע במניסקוס הוא אחת הבעיות הפחות חמורות, ואותו ניתן לתקן.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי יכולת לעמוד
    עמי
    23/03/2011

    שלום. בת 99 ,רגליה אינן נושאות אותה. האם ישנם עזרים (לא יקרים)המאפשרים לה לקום ולעמוד מכורסה או אסלה. הניידות נעשית בעזרת כסא גלגלים. תודה !

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אי יכולת לעמוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי יכולת לעמוד - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    שלום עמי,
    יש כורסאות וכסאות עם מנוע חשמלי שמסייע להתרומם מישיבה לעמידה.
    קיימים גם כסאות שהופכים לעמידונים שמחזיקים את כל הגוף.
    חפש ב- Google "כורסאות הקמה"
    יופעו לך גם מעמינח, גם משטיינר, ועוד רבים אחרים.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בשריר
    אין שם
    22/03/2011

    שלום רב,

    אני בן 25, לפני שנה וחצי עברתי עקירת שן בינה עליונית שמאלית אצל רופא שיניים וככל הנראה בגלל לחץ וכוח יתר שהוא הפעיל בזמן עקרית השן, התנפח לי הצוואר בצד שמאל, היו כאבים, עשיתי אולטראסאונד לצוואר ונמצא תקין, והרופא אמר שהשריר נמתח (עוית שריר), עשיתי פיזיותרפיה שלא עזרה לי, נבדקתי ע"י אורתופד, אף אוזן גרון, כירורג כללי, ואף אחד אינו הצליח לעזור לי, לציין כי לפעמים הנפיחות כמעט ונעלמת אבל היא שוב חוזרת אם הצוואר מתאמץ – למשל אם אני יושן בצורה לא נכונה- כלומא אם אני מבצע תנועה שמאמצת את השריר של הצוואר, אז מצבו לצוואר מתדרדר והנפיחות שוב חוזרת, או למשל אם אני מבצע עיסוי לצוואר, ולוקח המון זמן כדי שהנפיחות תיעלם (כמה חודשים) , כלומר השריר הפך להיות "רגיש" וכל מאמץ קטן יכול לפגוע בו , וגם כאשר הנפיחות אינה קיימת הוא עדיין אינו חוזר למצבו המקורי כמו השריר בצד השני
    האם יש מה לעשות? דרך יעילה לטפל בזה? כדי שהשריר ישתחרר...
    האם זה מסוכן?
    לציין כי אין הגבלה בתנועות הצוואר, אבל לפעמים יש כאבים במיוחד כאשר הצוואר מתנפח (השריר בולט קצת)
    אני חושב שהשריר נמתח במקטע מסויים והתכווץ במקטע אחר ובגלל זה הצוואר מתנפח
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעיה בשריר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיה בשריר - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    מצב מעניין, יש לבצע בדיקה מדוקקת, וכדאי לבצע MRI צוארי בעת הנפיחות לראות את מקור הבעיה.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI כתף בבקשה דחוף
    אני
    22/03/2011

    ערב טוב,
    הנני חולת לופוס נוטלת קומדין עקב CVA חולת אוסטופורוזיס התחלתי,
    קיבלתי זריקה לכתף עקב כאבים בילתי נסבלים, לציין שאינני יכולה לקבל עקב מורכבות בריאותית משככי כאבים מן השורה ככל האדם.
    אשמח אם תוכלו לומר לי מה הייתם ממליצים על מצבי?
    אודה על חוות דעת לגביי כירורגיה, האם היא הכרחית ?
    האם יש דחיפות לכך? ומה לגבי ההחלמה במצבי?
    ומה לגבי פיזיוטרפיה?
    ברור לי שזו רק חוות דעת אינטרנטית...
    בבקשה אשמח לכל אינפורמציה
    המון תודה
    אני
    תוצאות ה-MRI
    הבדיקה בוצע לבירור כאבים:
    נוזל במפרק גלנו-הומולרי ונוזל בבורסה הסאבקרומיאלית סבדלתואידית נמצאיםבקומונקציה,משני לקרע בגיד הסופרה-ספינטוס.
    נראה קרע חלקי בגיד הסופרה-ספיניטוס. הגיד מעובה והסינגלבתוכו גבוה ולא אחיד, מתאים לטנדינופתיה ען קרעים.
    הארכת זמני הרפיהבלשד העצם תת-קורטיקאלי באזור האינסרציה של הסופרה-ספינטוס. מתאים לשינויים ארטריטיים.
    סב-סקפולריס וביצפס תקינים.
    אינפרה ספינטוס תקינה
    המסה השרירית שמורה
    מפרק אקרומיו-קלביקולרי תקין
    האקרומיון מעוגל מעט
    סינגל לא אחיד בחלק הקדמי של הפברום הסחוסי, חשוד לקרע של הלברום הסחוסי הקדמי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תוצאות MRI כתף בבקשה דחוף

