מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תוצאות emgאמיר01/02/2011
שלום רב
אני בן42 ועושה ספורט בריא בד"כ
בחודש האחרון הגברתי את הפעילות הספורטיבית במשקל כבד יותר והרגשתי
כאבים בצוואר ולאורך יד ימין
פניתי לאורטופד ובצילומי רנטגן הכל תקין
הכאבים עברו עם כדורי קספו8 וחזרו מדי פעם
רופאת משפחה הפנתה אותי לבדיקת אי אם גי ושם הבדיקת חשמל יצאה תקינה
אך בדיקור עם המחט הראה בעיה בשורש 8 בצוואר
עד שאחזור עם התשובות לאורטופד בעוד שבועיים
אשמח לקבל קצת מידע במה מדובר
מה זה שורש 8 בצוואר ואם ניתן לטפל
תודה מראש
מאיר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תוצאות emg - תגובה
ד''ר יונה יניב01/02/2011בדיקת הEMG מאשרת שאכן הבעיה צווארית ולא ביד עצמה. ניתן לטפל בינתיים עם משככי כאב עד לבדיקת האורטופד - לברר עד כמה הבעיה חמורה ואיזה טיפול אחר צריך או בדיקות נוספות
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאב בחלק האחורי של כף הרגלאף31/01/2011
שלום,
אחרי כשנה שלא ממש התאמנתי, חזרתי להתאמן ולרקוד. אחרי השעתיים הראשונות (שכללו חימום, כולל עמידה על קצות האצבעות, וריקוד), התחילה לכאוב לי נקודה בחלק האחורי של כף הרגל. הכאב חד כשאני נוגעת באזור. זה ממש בקצה העקב, בקצה כף הרגל.
ממה זה יכול לנבוע? זה אמור לעבור מעצמו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאב בחלק האחורי של כף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פני לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבים בכף הרגלטל31/01/2011
אהלן,
לאחרונה נתקלתי בבעיה מעט מכאיבה, אני בן 25 ואני מתאמן מזה שנים במספר ענפי ספורט (בעיקר בשביל הכיף ולא למען מטרה מיוחדת כלשהיא), לאחרונה החלטתי למקסם את ענף הריצה ע"מ להתחרות במרתון הקרוב.
בעקבות המרתון הגדלתי את נפח האימונים ומספרם השבועי, ביצעתי מגוון ריצות למרחקים הגדולים משמעותית ממה שהייתי רגיל.
הכאבים התחילו להופיע השבוע רק בכף רגל ימין, בין ה"כרית" הקדמית לאצבעות (אין סממן חיצוני), אני מרגיש בכאבים כשאני מעביר את מרבית המשקל לנקודה.
במהלך הריצה הכאב נחלש באופן משמעותי.
מעולם לא סבלתי מבעיות רגליים .
האם זו דלקת?! או חשש לשבר מאמץ!?
לעזרתכם אודה,
טל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבים בכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011האם זו דלקת?! או חשש לשבר מאמץ!?
הכל יכול להיות. לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פנה לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- עצם בולטת בכף הרגל1131/01/2011
אני אישה ויש לי עצם בולטת בכף הרגל ורציתי לדעת על איזה נעל אתם ממליצים לקנות אם אפשר גם לומר דגם ספציפי של נעל תודה מראש
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצם בולטת בכף הרגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011כל נעל רחבה שלא לוחצת או מכאיבה יכולה להתאים.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאבי רגליםזאב30/01/2011
סובל מזה כחודשיים ,מכאב חזק מאד בשוק רגל ימין במצב של קימה אחרי ישיבה ארוכה כאילו השריר נתפס וצריך לשחרר אותו ואז יש הקלה אבל לא לגNרי.גם בשכיבה בלילה אני מרגיש את הכאב אבל הוא עצום במצב של קימה או יציאה מהאוטו ממשב ישיבה
מצאו בעבר אצלי
1.היצרות מולטיפקטוריאלית של התעלה מדרגה קלה-בינונית ב- L5-S1
2.בלט דיסק קל ב- l2-3 L5-S1
3היצרות בינונית של הנוירופורמינה משמאל ב-L5 S1
יכול להיות שזו תוצאה של חדר כושר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאבי רגלים - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011הכל יכול להיות.
