מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום

055-4533164
055-4533164 ללא פרסום בפורום
- קשר בין בגרות מינית לגנוטרופין?ליאור07/07/2012
שלום, בני בן 11 מקבל הורמון גדילה מאז היה בן 9.5.
כאשר התחיל בטיפול היה באחוזון 3 היום כמעט באחוזון 50 (גבה ב-18 ס"מ בתקופה של שנה וחצי).
צילום כף יד בתחילת הטיפול הראה עיכוב של שנתיים וגם בצילום האחרון נראה כי גיל עצמות מתאים לגיל 9.
שאלתי היא האם יש קשר בין בגרות מינית מוקדמת לטיפול בהורמון גדילה?
ראינו כי החל שער ערווה על האשכים - האם תקין לגילו?
אודה לתשובתכם.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר קשר בין בגרות מינית לגנוטרופין? - תגובה
פרופ` זאב הוכברג13/07/2012הטיפול בהורמון גדילה אינו מקדים את ההתבגרות אך מקצר את משכה.
שעור בערווה בגיל 11 הוא נורמלי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמודה על תשובתך ואשמח אם תוכל להרחיב
ליאור13/07/2012בכמה זמן הטיפול מקצר את ההתבגרות המינית? במקום כמה זמן?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בן 13 וחצי בגובה 145 ס"מלי05/07/2012
בני בן ה-13 וחצי בגובה 145 ס"מ בדומה לאחותו הצעירה ממנו בשנתיים
נוטל ריטלין LA30 בימי לימודים, הבדיקות דם תקינות
אני בגובה 165 ס"מ ובעלי 174 ס"מ
עשינו בדיקת שורש כף יד בגיל 12 ויצא שמתאים לגיל 10
לדברי הרופאה נכנס להתבגרות זה עתה
מה עושים? לאיזה גובה צפוי להגיע? האם זקוק להורמון גדילה? האם הריטלין מעכב גדילה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בן 13 וחצי בגובה 145 ס"מ - תגובה
פרופ` זאב הוכברג13/07/2012הכל נשמע נורמלי? למה לתת טיפולים?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- אם אפשר פרופ הוכברגמישהיא04/07/2012
שלום רב לך,מקוושה זו לא חוצפה לפנות בפורום
ביתי הקטנה מטופלת אצלך ביצענו לפני חודשיים נסיון הפסקת טיפול באלטרוקסין.(קיבלה 0.25 מקג) התוצאה מלפני חודש יצאה 5 והיום 7.(בשניהםft4 בתוך הנורמה) ללא תרופה כאמור.אני לא יודעת אם אפשר לענות על זה דרך האינטרנט,זו גם פעם ראשונה שאני פונה בפורום שכזה.האם זה מחייב לחזור לתרופה ? תודה רבה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ומוסיפה עוד משהו
מישהיא04/07/2012היא קיבלה כמות ממש מזערית (5 טיפות של סירופ) ....והתוצאה עם התרופה הייתה יוצאת בד"כ tsh 2.5//מאז שהפסקנו לה היא החלה לשגשג בהתפתחות שלה מה שלא עשתה עם התרופה ,היא גם הרבה יותר רגועה מאז(היא בת שנתיים וחצי וכעת אני מניחה שאתה יודע מי זאת בתי)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- ילדה בת 7 קטנה לגילהליאת02/07/2012
שלום, בתי בת 7 שוקלת 16 ק"ג, ומאוד נמוכה לגילה
היא ילדה שלא אוהבת לאכול (אוכל בשבילה שווה ל"עונש")
הייתי אצל רופא משפחה שאמר שצריך לתת לה אוכל משמין וזהו, בדיקות הדם תקינות.
דיאטנית נתנה תוסף למזון שאותו היא מסרבת לאכול...
אציין שהיא נולדה בשבוע 37 בניתוח קיסרי, וגם הייתה מטופלת בהתפתחות הילד בביה"ח+הידרותרפיה עקב טונוס שרירים נמוך.