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוצאות MRI כתף בבקשה דחוף - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    שלום אני,
    כדאי להוועץ עם הראומטולוג המטפל שלך.
    באופן כללי הייתי בודק את האפשרות של התחלת טיפול ב- Arthryl . זה עשוי לעזור בהורדת הדלקת לאחרונה הוכחה השפעה טובה גם על הכתף.
    תישאלי את הרופא שלך.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב שאלה קטנה בבקשה
    נטלי
    22/03/2011

    סליחה שוב על ההטרדה, יש לי שאלה קטנה.
    יומים לפני הסיטי עשיתי מיפוי עצמות שהראה:

    כף יד שמאל: הודגמו היפרמיה, BLOOD POLL מוגבר וקליטה פתולוגית קוית בחלק הדיסטלי של רדיוס שמאל,ללא עדות לשברים בעצמות הקרפליות.
    כף יד ימין - מודגמת קליטה פוקלית בסקפואיד, עוצמת הקליטה ניכרת.
    כף רגל ימין,- מודגמת קליטה פוקלית, ככל הנראה בעצם הקוניפורמיה הלטרלית.

    ואח"כ עשיתי שסי טי. שהראה שאין שבר,
    בבקשה שאלה אחרונה וקטנה סורי על ההטרדה ותודה רבה על היחס והתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שוב שאלה קטנה בבקשה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שוב שאלה קטנה בבקשה - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    הבנתי את נושא הסורי וההטרדה, אבל מה השאלה?
    צפי בתשובות לשאלות הנפוצות בנושא מיפוי עצמות.
    הבדיקה מאד רגישה לכל חבלה ושינוי בפעילות העצם. בכל מקום שקיבלת מכה או שיש דלקת תהיה קליטה.
    ב- CT אין סימני שבר וזה טוב מאד.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור לורדוזיס
    קרני
    22/03/2011

    הי,
    בת 40.
    מזה חודש סובלת מסחרחורות קלות. בהתחלה הייתי בטוחה שמדובר בוורטיגו שהיה בעבר.
    השבוע ביקרתי אצל רופא שהפנה אותי לבדיקות כלליות, צילום צוואר נוירולוג ומכון שמיעה.
    הסחרחורת קשה יותר בקימה ממצב שכיבה בעיקר בהטיית הראש ימינה ולכן בבקרים מעיקה יותר ולוקח לי כמה דקות להיות במיטבי לגמרי.
    תוצאות הבדיקות הכלליות-דם ושתן- תקינות.
    בצילום צווארי יצא יישור לורדוזיס.
    חשוב לציין שבגיל 22 עברתי תאונה עם פגיעת צוואר "צליפת שוט" ולאורך השנים סבלתי קלות מצוואר תפוס וקשיח.
    עד לפני חודש וחצי עשיתי ספורט פעמיים בשבוע כולל ריצה ופילאטיס ומן הסתם הגוף קצת יותר קשיח בתקופה האחרונה.

    שאלתי,
    האם יישור לורדוזיס יכול לגרום לסחרחורות? מה עוד יכולה להיות האבחנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    יישור לורדוזיס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יישור לורדוזיס - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    קרני שלום.
    יישור לורדוזיס רק מתאר את עמדת הצואר בעת הצילום. הדבר אינו משפיע ואינו גורם לכלום.
    יכול להיות תנוחתי ובמיקרים של צואר תפוס וכואב המשפיע על התנוחה ניראה בצילום את הכיפוף הצוארי הנורמלי (=לורדוזיס צוארי) מיושר.
    נסי לפנות לכירופרקטור.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נימול
    גבריאל
    22/03/2011