לצורך איבחון מצבך והמלצת טיפול יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פנה לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגישות בשוק השמאליתטל30/01/2011
שלום שמי טל, אני בן 17. אני מתאמן כ-3 פעמים בשבוע בריצות ואימוני כוח.
כבר זמן רב (חודשיים וחצי לפחות) שאני מרגיש מן כאב ממוקד בצד הקידמי פנימי של השוק.
שמעבירים את האצבע על אזור הכאב אפשר להרגיש מין בליטה וגם גבשושיות קטנות על העצם.
לפני כחודש-חודש וחצי ביצעתי בדיקת אולטראסואנד, מיפוי עצמות ורנטגן והתוצאות היו תקינות. האורטופד ששלח אותי לצילומים הבחין אצלי גם פלטפוס ואני כבר חודש עם מדרסים.
חשוב לציין שהכאב לא מגביל אותי ולא ממש מורגש בזמן פעילות ואחריה. ניתן להרגיש אותו בד"כ רק שנוגעים במקום.
מה יכולה להיות הבעיה?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רגישות בשוק השמאלית - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011לצורך מתן תשובה לשאלתך יש צורך בבדיקה אורתופדית מסודרת ובחינת בדיקות עזר.
פנה לבדיקת אורתופד באזור מגורייך.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- סובל מאלוס ואגוס כאבים כף רגלאיציק30/01/2011
שלום יש לי אלוס ואלגוס. אני בן 58 עד לפני כחדשיים הייתי רץ בין 6 ל 9 ק'מ כ 3 פעמים בשבוע התחיל לי כאבים בכף רגל שמאל ומעליה ,באיזור אצבעות 1 2 ו3 יותר בין 2 ל3 הייתה גם נפיחות שנשארה קצת ממנה, קיבלתי פעמיים טיפול של ארקוקסיה למשך 10 ימים ,ללא שינוי עשיתי גם פיזיוטרפיה שלא עזרה .הייתי אצל מומחה כף רגל שאבחן metatarsalgia מתחת לראש מסרק 2 עם סימני hv עד בנוני דו"צ עם transfer metatarsalgia מתחת לראש מסרק 2 .הרופא המליץ על מדרסים 3 שכבות מרופדים עם metatarsal עם pads ותמיכה בקשת פנימית .המדרסים עדיין בהזמנה.לציין שיש קצת שיפור בשבוע האחרון ,לפי מה שקראתי בבעיה של מורוטנ'ס נוירומה כשדורכים על כף הרגל יש הרגשה של גרב מקופלת .לי יש כרגע את ההרגשה הזאת ,האם יתכן שיש לי מורטנ'ס נוירומה למרות שהכאבים לא באיזור אצבעות 3 ו4 אלא באיזור אצבע 2 האם יש משהו נוסף שיכול לשפר את מצבי שאוכל לעשות הליכות וריצות כמקודם .אודה על תשובתך בהקדם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סובל מאלוס ואגוס כאבים כף רגל - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011האם יתכן שיש לי מורטנ'ס נוירומה למרות שהכאבים לא באיזור אצבעות 3 ו4 אלא באיזור אצבע 2 - כן אך פחות שכיח. האבחנה של transfer metatarsalgia סבירה יותר.
במידה ומדרסים מתאימים לא יעזור, הטיפול היוא ניתוחי.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כף יד ימיןחיים28/01/2011
אודה לתשובה על מנת לקבל מושג על מהות בעייה בכף היד.
בן 47 עובד שנים רבות עם מערכות הדמייה תרמיות, במשקל 3.5-2 ק"ג נשאות על הגוף- מתופעלות רק על ידי יד ימין(IR INFRA RED ). בעבר, לפני כשנה וקצת הופיעה דלקת בגידי המכופפים של יד ימין לאחר מאמץ. בטיפול סד +אנטי דלקתי - הדלקת חלפה. מידי פעם לאורך התקופה, מאז מורגש מיד פעם לאחר מאמץ בידיים, סוג של קשיון קל בתפעול האצבעות בעיקר בבקר, לאחר השינה, עם הקימה - ללא כאב וחולף לאחר מספר פעולות של כיפופן. מופיע בשני הידיים. לציין שבמרפאת רפואה בעיסוק בקופ"ח נאמר לי שמקור כל הבעיות הן בכתף ימין בגלל בעיות ארגונומיות של סוג העבודה.
כיום לפני כחודש, לאחר עבודה עם המערכת במסגרת העבודה וכן עבודת מחשב אינטנסיבית להבנתיכיום, הופיעו כאבים תחת מפרק יד ימין , בסביבתו ובו במיוחד בהנעתו לסופי טווח מעלה ומטה.לאחר כשבוע מנוחה ליד באופן כמעט מוחלט מעבודה עם המערכות ומשימוש בעכבר המחשב, ושימוש בסד היעודי שהוכן דאז -שיפור די מורגש .
עדיין מורגש כאב קל בסופי טווח וכן מעין זרמי כאב קלים המופיעים מדיי פעם באזור המפרק של כף היד תחתיו.לציין שלא מורגשת הרדמות היד והרגשת נמלול. הרגשת נמלול אם הופיע אני יכול לציין שהופיע לפרק זמן מועט ביותר (דקות) ובעוצמה אפסית, בתדירות קרובה לאפס- מתי שהייתי בשיאי כאב. באופן כמעט ולא מורגש עד זניח.
מה מוצע על מנת:
1. לפתור הבעייה כרגע- מה ניתן להבין מתיאורי?.
2. למנוע השנות הבעייה.
3. לחזק/לתחזק את כף היד
בנוסף אציין שאני רוכב על אופנוע שטח ככלי הובי בלבד.
תודה ,סופ"ש ושבוע טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כף יד ימין - תגובה
ד''ר יונה יניב30/01/20111. טיפול בריפוי בעיסוק ובפיזיותרפיה אולי עם אתופן, אולי סד מנוחה - צריך בדיקה כדי לברר לגמרי.
2. שוב - ריפוי בעיסוק - לבדיקת סביבת עבודה, לשינוי מותאם ואולי גם ביופידבק
3. קשיון הבוקר מתחיל בערך בגילך. נכון שהוא קשור גם לפעילות אבל גם לגיל, יש לחמם את בידיים בבוקר ולהניע אותן.
4. תזהר עם האופנוע אבל - תהנה...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ד"ר יניב שאלה נוספת ברשותך
חיים31/01/2011שכתבת שזה קשור גם לפעילות אומר רק תודה על הסבר על "הפעילות".האם מדובר בפעילות מטאבולית של הגוף בגלל הגיל או דבר מה לעשות על מנת לשפר?
לציין גם שנכון להיום הכאבים שכחו ב95%.
תודה לך ד"ר על תשובתך, וכן אני משתדל לרכב בזהירות(לא תמיד הולך כן...)
שבוע טוב,* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתך בגיד ועצב באגודל כף הידשרה27/01/2011
לפניי כחודש נחתכתי בכף היד וחתכתי את הגיד המכופף והעצב של האגודל בכף היד
עברתי ניתוח ועכשיו חודש אחרי הניתוח החליטו שהגיד נידבק ולכן אני לא יכולה לכופף את האגודל .
בנוסף יש לי נימול מלא בכל האגודל של הכף יד בגלל העצב החתוך .
כרגע אני מטופלת בריפוי בעיסוק ובפיזוטרפיה והדרך ארוכה לפי דבריי הרופאים
האם אני יכולה לחזור ולעבוד במשרד ?. האם זה לא יכול להזיק לי יותר?
והאם אני יכולה לתבוע נכות עם המצב הנוכחי שאני לא יכולה לקפל את האגודל ואין לי תחושה ?
בנוסף האם האגודל יחזור לתפקוד בשלב כלשהו ? ללא התערבות ניתוחית נוספת .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בבקשה תשובה זה חשוב לי מאוד .
שרה28/01/2011.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחתך בגיד ועצב באגודל כף היד - תגובה
ד''ר יונה יניב30/01/2011עבר רק!!! חודש. העצב - צריך לתת לו זמן לגדול, לא הכל גדל ולפעמים משארת תחושת "זרמים"
את יכולה לנסות לחזור לעבוד - זוהי פיזיותרפיה די טובה
על ניתוח לשחזור הגיד מדברים רק אחרי חצי שנה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- enthesopathy או tendonitisחייל בן 1927/01/2011
אני באמצע דח"ש (דחיית שירות) וסבלתי מכאבים בשוקיים הלכתי לעשות מיפוי עצמות ורשום לי שזה יכול להיות על רקע enthesopathy או tendonitis .
מזה אומר ?
מזה דורש ממני לעשות בשביל הרגל תחלים?
והאם אני יוכל לחזור ליחידה הקרבית שלי ?
תודה רבה .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר enthesopathy או tendonitis - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011שזה יכול להיות על רקע enthesopathy או tendonitis . - בעיה דלקתית מקומית על רקע עומס יתר בד''כ.
מזה דורש ממני לעשות בשביל הרגל תחלים? - לפנות לטיפול, פיזיוטרפיה, חזרה לאימונים באופן הדרגתי בגבול הכאב.
והאם אני יוכל לחזור ליחידה הקרבית שלי ? - תלוי במצב כמובן.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- רגל חלשה קרירה ואי תחושה מלאהדנית27/01/2011
מדובר ברגל שמאל בעיקר:
בן56 נתגלו כמה וכמה בלטי דיסקים בעמוד שדרה ודלקת פעילה בדיוק בין L5 ל 1S.
נלקחו ונסתיימו תרופות ל 3 שבועות. התחלנו פיוזיוטרפיה והתעמלותרק לעניין כאבי הגב כנראה. בדיקת eMg גילתה שם באזור הנ"ל סימנים ל- mild chronic radiculopathy ,bilateral . בדיקה פיזית נוירולוגית תקינה לגמרי. אני חושש משיתוק אפשרי. קיבלתי עכשיו remotiv -המלצה .
האם ניתוח בכלל עשוי ליסייע?
מה צפוי לי?
מה כן יסייע אם בכלל?
האם החולשה/ קרירות נובעת מחוט העצב שעובר לאורך הרגל!?
ואם כן, האם חוט זה שייך רק לתחום אורטופדיה דווקא ולא נוירולוגיה ?!
התוכלו להשיבני ללא תשובה כללית מידי ובלי התחייבות
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הוספה
דנית27/01/2011צילום רנטגן גם גילה שעצם הזנב זז לאחור-מה שכנראה גורם לי גם להתקשות לקום מכסא קשיח אחרי ישיבה קצת ממושכת.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההוספה 2
דנית27/01/2011בדיקת כלי דם עורקים/וורידים הייתה גם תקינה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שחרור עצב אולנריעמית25/01/2011
אני בן 35, נגן. לאחרונה הופיע נימול באצבעות 4-5 ביד שמאל שלעיתים מתלוות אליו גם דקירות באצבעות, בכף היד עצמה, ובמרפק. בדיקת אמ"ג הראתה
mild-moderate lt. ulnar neuropathy at the elbow level with predominantly axonal involvement.
אורתופד המתמחה בכירורגית כף יד המליץ לבצע לי ניתוח לשחרור העצב. האם ישנו פתרון אחר במצבי, וכמה הניתוח דחוף עד לגרימת נזק בלתי הפיך? פיזיותרפיסט אצלו טופלתי המליץ שאם אני כבר עושה את הניתוח עדיף שהוא יבוצע ע"י נוירוכירורג דווקא. האם יש הבדל בדרך בה נוירוכירורג יעשה את הניתוח לעומת כירורג כף יד? מה מומלץ? כמה זמן לוקח עד החלמה מלאה (שמאפשרת חזרה לנגינה)?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שחרור עצב אולנרי - תגובה
ד''ר יונה יניב27/01/2011נוירוכירורג לא מטפל בדכ"ל בעצבים פריפרים. בעצבים הפריפרים של הגפיים העליונות מטפלים כירורגים של יד.
לגבי המצב שלך - תסתכל בעמודה של CV - conduction velocity , בשורה של above elbow-below elbow ואם המספר מתחת ל30 - צריך לנתח. העצב האולנרי אחראי על התנועות של השרירים הקטנים בכף היד (מוטוריקה עדינה, מה שנקרא) ולפי הספרות והסטטיסטיקה - מספרים הקטנים מ30 בCV - בעיה קשה בתפקוד. גם לאחר שחרור לא בטוח שכח השרירים יחזור, אבל מקווים שלא תהיה הדרדרות נוספת.
אם המספרים גבוהים יותר ניתן לנסות לישון עם מרפק ביישור וכמה שפחות לכופף אותו* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. התוצאה של
עמית27/01/2011ה-CV הראתה 33. המצב השתפר מאז עברתי טיפול פיזיותרפיה והתחלתי לקחת כדורי אטופן. אני תוהה האם התהליך הפיך, או שנדמה לי בגלל הכדורים? כי אם ללא ניתוח ההדרדרות בלתי נמנעת ובכל מקרה אצטרך להיות במעקב ומתישהו לעבור ניתוח, האם לא עדיף לעשות אותו לפני שהמצב של העצב הידרדר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה. התוצאה של - תגובה
ד''ר יונה יניב30/01/2011צריך להיות במעקב ולעשות EMG חוזר עוד בערך חצי שנה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- כאפות רגליים קרות .דניאל25/01/2011
שלום ..
אמא שלי סובלת מכפאות רגלים קרות ופשוט היא לא מצליחה לחמם אותם....
בנסינות כמו שתי זוגות גרביים , נעליים חמות ועוד ...
האם זה אומר משהו .. והאם יש פתרון .. ?
תודה מראש ..וערב מצויין .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר כאפות רגליים קרות . - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011יש לפנות לבדיקת רופא המשפחה לוודא שאין בעיית כלי דם או בעיה אחרת.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בחילות הרגשה נוראהאלי25/01/2011
בן 51
תרופות -סמבסטטין20
מיקרופירין 075
אומפרדקס 20
טריטייס קומפ 1.5 + טריטייס רגיל 2.5
ביום שישי האחרון קיבלתי הסעה למיפגש ,במהלך הנסיעה הנהג בלם פיתאומית 4 פעמים
ישבתי במושב האחורי עפתי קדימה תפסתי את המושב הקידמי עם הידיים לא קיבלתי מכה
הרגשתי רע
ביום ראשון תוך כדי מאמץ מסוים בעבודות בית הרגשתי לפתע לחץ בצוואר ובראש כאילו הדם לראש נעצר לי
הפסקתי מיד את הפעילות אך התופעה החמירה היתפתח כאב ראש חד כאב בצוואר עם הגבלה בתנועה הרגשה כללית רעה והכי גרוע בחילות
הגעתי לקופת חולים שם הקאתי קיבלתי פראמין ואדופאן 400 פעמיים ליום
התחלתי את הטיפול היום שלושה ימים מאז אני עדיין מרגיש רע מאוד יש לי בחילות
כאב הראש נחלש הצוואר כואב פחות יש הרגשה של אי נוחות בכל איזור הצוואר והראש
היום משום מה ההרגשה החמירה
הרגשת חולי ובחילות אני לא יודע איפה לשים את עצמי כדי להרגיש הקלה
אוכל מעט מאוד
מה יכול להיות שקרה? מה לעשות? שלושה ימים אני על הפנים לא זכור לי מצב כזה בעבר
ממה הבחילות? האם יתכן שזה מוחי?
הערב כבר הפראמין לא עזר לי הבחילות ממשיכות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אגב קשה לי להרכין ראש קדימה
אלי26/01/2011כי אז אני חש כאב בצוואר מאחור ועד בסיס הגולגולת
מדוע?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התחלה של שברי מאמץ.תומר25/01/2011
שלום, כיום אני בן 17.5, בעוד כחודשיים אני עומד בפני גיבוש צבאי בו אדרש לכושר גבוהה ובייחוד סבילות גבוהה בריצה. בימים אלו התחלתי להתאמן לגיבוש כאשר יש לי כבר רקע בריצה ובשברי מאמץ קלים אך שכבר גרמו לי להשבתת פעילות הריצה.
השבוע רצתי 5 ק"מ בים ובסוף הריצה הרגשתי כאבים מעט מעל הקרסול אך לא בעצם עצמה אלא לידה, מהכרותי עם כאבים אלו, אני חושש כי יחזרו שברי המאמץ ולא אוכל להתאמן כפי שאני רוצה בריצה. האם אלו תסמינים של התחלת שברי מאמץ? אם כן, מה עליי לעשות בכדי למנוע החמרה אך בכל זאת להמשיך בפעילות (ריצה). תודה רבה ויום טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התחלה של שברי מאמץ. - תגובה
ד''ר יחזקאל טיטיון01/02/2011עליך לחזור לפעילות מאוד בהדרגה.
פנה למאמן מקצועי כדי לחזור לאימונים לפי סרגל מאמצים המתאים לבעייתך. אם אחרי כל פעם שתרוץ 5 ק''מ יהיו לך שברי מאמץ, אין שום סיכוי שתגיע ליחידה מובחרת.
בברכה - דר' טיטיון.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)




.jpg)