לאן ניתן לפנות עם בעיה זו? אני מעוניינת שבתי תגדל ותתפתח כראוי, מה אפשר לעשות?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ילדה בת 7 קטנה לגילה - תגובה
פרופ` זאב הוכברג13/07/2012הכתובת היא רופא ילדים.
אין דרך לתת לילד תוספת מזון מעבר למה שהוא רוצה. אפשר רק לדאוג שהמעט שהוא אוכל יהיה אוכל מזין ולא פחמימות ריקות.
אין חשיבות רפואית לאחוזון הילד, אלא לכך שהוא מתמיד על אותו אחוזון. רק כשיש ירידה באחוזונים יש צורך בברור רפואי.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התבגרות מוקדמתליאת01/07/2012
. שלום רב,
ביתי בת 10.9 סיימה טיפול בדקפפטיל לפני 3 חודשים לאחר שנתיים וחצי של טיפול.הפסקת הטיפול היתה בשל האטה משמעותית בגדילה. כיום גובהה 1.40.
מאז הפסקת הטיפול יש הפרשות מרובות.
היום בוצע US אגן ואלה התוצאות:
רחם :אורך 44 מ"מ , עובי 12 מ"מ , רוחב 20 מ"מ. עובי רירית רחם 2 מ"מ. שחלות 19 מ"מ * 15 מ"מ עם זקיקים עד 4 מ"מ בתוכן.
האם זה נותן אינדיקציה אם היא אמורה לקבל מחזור בקרוב?
תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
התבגרות מוקדמת - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ02/07/2012גודל השחלות והרחם בשילוב עם קיום ההפרשות אכן מלמד על סיכוי גבוה להופעת מחזור בחודשים הקרובים
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת
ליאת03/07/2012תודה על תשובתך.
האם יש אפשרות להתחיל שוב טיפול בדקפפטיל לדחייית המחזור בשל חוסר בשלות של הילדה?
אם כן האם זה יפגע בהמשך הצמיחה?
תודה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת- קידום בגיל עצמות
ליאת09/07/2012שלום רב,
צילום כף יד עדכני גיל 13.5 . מה יכול לגרום לקידום של כמעט שנתיים בגיל העצמות?
צילום קודם נעשה לפני 7 חד' וגיל העצמות היה 12 ואז עוד היתה תחת דקפפטיל.
איזה בדיקות אפשר לעשות ע"מ לאתר את הבעיה?
כמה יכולה עוד לגבוה במצבה?
היא בסה"כ 1.40 ...גיל העצמות מתקדם בדהרה והגובה ממש לא. מה אפשר לעשות?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת- קידום בגיל עצמות - תגובה
פרופ` זאב הוכברג13/07/2012אילו שאלות לרופא שרשם והפסיק את התרופה ומכיר את הילדה.
אין דרך לענות עליהן ברשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג19/07/2012כדי לאמר על ילדה חוסר בשלות יש צורך בבדיקת פסיכולוג.
הטיפול בדקפפטיל אינו פוגע בגדילה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור בפניםדניאל27/06/2012
הי, ביתי אוטוטו בת 5 , עולה לגן חובה בשנת הלימודים הבאה.
יש לה פלומת שיער כהה מאוד בשפם ובמצח, גוון עורה בהיר
אני חוששת שילדים יתחילו להעיר לה או לצחוק עליה (מניסיוני האישי בתור ילדה)...
כאשר ביתי היתה בת שנה וחודשיים ביצענו תבחין (לא זוכרת שם -משהו עם אותיות HCTH -לא בטוחה )בבי"ח שניידר לאחר הפניה של אנדוקרינולוג- הבדיקה היתה תקינה.
רופא עור בעבר ייעץ לי על משחת VANICA מגיל 12
מעבר לזה , השאירו אותנו באותו המצב
ואני באמת רוצה להסיר לילדה את השפם למניעת פגיעה בביטחון העצמי שלה...
***השאלה לגבי השפם : האם ניתן למרוט בשעווה לעור פנים?
או האם תכשירים להבהרת שיער הפנים יכול להתאים לה? האם יש חברות מסויימות שמבהירות שיער גם לעור פנים של ילדות ?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור בפנים - תגובה
פרופ` זאב הוכברג27/06/2012אין לנו יידע בנושאי קוסמטיקה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה נוספת
דניאל28/06/2012האם תשובתך אומרת שאין מניעה למעשה להשתמש בתכשירים אלו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה קטנה נוספת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג28/06/2012אני לא יודע כלום על קוסמטיקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- חתיכת עור בפין תינוקשי27/06/2012
שלום, יש לי תינוק בן 8 ימים, אתמול עבר ברית, במהלך הברית התגלתה חתיכת עור בקצה הפין. אציין שלי יש 21 הידרוקסילאז ולא קיבלתי שום טיפול תרופתי במהלך ההריון בגלל שזה זכר.
אני יודעת שהדבר יכול לייצר בעיה באיבר מין נשי אך זה זכר.
האם יש קשר?? לחוצה מאוד תודה רבה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חתיכת עור בפין תינוק - תגובה
פרופ` זאב הוכברג27/06/2012אין קשר הורמונלי לממצא. מזל טוב.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- שיעור יתר בן 6אתי26/06/2012
הבן שלי בן 6.5 יחסית נמוך (אחוזון 5) ומגיל 3-4 בערך נהיה מאוד שעיר בגב (בעלי ואני לא שעירים כלל)
בבדיקות הדם האחרונות גילו ערכים נמוכים של מאגרי ברזל וויטמין D ומאז מקבל טיפות וברזל.
האם השיעור מהווה סיבה לדאגה? האם כדאי לבדוק?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיעור יתר בן 6 - תגובה
פרופ` זאב הוכברג27/06/2012שיעור בגב אינו הורמונלי. אין צורך לדאוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקותרונית26/06/2012
בתי בת 13 לאחרונה סובלת מערכים גבוהים של סוכר לחץ דם גבוה השמנה עייפות יתר
נשלחה לבדיקות והתוצאות-
קורטיזול בדם לאחר לקיחת 2 כדורים לדיכוי-הערכים קטנים מ-14
CREATINNE U24-447
CORTISOL U FREE 24-18.5
אשמח לקבל את תגובתך
בתודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בדיקות - תגובה
פרופ` זאב הוכברג27/06/2012הבדיקות בסדר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות מיניתיובל26/06/2012
שלום , אני בן 18 ואני מטופל שנה בטסטווירון הורמון גברי עקב חוסר בהורמון זה.
הופיעו אצלי סימני התבגרות כמו שיעור ראשוני . גודל איבר המין לא השתנה כלל.
רציתי לשאול מתי ההורמון ישפיע במלואו ואני יגיע להתפתחות מינית מלאה? יש לזה מגבלת זמן עד שזה משפיע או שזה יכול גם לקחת עוד כמה שנים טובות ?
האם אחרי שנה של טיפול מידי חודש של 250 מ"ג . אני עלול להישאר באותו מצב לכל החיים ולא להגיע להתפתחות מלאה ולשינוי המיוחל ?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפתחות מינית - תגובה
פרופ` זאב הוכברג27/06/2012קשה לענות על זה ברשת. רק הרופא שבודק אותך יוכל לענות לך.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התפתחות מינית מוקדמתענת25/06/2012
בוקר טוב,
ביתי בת 9 ו9 חודשים (באוקטובר בת 10).
החלה לה לפני מספר חודשים צמיחת שדיים, והתחלה של אקנה ("שחורים באף).
אין שיעור בבית השחי או באיברי המין, והיא מטופלת בריטלין (אני לא יודעת אם יש קשר).
הקוסמטיקאית הציעה לי להתייעץ לגבי עצירת ההתפתחות המינית, כי נראה שהיא עוברת אי אילו שינויים הורמונאליים וזה מוקדם מדי.
האם יכול להיות שזה מעיד על התפתחות מינית מוקדמת מדי?
האם היא עלולה לקבל מחזור בקרוב?
האם נהוג לעצור התפתחות מינית על רקע דברים כאלה ומה ההשלכות של זה לגבי הילדה?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התפתחות מינית מוקדמת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג27/06/2012זה לא מוקדם, לא עוצרים התבגרות לילדות בריאות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הפסקת צמיחה לגובהאמא21/06/2012
שלום רב,
ביתי בת 14.5 גובהה 152 ס"מ, משקלה 43 ק"ג. עדיין לא קיבלה מחזור. כמעט והפסיקה לצמוח. בשנה האחרונה צמחה פחות מ- 2 ס"מ. גיל עצמות בצילום כף יד- מתאים לגיל 15. התפתחות 4 במדד טאנר. בבדיקות דם מהיום:ESTRADIOL (E-2)- 182
TSH- 2.88 , LH 11.80, FSH 7.20 האם יש להמשיך ולבדוק מדוע נעצרה הצמיחה בגובה והאם כדאי לפנות לרופאת נשים לביצוע אולטרה סאונד?
בברכה
חיה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
הפסקת צמיחה לגובה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ25/06/2012בגיל עצמות של 15 שנים לא צפויה צמיחה לגובה בבנות. השאלה אותה צרך לברר מדוע היא עדין לא קבלה מחזור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- בדיקת הורמון גדילהחסויה21/06/2012
שלום,
בתי בת ה15 וחצי סובלת מהיפוגליקמיה,הרופא משפחה החליט לבדוק את הנושא והפנה אותנו לבדיקת הורמון הגדילה.רציתי לשאול איך שני הדברים מתקשרים ביניהם?
האם היפוגליקמיה יכולה לגרום לפגיעה בהורמון הגדילה? כמו כן,ברצוני לשאול איך מבצעים את הבדיקה? נאמר לנו שצריך להיות זמן ממושך בצום לפני הבדיקה אך אני חוששת שרמות הסוכר ירדו משמעותית..האם חובה להיות בצום לפני הבדיקה?
הודה לכם מאוד אם תסבירו לי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר 
בדיקת הורמון גדילה - תגובה
פרופ' אלי הרשקוביץ25/06/2012היפוגליקמיה הינה סימפטום מאד לא שכיח אצל נערה בת 15 שאינה סובלת מסכרת. על כן הייתי ממליץ להפנותה לברור מטבולי אנדקריני נרחב יותר ולא להסתפק בבדיקת הורמון גדילה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- גובה 1.65 מטר לילד בן 16.5דנה21/06/2012
בני בן ה16.5כבר מזה זמן מה,ילד בריא בסך הכל, גובה 1.65.עד גיל 13 היה דווקא בין היותר גבוהים בכיתה. זה מאוד מפריע לו. האם יש מה לעשות בשלב זה?
שאלה נוספת: רציתי לדעת מתחת לאיזה גובה צפוי נותנים הורמון גדילה לילדים ללא חסר?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גובה 1.65 מטר לילד בן 16.5 - תגובה
פרופ` זאב הוכברג21/06/2012הגובה נורמלי, ואין צורך בבדיקות או טיפולים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- התבגרות מוקדמתליאת19/06/2012
ביתי בת 10.9 הפסיקה טיפול בדקפפטיל לפני חודשיים .ההחלטה נבעה מכך שהדקפפטיל גרם לעיכוב בגדילה.
עדין אין כמעט שינוי בגובה . גבהה 1 ס"מ במהלך 3 חד' וגובהה 1.39
מאז הפסקת הטיפול יש הפרשות מרובות ואני חוששת שתקבל מחזור ממש בקרוב.
אני מאד מודאגת לגבי גובהה . מה ניתן לעשות?
האם כדאי לבצע בדיקות כגון אולטרסאונד רחם, גיל עצמות וכו' (גיל עצמות אחרון היה 11.5 לפני כחצי שנה)
האם כדאי להתחיל שוב טיפול בדקפפטיל עמ" שלא תקבל עדין מחזור?
או טיפול בהורמון גדילה אולי יכול לעזור?
תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר התבגרות מוקדמת - תגובה
פרופ` זאב הוכברג21/06/2012זה מורכב מידי בשביל הפורום. תצטרכי לדון על כך עם האנדוקרינולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)