    שלום רב ד"ר!
    הנני מתאמן לקורס בצבא,
    לפני כשבועיים החלו כאבים עזים בירך רגל ימין , ללא חבלה ישירה ממאמץ.
    תחילה השתמשתי באטופן שבוע ולאחר ירידה משמעותית בכאב נוצרה תחושת נימול, הופנתי לאורטופד אשר חשד בפריצת דיסק - בדיקות EMG שוללות פריצה , אין כאבי גב חריגים מהמצב היום יומי..קליקים, תחושת הנימול באטיות אך יורדת , עקב הקרנה איני ממהר לCT , לדעתך יש צורך? , הופנתי גם לפזיוטרפיסט , חולשה במפשעה

    רוצה מאוד לחזור להתאמן לקראת הקורס ולהיות כשיר
    אודה מאוד לכל פרט קטן!
    תודה וכל טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נימול

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נימול - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    גבריאל,
    קשה לסייע לך ללא בדיקה מדוקדקת.
    יש להתאים את התרגילים למצבך ולהגביר בהדרגה ככל שהמצב משתפר.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב רגלים, שרירים נתפסים ונרדמים
    קובי
    22/03/2011

    שלום.
    אני בן 21.5, גובהי 1.72, משקל 68 ק"ג.
    בעברי הייתי מתאמן הרבה ומבצע פעילות ספורטיבית מידי יום(שחקן כדורסל).
    מזה כ4 שנים שאיני פעיל ספורטיבית אלא רק לעיתים רחוקות.

    בתקופה האחרונה אני מרגיש שהרגלים שלי נרדמות, אני מרגיש כאבי שרירים בשרירי הירך והתאומים, ולעיתים אף שהשריר ירך נתפס ורק לאחר מתיחה אני יכול להזיז את הרגל.

    ממה הדבר נובע?
    מה צריך לעשות על מנת לטפל בבעיה?
    האם זאת בעיה רצינית או לא?

    אשמח לקבל תשובה.
    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאב רגלים, שרירים נתפסים ונרדמים - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    קובי שלום.
    השרירים שלך צועקים אליך: ת ת ח י ל ל ע ש ו ת פ ע י ל ו ת .
    השרירים המפותחים שהיו בעבר פעילים עכשיו פעילים פחות, ואתה מרגיש את התוצאה.
    חזור לפעילות מסודרת מייד!
    בהצלחה
    דר' אח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לורדוזה מותנית
    קארין
    21/03/2011

    שלום ,
    שמי קארין ,רקדתי המון שנים בלט.יש לי לורדוזה מותנית מוגברת.
    בזמן האחרון אני מרגישה חולשה בכתפיים. וקשה לי להחזיק את הגב העליון ארוך לאורך זמן.השאלה שלי היא האם יש קשר ללורדוזה שלי לגמישות יתרה או חולשה בכתפיים
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לורדוזה מותנית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לורדוזה מותנית - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    שלום קארין.
    שום קשר ישיר בין הלורדוזיס המתנית לחולשה בכתפיים.
    חזקי בתרגילים את חגורת הכתפיים והגב העליון והמצב אי"ה ישתפר.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק
    מאיה גנאדיניק
    21/03/2011

    שלום שמי מאיה גנאדיניק אני גרה בעיר עפולה אני בת 22. סובלת מפריצת דיסק L4, L5.
    פניתי לאורתופדים בעיר שלי וחוץ מניתוח לא המליצו לי על שום דבר. לקחתי כדורים נגד דלקת ותרופה נגד כאבים טרמדקס. הכאבים שלי בעיקר ברגל עקב פריצה בגב. השאלה שלי האם יש טיפול חוץ מניתוח על פריצה הזאת? האם אפשר לטפל במקרה שלי והאם כירופרקטיקה או דיקור סיני יכולים לעזור לי? אני סובלת מכאבים כבר 3 חודשים. האם אפשר לטפל במקרה שלי בלי ניתוח?
    אשמח לקבל תשובה
    בכבוד רב מאיה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פריצת דיסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פריצת דיסק - תגובה

    ד''ר חגי אמיר
    24/03/2011

    מאיה שלום,
    אכן ניתן ברוב המיקרים לטפל על ידי פיזיוטרפיה, כירופרקטיקה, תרגילים וכדורים נוגדי דלקת.
    במידה והפריצה גורמת לפגיעה עיצבית אותה ניתן לבדוק בבדיקה פיזיקלית יתכן ויהיה מקום לניתוח אולם ממש לא בהכרח.
    לסיכום ניתן ורצוי לטפל טיפול פיזיקלי ולא ניתוחי ברוב המיקרים.
    בהצלחה
    דר' אח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום